![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/220131/18/a85772-1643651184.jpg) | Šárka K. (SarinaK) ID 85772 (upraveno 19.2.2017, 17:10) |
mně ne u nich, ale u Pomp de lux, nicméně zkontrolujte si, jestli nemáte u jedné z plateb po levé straně ikonku zámečku - ono se to tváří jako odeslaná platba, ale je jen blokovaná a za stejnou platbu si ji příjemce dvakrát nestrhne. Nevím, jestli jsem to vysvětila srozumitelně. Trvalo dva týdny, než jedna z těch plateb zmizela - což znamenalo, že si příjemce zrušil blokaci.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/160221/21/a259456-1456087540.jpg) | Jana H. (janka17) ID 259456 (19.2.2017, 17:07) |
Šári rozumím jak to myslíte. Dívala jsem se na to teď znovu a nikde žádný záměček není. Prošla jsem to detailně a oba příkazy jsou zaúčtované....takže platba proběhla ![:-(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/5.gif)
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/220131/18/a85772-1643651184.jpg) | Šárka K. (SarinaK) ID 85772 (19.2.2017, 17:09) |
tak to se volání a vysvětlování nevyhnete Platbu vám vrátí, o to bych se nebála.
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/160221/21/a259456-1456087540.jpg) | Jana H. (janka17) ID 259456 (22.2.2017, 21:03) |
Tak ani jsem nemusela říkat částku kterou mi to vzalo 2x, pán to na mě hned vyhrknul Platba zpět poslaná do druhého dne.
ODPOVĚDĚT |