prosím o radu
učí se některé Vaše dítko genetickou metodu?zajímalo by mě jestli je to lepší jak klasická?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 8 komentářů
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (11.1.2014, 21:39)
Moje Mája se tak naučila číst sama a velmi brzo. Začala sama vlastně přesně ve 4 letech. Znala písmena a začala si je spojovat. Teď je v první a u nás se učí klasicky. Zpočátku měla problém rozdělit slova na slabiky. Starší dcerce zase vyhovovala klasika ( naučila se také sama, ale až v předškoláku a jinak). Nebojte se. Určitě to není horší způsob, jen jiný. A prý je vhodnější pro děti dys a slabší. Je fakt, že Mája se naučila číst nějak snadněj, bez naší pomoci. Vlastně jsem ani nevěděla, že čte. Ona se na slovo dlouho dívala a vduchu si ho přečetla. Až jednomu nerozuměla a zeptala se, co znamená... Tak jsem zjistila, že čte. Nejdřív krátká slova a pak hned i dlouhá.

ODPOVĚDĚT
Blanka M. (Nibell) ID 133775, mimibazar.cz/nibell (10.1.2014, 12:08)
Lepší jak v čem. (X) krátké slova chápe hned a je moc ráda, že tomu rozumí. Zato dlouhá slova a slova, co nezná tak nepřečte a nechápe. Učím jí i spojovat první písmenka po slabikách, nebo aspoň k sobě, aby měla malou nápovědu. Docela mě děsí, jak se bude učit angličtinu *-)

ODPOVĚDĚT
Pavel S. (Bezi.E) ID 223761 (10.1.2014, 8:33)
děkuji všem za odpovědi-tak snad to naše malá bude zvládat.ještě mrknu na ten net co o tom všechno píšou.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (LenkaMateju) ID 40762 (upraveno 10.1.2014, 9:07)
Je na tom super to ze děti vidí brzy výsledky svého snažení, už koncem října uměli číst sice jen velká písmena ale už přečetli svou první knizku. Zato děti s metodou slabikovani četli až po vanocich

ODPOVĚDĚT
olga h. (olčah) ID 70671 (9.1.2014, 23:18)
Matýsek se tak ve škole učí. Já jsem to zezačátku odsuzovala, ale když jsem viděla co to obnáší tak se mi to zamlouvá. Čtou po písmenkách a Matýsek se naučil číst mnohem lépe a rychleji, než známé dcerka, která se ve škole učí klasiku jako jsme měli my, tedy po slabikách. Vůbec se toho nebojte, je to podle mě pro děti lepší. Mě jen trošku vadí, že se děti učí psát a číst jen velká tiskací písmena a teprve teď když začínají psát i psací písmo, tak se u toho učí malá tiskací, ale jen číst. Jinak jedeme i matiku, podle Frause a ta je zase o logickém myšlení a děti už nepočítají na prstech a na počítadlech, ale krokují vpřed a vzad. Je to jednoduché, ale musí se u toho logicky myslet a přijít vůbec na to, co se po Vás chce. Už to není o příkladech striktně daných, které se dali naučit nazpaměť, ale o myšlení. *-)

ODPOVĚDĚT
Eva T. (scheina) ID 252566 (9.1.2014, 23:13)
Já jsem spokojená, ale jsou děti, kterým nevyhovuje např právě s poruchami učení, . Např. děti s dys...s tím můžou mít problém...ale na netu toho načtete spousta. Hlavní výhodu spatřuji v tom, že je to opravdu čtení s porozuměním..tedy že rozumí tomu, co čtou. U klasické metody se učí slabiky, které pak spojují a vlastně neví, co čtou, je to o jeden proces v mozuku navíc (F)...zkuste dohledat. Informací je spousta. Mě osobně přijde přirozenější (L)

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (LenkaMateju) ID 40762 (10.1.2014, 8:25)
Evi nám pravé v ppp řekli ze je to pro děti s poruchami dys lepší a opravdu se nám to u obou synu s dys osvědčilo

ODPOVĚDĚT
Eva T. (scheina) ID 252566 (10.1.2014, 21:54)
|:o)tak to je fain...toto mám jen načtené, vlastní zkušenost s poruchami dys nemám...asi záleží na tom, o co přesně jde a co jak kterém dítku vyhovuje (F)

ODPOVĚDĚT
Jana Ž. (Jájajirkova) ID 139303 (9.1.2014, 22:31)
Náš malý se tak naučil číst sam ještě ve školce, prostě tim , ze si říkal písmenka a z toho vzniklo slovo.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (LenkaMateju) ID 40762 (9.1.2014, 22:22)
Naši kluci to měli oba a bylo to super. Je to prý lepší pro děti s poruchou uceni (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT