| Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.4.2017, 19:51) |
Máte nárok na dorovnání ceny. Prodavačka je povinna prodat zboží za cenu uvedenou na regálu. Neplatí to pouze v případě viditelného omylu (chybějící číslice, kdy např. 0,5 rumu má stát 109,90, na regálovce je uvedena cena za 1 litr 219.8 , ale u ceny 109,90 zmizela číslice a cena na regálu je 10,90.) V každém jiném případě máte nárok zakoupit zboží za uvedenou cenu. Je jen jejich problém, jestli nestihli odstranit akční cenovky, nebo do PC zanesli chybnou cenu. Bude-li prodejce dělat problémy a odmítne zboží prodat, oznamte to ČOI. My s tímhle bojovali v malém Tescu. Tam snad nebyl nákup, aby nebyl problém s rozdílnou cenou. ČOI paní vedou rychle vysvětlila, na co má zákazník nárok.
ODPOVĚDĚT |
| | Alena M. (a74) ID 400427 (19.4.2017, 19:48) |
Ja to resim v tescu porad, ale je fakt, ze kdyz jdu s paragonem od pokladny, vidim nesrovnalost, tak plynule prejdu pres informace a znova se podivam na cenu a pokud nesedi, tak na i fu rovnou bez diskuze vraci rozdil.
ODPOVĚDĚT |
| | Kateřina V. (katuv) ID 343987 (18.4.2017, 20:14) |
Jaru, upřímně obdivuji co všechno Vy víte a s čím máte zkušenosti...když sleduji Vaše příspěvky. Ono to takhle napsané vyznívá divně, ale myslím to opravdu obdivně...jen ta emoce se do toho textu moc nedá přidat. Vy prostě poradíte s ledasčím a chtěla bych mít Vaše zkušenosti, pak bych se neztratila.
ODPOVĚDĚT |