Prosím najde se tu někdo kdo má problém s expřítel
kyní, nebo exmanželkou, přijde mi,že můj manžel je jejím otrokem, co řekne to udělá, už jsem z toho vážně špatná. Už jsou rozvedený 5 let a my vzatý 2 roky, mají spolu dvě děti, my společné 10ti měsíční dítko. Od sekání po hlidaní téměř každý den
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 13 komentářů
mila m. (ukuk) ID 207372 (24.8.2012, 18:33)
chcete mít klid a nebo se dohadovat (L),pokud se dohadovat léta ,tak si s ním povídejte a vysvětlujte co vám vadí a ,že nemá na vás čas 8o|,a pokud chcete mít klid jezděte s ním a vydržte to a koukejte se jak pracuje a lítá u své bývalé a dělejte to jako ona,která ho má na práci vy zase bez něj nebudete ani minutu a určitě jí to přestanne bavit mít vás v blízkosti (L) (F) na uvažování manžela musíte jít názorně a ne povidačkama.....

ODPOVĚDĚT
Irena L. (IruBaru) ID 306180, mimibazar.cz/irubaru (23.8.2012, 22:21)
Ještě bych chtěla podotknout, že rozhovor s NÍ bych vůbec nedoporučovala...protože by si tak ověřila, že se jí daří, oč se snaží (6) spíše s vaším mužem...musí to vidět, musíte mu to vysvětlit, ukázat, že to není!!! normální a musí nezaujatě zaujmout postoj, že to dělá schválně. :-@ Nebo ji najděte nějakého chlapa.... (Y) ten už vašeho muže u něj doma nesnese...naseká si dříví sám ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka V. (JíVla) ID 304702, mimibazar.cz/jivla (24.8.2012, 12:14)
Na 100% souhasím s paní Irenou (Y) Ona sama asi chlapa nehledá, páč má sice bývalého, ale má, kt. všechny práce udělá, že jo (N) S ní nemluvte, ale rázně ale v klidu a ve vší slušnosti si promluvte s manželem. Především bych dala důraz na to, že ona manžu okrádá o čas , kt. může strávit s vašim společným prckem, který se zrovna učí chodit, žvatlat......A klidně bych se nebála navrhnout pravidlo: 1 x týdně a dost.

ODPOVĚDĚT
Blanka R. (dolik76) ID 63037, mimibazar.cz/dolik76 (23.8.2012, 21:47)
Měli jsme něco podobného, věčné telefony, pořád něco chtěla, (svatba) na úkor nás pomáhal, vyhovoval, nepomáhalo nic, až mi fakt ujely nervy a udělala jsem scénu, konečně pochopil, že se chová jak debil a ona ho využívá, měl pocit, že když s ní má dítě, má povinnost jí pomáhat. (F)

ODPOVĚDĚT
Karla K. (veselanka) ID 232456 (23.8.2012, 21:46)
*-)Jejda, tak to je mně Vás docela líto. To vypadá, že jste si nevzala jenom jeho, ale ji máte jako bonus k němu. To my máme opačný problém. Ta "naše" bejvalka neustále vyhrožuje, že pokud si děti nevezme přesně ve stanovenou dobu, tak už je v životě neuvidí, zakáže jim brát jeho telefony a neustále dětem vtlouká do hlavy, že už je tatínek nemá rád. Ve skutečnosti je to jenom její vztek, že k nám děti jezdí moc rády. Prostě matka k pohledání :-S :-( :-(

ODPOVĚDĚT
Věra O. (mucresa) ID 392052 (23.8.2012, 21:04)
Působí to na mě, že mají nevyřešenou minulost a ex se dodnes nesrovnala s tím, že muž odešel. Ona není schopná si teď najít chlapa a tak využívá toho Vašeho. Nebyla bych proti, když by byla občasná pomoc, ale každodenní mi přijde fakt přesčáru. Už jen to sekání dřeva jak píšete. Ať si zaplatí kámoše nebo jiného dělníka, když to sama neumí. Vy máte svůj život a určitě nemáte možnost spolu trávit celé dny, a podle toho, co píšete, Vás okrádá o chvíle být spolu. Každá jsme jiná, ale já kdybych byla rozvedená, bych určitě takto bývalého manžela nevyužívala. Přijde mi to trapné. Držte se. (F)

ODPOVĚDĚT
Renáta V. (Renát@) ID 9574, mimibazar.cz/renspi (23.8.2012, 20:58)
Ale kdyby nechtěl,tak takovým otrokem být nemusí. Je to hodně na NĚM.
S něčím pomoci,to ano, ale " otrokem" ....to být přeci nemusí...?
(F)

ODPOVĚDĚT
Ivana M. (Ankavi) ID 56515 (23.8.2012, 20:19)
Na mě to také dělá dojem, že si ho ex vychutnává, probouzí v něm výčitky a nedivím se Vám, že Vám to vadí. Tím nechci samozřejmě říct, že nemá mít hezký vztah se svými dětmi, chraň bůh - to je samozřejmě fajn, že se o ně dobře stará. Ale aby pro ni denně něco dělal, to mi přijde přehnané. Zkuste si s ním promluvit, ale bacha, bude to citlivé téma. Taky bych ho pomalounku polehounku asi zaměstnala kolem Vašeho dítěte, aby na to zkrátka neměl čas a ty práce, na které zkrátka ex "nestačí", jí pomohl udělat jednou za týden řekněme (F) aby to nedopadlo tak, že jí bude pomáhat víc než Vám - proto se Vašim pocitům vůbec nedivím. (L)

ODPOVĚDĚT
Věra P. (kkacinec) ID 218673, mimibazar.cz/kkacinec (23.8.2012, 20:02)
Souhlasím s paní Irenou L.taky si myslím,že Vám to vrací,že jste ji vzala muže a ona je teď sama.Zkuste si promluvit s manželem,že Vám to vadí a,že mu by to taky vadilo kdyby to bylo naopak,nevím já bych to nesnesla. 8o| (6)

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (23.8.2012, 19:35)
A proč jste si tedy brala rozvedeného muže se dvěma dětmi? Dá se přece čekat, že má minulost a nějaký vztah s dětmi a jejich matkou. Kdyby to váš muž nechtěl dělat, tak to jistě nedělá, i kdyby po něm chtěla cokoliv.

ODPOVĚDĚT
Simona H. (simonakl) ID 196494, mimibazar.cz/simonakl (23.8.2012, 20:07)
s matkou už snad vztah nemá... :-$

ODPOVĚDĚT
Pavla G. (pavlags) ID 89188 (24.8.2012, 17:26)
Jednou je to žena kterou si vzal a také hlavně matka jeho dětí, takže vztah tam určitě nějaký je, dokud děti nejsou plnoleté tak určitě.

ODPOVĚDĚT
Irena L. (IruBaru) ID 306180, mimibazar.cz/irubaru (23.8.2012, 17:46)
Tady jde spíš o to, jestli to nedělá naschvál...je jasný, že když je sama, že si někde tu pomoc řekne...ale schválně řekne vašemu manželovi...ví, že vám to určo bude vadit...takže nepoleví, spíše na četnosti přidá...takže si myslím, že se vám směje a má z toho radost...a klidně bude hrát na city vašemu manželovi-že to je hlavně kvůli JEHO dětem...takže manžel bude v koutě a nebude vědět jestli je to fakt, anebo jestli je to její vyčúranost nebo pomsta...já sázím, že to dělá schválně a směje se v koutku duše, jak zuříte (N) Protože ta každodenní péče-to je vážně nepřiměřené! Ikdyž souhlasím s tou pomocí...každý den je přeháňka.Ikdyby každý 2.den....je přeháňka...tolerovala bych 1xza týden spravit co je potřeba. (6)

ODPOVĚDĚT
Jan B. (bozekjan) ID 426909 (23.8.2012, 17:24)
Jsem v tomhle asi jiná,ale taky by mi to vadilo,kdyby to bylo každedenní pravidlo,ať pomůže,ale jen v nutnosti a ne téměř každý den!!!!!! jí by se to taky nelíbilo!!!Chcete mít taky čas jen na sebe,mít dny pro sebe,třeba výlet,nákup,posezení na zahrádce nebo já nevim,bůh ví co a aby mi to pořád někdo narušoval,že potřebuje tohle a tamto...no,nezlobte se na mě,ale to už je tak trochu využívání ne???Udělala bych tedy pořádek,ne hysterickou scénu,ale prostě rázně si promluvit,hlavně s ní!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 419270 (upraveno 26.7.2015, 11:26)
,

ODPOVĚDĚT
Stepanka S. (stepik57) ID 206528 (24.8.2012, 7:15)
Zuzko mate muj obdiv a velke uznani.Ja pochazim z rozvedenoho manzelstvi a jak by se krasne zilo, kdyby rodice a ex.. meli spolu alespon trosku normalni vztahy.

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (23.8.2012, 21:33)
(flower) souhlasím. Můj bývalý pomůže synům společně s mojim partnérem. Za 24 let nebyl problém. Jeho ženě jsem nabídla i oběd nejen kávu. Jejich syn spí u nás v podkroví 2-3 týdně, už roky, je mu už 26 let a říká mi Maceško.

ODPOVĚDĚT
Vladimíra T. (Adkapa) ID 260325, mimibazar.cz/adkapa (23.8.2012, 20:53)
Tedy Zuzko, po pravdě Vás obdivuji. Mám to obdobně jako vy. Mám svoje 2 děti, manžel též 2 z předchozího manželství a spolu 3letého chlapečka. Takže když se to sejde, také mám 5 dětí. Někdy toho mám až nad hlavu a nedovedu si představit, dát si s jeho bejvalkou kafe. Ale možná by to ve finále bylo lepší, než se neustále dohadovat a dělat si naschvály.

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (23.8.2012, 21:39)
Pokuste se o to a buďte nad věcí. Největší radost budou mít děti a to za to stojí.

ODPOVĚDĚT
Jan B. (bozekjan) ID 426909 (23.8.2012, 17:20)
dáte si spolu kafe??no nto bych já tedy nesnesla...asi jsem jiná nebo nevím,ale dát si kafe s ženou,která spávala s mým mužem a byli svoji...no já nevím *-) jsem v tomhle hrozná,kdyby mého muže ex pořád "otravovala",že něco chce,udělala bych teda pořádek!!! jasný,at pomůže,ale ať to není denodenní pravidlo ! jí by se to taky nelíbilo!

ODPOVĚDĚT
Marie S. (sesemka) ID 278823 (23.8.2012, 16:42)
Tak to tedy nevím, jsem taky rozvedená, mám dvě děti, ale když bylo třeba, taky jsem si "vydupala" pomoc exmanžela, protože jsem neměla na opravu pračky a byla nemocná - kdybych neměla děti, tak pračku ani mít nemusím. Na druhou stranu jsem teď za něj podávala nějaké žádosti, aby nemusel běhat a lítat ... ony děti jsou závazek na celý život, i když jsou dospělé, potřebují pomoc, děti nepatří jen matce, já to tak beru, a když bylo třeba, prostě pomoci musel, ale pokud už máte společné dítě, tak si musíte dohodnout podmínky, víte, ona jedna moje kamarádka říká, nechtěla bych chlapa, který nepomůže své bejvalce, když je špatně ... srovnejte si doma přítele do laťe a dohodněte, co lze a co ne ...

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (23.8.2012, 21:26)
(F)

ODPOVĚDĚT
Marie S. (sesemka) ID 278823 (23.8.2012, 23:00)
Není to jednoduché ....na druhou stranu jsou i fakt hoooodně , když to řeknu lidově, vyčůrané dámy, a já se taky někdy nestačím divit ....taky jsem v životě trošku trouba ,-), ale děti zase rozhodně o nic šidit nechci ... Díky Ludmilko :-)

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (26.8.2012, 10:01)
Ano, s tou vyčůraností některých dam máte pravdu.
Můj bývalý muž se podruhé oženil a po 15 letém spolužití už žíjí zase více jak 10 let každý sám. Zažádal o rozvod už 3x ale ona s rozvodem nesouhlasí, tak je několikrát nerozvedli.Konečně se to povedlo, jenže ona se odvolala ke krajskému soudu.Na první stání se prý ze zdr.důvodů nedostavila a na druhém stání sehrála divadlo nešťastné, psychicky zdrchané opuštěné ženy.Tak se jim to ještě potáhne.
Kdybych byla pomstichtivá, tak řeknu, že mu to osud vrací za jeho chování u našeho rozvodu. Ale né, nikomu nic nepřeji špatného.Živod jde dál i po rozvodu a nedobré věci je lépe zapomínat .

ODPOVĚDĚT