Ráda bych znala váš názor. Dcera je pozvána na prevent. prohlídku k dr. Ať čtu kde čtu, tak všude píší, že odběr krve není součástí PP.Naše dr jí ale chce udělat. Dcera téměř nemarodí. Mám právo odmítnout?Osobně myslím, že ano.
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/120725/13/a143278-1343215577.jpg) | Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (27.6.2013, 9:47) | Já nevím, asi jsem hrozná matka, ale já bych odběru krve nebránila - v 15ti letech přece není malé hysterické dítě, které musíte konejšit a chlácholit... je to skoro dospělá slečna, takže bych ani nečekala nějaké děsné výstupy. Za chvíli bude chtít dcera antikoncepci a co? Nevím jak jinde, ale mé dceři, když v 16ti byla na gynekologii a chtěla antikoncepci, tak na odběr krve MUSELA a rozhodně s tím žádný problém neměla a byla klidnější i ona i já, když jsme věděly, že je v pořádku... To až bude dcera chtít antikoncepci a nebude chtít na gyn. vyšetření, to budete taky vyšilovat obě dvě a budete odmítat ji nechat vyšetřiř? Připadá mi fakt postavené na hlavu brátit se jednomu blbému odběru krve a kór u tak velké holky - to je spíš trochu k smíchu... ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Petra Z. (dvojcata09) ID 264717 (27.6.2013, 14:34) |
Naprosto souhlasím....v 15ti letech jsem snad už na prohlídku šla sama. Tím, že z toho bude maminka dělat vědu, asi dceři moc nepomůže. Nechápu, jak tohle může někdo řešit, nebo se nad tím pozastavit a pochybuju, že doktorka bude odebírat krev za účelem přilepšení, kolik pak jí z toho asi kápne? :D
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Petra Z. (dvojcata09) ID 264717 (27.6.2013, 14:37) |
A když si tak prohlížím další příspěvek....takže hormonálně oddálit menstruaci by dcera zvládla, ale odběr krve ne :D Tak to mám dost :D
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/110219/15/a335642-1298124322.jpg) | Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (26.6.2013, 20:39) | Katko, budete to takhle řešit celý život? Bude vaše dcera celý život odmítat všechny odběry krve? Čím vice to budete odkládat, tím větší bude mít z toho strach, jen se ten strach bude zvětšovat a prohlubovat. Samozřejmě chápu, že je to strašné dívat se na ni v takovém stavu, když je celá modrá, ale pokud to došlo až takhle daleko, tak bych to asi zkusila řešit s psychologem, aby se toho strachu zbavila, a s doktorkou se domluvila, aby ten odběr provedla až po pár sezeních u psychologa. Vždyť v životě jí čeká ještě moc odběrů a nemůže se jich tolik bát, nenechala bych to. A chápu, že tenhle odběr se vám zdá zbytečný, ale obzvláště když vaše dcera chodí k dr málo, tak je dobře ho udělat, do těla nikdy nevidíte. Můžu uvést extrémní příklad mého spolužáka, který v 16 letech zemřel, a možná nemusel, kdyby mu udělali odběry krve dříve a nezačali s léčbou pozdě.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100111/13/a187986-1263212700.jpg) | Jana P. (pasky) ID 187986, mimibazar.cz/pasky (26.6.2013, 20:59) |
Měla jsem taky jednu hysterickou kamarádku, která se strašně bála jehly a zubaře. Vyřešila to asi v šesté třídě, kdy si vždy domluvila návštěvu lékaře a ošetření u zubaře jindy, než s celou třídou. Prostě se to musí řešit, to máte, Lucko, pravdu! Kačka nechce a čeká že bude každý souhlasit a hladit dětátko po vlasech a chlácholit, že nemusí... Já sama "zazlívám" rodičům, že neřešili moje zoubky, dokud jsem byla malá "chudinka" a škoda zdravých zubů pro rovnátka a tak jsem rovnátka nosila až v dospělosti a zkusila jsem jako pes ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 20:53) |
Celý život určitě ne, já měla to samé asi do 16ti let a teď bych si klidně nechala pouštět žilou.
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100111/13/a187986-1263212700.jpg) | Jana P. (pasky) ID 187986, mimibazar.cz/pasky (26.6.2013, 20:21) | Nechápu, proč odmítat preventivní vyšetření. Dcera právě vstoupila do puberty a je velmi důležité udělat krevní obraz, hormony na štítnou žlázu atd. Proč to zanedbat, když je ta možnost??? Nemluvím o cukrovce, nemoci jater a jiných vleklých plíživých onemocněních, které se nemusí u naprosto zdravě vyhlížejícího adolescenta vůbec projevovat A jestli má holka nějaký psychický problém, tak to bude muset asi překonat Jednou k tomu stejně přijde, že jí budou krev brát, či píchat injekce a taky se z toho nepo... takové problémy, že se bojí, má kdekdo a zvládne to ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif)
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 20:54) |
Většina těchto nemocí se dá zjistit i z moči.
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/120829/22/a13658-1346273075.jpg) | Jana C. (JaninkaP) ID 13658, mimibazar.cz/janinkap (26.6.2013, 21:39) |
krom cukrovky z těch výše jmenovaných nic.... a naopak při cukrovce být cukr v moči nemusí...
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 20:35) |
To se lehce píše, pokud se nejedná o Vaše dítě.. nejde zde o žádné zanedbání.. navíc Vám každý řekne, že když je problém, člověku rozhodně praktik nepomůže.. píšete to velmi necitlivě..asi jste nečetla celou diskusi a to, co Katka píše.. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100111/13/a187986-1263212700.jpg) | Jana P. (pasky) ID 187986, mimibazar.cz/pasky (26.6.2013, 20:38) |
Katka píše i nějaké bludy, co se týče odměn lékaře - opravdu to tak není. A v mém okolí je několik dětí, které se velmi bojí a omdlení v ordinaci není výjimečná událost. Prostě to tak v životě chodí a nesnažím se zalíbit ostatním, píšu naprosto objektivní názor a ukamenování se nebojím Co se týče pomoci praktika - pokud zjistí nesrovnalosti v testech, může postoupit dál odborníkům, ale spousta nemocí se plíží nepozorovaně, proto ty prohlídky po 2 letech jsou Tečka!
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 22:13) |
Nikoho nemám zájem kamenovat,to za prvé, za druhé neznám mámu, která by pro dítě nechtěla to nej.. dle mého názoru si každá máma má právo rozhodnout co ano a co ne. Mně zubařka mých dětí (také soukromá) řekla, že jsem ras (s dětma se v určitých případech nemažu a jsem horší než cizí doktorka), sestřička u praktické to samé.. ALE rozlišuju! Párkrát jsem se na pohotovosti ozvala dosti hlasitě kvůli přístupu a zajímavé je, že jsou pak všichni milejší. A bludy o odměnách lékaře... ono to tak ve zdravotnictví opravdu chodí.. stejně jako předepisování léků, ale to jsme odbočily.. navíc Vaše reakce mi přijde dosti neadektvátní (i pár ostatních), kdyby to Katce bylo jedno, tak se na to vy... úplně, dceru nikam nepošle a už vůbec nepokládá dotaz zde .. jinak já se rozhodně nechci a ani nepotřebuju zalíbit někomu tady, také píši svůj názor, proto tady ty diskuse jsou..
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/170418/22/a91897-1492546807.jpg) | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (26.6.2013, 20:15) | Katko, docela si protiřečíte. Na jedné straně uvádíte, že lékařka zanedbala komusi nádor na mozku, na druhé straně když chce provést vyšetření krve u Vaší dcery, tak jste také proti. Chápu, že strach udělá své (kdo z nás se nebojí zubaře...) ale jakékoliv vyšetření byť preventivní, bych brala jako velké plus. A pokud lékařce nedůvěřujete, proč u ní jste? Měnila jsem dětem lékařku z minuty na minutu - a také jsme na vesnici a dojíždění je na půl dne. Bez důvěry bych děti u lékaře nenechala. Odmítnout můžete, na to máte právo. Na druhou stranu má lékařka právo Vás požádat, aby jste si našli jiného pediatra ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 21:11) |
Jarko, těžko se to popisuje někomu kdo naši dr nezná. Ona dělá právě spoustu věcí dle mého názoru zbytečných a důležité věci neřeší. Když se mi dcera narodila, tak mi řekla bez okolků, že bude hypotonická, málo pohyblivá a už nevím co všechno...aniž by jí nějak důkladně vyšetřila, a to jen díky tomu, že porodní váha byla 5 kg a měřila 56 cm. Dceři je právě 15 je štíhlounká, pohyblivá až moc a žádný pohybový ani jiný problém nemá. Jsme u ní jen pro to, když potřebuji nějaké potvrzení apod, jinak vše ostatní řeším se specializovaným doktory.
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/170418/22/a91897-1492546807.jpg) | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (26.6.2013, 21:57) |
Ne, tohle opravdu nechápu. Být 15 let u lékařky ke které nemám důvěru, která podle Vašich slov nedělá svoji práci dobře - co k tomu dodat? Vaší dceři je 15 - puberta, telecí nápady, dospívání... v těle se to mele, mozek je na úplně jiné vlně než mozek rodičů. Pro mě by rozhodně odběr krve byl vítaným úkonem. Velká laborka ukáže mnohé. Níž píšete, že dcera donedávna s odběry problém neměla - jestli se jí jednou udělalo při odběru zle, teď to může být v pohodě. Jen se zeptám - jak víte, že chce dceři dělat odběr? Vám dávají dopředu vědět co vše při preventivce dělají?
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 20:37) |
Já se teda žádných doktorů nebojím, ale máme je soukromé a těším se na prohlídky, obzvláště u zubáka ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/170418/22/a91897-1492546807.jpg) | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (26.6.2013, 21:39) |
Dneska už se k zubajdě taky nebojím Mám zlatou zubařku. Ale díky povinným školním prohlídkám u zubaře jsem měla při představě zubaře půlky v křeči Ovšem to nic nemění na tom, že i kdybych se připotentovala, jsou situace, kdy je ošetření, vyšetření atd nutné. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 22:22) |
Jarko, jako školní prohlídky?? Na ty nikdy nezapomenu.. držely mě násilím, já kousala zapnutou vrtačku .. brrrr... upřímně, jsem ráda, že tyhle hromadné prohlídky u zubaře zrušili.. s dětma pěkně sama, sama si je podržím a přidržím jinak Vaše komentáře mám velice ráda ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
| | | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/170418/22/a91897-1492546807.jpg) | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (26.6.2013, 23:08) |
Protože jsem byla dlouho ze zubaře připosraná, chodil s dětma manžel. Já bych jim jaksi nebyla oporou Zubař ve škole (nebo se školou) nebyl jediná lahůdka. Taky preventivní hromadné prohlídky včetně měření, vážení, zjišťování plochých nohou, špeků nebo podvýživy - byly úžasné. Měření tlam na plynové masky - báječná věc ![(H)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/15.gif)
ODPOVĚDĚT |
| | | | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/130220/00/a228714-1361314877.jpg) | Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (28.6.2013, 2:02) |
Joo, vážení se v citlivém období puberty a hlášení váhy přes celou místnost..... fakt lahůdka. Já byla štíhlá, což o to, ale také vcelku vysoká (teď mám 178 cm) a v době dospívání si pamatuji ten citový šrám z toho, když jsme se museli na začátku a konci každé hodiny tělocviku seřadit podle velikosti a já byla druhá nejvyšší a děsně mě to štvalo No a to měření na plynové masky mi připadalo jako vyšetření u Dr. Mengeleho Holt, byli jsme pěkně cepováni, o modrých cvičebních kalhotkách ani nemluvě.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/120725/13/a143278-1343215577.jpg) | Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (27.6.2013, 10:13) |
Zubař je moje noční můra dodnes, ale prostě se 2x do roka přinutím tam jít - i když sedím na křesle bledězelená a vystrašená jako magor.... ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/080612/13/a20599-1213269098.jpg) | Zuzana G. (zigi) ID 20599, mimibazar.cz/zigi (26.6.2013, 19:44) | Odmítla bych
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/090528/14/a140634-1243515563.jpg) | Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (26.6.2013, 19:15) | odmítla bych, pokud má dcera hrůzu. moje starší 19 letá má to samé co vaše a prostě doktorovi kvůli tomu ani nejde. ani když marodí.
ODPOVĚDĚT |
|
Martina P. (jaaon) ID 475070 (26.6.2013, 19:09) | Určitě bych souhlasila, je vidět že má mudr.zájem.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 19:15) |
Mudr má zájem, protože tam téměř nechodíme a nemáme vyčerpaný limit za který má dr body. Neustále nám cpe nějaká očkování a pod. A naopak u dcery kamarádky zanedbala nádor na mozku, když při asi 1/2 ročním bolení hlavy jí nikam neposlala a stále jí říkala, ať si vezme paralen. Takže k ní nemám vůbec důvěru. Když je nějaký větší problém, tak to řeším vždy rovnou s odborníkem. Katka
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/170206/22/a127535-1486414803.jpg) | Ivana P. (ivankapri) ID 127535 (27.6.2013, 9:53) |
Praktici jsou placeni kapitací, takže dr. jsou radši, když k nim chodíme jen na prevence a očkování -za které mají prachy navíc. Dle zákona (o zdraví lidu?? - hlava dubová si nevzpomene) jsme povinni chodit na prevence, po několikáté nevyslyšené výzvě může uložit pojišťovna 500 Kč pokuty. A některý pediatr by mohl být schopen obrátit se na sociálku.
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/141221/08/a3579-1419145357.jpg) | Andrea F. (xstardust) ID 3579, mimibazar.cz/xstardust (26.6.2013, 19:19) |
Není nic jednodužšího než se přehlásit.A chodit k dr ke které nemám důvěru mi připadá divné. Co se týče krve...to že za to má body je jedna věc...ale na druhou stranu pokud jí udělají vyšetření krve preventivně asi to k něčemu je i byť zbytečně ale o to víc s klidem v duši že je dcera zdravá.O body bych se vůbec nestarala...nic ve zlém. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 19:28) |
Bydlíme na vesnici a přechod jinam je dost problematický. Před půl rokem jsme byly na genetické vyšetření ohledně rodinné anamnéze rakoviny a jiným závažným nemocem. Vše bylo ok, tak proto nevidím důvod brát jí krev bez důvodu. Katka
ODPOVĚDĚT |
| | | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (26.6.2013, 20:32) |
Já s holkama dojíždím 23km k dr. Lékaři musím věřit.
ODPOVĚDĚT |
| | | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/141221/08/a3579-1419145357.jpg) | Andrea F. (xstardust) ID 3579, mimibazar.cz/xstardust (26.6.2013, 19:38) |
Pokud jste o tom přesvědčená tak není nic jednodužšího než odběr odmítnout a tímto argumentovat. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 19:07) | Jde o to, že dcera má panickou hrůzu z jehel, když jsme byly asi před půl rokem, dostala šok, začala modrat a špatně dýchat. V zápětí jí dr musel píchnout kalciovku, aby se srovnala. Takže má hrůzné zážitky a krev si odebrat nenechá, leda, že bychom jí uspali .
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 20:07) |
Katkooo, tak ted ctu vse.. NENECHAT nad tím bych ani nepřemýšlela
ODPOVĚDĚT |
|
Jana Š. (jana147) ID 205846, mimibazar.cz/jana147 (26.6.2013, 19:06) | odmítnout můžete. Já bych odmítla! Když vidím jak "krásně" naše dr. píchá injekce, tak bych k ní opravdu na odběry nešla . Ale dceru to stejně čeká. Za chvilku bude chtít antikoncepci a tam se bere kvůli jaterním testům a to bych teda neodmítala ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/090528/14/a140634-1243515563.jpg) | Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (26.6.2013, 19:15) |
nebere se krev kvůli antiko
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 19:11) |
V dnešní době se nebere krev na jaterky ani při antiko. Již máme kvůli srovnání MS. Katka
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Jana Š. (jana147) ID 205846, mimibazar.cz/jana147 (26.6.2013, 19:27) |
fakt? Jééé kde to žiju , ale tam bych to očekávala ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/120725/13/a143278-1343215577.jpg) | Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (27.6.2013, 10:17) |
... a z čeho tedy lékaž zjistít jaterní testy? Leda z krve a všude kolem dívky, které začaly brát antikoncepci, tak na krev musely a nikomu to nepřipadalo divné...
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/120817/12/a1311-1345198902.jpg) | Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311, mimibazar.cz/ElazFrelu (26.6.2013, 18:57) | nic ve zlém, ale nenapadlo by mě odmítnout, vzhledem k tomu, když vidím, jak jsou dr. "ochotni" posílat na vyšetření. Trocha odebrané krve dceru nezabije, naopak může odhalit mnoho, co jen z pohledu dr. neodhalí a mnohé skryté nemoci se nijak nemusí projevit.
ODPOVĚDĚT |
|
Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 18:55) | Odmítnout můžete, Katko, pokud si odběr nepřejete. Upřímně, názory asi budou, že odběr nechat udělat. Já si myslím, že to je jen Vaše věc. Ted se na to dívám jinak, než když mi bylo 15 (krvelačná mudra si na mě nesmlsne ) Vaše dcerka to asi bere jako buzerování,co zkusila bych jí to vysvětlit, ale když se to nezdá ani Vám, tak odmítněte..
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 19:17) |
Soňo, právě se mi to moc nezdá. Popisuji situaci v komentářích. Díky Katka
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Sona H. (Sona80) ID 469555 (26.6.2013, 20:05) |
Katko,tak bych odmítla.. do zbytečných preventivních odběrů bych nenutila.. já odmítla na pohotovosti odběr u mimina.. neměli přístroj na vpich do prstu, tak jsem odmítla, jednou jsem zažila.. rozbodaná hlava, dítě vyřízený a stejně se nepovedlo.. stresem tuhne krev.. o nic nejde.. máma mě taky nenechávala vysávat jen tak..
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100915/13/a26682-1284549578.jpg) | Lenka Hečková (Lenče) ID 26682 (26.6.2013, 18:36) | Tak pokud je vaše doktorka ochotna udělat KO, tak bych ho určitě neodmítla, i když dcera nemarodí, za tu jistotu z krevních testů to stojí.Někdy je mnoho nemocí bez příznaků, takže bych neváhala. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/130220/00/a228714-1361314877.jpg) | Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (26.6.2013, 18:31) | tuším, že odběr můžete odmítnout. ALE, já osobně bych teda byla za ten odběr ráda. Z krve se zjistí mnoho od chudokrevnosti, nedostatku různých minerálů až po hladinu cukru a cholesterolu.
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/150110/11/a278-1420886283.jpg) | Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (26.6.2013, 18:29) | byla jsem se synem v pondělí na 15 leté, žádný odběr krve se nekonal, jelikož by ho zřejmě museli násilím chytat po ordinaci tak bych ho ani nevyžadoval. Nicméně jinak bych byla ráda, že je doktorka důsledná..
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/071227/20/a34755-1198784930.jpg) | vlasta T. (Vlastina123) ID 34755, mimibazar.cz/vlastina123 (26.6.2013, 18:24) | myslím, že odběr krve je hodně důležitý....a dceři neublíží ba naopak!! Je toho hodně na co se může přijít a od toho jsou preventivní prohlídky.
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/171118/21/a99576-1511038280.jpg) | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (26.6.2013, 18:22) | Myslím, že odběrem krve jí nijak neublíží. Naopak z ní mohou zjistit něco nedobrého, co se teď ještě nijak neprojevuje. Právo odmítnout máte. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (26.6.2013, 18:13) | nechala bych udělat odběr krve, aspoň se zjistí, kdyby byla nemocná apod, rozhodně bych toho využila, nevidím důvod, proč krev nevzít? ![*-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/25.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/140729/20/a31750-1406659496.jpg) | Andrea Š. (denny.kal) ID 31750, mimibazar.cz/dennykal (26.6.2013, 18:12) | a řekla vám proč chce udělat odběr? a proč ho nechcete, mě by potěšilo, že dr. nabízí něco navíc
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Jana Ž. (Jájajirkova) ID 139303 (26.6.2013, 18:21) |
Přesně! V dnešní době doktoři všechno šidí a musíte si vyšetření sama "vyprosit". Rozhodně bych si rozbor krve nechala udělat. 15ti-letá holka už není žádné mimino, aby nezvládla odběr, ne?
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/090528/14/a140634-1243515563.jpg) | Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (26.6.2013, 19:17) |
mně to nezvládne 19 letá, tak paní chápu.
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/140729/20/a31750-1406659496.jpg) | Andrea Š. (denny.kal) ID 31750, mimibazar.cz/dennykal (26.6.2013, 18:26) |
tak paní odmítnout určitě může, ale já bych byla naopak ráda a určitě toho využila, a 15tiletá slečna to učitě zvládne, moje 4letá to zvládá naprosto běžně min. týden hned dvakrát ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (26.6.2013, 19:25) |
Dcera to taky zvládala donedávna v pohodě.
ODPOVĚDĚT |
|