reklamace?
Kupovali jste někdo větší elektrospotřebič jako je sušička na prádlo a následně ji reklamoval? Jak probíhá reklamace? Je nutné sušičku dopravit do prodejny, nebo přijede technik k nám domů? Více v komentáři
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 70336 (10.2.2015, 18:54)
...my koupili přes net pračku, při poruše jsme firmu kontaktovali, zeptali se nás na bydliště a vyhledali si svého nejbližšího technika, který pro ně pracoval, ten nás pak kontaktoval a přijel pračku na místě opravit, kdyby bylo třeba prý by si ji odvezl do své dílny.... (hello)

ODPOVĚDĚT
Sylvie P. (spinka) ID 160622, mimibazar.cz/spinka (10.2.2015, 13:07)
Taky mám sušičku přes net, 2 x jsme už reklamovali a přijeli z BOSCH autorizovaného servisu k nám domů, říkal, že pokud by nebyl schopen opravit v koupelně nebo v bytě, že by si ji odvezl...ale zatím to vždy opravil u nás doma...

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (10.2.2015, 10:26)
Kontaktovala bych prodejce. Na mě před lety prodejce se sídlem v Brně (já jsem z Prahy), zkoušel, abych jim televizi dovezla. Zeptala jsem se, zda mi tedy v tom případě proplatí benzín tam a zpět a dovolenou z práce. Raději si poslali sami kurýra :-) Ze zákona máte nárok na proplacení všech nákladů spojených s reklamací.

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 9:48)
Chtěli bysme koupit sušičku na prádlo a rozmýšlíme se, jestli ji koupit v obchodě u nás ve městě, nebo ji objednat přes internet. Rozdíl v ceně je 2000Kč a to není zrovna málo

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10.2.2015, 9:48)
stačí zavolat do servisu a přijedou k vám, pokud to bude opravitelné, opraví doma, pokud ne odvezou si jí, pokud se vada objevila od data nákupu do 6 měsíců, můžete spotřebič vrátit, jelikož se má za to, že vada v době koupě již existovala (F)
takže jak se k tomu postavíte je jen a jen na vás

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 9:49)
Takže se nemusím bát, že bych musela shánět nějakou dopravu sušičky do obchodu?

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10.2.2015, 10:22)
rozhodně ne, kupuji vše přes net, vlastně jen sedačku máme z obchodu, jinak od televize, americké lednice, menší spotřebiče do kuchyně vše z netu, já vlastně nikdy nic nešla koupit do obchodu, ceny vysoké, výběr žádný, koupila jsem si loni v říjnu sušičku na www.onlineshop.cz siemens s 5 ti letou zárukou, což je paráda.
Pokud něco s ní bude, jen zavoláte servis a oni k vám přijedou, stejně tak by byl postup i u toho, když si jí koupíte v kamenném obchodě, takže rozhodně net....

doporučuji:
www.levneelektro.cz
www.onlineshop.cz

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 10:35)
Zrovna na levneelektro mám vybráno. Takže je rozhodnuto :-) Děkuji

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10.2.2015, 10:40)
tak to je super, já tam reklamovala myčku, přijeli si pro ní, do 3 dnů jsem měla na účtě peníze za myčku i za dopravu, kterou jsem platila při koupi myčky, tento obchod se v dTestu umístil na 1.místě, co se týče vyřizování reklamací a já mohu s osobní zkušeností jedině potvrdit |:o)
z levnýhoelektra mám doma téměř vše (Y)

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (10.2.2015, 9:55)
U těchhle věcí obchod většinou servis nezajišťuje a odkáží vás přímo na autorizovaný servis - většinou dostáváte seznam autorizovaných servisů už při koupi spotřebiče, takže já bych třeba spíš koukala na značku, aby byl servis dostupný. Ze servisu se na velký spotřebič přijedou podívat k vám domů, pokud by bylo potřeba ho odvézt do dílny, tak to zajistí sami (alespoň u nás to tak proběhlo).

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 9:58)
Servis není problém. Ten máme blízko. Vybírali jsme značku s ohledem na servis. Šlo mi spíš o servis v záruce.

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (10.2.2015, 10:10)
I servis v záruce řeší servis, ale musí to být právě autorizovaný servis, což není úplně každý.

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 10:36)
děkuji za info, objednám tedy přes net

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lucie H. (xstol04) ID 420709, mimibazar.cz/xstol04 (10.2.2015, 10:02)
dobrý den, já reklamovala v záruce mikrovlnku (kupovanou přes eshop) - zavolala jsem přímo do autorizovaného servisu, přijel chlápek, prohlédl jí, řekl, že oprava by byla pomalu dražší než nová, takže napsal papír, mikrovlnku si odvezl a do týdne mi přišla nová... takže jsem to přes prodejce vůbec neřešila... (Y)

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 10:37)
děkuji za názor. Takže objednám přes internet :-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno