Osobní bankrot
Holčiny, máte některá nějaké zkušenosti??? Budu moc vděčná za cokoliv. Díky M.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 19 komentářů
magda j. (Nickky) ID 114915, mimibazar.cz/nickky (6.11.2012, 6:48)
Ano, minimum zůstane, ale nemusí ani to. Třeba všech výpočtech vyjde, že Vám chybí třeba 500 do živ. minima. Tak soud bude chtít od někoho papír, že Vám ty peníze bude dávat. Pak už je na Vás zda je budete od té osoby chtít.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (Radušek) ID 44368, mimibazar.cz/radusek (5.11.2012, 21:53)
Holky,když Vám zůstane životní minimum,což není moc,že?....Můžu mít třeba paušál?Mám známou,co platí 3 roky /měsíčně ji stahují cca 10 tisíc/ a najednou ji po 3 letech zavolal právník,něco ohledně paušálu na tel.,který samozřejmě také platí poctivě a nikde nic jiného nemá....Žádnou půjčku,nic....

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (jujatko) ID 31191, mimibazar.cz/jujatko (25.10.2012, 20:05)
Kamarádka to řešila asi před rokem. Nevím, jak je to nyní, ale v té době bylo, že o osobní bankrot mohl člověk zažádat jen jednou a pokud to soud zamítl, tak už měl člověk smůlu. Takže to chce opravdu dobře spočítat a hlavně si vzít právníka. Nejdříve jeli přes nějakou tu agenturu, ale pak zjistili, že se nesutále platí jen uroky a dluhy se vlastne vubec neumoruji. A hodně z plateb shrabla agentura... V případě, že prijem dluznika nestaci, muze tam vstoupit jeste jina osoba, ktera bude taky cast dluhu splacet. Kamaradce tam takto pristoupila jeji sestra.

ODPOVĚDĚT
Helena H. (EllieH) ID 114587, mimibazar.cz/ellieh (25.10.2012, 22:02)
Ano, sepíše se darovací smlouva a dotyčný dlužníkovi přispívá třeba 500,- /měs. Mnohdy je to ale tak, že dlužník raději vše hradí z nezbytné částky, která mu zůstává a má klid od exekucí a dluhů. Ovšem ta darovací smlouva být musí v případě, že příjmy nestačí.

ODPOVĚDĚT
Helena H. (EllieH) ID 114587, mimibazar.cz/ellieh (25.10.2012, 17:32)
Spočítejte si příjmy za příštích 5 let, odečtěte dluhy (musí být i s úroky platnými k datu, kdy podáváte insolvenční návrh), dále odečtěte nezbytnou část + nezbytnou část na vyživované osoby, dále 1080 (ins. správce). Musí Vám vyjít více než 30%, jinak soud insolvenci nepovolí. Zkuste si vygooglovat Mgr.Ing.Petru Hamplovou Phd., má na stránkách nahoře v informacích vše co potřebujete.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (25.10.2012, 12:31)
V žádném případě ať to nedělá přes agenturu nebo poradnu!!!! Oni si naúčtují nehorázný poplatek a přitom absolutně nemůžou zaručit, že se oddlužení nebo bankrot povede!!!!!! Vy se nekoukáte na televizi nebo nečtete noviny? Neustále tam před podobnými agenturami a poradnami varují!!!!!!!!!!! Oni nemají žádné účinné páky na věřitele nebo na soud, aby s tím souhlasil. Jsou to jen sliby, pravděpodobnost úspěchu je úplně stejná, jako když to dlužník zkusí sám.

ODPOVĚDĚT
Jana H. (HOCIKA) ID 271804 (upraveno 25.10.2012, 15:44)
Pod tohle dám naprostý souhlas,zkušenost známé a pak to bylo ještě horší,protože ji řekly,ať přestane platit,než to vyřídí a nevyřídily nic a dluhy ještě narostly o penále +o(

ODPOVĚDĚT
Helena H. (EllieH) ID 114587, mimibazar.cz/ellieh (25.10.2012, 14:41)
Promiňte, ale tak jednoduché to taky není. Mnohdy jsou dluhy po splatnosti i rok, musíte uvádět celkový stav dluhů, vše si dopočítat k datu, ke kterému žádáte o insolvenci. Pokud totiž podhodnotíte dluhy a k soudu se přihlásí věřitelé s docela jinými částkami, soud insolvenci nepovolí, ale jelikož už je to na soudě, může se stát, že na Vás bude vyhlášen konkurz. Dluhy, exekuce se opravdu stopnou dnem podání a je potom na insolvenčním správci, jak rozhodne. Mnohdy jsou smlouvy kvůli lichvářskému úroku spochybnitelné!

ODPOVĚDĚT
Jana H. (HOCIKA) ID 271804 (25.10.2012, 15:43)
To je dobrý,ale já se vyjadřovala k agenturám,které na tohle nemají páky a jen tahají peníze z lidí.

ODPOVĚDĚT
Eva S. (Evásek.cz) ID 74048, mimibazar.cz/evasek22 (25.10.2012, 12:11)
jeden náš příbuzný do toho šel a soud mu nevyhověl. Měl totiž byt v os. vlastnictví, takže nařízení soudu bylo, aby prodal byt a zaplatil dluhy. A kde bude bydlet? Nezájem +o(

ODPOVĚDĚT
Romana O. (Romca 111) ID 56709, mimibazar.cz/osikovacka (25.10.2012, 10:42)
JÁ TEDY OSOBNÍ ZKUŠENOST NEMÁM...ALE JEDNA KOLEGYNĚ Z PRÁCE TOHLE ŘEŠILA A UZNALI JI HO JE BEZDĚTNÁ NEMÁ KDE BYDLET DLUHŮ AŽ HRŮZA TAK JI STRHÁVAJÍ MĚSIČNĚ NĚJAKOU ČÁSTKU ABY MOHLA PŘEŽÍT CCA 30% Z PLATU ALE NEJSEM SI 100% JISTÁ A O ALIMENTY BY MĚLA ZAŽÁDAT SOUDNĚ (F) (F)

ODPOVĚDĚT
denisa n. (rebelka8282) ID 446748 (25.10.2012, 10:16)
http://osobni-bankrot.info/
www.financnitisen.cz

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (25.10.2012, 10:01)
Není to žádná brnkačka. Musíte doložit nejen své příjmy, ale především veškeré splátky, dluhy, poplatky. Jsou docela přísná pravidla a ne každému soud vyhoví.
S bankrotem musí souhlasit věřitelé, Vy musíte být schopná splatit určitou část pohledávek.
Na soudu záleží jak rozhodne. Může klidně nařídit prodej majetku.
Po dobu bankrotu třeba nemůžete jen tak prodat auto, byt....

ODPOVĚDĚT
magda j. (Nickky) ID 114915, mimibazar.cz/nickky (25.10.2012, 10:04)
Právě sháním nějaké informace pro matku samoživitelku, která je bez přídavků na dítě, bez alimentů. Má jen plat svůj a spoustu splátek. A právě poradcem jí byl doporučen osobní bankrot, ale bojí. Pořádně neví co a jak.

ODPOVĚDĚT
Tereza Š. (Šmídíci) ID 60278, mimibazar.cz/Smidici (25.10.2012, 20:17)
Ten finanční poradce jí k tomu více neřekl?My ho měli také,také nám to navrhoval....Jako jediné řešení,také jsme se báli a rok jsme žili v šíleném strachu.Teď vím,že jsme to měli udělat hned a byl by klid už dávno-jde hlavně o klidný spánek,takže moc dobře vím,jak se asi bojí. Ať nelení a myslím,že i ten poradce by jí měl pomoci.

ODPOVĚDĚT
magda j. (Nickky) ID 114915, mimibazar.cz/nickky (26.10.2012, 7:18)
Nějaké informace má, ale bojí se. Neví do čeho pořádně jde a ani komu věřit.

ODPOVĚDĚT
Tereza Š. (Šmídíci) ID 60278, mimibazar.cz/Smidici (26.10.2012, 12:52)
Skutečně nejvíce a pravdivě o tom ví advokát,který se tomu věnuje...Asi bych zašla se zeptat někam na soud přímo,tam by jí snad měli nasměrovat.

ODPOVĚDĚT
Lenka T. (LT805730) ID 415539 (25.10.2012, 16:40)
Trochu jsem se o to zajímala taky pro známou. nejlepší je najmout si právníka - ten si za vše vezme 15 až 20 tisíc,dle obtížnosti. Ale vše dá dohromady podle zákonů,pomůže sehnat listiny,poradí různé možnosti. Každopádně musí ta osoba být schopna do pěti let splatit 30 procent z celkového dluhu + asi 60000,-kč správci,který to bude celou dobu hlídat. Takže pokud dluží asi 600000,- + správci,tak musí splatit do 5 let min. 250000,-Kč. pokud jednou neuhradí ukončí ji to. Srážet mohou jen z platu,ne ze soc dávek a musí jí zůstat po zaplacení živ.minimum. Je to dost složité,ale ať na nic nečeká a co nejdříve to zkusí. Ztratit nem co . tímto může jen získat.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (25.10.2012, 10:07)
Záleží jak vysoký má plat, kolik činí celková výše dluhu (všech pohledávek).
Posuzuje se spousta věcí.
Pozor! Jsou agentury, které nabízí za úplatu vyřízení osobního bankrotu - stojí to nemalý peníz a výsledek nejistý.
Ať si dotyčná dojde na soud a poptá se, kdo by jí mohl s vyřízením pomoci.

ODPOVĚDĚT
magda j. (Nickky) ID 114915, mimibazar.cz/nickky (25.10.2012, 10:10)
Bylo jí právě řečeno, že to bude stát 12000.

ODPOVĚDĚT
Hana S. (hanstro) ID 212581 (25.10.2012, 15:35)
Místo různých agentur ať se obrátí na právníka!!!

ODPOVĚDĚT
Jitka H. (Jessie109) ID 426673 (25.10.2012, 12:40)
doporučuji se obrátit na odborníka než něco udělat špatně.

ODPOVĚDĚT
Tereza Š. (Šmídíci) ID 60278, mimibazar.cz/Smidici (25.10.2012, 20:12)
Nám to vše dělali v Občanské poradně,ať se tam obrátí. Veškerá sezení jsou bezplatná,měli by i poradit co a jak(i když u nás paní věděla pořádně kuloví),ale důležité je,že nám připravila veškeré papíry k soudu,za ně jsme tedy zaplatili jako manželé 1200kč,ale rozhodně lepší,než dávat nějaké přiblbé firmě x tisíc. Bylo nám povoleno,byl nám přidělen naprosto super poradce a advokát,který se nám opravdu snaží pomoci,abychom to měli co nejrychleji splacené. Určitě ale advokát by byl nejlepší,jelikož o tom ví opravdu nejvíce a právě po sezení s naším advokátem přiděleným,jsme zjistili,že v té Občanské poradně toho opravdu moc neví...Ale přeji hodně štěstí :-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (25.10.2012, 13:31)
Jitka H. (Jessie109) ID 426673 (25.10.2012, 12:38) DNES už nejde reagovat ve vlákně tak pokračuji sem.
Určitě to chce odborníka, ale jsou organizace které to vyřídí zdarma. Na koho se přesně obrátit se dozví člověk na soudě. I v podatelně ví kontakty na lidi, kteří s tímto pomohou.
Pokud je někdo v tak zoufalé situaci, že musí uvažovat o osobním bankrotu, proč ještě dávat takové pálky za "vyřízení"?
Vím, že jsou i terénní pracovníci, kteří poradí kam jít, co dělat, na koho se obrátit.
Znám pár lidí co bankrot mají a mnohem víc těch co o něj žádali právě prostřednictvím "ochotných" kanceláří a firem. Většinou jsou to vyhozené peníze.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra V. (kakamilek) ID 135830, mimibazar.cz/kakamilek (25.10.2012, 11:08)
Taky se u nás platí v té poradně 12.000Kč a oni za Vás vše vyřídí. Vy musíte doložit všechny smlouvy ke všem úvěrům, veškeré upomínkiy které Vám přišly a od zaměstnance snad roční výpis všech příjmů a oni to za Vás vyřídí. Potom musíte sepsat veškerý majetek který máte i co máte doma (např.nábytek a pod) Nesmíte ale zapomenout ani na jednu jedinou půjčku i třeba kreditní úvěrovou kartu, to prý potom soud smete ze stolku a osobní bankrot neschválí.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (25.10.2012, 10:14)
Což je kravina. To se zase napakuje kdosi kdo vyplní papíry a dá je na soud.
Netuším kolik se platí soudní poplatek - to a spoustu dalšího se dozví na soudě.
Ať si tam dojde. Tady se to nevyřeší. Ale předem říkám, není to nic příjemného ani jednoduchého. Rozhodně to není, že soud umožní bankrot a ona bude bez dluhů, bez splátek a v naprosté pohodě.

ODPOVĚDĚT
Jitka H. (Jessie109) ID 426673 (25.10.2012, 12:38)
pokud tomu člověk nerozumí, je lepší, když to za něho někdo zařídí, nevidím na tom nic špatného. Je to to samé, jako kdybych si opravoavala auto a nerozumněla tomu. Vždycky by měl takové věci dělat člověk, který se v tom pohybuje. Určitě doporučuji se obrátit na odborníka a nepouštět se do toho sami.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno