Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10.2.2015, 9:48) | stačí zavolat do servisu a přijedou k vám, pokud to bude opravitelné, opraví doma, pokud ne odvezou si jí, pokud se vada objevila od data nákupu do 6 měsíců, můžete spotřebič vrátit, jelikož se má za to, že vada v době koupě již existovala takže jak se k tomu postavíte je jen a jen na vás
ODPOVĚDĚT |
| | Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 9:49) |
Takže se nemusím bát, že bych musela shánět nějakou dopravu sušičky do obchodu?
ODPOVĚDĚT |
| | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10.2.2015, 10:22) |
rozhodně ne, kupuji vše přes net, vlastně jen sedačku máme z obchodu, jinak od televize, americké lednice, menší spotřebiče do kuchyně vše z netu, já vlastně nikdy nic nešla koupit do obchodu, ceny vysoké, výběr žádný, koupila jsem si loni v říjnu sušičku na www.onlineshop.cz siemens s 5 ti letou zárukou, což je paráda. Pokud něco s ní bude, jen zavoláte servis a oni k vám přijedou, stejně tak by byl postup i u toho, když si jí koupíte v kamenném obchodě, takže rozhodně net.... doporučuji: www.levneelektro.cz www.onlineshop.cz
ODPOVĚDĚT |
| | | | Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 10:35) |
Zrovna na levneelektro mám vybráno. Takže je rozhodnuto Děkuji
ODPOVĚDĚT |
| | | | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10.2.2015, 10:40) |
tak to je super, já tam reklamovala myčku, přijeli si pro ní, do 3 dnů jsem měla na účtě peníze za myčku i za dopravu, kterou jsem platila při koupi myčky, tento obchod se v dTestu umístil na 1.místě, co se týče vyřizování reklamací a já mohu s osobní zkušeností jedině potvrdit z levnýhoelektra mám doma téměř vše
ODPOVĚDĚT |
| | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (10.2.2015, 9:55) |
U těchhle věcí obchod většinou servis nezajišťuje a odkáží vás přímo na autorizovaný servis - většinou dostáváte seznam autorizovaných servisů už při koupi spotřebiče, takže já bych třeba spíš koukala na značku, aby byl servis dostupný. Ze servisu se na velký spotřebič přijedou podívat k vám domů, pokud by bylo potřeba ho odvézt do dílny, tak to zajistí sami (alespoň u nás to tak proběhlo).
ODPOVĚDĚT |
| | | | Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 9:58) |
Servis není problém. Ten máme blízko. Vybírali jsme značku s ohledem na servis. Šlo mi spíš o servis v záruce.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (10.2.2015, 10:10) |
I servis v záruce řeší servis, ale musí to být právě autorizovaný servis, což není úplně každý.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 10:36) |
děkuji za info, objednám tedy přes net
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | Lucie H. (xstol04) ID 420709, mimibazar.cz/xstol04 (10.2.2015, 10:02) |
dobrý den, já reklamovala v záruce mikrovlnku (kupovanou přes eshop) - zavolala jsem přímo do autorizovaného servisu, přijel chlápek, prohlédl jí, řekl, že oprava by byla pomalu dražší než nová, takže napsal papír, mikrovlnku si odvezl a do týdne mi přišla nová... takže jsem to přes prodejce vůbec neřešila...
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Zuzana K. (KarpasovaZ) ID 65779, mimibazar.cz/karpasovaz (10.2.2015, 10:37) |
děkuji za názor. Takže objednám přes internet
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|