reklamace
omlouvám se za vypůjčení fota.Potřebuji poradi Z mimibazaru jsem si objednala zboží, které jsem si vyzvedla na poště.Doma jsem zjistila, že i přes neporušený obal je zboží poškozené.Zbytek v komentu.
poslední fotografie v albu otaznik | reklamace
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 8 komentářů
Jana P. (janča1) ID 30420, mimibazar.cz/janca75 (4.12.2012, 20:23)
Mě přišel doporučený balík, nepoškozený obal, ale věci vevnitř byli rozbyté. Napsala jsem prodávající a ta mi vrátila peníze. Podle mě měla poslat zboží křehce, nebo lépe zabalit.....

ODPOVĚDĚT
Petra P. (artepos) ID 217067 (4.12.2012, 19:44)
Já si myslím, že snad prodávající má zaslat balít tak, aby mi nepřišel domů poškozený.

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (4.12.2012, 19:30)
Pokud není poškozený balící obal tak vám pošta nic nevyreklamuje,já osobně bych si takové zboží nechala zaslat jako křehké *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (artepos) ID 217067 (4.12.2012, 18:40)
Na poště to budou řešit je to psaní na 5 stránek dnes jsem tam byla 2x zítra musím jít znovu,je to pošta na vesnici a paní mi řekla, že na mě nemá čas a musím přijít až tam bude paní vedoucí.Jsem pěkně naštvaná.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (4.12.2012, 19:36)
myslím, že s tím budete mít plno starostí a konec nevidím dobře, křehce to zaslané nebylo, nikdo nemůže dokázat, že to poškodila pošta či to mohla poslat už takto rozbité paní prodávajíc, přeji hodně nervů při řešení reklamace (F)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (artepos) ID 217067 (4.12.2012, 18:37)
Jedná se o kosmetickou kazetu, jeden roh kazety je ulomený,jeden odstín barvy vydrolený.Byl to dárek.

ODPOVĚDĚT
Katrin J. (quinna) ID 64095 (4.12.2012, 18:43)
sepiště to jako reklamaci máte na to právo. také bych to ovšem ešila s prodejcem,jako špatně zabalená zásilka. vyfotit vady a zaslat ji foto. :-$

ODPOVĚDĚT
Petra P. (artepos) ID 217067 (4.12.2012, 18:33)
Bohužel balík byl poslaný jako doporučené psaní.Tak mi to řekla paní na poště.Jako křehké to neposílala.Jsem nešťastná.Už mám z toho nervy.

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (Tomek) ID 16768 (4.12.2012, 18:20)
já myslím že balíček měl být poslán jako KŘEHKÉ,jinak se prý reklamace nevztahuje.Dále musíte uvést soupis zboží co bylo přesně v balíčku,doklad o koupi.Já jednou posílala indukční desku a paní došla také poškozená,řešila to sama na poště.Dostala zpět částku na kterou byl bal.pojištěn.Rozhodně bych reklamaci řešila na poště ne po mailu.

ODPOVĚDĚT
Petra P. (artepos) ID 217067 (4.12.2012, 18:10)
Prodávající mi na dotaz k reklamaci napsala předáme vedoucí.Na netu jsem si našla, že musím do 2 pracovních dnů sepsat na poště zápis o škodě jinak mám smůlu..Zboží mi odeberou a vyjádří se mi do 15 dnů.Ale já tu reklamaci nechci vyřizovat za prodávající.Jak jbyste to řešily vy?

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (4.12.2012, 18:18)
Pokud nebyl obal porušený, na poště to stejně asi řešit nebudou.To bylo něco křehkého?

ODPOVĚDĚT
Katrin J. (quinna) ID 64095 (4.12.2012, 18:17)
musíte na poštu reklamovat. mohlo se to poškodit přepravou.
:-$

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (4.12.2012, 18:23)
pokud je obal neporušený, těžko se dokáže že za nefunkčnost může pošta, to mohla klidně poslat i prodávající nefunkční, tohle pošta určitě řešit nebude (F)

ODPOVĚDĚT
Katrin J. (quinna) ID 64095 (4.12.2012, 18:40)
to není,vždy pravda. mám velkou skušenost. ovšem také záleží,co a jak bylo zasláno. balení je také duležité :-$

ODPOVĚDĚT