ex verzus dcera
Mám určenou soudně péči o dceru 5 let.Ex má dceru jednou za 14dní a následující týden ve středu.Neni sním možná komunikace a dceru mi vrací s oparama a exzemem po tělíčku.Nic jiného nedělám než po náštěvě u Ex.chodím po doktorech a sociálce .
poslední fotografie v albu ex verzus dcera
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 8 komentářů
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 12:24)
Mirko já mám to samé neni to tvá chyba ale chyba otce pokavad s tebou nemá zájem komunikovat. Dcera k otci také nechce docházíme na psychiatrii na OPD, věčně na policii páč otec zřejmě trpí fantazmagorizmem a výsledek? Žádný na sociálce mi řekli, že dítě si mám vykoupat než ho otci předám a potom když si ho přeberu. Otec má právo a matka povinnost. NO a ted o tej Karkulce :^). Stačí zajít k lékaři pokavaď jí máš alespon tak dobrou jako já ta ti jasně napíše že dítěti obzvláště holčičkám se musí genitálie omýt jelikož dochází k infekcím a zánětům odnést na OPD a pokavaď stim ani pak nic neudělají změnit sociální pracovnici na což máš právo. Vím o čem mluvím lítam v tom už 6 let a zatim dobrý :). A otec ten mi může s prominutim však víš. Dcera také říká mému příteli tatínku a jsme na to náležitě pišný! Dámi zapomínáte na to, že otec neni ten kdo je v rodnym listě a díte udělal,ale

ODPOVĚDĚT
Dana Sabelová (Byznysmamka) ID 181590, mimibazar.cz/byznysmamka (30.1.2013, 21:17)
ano,přesně tak, otec je i podle mě ten, kdo vychovává, udělat umí každej "blb" z prominutím, také máme problémy,tedy měli jsme, ex už synka neviděl 4 roky. Ty tahanice jsou hrozné, dítě opravdu trpí a matka je v tomto bezradná.

ODPOVĚDĚT
Helena N. (BabickaH) ID 272338 (30.1.2013, 21:38)
Když berou ženy za otce toho, co vychovává jejich dítě, tak proč chtějí po biologickém otci výživné, nechtějí dítě otci ,,půjčovat,, *-)

ODPOVĚDĚT
Dana Sabelová (Byznysmamka) ID 181590, mimibazar.cz/byznysmamka (31.1.2013, 6:42)
protože třeba v mém případě neplatí a rád se chce zbavit i otcovství v rodném listu, nevymáhám po něm nic, dávno by seděl, páč zaplatil třikrát a hotovo - kluk půjde do školy, peníze bych potřebovala jako nezaměstnaná, ale má OTCE (ne sice biolog), který nás živí a vychovává ho! Tak proč ho dávat někomu, kdo se stará jen o chlast a automaty??? třeba! případů je hodně a matka chce pro své dítě jen to nejlepší [A]

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 12:38)
Omyl! Otec je ten co dítě zplodil - bez ohledu na to kde je psaný a jak se stará. To samé matka. Všichni ostatní jsou JEN a JEN strýčkové a tetičky, a je jedno jak jim dítě říká.
Jestli něco fakt nesnáším tak tahanice dospělých o dítě. Házení špíny jeden na druhého, matka očkuje proti tátovi, táta proti mámě - a dítě má v hlavě guláš.
Nevím jak je to u vás - netroufám si posuzovat situaci, beru to všeobecně (F) (F)

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 12:47)
ANO,jen podle zákona.Kdyby byl stanoven zákon jinak bylo by také jinak.

ODPOVĚDĚT
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 12:59)
přesně tak stále jde u nás osvojení hurá i rádoby strýček může být otcem :)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 13:13)
Katko, tak pokud vám váš ex leží tolik v žaludku a děti u něj strádají, požádejte současného přítele, aby si vaše děti osvojil - pokud váš ex dá souhlas a je to - nebudete mu je muset půjčovat...

ODPOVĚDĚT
Helena N. (BabickaH) ID 272338 (2.2.2013, 16:17)
No, jenže do toho se chlapi neženou. Už jen proto, že kdyby se s matkou rozešel, platil by alimenty vlastně na ,,cizí,, dítě.
Tohle udělal kdysi jeden kamarád, osvojil si 2.děti partnerky a ta se s ním po 5.letech rozvedla a nastěhovala se zpět k tatínkovi dětí a náš kamarád na ně musel platit alimenty než dostudovali.Biologický tatínek si je zpět neosvojil, proč taky, měli alimenty navíc (N)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (30.1.2013, 10:16)
Příčina různých kožních problémů, exémů a dermatitid je velilce těžko prokazatelná. Takže nemůžete říct, že má všechny testy a je zdravá. Pokud je to nějaká alergie, musíte především vy sama zjistit, kde je problém. A pokud dcerka chodí k tatínkovi, tak musíte v tomto spolupracovat. Může trvat dlouho, než na to přijdete. Co je u táty jinak? Strava, čistící prostředky, kosmetika, prací prostředky, zvířata, přikrývka, polštář, .... nemá v bytě plíseň?
Moc nerozumím, proč s tím chodíte na sociálku a k psychiatrovi. holčička má snad nějaké psychické problémy a bere prášky?

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 10:34)
Snažila jsem se ,ale on semnou vůbec nekomunikuje.Vůbec.
Já jsem pro něj jen ta ,která si vymýšlí a říká nesmysly.Snažila jsem se,ale nemi to možné.Jsem tolerantní a a dávám tomu čas.On musí mít vše napsané a pokud možno úřadem doručené.Jinak na mně volá polici a udává.
Nemá ani zábrany se nemožně projevovat před dítětem.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 13:16)
Jestli se ošklivě vyjadřuje o vás před vaší holčičkou, to svědčí o jeho "inteligenci" *-) ale nedělejte vy to samé jako on. Věřím, že se snažíte a asi je to dost těžký, ale pořád si myslím, že rozumná domluva by všechno vyřešila. Co vám říká, jak se chová když se s ním o tom bavíte? Držím palce (F)

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 13:46)
Nic odchází a slyší jenom zbytky u auta.Pak to také dopadá.Prášky podaný jinak atd.Děkuji za palečky myslím že je budu velmi potřebovat *-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 30.1.2013, 14:07)
No tak se zkuste zeptat na sociálce, aby vám i jemu dali nějaký společný termín na pohovor - tam před sociálními pracovnicemi by vás musel vyslechnout a zároveň byste měla doloženo, že to, co jste mu řekla, slyšel a možná by to pomohlo (nemyslím k lepším vztahům, ale nemohl by pak někde vykládat, že jste mu to či ono neřekla, že něco nevěděl atd.)

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 15:37)
To už jsme zkusili také.Soc. si ho chce pozvat sama a promluvit sním.Semnou mluví každých 14 dní.Mou verzi slyšela a teď tu jeho.Bylo nám doporučeno navštívit poradnu pro mezilidské vztahy.Já bych šla,ale on nepude.
Uvidíme.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 30.1.2013, 9:26)
Tak ty opary a alergie jsou podle mě opravdu psychického původu, když nemáte z alerga doloženo, že by měla nějaký druh alergie a popravdě, můžete za to tak trochu i vy, jako maminka. Mám dojem, že dceru bývalému manželovi nechcete moc půjčovat a pokud tam tedy musí jít, určitě se to z vaší strany neobejde bez nářků a tím ovlivňujete i tu maličkou. Nechápu, proč by nemohla jít k otci tak, jak vám určil soud - pokud jí neubližuje, není na ní zlý, tak by to měl pořád být její otec, i když vy jako dospělí, jste se rozešli. TOHLE byste měla dceři říct - že tatínek s maminkou se už nemají rádi, ale jí, jako dceru, mají tatínek i maminka rádi pořád. To, že bude dcerka před každou jeho návštěvou vystresovaná není dobré a když zklidníte situaci vy jako dospělí, uvidtíte, že nebudte muset chodit ani k psychologovi ani k psychiatrovi...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 14:14)
Níž nejde reagovat: Sice občas když na toho mého medvěda koukám sprásknu ruce a říkám "Pane Bože" ale jako modlitba k němu to fakt nezní (H) ,-) ,-) A sektu jsem doteď tajila - byla jsem odhalena ,-) Budeš se mnou ještě kamarádit???? (H)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 14:16)
,-) ,-) ,-) Podle toho, v jaké sektě působíš - když se mi bude líbit, přidávám se :-$ :-D

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 7:59)
A chcete docílit čeho? Že sociálka nebo soud zakáže otci styk s dcerou?
Chcete-li aby tyto problémy zmizely, začněte u sebe. Podporujte exmanžela, vysvětlujte dceři, že je to její táta, má ji rád a chce ji vídat. Vysvětlete, že tatínka má jen jednoho. Byl, je a bude to vždy její táta.
Nezlobte se, ale 5 leté dítě je velice tvárné. Tudíž bude vždy reagovat tak jak je "zpracované". Pokud slyší jaký je táta zmetek, že se nestaral, nemá ji rád... nebo dokonce "Zlobíš! Půjdeš k tátovi" - potom bude každá návštěva stresem.
Ale když bude dítě ujišťováno, že táta je hodný a má ji rád atd atd atd bude ten přístup jiný.
Taky by byla možnost střídavé péče - aby si dcera na tátu zase zvykla. (H)

ODPOVĚDĚT
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 12:36)
já se normálně musi smát. V životě bych svého ex nepodporovala! Dcera mi jezdí domu a povídá: mami táta s bábou říkali že by bylo dobře kdybys umřela. Opravdu si myslíte že takového krétena má smysl podporovat? NEMÁ! Dcera ví že je to její táta neříká mu tak neví proč když jí tolik let neviděl a ted si vzpoměl a já ho rozhodně nebudu podporovat v tom že kope kolem sebe a ubližuje druhym. RUku na srdce jak by bylo vám drahá pani kdybyste byla v tej samé situaci opravdu byste vysvětlovala dceři/synovi, že je to její milovanej tatínek a že jí miluje když v hlouby duše víte, že to není pravda a dcera či syn ho též nemají rádi a strádají tam? Asi ne to že dítě je tvárné je holý nesmysl mluvili sme otom s psicholožkou s Prahy. Dítě samo nejlepé vycítí komu říkat tati a komu ne. Dítě má svou hlavičku a samo nejlépe ví u koho je mu dobře.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 13:02)
Hmmm, dítě a rovnou říká své babičce (ať je jakákoliv, to slovo "bába" má určitě ze "své" hlavy, co?) bába... Jste si jista, že nepřebírá stejné názory, jaké máte na svého ex a na ostatní, co s ním mají cokoliv společného, od vás? děti slyší, jak o nich třeba mluvíte a pak se automaticky chovají stejně. A ty dnešní "psicholožky" (jak píšete) jsou někdy pěkná telata a nad jejich názory občas zůstává rozum stát. Nemusíte svého ex podporovat, to nikdo neříká, jen byste se v přítomnosti dítěte neměla o něm vyjadřovat neslušně a nebo hrubě - už jen z toho, že bych měla lepší pocit, že nikoho neurážím a jsem na úrovni. Jestli on o vás mluví ošklivě, je to jeho chyba a nesnížila bych se chovat se stejně.

ODPOVĚDĚT
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 13:11)
souhlasim s Váma. My se pře dcerou o jejim otci nevyjadřujeme neni důvod problém mám já snim. Myslim že tu neni debata otom jestli říká bába nebo dědek ne? Ona třeba chodí do školky a to mi chodí domů s takovejma hláškama že zírám :) . Máme suprovou psicholožku ne vždy je hodná nemyslelte si. Říkám takové názory máte vy matky s plnou rodinou. Až si manželé najdou jiné dámy povíme si :) i Vám krásný den (K)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 13:21)
Ano, máte pravdu, asi jsem "ovlivněna" tím, že mám fungující rodinu (už 20 let) a myslím, že kdyby si manžel chtěl najít někoho jiného, tak by to asi dávno udělal, ne? ,-) :-p Zřejmě neměl potřebu, proto jsme dál spolu. Ale vy jste taky ovlivněna tím, že jste (asi) opuštěná manželka a vidíte všechno trochu víc zaujatě. Já se na celou situaci dívám z pohledu člověka, který si myslí, že rozumní dospělí lidé by se měli za všech okolností domluvit ohledně zájmu společných dětí ať jsou jejich vztahy jakékoliv...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 12:46)
Vám musí ten EX ale ležet v žaludku (H)
Vaše dítě říká babičce "Bába"? A to také ze své hlavy?
Ruku na srdce - moje děti mají otce. A i kdyby odešel, našel si jinou, nebo i jinýho, i kdyby jsme si my dva nemohli přijít na jméno - bude to jejich otec, bude je vídat, podílet se na výchově a já bych si ukousla jazyk než bych před dětmi jejich otci nasazovala psí hlavu. Pokud by otec nejevil zájem - je to něco jiného. Těžko cpát někomu děti, když nemá zájem.

Ne ne Katko, Vy hledáte akorát cestičky, jak dceru nemuset otci dávat. Když se chce, všechno jde. Kde chybí dobrá vůle, vznikají problémy............. (F)

ODPOVĚDĚT
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 12:58)
ano napsala ste to správně nemá zájem a neměl zájem,ale bohužel soud rozhodl jak rozhodl. Že říká bába? Ano říká, máme moravský dialekt a bohužel i já jako malá sem říkala bába a ne babička :). Žádné cestičky nehledám chraň Bůh,nikdo dceři psí hlavu nenasazuje,ale kdybyste měla ex jako já pochopila byste je to nadlouho se rozepisovat,ale věřte mi, že mám pochopení a dokonce i srdce ikdyž si zřejmě myslíte že ne. Krásný den přeji

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 14:08)
Ano, Katko, Váš příspěvek jsem omylem přiřadila k tazatelce - moje chyba.
K příspěvku níže již nelze reagovat, proto pokračuji sem: Nestudovala jsem "psichologii" ale evidentně jsem měla v českém jazyce méně zameškáno než Vy (H) Nevzhlížím k žádnému božstvu, nezapadám do žádné sekty...... Nuda co? (H) Chlapa mám 20 let stejnýho, mozek v hlavě..... jsem vlastně spokojený tvoreček.
Ono se chce prostě přenést přes to, že chlap zdrhnul k jiné - to se občas stává. Společný potěr ale dál zůstává společný - byť jsou mamičky co to nechápou.

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 12:51)
Jak můžete vědět že dcerka říká babičce?

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 13:55)
Omlouvám se - opravdu jsem příspěvek od Katky přiřadila k Vám. Beru zpět. (F)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 12:53)
:-D :-D :-D :-D :-D Vždyť to píšete sama "Mami táta s bábou říkají....." ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 13:24)
Jaruš, netušila jsem, že máš doma Pána Boha a ještě k tomu jsi v nějaký sektě ,-) ,-) ,-) [A]

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 13:07)
smajlíky máte krásný ale pani se spletla myslela že to bylo na ní a když už tak sem to psala já :) a ne pani Mirka.C. Mě by zajímalo kde ste studovala psichologii? Tipuju to na dvě děti a provdána za pána Boha ne? Protože názory jako máte vy maj lidé v sektě (jednu takovou znám a nebo fanatici co se klaní Bohu) nechci vás urážet, ale až si vás manžel najde jinou bude vás všade špinit, nebude se roky zajímat o děti a pak ejhle si vzpomene to bude srandy kopec pánečku :) Pak takové smajlíky pošlu já Vám. Jinak Vám přeji krásný den (L)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 8:55)
Nic takového dcerce neříkám má svoji hlavičku a své přání.Chtěla bych jen aby byla štastná a zdravá.Ex nechci bránit styku,ale měl by proto něco dělat.
Mám ještě jednu dcerku,která je ve střídavé péči a funguje to několik let.Jsme schopni se na všem dohodnout.Nejsem to Já ,která dělá problémi.
Chci aby zjistil příčinu proč se dcerka vrací v takovém stavu.Já to zjistit nemohu.protože tam sní nejsem.Věřte mi že pokud dcerka bude chodit nadále ve stavu,kterém se vrací budu dělat vše aby to tak nebylo.Zdraví mé dcerky je důležité.Proč by měla dcerka trpět pro neschopnost a lhostejnost jiných.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 9:14)
Ne, Mirko, dítě v 5 letech nemá svoji hlavičku. V 5 letech je dítě tvárné, otevřené, vnímavé.... ale samo si neurčí, že táta je zlý a miluje jiného "tatínka".
Pokud se nebavíme o týrání ze strany otce - protože v tom případě by neměl povolen styk s dítětem.
Na jednu stranu píšete, že alergie není prokázána, máte za sebou všechny testy a na druhou, že malá má ekzém kvůli kočce.
Srovnejte si v sobě co Vám vadí, ale zapojte rozum a udělejte vše pro to, aby se malá k tátovi těšila. (F)

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 12:08)
dcerka viděla na vlastní oči napadení matky a jejího přítele od Otce a jeho matky (babičky).Sama si uvědomila kdo je tady zlej.
Alergie prokázaná neni,ale já zkoumám proč??? A z jaké příčiny má tuto reakci.
Zamyslete se: pokud by se to stalo opakovaně vám. Komunikace by nebyla možná s otcovo stranyJak by jste reagovala?

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (30.1.2013, 9:05)
Proč neschopnost a lhostejnosti jiných? V čem je bývalý manžel neschopný a lhostejný, když má dcerka opary? Nechci se ho nějak zastávat, nevím, jaký je, ale připadá mi, že chcete od nás politovat, jaký je bývalý hajzl, že dcerka od něj chodí s oparama a jak vám máme poradit, abyste bojovala za to, aby holčičku mít nemohl atd. Jak jsem psala, kdyby se zklidnila situace mezi vámi a ním, bylo by to znát a dcerka by byla klidnější, kdyby k němu šla. Nemluvte o nem před ní špatně, třeba vás někdy slyšela, jak o něm mluvíte se současným přítelem a v hlavičce jí to zůstalo - 5ti leté dítě nemá svoji hlavičku, to mi věřte a dělá a říká to, co pochytí doma, co slyší od maminky (od strejdy, od babičky atd.). Nestresujte holčičku před každou návštěvou u táty, mluvte o tom, jak s ní táta třeba půjde někam do cukrárny a jak si ten víkend užijí a uvidíte, že bude líp....

ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Bekinka) ID 10565 (30.1.2013, 8:45)
Vy jste fakt vtipná, umíte číst??? Dole paní psala, že otec o dceru nejevil rok zájem, že holčička za svého tátu považuje někoho jiného, koho má ráda a komu říká tati a Vy tady vyrukujete se střídavou péčí a tím jak jí má její tatínek rád a vždycky to bude její jediný táta.... nezlobte se na mě, ale je vidět, že vůbec nevíte o čem mluvíte.

Zkuste zajít s dcerou na alergologii na testy, abyste zjistila lepší příčinu ekzému. Opary zkutečně mohou být psychického původu, pokud dcera takto reaguje, asi s tím nic neuděláte.
A na psychiatrii a psychologii dochází dcera s čím? nemohl by toto být argument pro sociálku. např. ze začátku pouze pro jednodenní návštěvy, bez přespání atd.

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 9:12)
Jsme objednaný,ale je na delší dobu.Psychiatrie byla příčinou že se malá počůrávala a nechtěla k Ex.Soudně mi bylo určeno ze začátku dva měsíce na 3 hodiny ve středu a 3hod v sobotu.další dva měsíce na 3hod.ve středu a celou sobotu.Vše bylo ok.Pak následovala středa od15hod do 18hod .A to už si pro ni nechodí. Pá od 14hod do neděle do 18hod. jednou za 14 dní to si pro ni chodí Od té doby se mi .dcerka vracela ve stavu co jsem psala. Podala jsem návrh k soudu na úpravu styku s Ex. Jen na denní náštěvy Jednou za 14 dní.

ODPOVĚDĚT
Simona H. (simonakl) ID 196494, mimibazar.cz/simonakl (30.1.2013, 15:09)
níž nejde odpovědět....ano je chyba, že se otec vzdal, ale bohužel ho i chápu, protože to by jste si musela zažít to co my, dojet tam po domluvě a jen si vyslechnout: je s babičkou kdesi v prčicích, kde se nedozvíme, je nemocný, ani nejezdi atd., co jsme projely kč a zbytečně a věřte, že 100km tam a zpět na otočku a nevidět dítě za chvíli přestane bavit každýho, navíc jen výhružky, naschvály a pomlouvání, myslím si, že tohle by nebavilo nikoho, vím, že to měl dělat pro dítě, ale má volnou v práci jen neděli, takže si představte, že místo, aby trávil čas s námi, tak cestoval za děckem, který stejně neviděl....ale tohle pochopí jen ten kdo zažije a ví, že s tím není hnutí :-S

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 16:04)
Simonko a máte určenou péči o dítě?Já že u soudu mi bylo řečeno že pokud dcerka je schopná převozu tak neni problém dítě převézt k otci.Nesmí mít infekční onemocnění.Rozčílo mě, když mi bylo zděleno.Matka má povinnosti a otec právo. To jsem skákala jako čertík v krabičce.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 9:04)
A jste normální Vy? I kdyby deseti strýčkům říkala "Tatínku" tak otce má jen jednoho - toho biologického. A jestliže je soudně stanoven styk otce s dítětem je v zájmu především toho dítěte, aby vše probíhalo v klidu. Jestli se EX s EXKOU nemůžou vystát, jestli mají na sebe averzi - by to dítě vůbec nemělo pocítit.
Otec i matka mají stejné povinnosti ale i stejná práva - ač se to rozvedeným maminám vůbec nelíbí.
Můžu si o ex myslet co chci, ale styku se společným dítětem nebráním. Naopak dítě psychicky podporuji tak aby styk s druhým rodičem probíhal hladce a v klidu.
Opakuji: 5 leté dítě jedná na základě vštípených podnětů.
Např. pokud doma slyší jaký je táta zmetek, jak je zlej, opustil je, nemá dítě rád.... tak dítě se bude táty logicky bát.
Naopak: slyší-li jak se má, že jde k tátovi, jak se na ně táta těší, atd. Pak je natěšené i to 5 leté dítě. Něco jiného je 16

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 9:05)
Něco jiného je 16 letý puboš.

A střídavá péče? Tam kde nejsou dospěláci schopni se normálně dohodnout, bych ji dávala povinně. Dítě není rukojmí - nemůže sloužit jako prostředek k naštvání toho druhého. Dítě má dva rodiče!

ODPOVĚDĚT
Simona H. (simonakl) ID 196494, mimibazar.cz/simonakl (30.1.2013, 13:07)
níž už nejde odpovědět, ano zhrzená matka, sama od něj odešla za jiným, podváděla ho a ještě neumožní styk s dítětem, je to hrozný a manžel to nese těžce, ale prostě už s ní není k hnutí, takže to vzdal :-S

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 13:42)
Ano,je velká chyba že to otec vzdal.Neměl by se odmlčet.Kdyby to udělal dopadne jako v mé situaci.Jenom tam je menší rozdíl on vyhodil nás s dítětem a odešla jsem kvůli němu a jeho nezájmu o děti.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Simona H. (simonakl) ID 196494, mimibazar.cz/simonakl (30.1.2013, 12:28)
asi chápu, jak to myslíte, pokud mají oba rodiče stejkný zájem o dítě, tak by měla být střídavá péče nebo umožněno otci i matce stejným dílem se podílet na výchově (F) pokud otec zájem nemá, tak ať ho nemá, ale tohle bych mu neumožnila nikdy (F)
Jsme v situaci, kdy můj manžel má díte z předchozího vztahu a věřte nebo ne, od matky dětí jsou to jen výmluvy a vše možný, aby se s dítětem neviděl :-( nepomáhá na ní nic, začla nám dělat zlo a pomlouvat,m vyhrožovat a já nevím co vše, prostě ona neumožní otci se s dítětem stýkat pravidelně ani kdyby já nevím co a kdo jí to nařídil, takže u nás je rpoblém, že se s děckem vidí třeba jednopu za rok, díky její iniciativě, manžel je z toho nešťastný a bohužel už i za styk přestal bojovat :-S

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (30.1.2013, 12:43)
Já to mám podobné,ale s opačné stany.Také vidí babičku s dědečkem jen jednou v roce. Bydlí daleko.Když tam chci jet a oznámím to ústně,písemně,na soc.tak dělá zle a zavolá policii.Že jsem unesla dceru.Velmi to dobře znám.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 12:33)
Ano, to je to o čem píši. Zhrzená matka se kousne a i kdyby se chlap postavil na hlavu, tak dítě neuvidí. A když už, tak řádně naočkované proti němu.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra C. (Petulka11) ID 196798, mimibazar.cz/petulka11 (30.1.2013, 10:19)
Tak toto je fakt věta, to jsem se teda nasmála." A střídavá péče? Tam kde nejsou dospěláci schopni se normálně dohodnout, bych ji dávala povinně."Hned se mi vybavil ex, který syna navštěvuje jednou za rok, jak by se zhrozil, že ho má mít u sebe každý druhý týden. Synovi je 10 a naposledy, kdy se snažil zavolat tátovi mu od něj přišla SMS, že má doma velké problémy a že se ozve až je vyřeší. Takže bohužel nemůžu souhlasit ani s vaší poslední větou, že dítě má dva rodiče. Vždycky to tak není.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.1.2013, 10:47)
Péťo, to je něco jiného. Pokud rodič zájem nemá, pak není co řešit. Ale pokud zájem má a ten kdo má dítě v péči dělá problémy, pak bych opravdu střídavou péči volila.
Mám ve svém okolí hodně rozbitých rodin a když vidím co jsou matky schopné vymyslet jen aby dítě nemusely otci dát - to zůstává rozum stát. "On od nás odešel tak malýho neuvidí" "On má jinou a já k ní dítě pouštět nebudu (co na tom že ona má taky jinýho)" dokonce i názor "Nechal si barák? Tak ať ho má! Já mu za to malou půjčovat nebudu"
Jasně jsou lidi co se domluví normálně - pak není co řešit a je vše na domluvě.
(F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kamila Č. (Piňďová) ID 94842 (29.1.2013, 22:14)
Opary můžou být vyvolané stresem ale také jak píše paní níže i nějaké zvířátko-nemusí být alergická ale jak na něj není zvyklá tak může mít reakci (např. pejsek jí olízne prst a ona si pak šáhne na pusinku) na alergu většinpu dělají testy jen na srst a ne na sliny či výkaly. Ekzém se jí může zhoršit vodou,mýdlem ale také asi i stresem třeba jen že tam nejste Vy i když tatínka má ráda ale....

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (29.1.2013, 22:25)
Jeho matka chová kočku dcerka tráví spíš čas u ní než u Ex.Snažila jsem se mu vysvědtlit že to může být ta kočka ať se vyvaruje styku s kočkou.Nebere mě na vědomí a je mu to jedno.Jak mám něco řešit když druhá strana ten zájem nemá.Vše řeší policií a vše musí mít napsané a doporučené.Jsem stoho všeho velmi unavená,ale budu bojovat za dcerku aby byla šťastná a spokojená.Ano,velmi ji chybíme a prý pláče večer že se ji stýská,ale nikdo ji nechce odvést za maminkou.Bojí se že ji tam nechá a že ji nepřiveze k mamince.Má špatné zkušenosti.

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (29.1.2013, 21:53)
Ekzém přece není ze dne na den, mají ho bohužel obě moje děti, zhoršuje to díky různým podnětům, ale není to tak že by nebyl a pak najednou jo, takže mi to také není jasné jak to myslíte. Jak by mohl otec tohle všechno během krátké návštěvy způsobit? Doma tím netrpí? Může se to u tatínka zhoršit, to chápu....špatná péče (krémy, voda sprchové gely) nebo i stresem...? Moje dcera jezdí k tátovi se svojí toaletní taštičkou se svými přípravky (Y)

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (29.1.2013, 22:01)
Doma ji léčím.Je v pořádku,ale vrátí se opět ve stavu s exzemem a soparama.Také mám jednu dceru exzematičku a alergičku mám stím velké zkušenosti.Také tomu nerozumím a snažím se to někde řešit.

ODPOVĚDĚT
Renáta V. (Renát@) ID 9574, mimibazar.cz/renspi (29.1.2013, 21:43)
a doma exem nemá? máte exem potvrzený? Nějak to nechápu moc.
Opar by měla třeba ze stresu možná? Nebo jak? (X) s tátou není ráda?
A posociálce chodíte proč?
Omlouvám se za ty dotazy, jen jsem si to chtěla ujasnit a vysvětlit, proč by se Vaše malá vždy vracela takhle "nemocná".

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (29.1.2013, 21:52)
Ne jenom u Ex.Byli jsme na alergo podstoupili jsme veškeré testy a nic je zdravá.Už to takhle trvá několik měsíců.Na sociálce ukazuji dceru že si to nevymýšlím a že mi neni dcery zdraví lhostejný.Snažím se komunikovat s ex,ale dcerce říká že si máma vymýšlí.Věřte že jsem už moc zoufalá ale nikde nemám zastání a pochopení.Pochopení možná,ale ne zákony.Obracím se zda má někdo zkušenosti s tímto problémem.

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (29.1.2013, 21:54)
A čím myslíte že je to způsobené?

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (29.1.2013, 22:04)
Nevím,nervového původu. Navštěvujeme psychyatrii a psychologii.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 30.1.2013, 10:41)
Proč chodíte s tak malým dítětem k psychiatrovi a k psychologovi? Bývalý manžel jí snad týral nebo co? Pokud ano, tak by mu asi soud nepovolil styk s ní, ne?

ODPOVĚDĚT
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 12:18)
Dobrý den od včera sleduji tuto diskuzi a nestačim se divit některých názorů maminek. Proč chodí pani s dcerou k psychiatrovi? Copak musí otec dítě hned tírat nebo zneužívat? Já mám naprosto ten samý problém! Chodim s dcerou k psychiatrovi z jednoho prostého důvodu. Nechce jezdit ke svému otci nemá k němu zvtah a ani nemohla 4 roky se oní nezajímal. Na psychiatrii sme se dostali na popud sociální pracovnice a na žádost soudu. Jen díky těmto vyšetřením sme se vyhli nocování u ex manžela. To že tatínek je jenom jeden je moc hezká pohádka,ale ne vždy to tak je. Zkusim si tipnout, že takové názory co tu píšete maj mamči co maj uplnou rodinu a nezažili teror od ex. Nechte si prosim Vás ty chytré rady protože dokavaď si tím nikdo neprojde neví o čem mluví :-$

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Renáta V. (Renát@) ID 9574, mimibazar.cz/renspi (29.1.2013, 22:12)
a ona tátu nemá ráda, nechce k němu?

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (29.1.2013, 22:31)
ano,k tátovi nechce,protože déle jak rok neměl oni zájem.Je to pro ni cizí člověk.Tatínku říká doma příteli.Je to pro ni milovanej tatínek.Chodí k němu,protože musí. :-(

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (29.1.2013, 21:34)
No já teda nevím, ale za opary dcery snad nemůže??? A ten ekzem, nemá doma nějaké zvířátko na které by měla dcera alergii? nebo nějaký sprchový gel co nesnese?

ODPOVĚDĚT
marie s. (majka320) ID 281084 (29.1.2013, 21:43)
opary může mít i ze stresu co třeba se zpravou od dr.zajít na sociálku pro ODBORNOU RADU,hlavně řešte všechno v klidu,jde přece o malou hlavně kvůli ní vše řešte bez emocí,děti jsou šílené vnímavé mluvím z vlastní zkušenosti,přeju pevné nervy

ODPOVĚDĚT
Petra C. (Petulka11) ID 196798, mimibazar.cz/petulka11 (30.1.2013, 10:07)
No tak jestli je to ze stresu, tak tam sociálka asi nepomůže, ne? To spíš psycholog.

ODPOVĚDĚT
kateřina L. (taffinka) ID 310721 (30.1.2013, 12:28)
sociálka na opak pomůže hodně! Nejdříve k lékaři ikdyby to mělo být každý víkend a pak se zpráváma od lékáře na OPD tam si otce předvolaj.

ODPOVĚDĚT
mirka c. (minamina) ID 189658 (29.1.2013, 21:55)
Děkuji,pevné nervi mám a vše řeším v klidu.Jenom se mi chce vždy brečet nad dcerkou proč ona by měla trpět když nemusí.U mě tyto problémi nemá.Alergo negativní.

ODPOVĚDĚT