samoživitelky
Maminky samoživitleky, jak to zvládáte v této době?
poslední fotografie v albu samoživitelky
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 11 komentářů
Renata Š. (Thanys) ID 11695 (29.5.2013, 11:52)
Holky všem držím pěsti, nyní jsem také ve fázi, kdy je rozvod na spadnutí. Máme všechny úplně stejné obavy, ale ženský jsou houževnatý, a když jde o děti dokážeme všechno.

Razím heslo ZVÍTĚZÍME!!! :-) :-) :-)

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 12:43)
(L)

ODPOVĚDĚT
Ilona M. (topeni) ID 90390, mimibazar.cz/topeni (29.5.2013, 11:36)
Máte všechny můj veliky obdiv (clamp) (clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Martina P. (laudom) ID 247437 (29.5.2013, 11:17)
Leni, já mám dvě děti , syna 10 let, který má ztp a musím s ním být pořád a dceru, která v září nastoupí do zš. Není to nejrůžovější, protože nemohu do práce, není nikdo, kdo mi pomohl s hlídáním, ale zvládám to a nijak s dětmi nestrádáme. Sice na dovolenou nejezdíme,výlety hodně málo, ale nevadí nám to, jsme často venku, chodíme po okolí, nikdo nás nestresuje, na dětičkách je vidět, že jsou spokojené a já jsem také ráda, že je klid. Můj bývalý manžel byl alkoholik a neustále střídal milenky- byl to horor a ne život. Držím palce, at vše vyřešíte a at už pak máte jen pohodu.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 22:08)
Martinko, děkuji za podporu (F) Také Vám přeji krásný život (L)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (29.5.2013, 10:24)
Jé, Leni, teď teprve dole čtu,že je v tom alkohol a automaty,já spíše usuzovala na nevěru.Tak to opravdu jděte od něj co nejrychleji.Osamostatníte se finačně,vyčistíte si oba hlavu a co já vím, pokud bude silný,půjde se léčit a třeba jednou...kdo ví.
Takhle Vás akorát zatáhne do neřešitelných dluhů,které Vám i dětem zničí šanci na spokojený život.Zapojte rodinu, přátele, volejte teď o pomoc,v budoucnu to jednou všem vrátíte. (F)

ODPOVĚDĚT
Simona Ď. (pimba) ID 31102, mimibazar.cz/pimba (29.5.2013, 10:16)
Dobrý den Lenko,
jdete od něj....Alkohol a automaty je ta nejhorší varianta....a lepší to rozhodně už nikdy nebude!!!
Ex chlastal, takže vím o čem mluvím a finančně jsem na tom líp ...co mi dával bylo tak na jeho potřeby...ale hlavně mám klid nemusím se bát co mě ve vlastním domě zase čeká (fyzické a psychické násilí, něco rozbitého ...)
Sežente si informace jaké dávky můžete brát, nevím jestli máte práci, dát třeba mat. jen na 2 roky a sehnat jesle či školku pokud to půjde. Navíc hrozí,že si v maželství nabere hromadu půjček a vy se jich nikdy nezbavíte....
Přeji hodně sil...

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 11:18)
Simonko, naštěstí nejsme manželé. Říká, že pije, že nedokáže vydělat peníze a přitom je v práci i o víkendu a to až to večera. Je mi jasný,že tou prací myslí i hospodu. Byl to pracovitý a hodný chlap, ale rokama začal blbnout. Vždycky byl nezodpovědný,ale do hospod nechodil. Sice,když byla oslava, tak to vždy přepískl,ale držel se. Od té doby,co jsme si založili rodinu, tak to začalo. On má svůj život, ten si žije a je spokojený, my mu asi překážíme,tak at raději odejde a já se už nějak zařídím,ale to on nepůjde. Jsem už z toho unavená. Dceru vůbec nevidí, ta už spinká, když přijde z práce a syna vidí, když už ho dávám do postele.Jen bere a nic nedává 8o|

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (29.5.2013, 9:25)
U nás je to po 10 letech na spadnutí,bude bitva o děti (chce střídavku).A upřímně,ikdyž mi odpadne spousta starostí,bojím se těch samotných večerů u televize,porouchaného auta, dovolené,kdy kolem budou samé šťastné rodinky....
Finančně bych se nebála,ale chce to samozřejmě do budoucna stálé místoa trochu se uskromnit.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:29)
Míšo, koukám,že jsme na tom úplně stejně, já mám hrozný strach z té samoty a že ho mám pořád ráda i když si to vůbec nezaslouží.

ODPOVĚDĚT
Jana V. (Janinka.v) ID 146205, mimibazar.cz/janinkav (29.5.2013, 9:58)
A kdo říká, že budete sama? (F) Jen z vlastní zkušenosti doporučuji přece jen alespoň chvilku sama zůstat a vše si v hlavě urovnat a srovnat.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 11:20)
Jani, děkuji. Určitě to chce čas a pak si najít nákýho obyčejnýho chlapa, který už ví, co chce a umí si vážit. (L)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (29.5.2013, 9:38)
Tak to máte těžší,pokud ho máte ráda,já mám spíš chuť ho občas vzít pánvičkou po hlavě (6) .Spíše se mi v hlavě pořád vybavují myšlenky z těch pěkných začátků,společné pěkné chvíle,první výlety s dětmi.Jako že to už se nikdy opakovat nebude,ten hezký rodinný život-máma,táta, děti.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:42)
Tak tou pánvičkou po hlavě, to mám taky často chut udělat 8o|.Přála jsem si mít stastnou rodinku a on mi všechny mé plány vzal a je mu to jedno. Má světlé chvilky, spíše má morální kocovinu a slibuje,že bude líp a druhý den je to to samý. Je těžký nemít ráda někoho s kým jsem si založila rodinu.

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (29.5.2013, 10:16)
Tak zkuste ještě manželskou poradnu.Manžel tam odmítal jít a já jiné východisko nevidím.Věčné hádky a neláska se podepisují na dětech,ale není v mých silách opět zavřít pusu,sklonit hlavu a šlapat dál podle pravidel někoho,kdo se o nápravu pošramoceného vztahu vůbec nesnaží.

ODPOVĚDĚT
Jana V. (Janinka.v) ID 146205, mimibazar.cz/janinkav (29.5.2013, 9:20)
Finančně už bylo líp (bohužel jsem před půl rokem musela odejít z práce a zatím jinou nemám), ale jinak to celkem jde. Mám dceru v 1. třídě a jsem s ní sama od jejích 8.měsíců. Dcera má ortop. vadu, tak je to občas ještě trochu komplikovanější, ale my se nedáme. (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 22:12)
Jani, doufám, že brzy najdete hodného chlapa a skvělou práci. Moc děkuji za zprávy (F)

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (29.5.2013, 12:45)
Jani, mám to v podstatě jako Vy, holku stejného věku, i samotu tak dlouhou... [A] Ale jsme šikulky, zvládneme to. (F)

ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (ppalika) ID 141437 (29.5.2013, 19:21)
Přidávám se do klubu, jsem na tom stejně a je klííd a spokojenost,, ted si uvědomuju, jaký je to boží ten klid a starosti jen s dcerou. A jak píšou maminky výš, i ty dovolený si užijme hezky a v klidu...samota asi někdy je,,,ale ten klid je k nezaplacení (Y)

ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024, mimibazar.cz/lexi (29.5.2013, 9:05)
Já to taky zvládám jakštak, a to mám dvojčata a chlap mi neplatí žádné alimenty! Nejdůležitější je práce, kterou mám prima a vychází mi zde i hodně vstříc. Taky je důležitá podpora kolem, kterou taky mám: mám skvělé přátelé a rodiče. Ale to placení je děs: je to pořád něco ve škole, v kroužku, doma...
A upřímně: bez chlapa jsem spokojenější a vyrovnanější (asi jsem divná) ,-) i když neříkám, že mi nějaký kamarád nechybí... ale (H)

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:44)
Sašo, tak já už vím ted dopředu, že bych alimenty taky žádný neviděla. Žijeme v zemi, kde se chlapům daří dobře. Plodit dětičky a pak nemít žádné povinnosti (box)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:09)
(H) mně jeden neurotický chlap nedávno řekl, že jsem přehnaně feministická, abych si našla ženskou (H) No jsem já zvědavá na nějakýho šovinistu, abych mu prala špinavý fusekle a nechala se komandovat?

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:47)
To chlapy říkají rádi. Nejlepší by bylo najít hodného strejdu pro děti, který k nám bude občas docházet a budeme se mít rádi.....když vlastní otec stojí za h...o Je mi z něj fakt špatně, nechápu, že byl u porodu a má doma, tak krásnou rodinu a nezajímáme ho. Byl do mě tak zaláskovanej a když mu dám děti a to pouto, které nás má spojovat je silnější a jemu to je asi šumák 8o|

ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024, mimibazar.cz/lexi (29.5.2013, 9:57)
To byl ten můj taky.. dnes se tomu směju, všechny baby kolem mi ho záviděly, jak byl skvělej jako partner a prima táta (tudledudle) a dnes?! má ženskou starou, ošklivou, a ještě dajnou /nedá jen tomu, kdo si neřekne/, je sam dluh kam se podívá, nemá žádné přátelé, a o kluky se nezajímá a alimenty neplatí, jen mi sprostě nadává... +o( jasně že mi nemůže přijít na jméno: já se bez něho evidentně obejdu a z něho se nepo... [A] Jsem na sebe pyšná (L)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:57)
Zjistila jsem, že některé věci ani nejde pochopit a nemá cenu se o to snažit. Tohle jsem taky zažila, uprosil mě na kolenou, abych si miminko nechala a pak.....odešel a nechal mě na všechno samotnou a holku poznamenal na celý život. Prý nás zbožňoval. (N)

ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024, mimibazar.cz/lexi (29.5.2013, 9:23)
nic si z toho nedělejte +o( mně se chlapi bojí, že jsem moc samostatná ,-) jenže oni nechápou, že MUSÍM! kdybych nebyla, tak jsou děcka v děcáku a já pod mostem 8-|

ODPOVĚDĚT
Jana V. (Janinka.v) ID 146205, mimibazar.cz/janinkav (29.5.2013, 12:53)
jj, přesně tak (F)

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (29.5.2013, 12:48)
Přesně tohle jsem slyšela i já o sobě :-D :-D moc samostatná..., tak nevím,jestli se mám preventivně zhroutit, aby si případný objev posílil ego, nebo nevím, nikdo se mě neptá, kde na co vezmu a jak si poradím, rodiče nemám od 11 let, mám holčičku v 1.třídě, ale děkuju Bohu za práci, přátele a zdravé děvčátko. [A] [A] [A]

ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024, mimibazar.cz/lexi (29.5.2013, 14:02)
Já si kolikrát ťukám na čelo, když vidím, že se mě chlap bojí... 8-| říkám si, proč se na to nezkusí podívat z mé stránky. Fňukat umí každý! Kdybych byla, nemusela bych se tak snažit, ale jednou jsem si pořídila malé "satany", které samozřejmě miluji, a tak pro ně udělám všechno, aby byli šťastné a spokojené a měli klidně dětství. Hlavně musí být spokojená maminka, pak jsou spokojené i ratolesti. Opravdu jsem vděčná, že jsem EX vyšoupla a jsem teď v klidu, soběstačná! Skvělý pocit ,-)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:25)
no právě, to je ten základ všeho, oni nepotřebují samostatnou ženskou, to by si pak nepřipadali jako chlapi, mají strach, poseroutkové

ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024, mimibazar.cz/lexi (29.5.2013, 9:29)
(Y) jojo, jsou to srágorky :-p
ále málokterý by vydržel to, co ženská samoživitelka: s jednou prací, bez alimentů a spoustou starostí

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:37)
(Y)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina K. (katka031074) ID 436832, mimibazar.cz/katka031074 (29.5.2013, 9:04)
:-$ :-$ Zatím to jde, teď nám přibude školka a další platby s tím spojené, ale i to se nějak udělá, opravdu je něco jiného živit jen sebe a jet podle svého plánu, když vám do toho nikdo jiný nezasahuje, ale to neříkám, že nepotřebuji občas mužskou oporu. Takže jde to.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:36)
Právě,že je spousta věcí, na kterou tu mužskou ruku potřebujeme,ale je horší, když tu ruku doma máme,ale nijak to necítíme.

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (29.5.2013, 8:55)
Přesně jak píše Verča pode mnou, docela to ujde, jen když neztratím práci, od toho se pak odvíjí všechno. Mám celkem štěstí na dobrou práci, ale člověk když je na všechny platby sám a ještě se stará i o auto (které hodně potřebuji), je to rázem těžší. Je mi líto, že pěkné penízky, které si vydělám, jdou vlastně téměř všechny na různé poplatky a člověk z nich moc nemá... Takže jde to,ale dře to! ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:35)
Děkuji za odpověd, potřebuji slyšet, že to jde (Y)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:05)
No přesně tak. Je tolik věcí okolo, které je neustále potřeba platit a když je na to člověk sám, je to trochu náročné.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 8:52)
Myslíte finančně? Já zatím dobře, ale děsím se, že bych přišla o práci nebo onemocněla.

ODPOVĚDĚT
Marie S. (sesemka) ID 278823 (29.5.2013, 8:58)
můžete se pro případ nemoci pojistit :)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:10)
A nejste vy pojišťovací agentka? Vůbec neznám takové pojištění. Platím nemocenské pojištění státu.

ODPOVĚDĚT
Marie S. (sesemka) ID 278823 (29.5.2013, 9:28)
Nejsem, ale jsem přesně ve stejné situaci, jen mám už dva dospělé studenty, právě, že jsem už nemocná byla a vím, jak to rozhasí rozpočet atd ... takže právě proto jsem se pojistila ... kdysi bylo tyto pojistky výhodné, dnes už je to krapet horší , pokud už jste nějakou nemoc prodělala, pak ještě horší ... z nemocenské jsem byla schopna zaplatit jen základní poplatky ...

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:47)
Ne, jsem naprosto zdravá. Ale stát se může cokoliv a pak budu namydlená. To mi řekněte, kde se dá na toto pojistit. Mně se to nějak nezdá.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (29.5.2013, 13:07)
Jo Veru, to pojištění fakt existuje :-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 8:54)
Verčo, myslím finančně i celkově. Mám dvě malé děti a jsem na mateřské, ale bohužel můj vztah po 10 letech vypadá už úplně v troskách.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:00)
Jo, Leni, tak vy ještě nejste samoživitelka? Tak já mám doma kluka 15 let a holku 3 roky, na kluka mám alimenty, na dceru sirotčí důchod. Od dcerky dvou let musím chodit do práce a platím soukromou školku. Pracuji ve stavebnictví a je zde krize, je to znát i na platu. Žádná sláva, přesto nestrádáme, máme se dobře, i když do Egypta asi nepoletíme (H) Nemáme ani žádné babičky a dědy, takže pomoc žádná. I tak to zvládám, ono mi ani nic jiného nezbývá. Jsem nezávislá a soběstačná a to mi dává dobrý pocit.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 9:33)
Verčo, ještě nejsem, ale schyluje se k tomu. Mám broučku, který chodí do školky a 3 měsíční miminko. Do života nám vstoupil alkohol a asi i automaty, dluhy, lži atd. Chlap dělá, že se snaží, jezdí každý den domů až večer, nekdy opili a jindy, že pracoval, ale finančně je to hrůza. Nechce si o tom semnou promluvit, nic nebude řešit. Můj syn tím začína trpět, má tátu, ale vlastně ho nemá. Tak to mě mrzí,musíte to mít těžké.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (29.5.2013, 9:52)
Řeknu vám, že byly časy, kdy jsem to s chlapem měla daleko těžší, než teď. Teď jsem opravdu spokojený člověk. Trošičku vím, o čem mluvíte. Spousta lidí zůstává v něčem takovém ze strachu, jak to sami zvládnou. Tak bych vám chtěla dodat kuráž a říct vám, že s gamblerem nebo alkoholikem ten život jednodušší nebude. A možná, když budete samoživitelka, budete na tom líp, než teď. Psychicky určitě, finančně asi taky. Já to tak mám. (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (KEDLUBNA 12) ID 435237 (29.5.2013, 11:11)
Děkuji Verčo, potřebuju dodat sílu, jsem hrozně skromná ženská, ale co jsem starší, tak spoustu věcí vidím jinak a vím, že tohle není život, jen přežívám. Ale moje děti potřebují něco víc. Moje matka zažila přesně to samé, co zažívám já a- nechci tak dopadnout, ohlédnou se jednou zpátky a vidět tech promarněných roků a čekání na zázkak, který stejně nepřijde Proč je to jen tak těžký.....Kdyby si o tom semnou aspoň promluvil a domluvili jsme se jak dospělý lidi a ne, že to ted řešit nebude, že se nic neděje apod. On ten problém vidět nechce, má doma veškerý servis a hlavně televizi a ledničku, to je jeho život, to mu stačí....Nejdřív je práce, pak alkohol, televize apod a pak někde v dáli jeho rodina, acho jooooo :-(

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno