...počítač v opravně??
prosím o radu, jak dlouho může mít opravna u sebe můj notebook? jedná se o výměnu lcd obrazovky a opravna se vymlouvá na dlouhou dodací lhůtu nové obrazovky..mám právo na vzetí věci zpět, když na něj čekám již měsíc?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Michal S. (Šikovné tlapky) ID 211598, mimibazar.cz/sikovnetlapky (30.5.2013, 18:10)
nějak takhle to vypadá (L)
http://www.eurosat.cz/UserFiles/Others/Protokoly/protokol_opravy.pdf

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 18:49)
Moni, děkuju za cenné rady a přeju pěkný večer... (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (30.5.2013, 16:02)
těžko radit, kdyby byl notebook v záruce, do 30 dnů musí být opraven,
ale takhle to může být i déle, záleží, co máte psáno ve smlouvě, kterou jste uzavřela s opravnou, takže si myslím, že to může trvat i déle, záleží na domluvě mezi Vámi a opravnou
Teď jde spíš o to, jestli už náhradní díl objednaly, zaplatily a když Vy jim to teď zrušíte, abyste neplatila nějaké penále, určitě jste se na to měla informovat předem, co a jak (F)

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 16:10)
Evi, souhlasím, že jsem se měla vyptat dřív a vše si nechat zanést do předávacího protokolu...právě tak si myslím, že zmínka o penále by měla být také písemná (třeba v tom předávacím protokolu)dala jsem na rady a věřila, že s opravářem jsou tady dobré zkušenosti...samozřejmě je to moje chyba...zkusila jsem tvrdší přístup, i když nerada...místo proseb jsem mu teď oznámila, že trvám na opravě do max. pondělí , jinak si ho beru zpět i neopravený...jestliže on zaplatil náhr. díl, může ho dle mého vrátit v zákonné lhůtě nepoužitý...když bych si já objednala díl sama, určitě na něj nebudu čekat měsíc...to mi na tom přijde právě divné a přístup opraváře se mi zdá laxní, a ne že za to nemůže...no možná se pletu, sama jsem si to zavinila, ale doufám, že nakonec uspěju... (F) (F)díky za komentík

ODPOVĚDĚT
Michal S. (Šikovné tlapky) ID 211598, mimibazar.cz/sikovnetlapky (30.5.2013, 15:46)
jestli to není záruční oprava, tak platí to co jste si dohodla v předávacím protokolu (F) jeslti jste se na žádné době nedohodli pak je to nanic

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 15:58)
Moni, , děkuji za názor.. nemám to v záruce...moje chyba byla, že jsem do předávacího protokolu nenechala uvést nějakou lhůtu...mám jen ústní domluvu, že to bude trvat 1 týden...což už je dávno přetaženo...ale jde mi právě o to, že si myslím, že notebook je můj majetek a já se mohu rozhodnout, jestli ho chci zpět, prostě bez toho, abych čekala tak dlouho, jak si opravář umíní...chápu, že třeba není jeho vina, že náhradní díl mu ještě nedodali, ale na druhou stranu si myslím, že to není můj problém (pokud bych si ho vzala aniž by to opravil, může přeci objednaný díl vrátit nepoužitý zpět, jako každý jiný zákazník jakékoliv zboží v zákonné lhůtě 14 dnů...mám dojem, že věc kterou jsem mu předala do opravy, bych měla mít právo si vzít zpět, když je to můj majetek...no je to jen DOMNĚNKA, nikde právě v zákonech jsem nic o té lhůtě nedohledala, tak uvidím, co chytré hlavy tady na mmb poradí...

ODPOVĚDĚT
Michal S. (Šikovné tlapky) ID 211598, mimibazar.cz/sikovnetlapky (30.5.2013, 16:15)
nepleťte to ,-)14 dní máte nárok jen při koupi přes net , na dálku,,, bohužel v každé opravně je tato smlouva nutná,on jí ěl vystavit automaticky,, můžete si vzít svůj pc zpět ale tutově po Vás bude chtít zaplatit objednaný díl,, papk vám nebude nic jiného zbývat než se obrátit s problémem na čoi

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 16:28)
Moni, i když se právě opravář vymlouvá na to, že díl objednal přes net? Pak by to přeci byl nákup věci z jeho strany na dálku
?

ODPOVĚDĚT
Michal S. (Šikovné tlapky) ID 211598, mimibazar.cz/sikovnetlapky (30.5.2013, 16:47)
no jo, ale objednal ho on a ne vy, vy jste si objednala pouze opravu,, že to trvá měsíc tomu věřím , vypadá to že ho objednával z ciziny, hlavně si pka na to nechte vypsat pořádný protokol o opravě, budete na to mít záruku (L) bohužel paltí ce není na papíru to jako by nebylo +o(

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 17:14)
Moni, aha, no člověk se v tom nevyzná...a můžu se zeptat,jestli byste věděla, co má v tom protokolu o opravě všechno být? Někde na netu jsem vyhledala, že by mi měl pak poskytnout záruku na tu práci (opravu) 3 měsíce a na tu obrazovku jako takovou záruku 2 roky??? Ale nevím, nerozumím tomu. Děkuji za Vaši ochotu a rady (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Žaneta T. (Tomek) ID 16768 (30.5.2013, 15:40)
myslím že je uplně jedno zda máte v opravně PC nebo boty nebo hračku ale oprava může trvat max.měsíc,poté máte právo na vrácení peněz.

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 15:52)
Žanetko, děkuji za komentík (F) nemám to v záruce...moje chyba byla, že jsem do předávacího protokolu nenechala uvést nějakou lhůtu...mám jen ústní domluvu, že to bude trvat 1 týden...což už je dávno přetaženo...ale jde mi právě o to, že si myslím, že notebook je můj majetek a já se mohu rozhodnout, jestli ho chci zpět, prostě bez toho, abych čekala tak dlouho, jak si opravář umíní...chápu, že třeba není jeho vina, že náhradní díl mu ještě nedodali, ale na druhou stranu si myslím, že to není můj problém...notebook je v mém vlastnictví a já mám dle mého právo na jeho vrácení...no je to jen domněnka, nikde právě v zákonech jsem nic o té lhůtě nedohledala, tak uvidím, co chytré hlavy tady na mmb poradí...chybama se člověk učí, tak pro příště už vím, co všechno zanést do předávacího protokolu...R. (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (Tomek) ID 16768 (30.5.2013, 15:59)
tak pak bych to řešila na ČOI,také jsem se tam jednou obrátila ohledně služeb servisního technika (kotel) a opravdu jsem uspěla,technik mi vrátil celou částku opravy a ještě se omluvil.

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 16:03)
...tak jsem to už nevydržela a opět mu zavolala...prý už mu bylo potvrzeno, že dnes byl náhr, díl vyskladněn a zítra bude u něj, oprava je prý otázkou pár hodin, takže jsem trvala na tom, že zítra, nejpozději v pondělí to chci mít opraveno, jinak si notebook beru zpět i neopravený...doufám jen pevně, že v tom není nějaký háček v zákoně a dostanu ho zpět bez problémů...uvidím ještě, co tady maminky poradí *-) :-(

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (špagetka) ID 10211, mimibazar.cz/spagetka (30.5.2013, 14:56)
Posílala jsem do Aceru na výměnu monitoru a do 14dnů byl doma. (Y)

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 19:18)
Kači, můžu se zeptat na cenu opravy (aspoň cca)? Jen abych věděla, čeho mám asi litovat... (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (špagetka) ID 10211, mimibazar.cz/spagetka (1.6.2013, 18:01)
Radi, oprava cca 2500,- (PPL tam zpět 250) Katka (F)

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (1.6.2013, 23:32)
Kači, děkuju za zprávičku (F) (F) (F) můj "tvrdší" přístup zabral, mám ho od včera odpol. doma...no ale jsem o 3500,- chudší a o velikánskou zkušenost bohatší...přeji pěkný zbytek víkendu...Radka

ODPOVĚDĚT
Radka V. (aknirok) ID 287175 (30.5.2013, 15:04)
Kači, děkuju za odpověď...tak to se máte...nám se zdálo zdlouhavé ho někam posílat, tak jsme využili služeb místního opraváře, bohužel ale už ho má měsíc a neustále se vymlouvá, že nedošel náhradní monitor...hledám právě, jestli mám třeba ze zákona právo si svůj notebook vzít zpět i neopravený...takhle bych ho tam mohla mít taky třeba půl roku...to je tak, když chce člověk ušetřit poštovné...no jsem poučena...teď ještě ho dostat zpět...Radka

ODPOVĚDĚT