Kontroluje zdr. pojišťovna docházku dítěte do MŠ ?
Chci se zeptat, těch které jste u zdravotní pojištovny vedeny jako osoba celodenně pečující o dítě a dítě posíláte do mateřské školy, zda se nějak kontroluje docházka dítěte do školky maximálně na ty 4 hodiny...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 29 komentářů
Jaroslava Š. (svecina) ID 339697, mimibazar.cz/svecina (22.4.2014, 13:49)
U nás chtějí potvrzení z MŠ že je tam dítě opravdu 4 hodiny zrovna dnes mi volali z pojištovny at tam donesu aktuální potvrzení z MŠ jedno jsem tam už nedávno dávala takže vlastně tímto zpusobem to kontrolují :-)

ODPOVĚDĚT
Dana H. (Dana D16) ID 8289, mimibazar.cz/danad (21.4.2014, 23:08)
každý měsíc jsem dostávala ve školce potvrzení a posílala na zdrávku....tak to po mě chtěli.... :-$

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (Kutim) ID 259100, mimibazar.cz/kutim (21.4.2014, 20:17)
Na infolince mi tvrdili, že musím mít potvrzení z MŠ, že je jen tam jen na 4h - takže si vyzvedávám dítě po obědě a pro ZP o dítě nepečuji (zip)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (svecina) ID 339697, mimibazar.cz/svecina (21.4.2014, 15:59)
Jsem doma takhle už rok syna si beru z MŠ po obědě ve školce jsem jim řekla duvod proč tam nemuže spát a v životě bych si neriskla toto porušit zatím mně nekontroloval nikdo (F)

ODPOVĚDĚT
Hana K. (Clare 2) ID 139710, mimibazar.cz/clare2 (21.4.2014, 14:47)
Simčo,syn chodil do školky normálně,byl tam i po obědě do cca 15 h.
Nikam přece nemusíte hlásit,že jste vedena jako osoba celodenně pečující o dítě.
Navíc v naší školce se nikdy žádná docházka atd.nezapisovalo,to slyším poprvé :-$.
Na ZP mi tehdy řekli,že je to jen na vašem čestném prohlášení,které se podepíše. Ptala jsem se i na to,jestli to kontrolují,tak mi řekla paní,že ne,ale samozřejmě se může stát,že vás někdo udá,pakliže ví,že jste doma,máte v péči dítě,a stát za vás platí ZP.
Kamárádčina dcera chodí už tak 2 roky,a nikdy nic,žádný problém.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (21.4.2014, 16:30)
,-)to si děláte srandu...

ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (svecina) ID 339697, mimibazar.cz/svecina (21.4.2014, 15:57)
Hm tak to jste dobrá takhle se veřejně prásknout doufám že si to někdo přečtě a budete vracet zdr. pojištovně peníze které za Vás zaplatila

ODPOVĚDĚT
Hana K. (Clare 2) ID 139710, mimibazar.cz/clare2 (21.4.2014, 17:13)
Mě se toto už dávno netýká,a taky se mě to týkalo velmi krátkou dobu :-$.
A taky jsem žádnou kamarádku nejmenovala,to jen pro některou,co tady psala.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (21.4.2014, 15:42)
Bože...český národ je opravdu tvůrční ve své kreativitě...resp. obcházení pravidel... (F)

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (21.4.2014, 16:16)
Nejhorší je, že pak takový budou řvát něco o nepřizpůsobivých, ale že se vlastně chovají podobně, to jim asi nedochází (zip)

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (21.4.2014, 15:31)
To myslíte vážně? A proč si myslíte, že se tomu říká ČESTNÉ prohlášení? Pak to tu má k něčemu vypadat +o(

ODPOVĚDĚT
Irena H. (irik) ID 4999 (21.4.2014, 15:19)
super rada (Y) az jednou ZP zjisti, ze vase kamaradka podvadi a bude muset zaplatit pojisteni za nekolik let zpet, napisete sem take *-)
mam takovy pocit, ze lide vubec nechapou smysl cestneho prohlaseni +o(

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (AndreaN) ID 217597 (21.4.2014, 12:19)
Myslím,že nejde o to, aby to byly přesně 4 hodiny. Jde o to, že dítě musí po obědě domů. A to ve školce i ve školce. Pak to není celodenní řádná péče o dítě.
Jina ZP má právo požádat školku o potvrzení docházky. Potvrzení si vyžádá sama u školky nebo potvrzení přinese klient.
Potvrzení se vyžaduje především u osob, které jsou tzv. OSVČ.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (21.4.2014, 11:27)
To asi spíš záleží, jak moc eviduje školka ne? Naše učitelka si zapisuje čas příchodu, odchodu a kdo odvádí. V půl dvanácté obědvali a před dvanáctou už spací děti byly v pelíšku, takže pak už děti, které tam spát neměly a zůstaly tam protože čekaly na rodiče, jako vadili, takže snad jen se domluvit s učitelkou. Jestli jsou kontroly nevím ale měly by být, jednou jsou daná pravidla a ta se musí dodržovat. To je sice krásné, že tady píší, že nikdo nekontroluje, zda dítě jde do školky 7,20 nebo 8,00 a odchází o půl hodiny dřív nebo později ale je to přece nefér k těm matkám, které nikde evidované nejsou a chodí na půl úvazku do práce a z toho mála, co vydělají, platí pojištění, dopravu atd. :^)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (21.4.2014, 10:48)
dcera mi nastoupila cca 3 roky zpět do školky od 1.9. ale 4 jí byli až 26.9. takže do těch 4 narozenin jsem jí musela prostě vyzvedávat před obědem, nemohla tam ani být na oběd z toho důvodu, že by tam byla déle jak 4 hodiny, první dva dny jsem jí vyzvedávala po obědě, pak si mě zavolala zástupkyně ředitelky a řekla, že sice je to půl hodiny navíc, ale že to nelze, že se přesně eviduje čas docházky, sice jsem nic nosit na sociálku nemusela, sociálka si to vyžádala od školky sama, takže jestli vy byste si musela doplácet, tak se vám ani nevyplatí docházet na tu brigádu (F)

ODPOVĚDĚT
Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311, mimibazar.cz/ElazFrelu (21.4.2014, 10:26)
já jsem byla evidovaná na ZP jako v domácnosti, když byla dcera v 1.tř. (lze to do 7.let věku dítěte). V 1.tř. měli jen 4.vyuč.hod. a tím pádem nemohla dcera do družinky, ale chodila jen na kroužky, které byly v družině i pro děti, které družinu nenavštěvovaly. S tou školkou jsem se tehdy (už je to cca 8.let) ptala, jak to je, jestli záleží na minutách a říkali, že ne, šlo jen o to, že dítě ve školce nespávalo.

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (21.4.2014, 9:33)
Kontrolují, kamarádce dokonce stopovaly minuty, aby nepřetahovala 8-|

ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Pami) ID 145730 (21.4.2014, 12:13)
Jak stopovali? To s ní šli do školky a tam to měřili???

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (21.4.2014, 19:17)
Jj, ráno si zapsali, že kluka dovedla v 7:55 a počítali jí od toho 4 hodiny - takže když přišla ve 12 hod, byl problém....bohužel, stalo se jí to opakovaně.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (21.4.2014, 9:01)
Ano,u nas se tato dochazka kontroluje a ucitelky eviduji casy prichodu deti do skolky a celkem si i pamatuji,ktere ditko v jakou dobu do skolky prichazi.Kontroly se delaji namatkove a skutecne urad trva na dodrzeni tech 4 hodin.

ODPOVĚDĚT
Anna Vokáčová (aenja) ID 50317, mimibazar.cz/aenja (21.4.2014, 9:34)
vždyť už nejsou 4 hodiny docházky,děti můžou chodit neomezeně do školky ikdyž je maminka na mateřské..

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (21.4.2014, 10:34)
Nejde o rodičovskou,ale o to,když se rodič nahlásí jako rodič v domácnosti,kde jsou jasně daný podmínky a ta nejdůležitější je,že dítě může do školkyy na 4hod a školní dítě nesmí do družiny...

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (21.4.2014, 10:05)
Ale to se netýká neplacení ZP.

ODPOVĚDĚT
Věra K. (Robodrak) ID 5728, mimibazar.cz/robodrak (21.4.2014, 9:38)
maminka, která položila dotaz, není na mateřské

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (21.4.2014, 8:56)
Ve školce, kde jsem pracovala, se tedy příchod i odchod dětí přesně evidoval - rodiče to asi ani nevědí, ale vždycky se do předtištěné tabulky napsal čas, psalo se i kdo dítě vyzvedl). Občasné kontroly z pojišťovny nebo i sociálky (dřív kvůli RP) byly. Jestli ale někdo řešil půl hodiny, to netuším.

ODPOVĚDĚT
Andrea L. (nachosi) ID 439636 (21.4.2014, 8:54)
nemusíte se bát, jde jen o to, že tam dítě nespí. kamarádka to tak má, školka na žádost pojišťovny potvrdí, jestli dítě po obědě odchází a jestli je tam opravdu jen na dopoledne a jestli je ve školce od 8 nebo od 7 to je nezajímá, ani to není možné zjistit, hodina příchodu se přece nikde nezapisuje

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (21.4.2014, 9:05)
Neni pravda,snadno se prichod ditete zjisti a prichody vesmes skolky eviduji a na vyzadani uradu dolozi,zajima je,jestli je dite ve skolce 4 nebo 5hod,to je pro urad podstatny rozdil,problem byva i u celodennich vyletu treba,kdy tu dobu ve skolce dite prekroci a v pripade kontroly muze nastat problem.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (21.4.2014, 12:28)
No, tak to bude asi velmi individuální. Já si jako živnostník tu péči o dítě uplatňuji a řešila jsem s pojišťovnou právě ty celodenní výlety (u nás ve škole jsou navíc takové akce, že děti ve škole na Halloweenskou noc spí a jednou ročně spí v knihovně) a taky školu v přírodě, kdy mi obě holky jely dvakrát po sobě na 11 dnů. Úřednice se mi málem vysmála, co to řeším, že výletů a škol v přírodě se to samozřejmě netýká a ať je v klidu pošlu (Y)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (21.4.2014, 12:53)
Ano,švp a školní akce mají vyjímku,ale v případě častých,celodenních akcí nastat problém může,je samozřejmě rozdíl,pokud nějaká celodenní akce je 2xdo měsíce,než třeba opakovaně,každý týden,což v některých zařízení vyjímečné není

ODPOVĚDĚT
Martina K. (maky913) ID 308021, mimibazar.cz/maky913 (21.4.2014, 0:10)
To podle mě není problém. Naše školka rozhodně neeviduje čas příchodu dětí do školky, ani jinde jsem to neviděla a pokud si je po obědě vyzvednete,tak podmínku splnujete a těch 30 min.tam nehraje žádnou roli.. Dcerka začala chodit do školky v době kdy jsem byla na mateřské a taky mohla jen na 4 hodiny, teď je to zrušené. školka musela vyplňovatvždy papír pro úřad práce a tam vždy kontrolavali jen to, zda jsem ji vyzvedla po obědě.

ODPOVĚDĚT
Petra V. (tegina) ID 155688, mimibazar.cz/tegina (21.4.2014, 8:32)
Ale evidují tyto plátce, neplátce a pak už je to o ochotě učitelek, zda budou půl hoďku tolerovat..

ODPOVĚDĚT
Monika H. (hemule) ID 378875 (20.4.2014, 23:39)
Mě bylo řečeno že kontroluje námatkově, volaji do MŠ. Takže si to zjistit můžou kdykoliv. Neriskovala bych to. (F)

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (20.4.2014, 23:22)
No, evidence existuje, takže asi není problém, aby si to pojišťovna, i třeba namátkově, zjistila. Určitě to nestojí za ty problémy, které by nastaly, kdyby se to provalilo.

ODPOVĚDĚT
Simona W. (simik.wa) ID 177014 (20.4.2014, 23:38)
A jaká je praxe ? Máte osobní zkušenost ? :-$

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (20.4.2014, 23:43)
Jaká osobní zkušenost? Od ledna mi chodí dítě na celý den do školky, tak si musím doplácet zdravotní pojištění. To je celá moje osobní zkušenost. (F)

ODPOVĚDĚT
Simona W. (simik.wa) ID 177014 (21.4.2014, 0:00)
Mne jde o to, že ráno, chci děti ( kvůli brigády ) vodit do MŠ na 7.30 a samozřejmě po obědě ve 12 hodin si je vyzvednout, takže jestli hraje ta půlhodina navíc roli, jestli se to řeší, zda se s tím někdo setkal. Zvažuju jestli se mi vůbec vyplatí pracovat a z toho mála ještě doplácet zdrav. pojištění........

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (21.4.2014, 8:31)
No to nevím, jak moc se u vás řeší hodina příchodu, ale děti by neměly ve školce spát. Zkuste se zeptat ve školce. U nás se příchod dítěte nezapisuje, je tam prostě přihlášené na dopoledne nebo na celý den. Ale u vás to může být samozřejmě úplně jinak. Já bych prostě měla strach, že mi na to přijdou a jednak budu doplácet ZP zpětně a za ty nervy s lítáním po úřadech mi to fakt nestojí.

ODPOVĚDĚT
Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311, mimibazar.cz/ElazFrelu (21.4.2014, 7:25)
tak toto se neřeší, kdysi mohly děti, když mamka měla mateřskou denně jen na 4hod.=8-12.hod. a taky se to neřešilo

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (21.4.2014, 9:02)
Ale resilo...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311, mimibazar.cz/ElazFrelu (21.4.2014, 8:31)
ano papír školka potvrzovala a dokládal se, ale nikdy nebazírovali ve školce, jestli byly děti od 7.20 nebo 7.40 ve školce a jestli odcházely ve 12.10 (oběd mívali v 11.45, tak, aby odcházeli přesnně ve 12.00 možné nebylo

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Věra K. (Robodrak) ID 5728, mimibazar.cz/robodrak (21.4.2014, 8:16)
to se tedy řešilo, každý měsíc musela školka vyplnit formulář, že docházka nebyla překročena, a ten musela matka dodat na úřad, který vyplácel RP.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno