Bydlenky, moc prosím o pomoc...
Nemáte některá zkušenost s objednáváním z těchto stránek?? ( více v komentu...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Magdaléna R. (majdikr) ID 56827 (28.4.2012, 19:29)
Zkušenosti bohužel nemám, ale myslím, že tento prodejce prodává i na aukru a zde má kladné ohodnocení
(L)
http://aukro.cz/show_user.php?uid=19322395&feedback_type=fb_recvd_all&type=fb_all&p=2

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (28.4.2012, 16:30)
Lucko a zkoušeli jste zavolat na to tel.číslo co je tam uvedeno....je tam +420 a to je u nás... *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Lucie K. (klucibrcinka) ID 355331 (28.4.2012, 16:32)
Vidíte, Evi, nezkoušeli :-(.... ale hned to prodiskutujem :-)... nemám moc zkušenosti s takovým obchodem, vše bylo u mě vždy bez problémů a tak jsem nikdy nikam nevolala, ale přítel to snad vyřídí :-). Určitě to zkusíme...

ODPOVĚDĚT
Lucie K. (klucibrcinka) ID 355331 (28.4.2012, 16:25)
Objednali jsme s přítelem několik předmětu z tohoto internetového obchodu. Je to polský obchod a věci tam mají náááádherné...
Nazpět nám z této firmy přišel mail s poděkováním a se seznamem objednaného zboží. BOhužel u každého zboží v tomto mailu je cena uvedena v polských zlotých...
Mail končí frází "S pozdravem bla, bla, bla...." a číslem účtu, kam se má částka (víc jak 6tis - z toho poštovné 780kč) poslat...
Nevíme, jak se zachovat. Přítel tvrdí, že neví, proč jsou ceny uvedeny v polských penězích, na netu jsou normálně v Kč. A tak řekl, že počká, zda ještě nepošlou mailem fakturu, kterou by měl zaplatit... objednávali jsme to minulou neděli (22.4.). Můžete mi poradit, jak byste se zachovali??? Moc o to zboží stojím a i na aukru se firma tváří solidně a zákazníci jsou spokojeni. Jenže tam nemají všechny produkty, které jsme objednali na jejich stránkách.... :-(

ODPOVĚDĚT