![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/140817/09/a3251-1408259893.jpg) | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (21.8.2017, 8:51) |
Jak co. Faktury od operátorů mám v elektronické podobě, platby za ně jsou uvedené na výpisu z banky a ty jsou taky uložené v elektronické podobě, takže papíry nemám a soubory vcelku není důvod mazat, protože nijak nepřekážejí. Ústřižky z pošt - podací lístky od balíků i složenek vyhazuji jakmile mi druhá strana potvrdí, že vše došlo v pořádku, nebo asi po nějakém tom měsíci, pokud druhá strana nekomunikuje. Úřední dopisy podle toho, čeho se týkají a jak jsou důležité - nějaké oznámení o přerušení/zahájení řízení schovávám do doby, než jsou nahrazeny dalším dopisem, rozhodnutí v různých věcech obvykle naskenuji a uchovám v elektronické podobě a papír zlikviduji. Důležité dokumenty jako smlouvy, výpisy z katastru apod. mám uložené v šanonu a ještě i naskenované pro případ ztráty, stejně tak jako účtenky od dražších věcí.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/110831/17/a47895-1314803090.jpg) | Darina V. (Darrrka) ID 47895 (21.8.2017, 15:42) |
Díky moc ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif)
ODPOVĚDĚT |