Ahoj, ráda bych znala zkušenosti, jestli jste nechali očkovat, nebo zda nenecháte. Jde o očkování pro holky proti rakovině děložního čípku. Stále váhám. Děkuji
| Lucie D. (Lucinas) ID 22772 (25.2.2017, 10:55) | Děkuji všem za reakce, samozřejmě vím, že rozhodnutí je na nás jako na rodičích, ale chtěla jsem znát názory a zkušenosti ostatních. Řeším to už delší dobu a vyplynula mi z toho jedna základní otázka: PROČ SE NEOČKUJÍ ZDARMA I KLUCI? Dle gynekologa Petr Kolka, se prý v ostatních zemích očkují zcela běžně. U nás jen za poplatek. Není to u nás zas jen polovičaté řešení? Mám pocit, že když se naočkují jen holky a kluci ne, tak se to vše trochu míjí účinkem, bohužel Takže ještě jednou všem děkuji, že jste mi pomohli v mém rozhodnutí (snad správném).
ODPOVĚDĚT |
|
| Markéta P. (máma.) ID 11215, mimibazar.cz/mama (24.2.2017, 9:06) | Nenechala a souhlasím s Jitkou. D zbytečná zátěž organismu, s velkými riziky a nejistým výsledkem, vše je záležitostí imunitního systému, osobně se mi příčí už jen to loby na všechny matky holčiček a nátlak lékaře, dále nechápu proč se snaží očkovat jen dívky, když stejný problém jen s onemocněním jiného orgánu může nastat u chlapců... tam se to ovšem tak neřeší proč? Celé se mi to nelíbí z mnoha a mnoha důvodů. Přeji ať se dobře rozhodnete...
ODPOVĚDĚT |
| | Nada B. (Nadys) ID 192716 (24.2.2017, 10:11) |
Bohužel se to řeší, a již jsou návrhy na povinné očkování a i u chlapců
ODPOVĚDĚT |
|
| Alena J. (Aaalenkaaa) ID 3645 (22.2.2017, 9:07) | Mohla byste mi některá sem dát odkaz na ty nežádoucí účinky, následky atd.?
ODPOVĚDĚT |
| | Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (22.2.2017, 13:18) |
Nežádoucí následky ná každý předepsaný a užívaný prášek, injekce kapačky, očkování. To by jsme museli odmítnout všechny léky at tekuté ,práškové atd. http://www.irakovina.cz/rakovina-delozniho-cipku/ http://www.ulekare.cz/poradna-lekare/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku-1802
ODPOVĚDĚT |
|
| Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (21.2.2017, 19:04) | Já bych dceru také nenechala naočkovat, u obou dětí máme jen povinné očkování. Popravdě ani nám toto očkování lékařka nenabízela, a to je dceří už 15 let.
ODPOVĚDĚT |
|
| Šárka W. (šarik3) ID 165278 (21.2.2017, 17:22) | Dceru mám a nenechala jsem ji očkovat a ani o tom neuvažujeme.
ODPOVĚDĚT |
|
| Eliška B. (bedny4) ID 100714 (21.2.2017, 15:57) | je očkovaná. Nechala jsem ji naočkovat kdysi když nebylo povinné očkování na žloutenku typu A i B. A teď když byla v Brně epidemie žloutenky tak mě poděkovala že je očkovaná!!! Vzhledem k tomu že studuje cestovní ruch a chce cestovat tak bude muset absolvovat ještě další očkování. Tak doufám že mě třeba někdy poděkuje i za očkování proti rakovině děložního čípku ( taky už v rodině jeden nález máme)a proto jsem PRO OČKOVÁNÍ
ODPOVĚDĚT |
| Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.2.2017, 10:11) |
V Brně je tolik žloutenky, tak dlouho, jaktože jsem ji já nebo někdo z mého okolí ještě nechytil? Protože jsme si něco o tom nastudovali a pečlivě si myjeme ruce. A taky se snažíme si zvyšovat imunitu organismu. Nerýpu, jen říkám, že není třeba věřit všemu ve zprávách, podlehnout strachu a zbytečně organismus zatěžovat očkováním. Nejsem proti očkování, jen proti tomu zbytečnému očkování, které organismus víc poškodí, než pomůže.
ODPOVĚDĚT |
| | | Eliška B. (bedny4) ID 100714 (upraveno 23.2.2017, 20:10) |
100 lidí 100 názorů. Věřím na anděla nevěřím v boha, je to moje rozhodnutí stejně jako očkovat nebo neočkovat.
ODPOVĚDĚT |
|
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (21.2.2017, 15:42) | Přečtěte si knihu od Prof. Anna Strunecká Doba jedová1 a 2 s prof. J. Patočkou, Varovné signály očkování, Přemůžeme autismus. Tam se dočtete, kolik dívek má po tomto očkování vážné problémy nebo smrt. Za 50-100 let toto očkování třeba jo, to už budou vakcíny vychytané.
ODPOVĚDĚT |
|
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (21.2.2017, 14:46) | Jak tady některé píšete, že při nákaze virem je indikována konizace čípku což může být problém pro těhotenství - to je snad je v případě, že už je virus v těle dlouho? Já tedy slyšela, že pokud se na virus přijde brzo což je při každoroční prohlídce stačí přeléčení medikamentozně ne hned operace.
ODPOVĚDĚT |
| | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (21.2.2017, 15:45) |
Přítomnost viru se za běžných okolností vůbec nezjišťuje a ani se neléčí - promořenost populace je veliká a s virem se ve svém životě setká drtivá většina lidí. U naprosté většiny z nich si s virem tělo samo poradí (udává se v 80%), teprve pokud ne, tak způsobují bradavice a případně další změny, ze kterých se může vyvinout rakovina. Většinou se udává, že od změn na čípku k rozvinutí rakoviny, uplyne několik let, ale pravdou je, jak už to u živých organismů bývá, že ne všechno vždycky probíhá podle tabulek a předpokladů - někdy to může být rychlé, taky ne každý preventivní stěr je kvalitně odebrán (a taky je odebraný jen z malé plochy).
ODPOVĚDĚT |
|
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (21.2.2017, 14:33) | Já dám. Nedovedu si představit situaci, kdybych nedala a nakonec u dcery vznikl problém. Nadosrmti bych si to vyčítala, že jsem to zavinila a že kdybych jí dala očkovat, že se to stát nemuselo. U nás se vůbec v poslední době rozrůstá moda bez antikoncepce, bez očkování apod a vůbec si nejsem jistá, jestli je do dobře.
ODPOVĚDĚT |
| Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (21.2.2017, 15:48) |
Tak si první o tom něco nastudujte. A když má dcera chřipku a není očkovaná nebo očkování nezabralo, taky si to vyčítáte? Dobré je základní povinné očkování u nás. V Americe má dítě do 1. roku života 29 vakcín, to je moc, proto tolik autismu.
ODPOVĚDĚT |
| | | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (21.2.2017, 18:28) |
To je tak, každý si přečte co číst chce, pokud chci číst negativa, budu otevírat články s negativním hodnocením a pokud budu chtít pozitiva a budu chtít ubezpečit, že dělám správně, budu číst články v tom pozivním duchu. To je zcela běžné, že najdu obojí a je jen na mně pro co se rozhodnu a nepotřebuji od někoho ráznou odopověď, abych si něco nastudovala. A už vůbec nechápu, proč mně dáváte na vědomí, kolik očkování podstoupí dítě v Americe v prvním roce života.
ODPOVĚDĚT |
| | | Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.2.2017, 9:39) |
Však si čtěte, co chcete, za zdraví své a svých dětí si odpovídáte sama. Nakupujte třeba vše podle reklam, zdravý jogurt, zdravé sladkosti, atd. Dávno se ví, že zdravý jogurt a zdravé sladkosti neexistují. Výrobci a podplacený tisk budou vždy psát něco jiného než vědecké kapacity. Já čtu věci od vědeckých kapacit, bulvár a reklamy ignoruji.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (22.2.2017, 14:00) |
Jaksi nechápu, proč do toho motáte jogurty, zdravé sladkosti apod. Bohužel málokdo diskutuje věcně a k tématu, většinou to stočí na jiné téma. Jediné v čem s Vámi souhlasím je to, že za zdraví své a svých děti si zodpovídám sama a věřte, že se snažím dle svého názoru to dělat co nejlépe a nebo tak, aby to vyhovovalo (to je v mém případě, tady vím, že chybu dělám, ale je pro mě výhodnější než kdybych nechybovala). Bohužel, však každý z nás máme jiné informace, jiné názory, jiné přesvědčení a já nevím co ještě, a proto všichni se nerozhodujeme stejně a na to máme své právo. A to, že to jeden dělá tak a druhý onak ještě neznamená, že to jeden dělá výborně a druhý špatně.
ODPOVĚDĚT |
| | | Irena H. (irik) ID 4999 (21.2.2017, 16:05) |
jak jste na to cislo 29 prisla? v prvnim roce ockovani je uplne stejne jako v CR, pak pribyvaji povinne nestovice a meningitis
ODPOVĚDĚT |
| | | Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.2.2017, 9:28) |
Říkala to ted Prof. Anna Strunecká na Detox kongresu.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (28.2.2017, 19:21) |
Ja uz jsem na tuhle Mudru uplne alergicka...jakoby na svete byla jenom ona
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Irena H. (irik) ID 4999 (22.2.2017, 15:34) |
mam vlastni zkusenost, bydlime ve Statech, ale deti maji ceske ockovani a jediny rozdil v poctu vakcin jsou nestovice + meningitis, pokud se prokaze pediatrovi, ze dite jiz melo nestovice, tak samozrejme se neockuje.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.2.2017, 16:50) |
stejné určitě nebude,i když se liší asi stát od státu. už jen hepatitida je nevím zda všude, očkována hned v den narození, či nějaký den po.Což tady neexistuje.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Irena H. (irik) ID 4999 (21.2.2017, 19:47) |
Nado, ja vubec nevim, kolik tech ockovani je, nikdy jsem je nepocitala, ale podle toho, jak mistni doktorka u nas prepsala vsechna ceska ockovani do mistniho ockovaku, a nepocitaje druhe vakciny nestovic, tam nezbyla zadna prazdna kolonka, tak vypada, ze pocet je stejny
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.2.2017, 9:51) |
Já napočítala do 1. roku věku 7. http://www.vakcinace.eu/ockovani-v-cr
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | Irena H. (irik) ID 4999 (21.2.2017, 19:29) |
mozna ty vakciny nejak "posunuty", ja jen vim to, ze celkovy pocet ockovani je stejny. Holky jiz 8let chodi do mistnich skol a musi mit "mistni" ockovani, a jediny rozdil je v nestovicich /ty jsem davala holkam jeste v CR a jen jednu davku/ a meningitis, ten se u nas v MD ockuje povinne pred nastupem do 7tr
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.2.2017, 19:32) |
Iri koukala jsem na nějaký očkovací kalendář , je toho tedy myslím více , ale těmi 26 tuším , ty jsou fakt i do roka v usa doporučeny údajně , možná ne všude povinně tedy ,a le zřejmě se očkuje mnohem více. Ale zajímá mě to , ještě si to zjistím
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | Anna L. (Lanna1) ID 177468 (21.2.2017, 16:57) |
Píše v prvním roce, že je stejné, což by asi odpovídalo.
ODPOVĚDĚT |
| | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (21.2.2017, 15:19) |
A že očkování dáte a něco se stane si dokážete představit líp? Řekla bych, že móda je spíš ta antikoncepce, než život bez bez ní. Doba pokročila tak, že to mnozí lékaři učí zobat děvčata pomalu od dětských let - však život bez menstruace a pupínků je tak báječný a pohodlný a že jich pár po embolii zemře nebo ochrne, tož tím se zas tak šířit nemusíme. Lidé, kteří se od těchto věcí odklánějí, pro to mají své důvody a jistý si nemůže být nikdo ničím. Každý si jen může vybrat svůj směr - podle své víry, svých znalostí, svého vědomí a svědomí.
ODPOVĚDĚT |
| | | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (21.2.2017, 18:19) |
Ano s tím naprosto souhlasím, Život bez menses je tak báječný, nemusí se člověk zabývat tím, jestli když někam pojede, že zrovna nebude mít ty své dny a vůbec ani v běžném životě ho to neotravuje.Já alespoň ty dny tak brala. Beru prášky v kuse už 10 let s jednou pauzou a jsem nadmíru spokojená. Neměla bych jí brát vůbec, mám Leidna, takže velkou srážlivost krve. Ale po diskuzi se svým doktorem - má tuto nemoc kdekdo a jen o tom neví, není to běžné vyšetření krve, mně na to přišli náhodou. A ke všemu ještě kouřím. Ale když si dám na papír pro a proti, uchýlila jsem se k riskování. A teď jsem byla na operaci, ant. jsem po poradě lékařů neměla ani vysazovat. Takže ono také co doktor to názor. A nechápu, proč když tady někdo napíše svůj názor je zde pomalu rebel. Je to vždy 50 na 50 a na každém je se rozhodnout podle sebe.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (28.2.2017, 12:45) |
Ivano, můžu se prosím zeptat, z jakého oboru je doktor, který vám s Leidenem v pohodě doporučil antikoncepci? nerýpu, jen se ptám..... a přeju Vám hodně štěstí.....
ODPOVĚDĚT |
| | | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (21.2.2017, 23:01) |
To nebyla kritika vašeho názoru, myslím, že obě názorové strany jsou naprosto pochopitelné. Všichni (nebo alespoň většina) se snažíme pro své děti zvolit to nejlepší - ale kdo z nás ví, co je nejlepší, když ještě ke všemu nemáme věrohodné informace? Já se jen pobavila nad prohlášením, že neužívání antikoncepce někdo považuje za módu. Nemusíte své rozhodnutí obhajovat - ne před cizími lidmi. Jste dospělá, rizik jste si zjevně vědomá a když i tak vám to za to stojí - vaše věc, případné následky si taky ponesete hlavně vy a ne cizí lidé nebo lékaři.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.2.2017, 20:32) |
takže vy máte vysoké riziko trombozy užíváte antikoncepci a k tomu kouříte , to je opravdu lékař na svém místě
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (21.2.2017, 21:17) |
že kouřím, jsem samozřejmě doktorovi neřekla, riziko jde za mnou, jsem si toho vědomá. O riziku vím moc dobře, ale za ty nekrámy mně to riziko stojí. A doktor - je to jeden z nejlepších tady v celém okolí. Antikoncepci mám opravdu velmi nízkohormonální a kdybych nebyla před 12-ti lety těhotná a nešla na genetiku tak na Leidna se nepřišlo a užívala jsem prášky taky.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Alena V. (Aja10) ID 56958 (10.10.2017, 7:07) |
Mám pocit, že si sama sebe moc nevážíte.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.2.2017, 9:48) |
Menstruace je pro ženu + ne -, je to očistný mechanismus. Příroda moc dobře ví, proč to dělá. Ve Vašem případě je to obrovský risk a úplně zbytečný. Můj názor, nic víc. Je to Vaše věc.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | | Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (21.2.2017, 21:21) |
Ja myslim, ze je to Vase vec a nikomu se tu nemusite zpovidat, ani obhajovat...proc jako?
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | Anna L. (Lanna1) ID 177468 (21.2.2017, 21:15) |
Není to škoda písmenek je to marné, je to marné, je to marné
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (22.2.2017, 13:29) |
naprostá , vzhledem k tomu co paní vše psala výše je to opravdu k pousmání.Myslím že víc psát netřeba , co napsala stačí.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.2.2017, 15:23) |
hezky vyjádřené, musím souhlasit opět.
ODPOVĚDĚT |
| | Markéta L. (Liščátko) ID 108217, mimibazar.cz/liscatko (21.2.2017, 15:10) |
A co kdyz to bude opacne a diky vakcine vznikne zdr. problem
ODPOVĚDĚT |
| | Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.2.2017, 14:44) |
můžete mi vysvětlit co je špatné na- bez antikoncepce? pokud byste napsala bez ochrany , tak to pochopím , ale antikoncepce je právě na vinně vzrůstajícího počtu sexuálně přenosných onemocnění. moda je naopak- mít antikoncepci co nejdříve. bohužel. co se týká ostatního , stejně tak si mohou vyčítat rodiče kteří dali očkovat a vyčítají si nadosmrti. má to všechno dvě strany
ODPOVĚDĚT |
| | Jaroslava H. (JJJarča) ID 25268, mimibazar.cz/jjjarca (21.2.2017, 19:12) |
Musím vám oporovat. Mám dceru - 23 letou. Měla antikoncepci od 15ti let. A nyní ji už asi 3 nebo 4 roky nemá..z přesvědčení..je to mezi mladými ted hodně rozšířené, že antikoncepci neberou a docela odsuzují.....málokdo z jejích kamarádek jí má..
ODPOVĚDĚT |
| | | Anna L. (Lanna1) ID 177468 (21.2.2017, 21:16) |
A ten hlavní důvod je jaký, jaké je to její přesvědčení proč přestala a nebere ji. Nijak nerýpu opravdu mě to zajímá
ODPOVĚDĚT |
| | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.2.2017, 19:14) |
tak to se určitě hezky poslouchá , možná už jsou i skupinky rozumnějších mladých lidí.
ODPOVĚDĚT |
| | Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (21.2.2017, 14:41) |
..ale stejně tak můžete mít jednou výčitky za to, že jste dala. Je to sporné stále si myslím, že pokud bude pravidelně (a pravidelně myslím doopravdy pravidelně, ne 1x za 2 roky) dívka docházet na kontroly, tak to bude mnohem lepší, než tělo zatěžovat tímto očkováním...
ODPOVĚDĚT |
| | Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (21.2.2017, 14:37) |
Neni to dobre, vseho s mirou
ODPOVĚDĚT |
|
Pavlína J. (everysmile) ID 303094, mimibazar.cz/everysmile (21.2.2017, 13:54) | Dceru nemám,ale pokud bych měla,očkovat bych nedala.Dle mého se jedná o nejkontroverznější vakcínu.
ODPOVĚDĚT |
|
| Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (21.2.2017, 13:28) | Nechala jsem naočkovat ve 14 l. už má 21l. Neznazná že když jsem jí neměla já nebude jí mít ona. Hlavní přenašeči jsou kluci a ti se očkovat nemusí rizikové skupiny jsou dívky. Nákaza hrozí především pohlavním stykem, ale může se šířit i z rukou či úst na pohlavní orgány, použitým ručníkem atd. Moje známá nechala očkovat proti tomu i kluka nebot má jen jednoho a bojí se o měj. Tak že záleží na každém jak si se zdravím naloží. http://cs.medixa.org/lecba/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku
ODPOVĚDĚT |
|
| eva p. (evicela) ID 205626 (21.2.2017, 12:46) | nenechala bych, a mimo jiné , nikdo neví jak se očkování projeví třeba za 15 let
ODPOVĚDĚT |
| | Ilona Č. (asadka) ID 86656 (21.2.2017, 13:45) |
Evi, přesně....Dlouhodobě se očkuje proti http://www.vakcinace.eu/ockovani-v-cr Očkování chrání navíc jenom po určitou dobu. Moje děti měli před cca 7-8lety delší dobu suchý kašel a doktorce se to nezdálo....(Syn byl tehdy ve školce, dcera už ve škole). Potvrdil se černý kašel a přitom byli zaočkovaní . Teď je prý vlna příušnic u dětí... Je tolik nemocí a podle mě je hlavní ochrana v dodržování zdravého životního stylu spolu se selským rozumem.
ODPOVĚDĚT |
|
Lucie L. (lulukina) ID 11824, mimibazar.cz/lulukina (21.2.2017, 12:38) | Tady detailnější info k očkování: http://www.nvic.org/Vaccines-and-Diseases/HPV.aspx je to tedy v AJ - (já si to dala do překladače)
ODPOVĚDĚT |
|
| Markéta L. (Liščátko) ID 108217, mimibazar.cz/liscatko (21.2.2017, 12:32) | Ne nedam ani nahodou
ODPOVĚDĚT |
|
| Michaela F. (mišus) ID 81147 (21.2.2017, 11:44) | Zrovna dnes jsem se dozvěděla o jedné naší známé, že její dcera 18 let půjde na operaci, protože jí zjistili rakovinu děložního čípku. A teď si představte, že by jí to očkování třeba pomohlo, že by k tomu vůbec nemuselo dojít. Moje dcery nemají žádné nepovinné očkování, ale na toto je asi očkovat nechám.
ODPOVĚDĚT |
| | Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (21.2.2017, 13:39) |
No tak já znám víc takových příběhu ale jeden od mé známe dcera měla rak. děl. čipku.ve 20ti. Musela na operaci a odstranili jí čípek a dělohu měli strach aby to nepostupovalo a ted není zdá i vaječníky. Po operaci ted to dost zkrátím odstěhovala se a s mámou nemluvila 5 let vyčítala jí to a to má jen jednu dceru. S přítelem chtěli dítě ale ona už ho nemůže mít dozvěděla se to od známých a tak kontaktovala dceru že jí chce něco nabídnout . Dcera po 3 měsících přišla a ona jí řekla že jím dítě donosí a dá. Přistoupili na to a dnes má její dcera s manželem dcerku Amálku a šťastnou babičku. Ne však každý příběh končí štěstím. Opravdové příběhy ze života su lepší než čtecí blafy na netu.
ODPOVĚDĚT |
|
| Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (21.2.2017, 11:18) | Na kazde ockovani budete mit nazory pade na pade.Zeptejte se dcery, jestli je pro....my jsme po konzultaci s odbornikem a dr.,kteremu verim ockovat nechali, ac pro jina ockovani nejsem.Tohle si musite opravdu rozhodnout sama.
ODPOVĚDĚT |
|
| Šárka K. (SarinaK) ID 85772 (21.2.2017, 11:13) | Ne, nenechám. Ze stejného důvodu jako píše dole Anna.
ODPOVĚDĚT |
|
| Jana b. (fehofka) ID 93304 (21.2.2017, 11:11) | Dceři je dvanáct a vím,že ji naočkovat nenechám.Nedávám očkovat žádnými vakcínami,které nejsou povinné.Je to vaše věc,jak se rozhodnete....
ODPOVĚDĚT |
|
| Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (21.2.2017, 10:53) | Také děkuji za dotaz. Dceři bude 13 v prosinci, tak také hledám různé info a bohužel se zatím potkávám s lékaři i jinými lidmi, kteří jsou pro a já jsem v naprosté menšině se svým NE a tak ve mě červíček hlodá....
ODPOVĚDĚT |
|
Marcela Š. (Marčelín) ID 82887 (21.2.2017, 10:12) | Nechala jsem
ODPOVĚDĚT |
|