![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/111231/21/a355331-1325364493.jpg) | Lucie K. (klucibrcinka) ID 355331 (28.4.2012, 16:25) |
Objednali jsme s přítelem několik předmětu z tohoto internetového obchodu. Je to polský obchod a věci tam mají náááádherné... Nazpět nám z této firmy přišel mail s poděkováním a se seznamem objednaného zboží. BOhužel u každého zboží v tomto mailu je cena uvedena v polských zlotých... Mail končí frází "S pozdravem bla, bla, bla...." a číslem účtu, kam se má částka (víc jak 6tis - z toho poštovné 780kč) poslat... Nevíme, jak se zachovat. Přítel tvrdí, že neví, proč jsou ceny uvedeny v polských penězích, na netu jsou normálně v Kč. A tak řekl, že počká, zda ještě nepošlou mailem fakturu, kterou by měl zaplatit... objednávali jsme to minulou neděli (22.4.). Můžete mi poradit, jak byste se zachovali??? Moc o to zboží stojím a i na aukru se firma tváří solidně a zákazníci jsou spokojeni. Jenže tam nemají všechny produkty, které jsme objednali na jejich stránkách.... ![:-(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/5.gif)
ODPOVĚDĚT |