Odchází....
Včera mi manžel oznámil, že od nás odejde. Zůstanu sama se dvěma dětmi. Není to překvapení, už delší dobu to k tomu směřovalo, ale i tak je to šok. Nevím, jak to děti ustojí a co s námi bude. Více v komentu...
| Ivana K. (drulsa) ID 115565, mimibazar.cz/drulsa (29.2.2012, 14:37) | Také jsem zůstala sama se dvěma dětma - dvojčatama. A víte co se stalo? Když bylo po soudu, totálně ze mně spadl všechen ten stres z posledních let a já byla jak vyměněná!! Kamarádky mě jezdily utěšovat a místo plačící trosky tady našly mě naprosto v pohodě a s úsměvem na rtech . Jsem s dětma sama na vesnici v baráku, ale jsem v pohodě..
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (29.2.2012, 12:01) | Je to hrozný,bojim se že u nás to taky tak dopadne. Byl mi nevěrný,od té doby to stojí za prd! U některých komentářu mám až slzy v ocich,ale tezko rict proc-jestli z litosti a nebo ze vzteku jaký jsou chlapi svi.ě Přeji všem tady konečně pořádnýho chlapa do rodiny a ne do větru
ODPOVĚDĚT |
| | Petra L. (Petaska) ID 53400, mimibazar.cz/petaska (29.2.2012, 13:08) |
stopro souhlas, i se slzama i s tou poslední větou
ODPOVĚDĚT |
|
| Jita R. (koblizecek) ID 56433 (29.2.2012, 11:35) | Taky jsem zazila,kdyz muj manzel odesel k o 10 let starsi s trema detma s nevalnou povesti.Me tenkrat jako by se zhroutil svet.Zustala jsem sama s dvema detma 2 a 4 roky.Deti jsem vychovala uplne sama.Po financni strance to bylo hrozne,kdyz deti dospivali musela jsem mit 2 zamestnani,protoze tatinek na ne neplatil......Dnes,uz jsou plnolete... Nebylo to vubec lehke.Zalezi jestli vam pomuze rodina....
ODPOVĚDĚT |
| | Jitka P. (Jitile) ID 81285, mimibazar.cz/jitile (29.2.2012, 11:42) |
Tak to je další mínus. Jsem na to komplet sama... Maminku už nemám, tatínek je nemocný- ani nevím, jak mu to řeknu... Jedna sestra je daleko a s druhou máme teď vztahy na bodu mrazu. Část toho, co nám udělala přispělo k manželově rozhodnutí.... Věděla, jak to u nás je a přesto udělala to, co udělala- nechci házet všechnu vinu na ní, ale chtěli jsme jí pomoci a teď máme dluh na 25let..... Takže za ní nepůjdu.... Je to jen na mě....
ODPOVĚDĚT |
| | | Ivana M. (Ankavi) ID 56515 (29.2.2012, 13:24) |
Jitko, mě maminka taky umřela a musela jsem zvládnout sama dvě miminka, návrat do práce, dětské nemoci, dvě zaměstnání...teď už to jsou školáci a s odstupem času se zdá, že to nebylo možné. Ale všechno jde, když to jít musí. A kvůli dětem zkrátka musí jít všechno Nebojte se toho, krok po kroku, stabilizuje se to. Držte se! I.
ODPOVĚDĚT |
|
| Soňa N. (fearold) ID 136975 (29.2.2012, 10:55) | Jitko, moje maminka vždycky říká , že ženská vydrží víc než člověk. A je to tak. Hlavně si nechte alimenty a všechno uspořádat soudně, nedělejte to jen dohodou, aby z toho manžel nevycouval. Můj táta od nás odešel, když mu bylo 46 - po 20 letech s mámou. Odstěhoval se také za jinou na druhý konec republiky. Teď je mu 70 a nikdy toho nepřestal litovat. Ona ho ta druhá míza rychle přejde a bude chtít ten svůj pohodlný stereotyp, v tomhle věku už se nemění tak snadno. Bude toho taky litovat, to mi věřte. Vy jste mladá, uvidíte, až překonáte tu nejblbější fázi, tak jak se Vám uleví. Hodně sil
ODPOVĚDĚT |
|
Zdenka P. (z721976) ID 318592, mimibazar.cz/z721976 (29.2.2012, 10:41) | Bohužel,teď musíte dopadnout na dno,aby jste se od něj mohla odrazit a plavat vzhůru. Cestou budete překonávat překážky(péče o děti,majetkové vyrovnání,rozvod atd),počítejte s tím,že překážky musíte překonávat postupně, aby jste se nezhroutila,ale ve finále vás čeká vynoření nad hladinu a klidná plavba dalším životem. Držím vám palce.
ODPOVĚDĚT |
|
| Anina J. (Ančáre) ID 279631 (29.2.2012, 10:23) | Milá Jitko, přes všechnu hořkost, kterou teď cítíte: o existenci se začněte prát okamžitě. Na bolístky je vždycky dost času. jste mladá, po čase se chlap do nepohody určitě najde, ale teď jde o vás a o děti. Hledejte hned radu - třeba na netu. Odcházející manželé jsou nepochopitelní a nevypočitatelní tvorové, i když bych vám přála rozumného, ovšem on rozum teď nemá - přítomnost jiné ženy. Přeji hodně sil a štěstí!
ODPOVĚDĚT |
| | Jitka P. (Jitile) ID 81285, mimibazar.cz/jitile (29.2.2012, 11:37) |
Díky moc. Existence- to je to, z čeho mám teď největší obavy. To, že jsem sama není novinka, takže to ustojím. Vždycky jsem "kopala" jen za jeden tým a tím jsou moje děti. Bolístky počkají. Jen jsem dost neprůbojná- to budu kvůli nim muset změnit. Ale co, postavila jsem se proti učitelce, když ukřivdila dceři, postavím se i brzy bývalému! Doufám, že vztek mi dá potřebnou sílu. Díky ještě jednou.
ODPOVĚDĚT |
|
Vera N. (Vera N) ID 136348 (29.2.2012, 10:13) | Jituš, držte se. Určitě to zvládnete. Soustřeďte se na děti a uvidíte, že časem bude líp. Chce to "přežít" tuto emočně těžkou dobu. Držím vše co se dá, ať to zvládnete co nejdřív a určitě bude líp. Nakonec se budete divit, kolik jste měla v sobě síly.
ODPOVĚDĚT |
|
| Helena K. (hrusticka84) ID 283440, mimibazar.cz/hrusticka84 (29.2.2012, 10:10) | Nebojte se vše zlé je k něčemu dobré a pořád si opakujte co mě nezabije to mě posílí,sice okřídlená slova,ale fungují v praxi stoprocentně....... Mám dojem,že s dobrým právníkem se dá vysoudit i výživné pro bývalou manželku nebo tak něco
ODPOVĚDĚT |
| | Jitka P. (Jitile) ID 81285, mimibazar.cz/jitile (29.2.2012, 11:45) |
Také jsem o tom už cosi slyšela, jenže dobrý právník stojí peníze (to i ten špatný ) a to je to, co já nemám.... Snad to nějak ustojíme....
ODPOVĚDĚT |
| | | Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (upraveno 29.2.2012, 22:32) |
Jitko, Česká advokátní komora poskytuje právníka zdarma http://www.cak.cz/scripts/detail.php?id=2617 http://www.cak.cz/scripts/detail.php?id=1680 . Napíšete písemnou žádost, že z důvodu finančních nemáte na právníka a oni Vám přidělí bezplatného. Ale ...... jen na jednu věc. Takže rozmýšlejte, zda to bude na rozvod nebo výživu a výchovu dětí , na výživné na Vás a nebo majetek. Sama jsem v takové situaci byla před 14.lety. Zůstala jsem na MD s ani ne ročním synem a 10.letou dcerou. Byly to krušné chvilky, rozvod se táhl 3,5 roku . No ale za 5,5 roku od rozchodu jsem poznala nynějšího muže a máme ještě 4,5 letou holčičku. Uvidíte, že to nakonec zvládnete, tak jako tisíce jiných maminek
ODPOVĚDĚT |
| | Michaela Z. (tmichalka) ID 329755, mimibazar.cz/tmichalka (29.2.2012, 13:05) |
já myslím, že byste si to vydobila i bez právníka... pokud hrozí, že byste měla po rozvodu nižší životní úroveň než za trvání manželství, máte nárok na výživné nejen na děti, ale i pro sebe... buďte tvrdá a trvejte na tom... zvláště, pokud odchází on od vás a ne vy od něho... držím vám ohromně palce... určitě to zvládnete... některý chlapi by zasloužili
ODPOVĚDĚT |
|
| Jitka P. (Jitile) ID 81285, mimibazar.cz/jitile (29.2.2012, 9:29) | Moc děkuji všem . Víte- asi je to hloupé, ale částečně je to úleva. Už nemusím před dětmi zachovávat dekorum a zdání rodiny- ta starší 14-ti letá mi to stejně nevěřila. Pro tu mladší je to o to horší, že jsme se nikdy nehádali, takže nevnímala, že je něco špatně. Zvykla si prostě, že táta nemá čas a nebývá doma. Neřešila proč a když se zeptala, byl na šipkách. Teď musíme překonat dobu, než opravdu odejde a pak se porvat s o holou existenci... Docela mu tu jeho "buchtu" přeju. Ať je jakákoliv, nevěřím, že bude tak tolerantní a nenáročná jako jsem byla já... A jestli chce dělat tatínka jiným dětem, teprve pozná, co to obnáší... Tohle bylo ode mne hodně hnusné, ale nemůžu si pomoct. Trocha rekapitulace: Letos bychom slavily 24. výročí svatby, deset let jsme nemohli mít děti, a jemu bude letos padesát... Bude mi 42 a dala jsem mu přes půl svého života.... I když jsem dost sebek
ODPOVĚDĚT |
| | Iva R. (avynka) ID 8231 (29.2.2012, 16:38) |
Jituško, držte se....prožívám přesně to, co vy. Manžel odešel před vánoci, byli jsme spolu 25 let. Mně je 44 a jemu 48 let. Cítila jsem a cítím pořád to co vy - úlevu. Jsou sice dny (třeba ten dnešní), kdy na mě všechno padá, ale těch lepších dnů je daleko více. Taky se sžívám s tím, že manžel se teď může přetrhnout kvůli nové "babě", dělá věci, které předtím pro něj byly cizí....a já na to musím koukat. Ale říkám si, že nové koště dobře mete a že jednou pozná......nevěřím, že bude lepší než já. Věřím, že pozná, že pěkná tvářička není všechno. Ale zpět už ho nechci.....chci si zařídit nový život s dětma, jsou už velké, tak to mám trošku ulehčené.....chci, aby děti byly se mnou šťastné, o nic víc nestojím....
ODPOVĚDĚT |
| | Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (29.2.2012, 10:06) |
Není to hloupé! Přesně tak jsem to cítila i já...lítost jen kvůli dětem-za mě pouze velká úleva. Přeji Vám, ať vše zvládnete pokud možno relativně v klidu a hodně štěstí v dalším životě!
ODPOVĚDĚT |
|
| Věra V. (Lucitta) ID 114317, mimibazar.cz/lucitta (29.2.2012, 9:03) | Jitko hodně síly, energie, moc držíme pěstičky ... mě přítel opustil, když jsem byla čtyři týdny těhotná... zůstala mi jen nejistá budoucnost a hypotéka.... teď mám krásného tříletého syna, jsem sice sama, ale taky jsem si poradila, není to jednoduché, ale jde to. Ženská vydrží všechno a ještě víc!!!!! Děti nás padnout nenechají
ODPOVĚDĚT |
|
| Martina S. (adulka605) ID 225941 (29.2.2012, 8:48) | je mi to líto,ale věřte mi,že to zvládnete,moc Vám držím palce.Zažila jsem si to a nikdy předtím bych si nepomyslela,že jednoho dne řeknu,že jsem ráda,že se tak stalo Bude líp,chce to jen čas
ODPOVĚDĚT |
|
| Jarka S. (pupuša) ID 91897 (29.2.2012, 8:43) | Jituš, nebude to lehké, ale ženská zvládne i to co se jí jeví nemožné. Co třeba část domu pronajmout? Nevyřešilo by to alespoň částečně splátky hypotéky?
ODPOVĚDĚT |
|
| Martina Fričová (mimi1111) ID 358021 (29.2.2012, 8:42) | Jitka držím Vám palce a veľa síl bude to ťažké, ale my ženy vydržíme veľa
ODPOVĚDĚT |
|
Ludmila U. (LidaEva) ID 145379 (29.2.2012, 8:24) | V brzké době čeká to samé. Už teď se bojím co bude. Proč mám pocit že ženská je po dvou dětech absolutně k ničemu? Chlap se na mne vykašlal, babičky žádné, práci sehnat skoro nemožné.
ODPOVĚDĚT |
| | Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (29.2.2012, 9:03) |
Jmenovkyně, dokud nejde o život nejde o nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Pokud nestojí Vaše manželství za nic, tak vlastně o nic nepřicházíte. Pouze se sníží Vaše životní úroveň a to třeba né na dlouho. Získáte klid, svobodu.Jste tu pro děti. Víte kolik žen mají dobré manželství a nemohou mít děti? Žena po dvou dětech je super žena, je MÁMA. Za nějaký čas rozkvetete jako růžička, jen to chce hlavu vzhůru.
ODPOVĚDĚT |
| | Martina Fričová (mimi1111) ID 358021 (29.2.2012, 8:46) |
Ludmilka zbavte sa toho pocitu že žena po dvoch deťoch je k ničemu to nie je pravda dali ste na tento svet krásne deti a to je veľký dar.
ODPOVĚDĚT |
|
| Ivana M. (Ankavi) ID 56515 (29.2.2012, 8:02) | Držím palce, dá še přežít všechno - vím o čem mluvím. My mámy jsme bojovnice Bude to všechno lepší , hodně síly!!!
ODPOVĚDĚT |
|
| Pavla V. (krasajda) ID 59152 (29.2.2012, 8:02) | Jitu, držte se, bude to těžké, ale nějak to zvládnete a pak bude líp
ODPOVĚDĚT |
|
| Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (29.2.2012, 7:58) | Přeji hodně sil Jitko vše se dá zvládnout-vlastní zkušenost. Zase bude líp
ODPOVĚDĚT |
|
| Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (29.2.2012, 7:50) | Držím vám palce! Určitě to zvládnete - v každé mámě se najde síla, když se jedná o její děti. A manžel vás stejně nemůže nechat bez prostředků, i když si buduje nový život.
ODPOVĚDĚT |
|
| Tana C. (cernatana) ID 144771, mimibazar.cz/cernatana (29.2.2012, 7:45) | Jitko,držim pěsti,ať vše zvládnete!!!
ODPOVĚDĚT |
|
| Jitka P. (Jitile) ID 81285, mimibazar.cz/jitile (29.2.2012, 7:41) | Jen náklady na dům, ve kterém bydlíme jsou vyšší, než můj výdělek. Ještě máme hypotéku (sestra nás dostala do dluhů, ale to je jiný příběh- i když související). Prodat dům- ano, ale to také nepůjde ze dne na den... Já mám jen brigádu. V podniku neberou na stálý poměr. A jinou práci neseženu- je to tu zlé. Takže příjem nejistý... On si buduje nový život, takže nemůžu počítat s tím, že náklady na dům potáhne v plné výši. Ježíš, jak já se bojím...... A o holky... Už jim to řekl... Asi jim to moc nedochází, ta větší je naštvaná, ta menší- nevím jako by to vytěsnila. Poplakala si, ale teď se chová normálně. Bude hodně záležet na tom kdy a jakým způsobem odejde. Já bych ho nejraději vykopla hned...
ODPOVĚDĚT |
| | Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (29.2.2012, 8:54) |
hodně sil....držte se Jitko
ODPOVĚDĚT |
| | Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (29.2.2012, 8:44) |
I já jsem rozvedená. Klukům bylo 4 a půl, a 8 let. Já ale měla babičku, tak jsem mohla pokračovat v práci na směny. Ze svých zkušeností mohu poradit, neřešte svůj vztah k muži před dětmi ani potom s dětmi. Snažte být před nimi silná, a budete i když Vám klesne životní úroveň. Neomezujte děti ve styku s otcem. Nehledejte útěchu ihned u jiného muže. Naučte se být spokojená a samostatná s málem a věřte mi, že to jde. Počkejte si až sám si Vás všimne muž, který Vás ocení. Muži hledají ženy sebevědomé, samostatné. A děti? Čim více budou s otcem, tim více jim dá mimo výživného.Neboje se že Vám děti k němu utečou. Pro děti je domovem jistota , ale i spokojenost a usměvavá máma.
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra L. (Petaska) ID 53400, mimibazar.cz/petaska (29.2.2012, 13:07) |
Procházím něčím podobným...napsala jste to moc hezky. Všem přeji hodně sil, protože je těžké to ustát-hlavně před dětmi...navíc když v mém případě pořád srdce občas vítězí nad hlavou a tolik potom bolí...
ODPOVĚDĚT |
| | | Daniela M. (DanilaM) ID 64374, mimibazar.cz/danilam (29.2.2012, 12:39) |
Naprosto souhlasím
ODPOVĚDĚT |
| | | Kamila J. (Guccinek) ID 193035 (29.2.2012, 10:24) |
TO JSTE NAPSALA FAKT KRÁSNĚ , OPRAVDU.....
ODPOVĚDĚT |
|