Jana K. (Janka87) ID 288289, mimibazar.cz/janka87 (9.2.2012, 12:20) |
taky máme tuto značku a spokojenost
ODPOVĚDĚT |
| | Eva F. (kapulet) ID 56368, mimibazar.cz/kapulet (9.2.2012, 14:01) |
děkuji, to jsem ráda
ODPOVĚDĚT |
| | Monika H. (toledak) ID 107927 (15.2.2012, 23:37) |
Ahoj, kamna máme už třetí zimu a jsme otroky těch kamen, když se daří, tak chodíme přikládat co 30 minut a když topíme odkorama tak chodíme co 20 minut.Větší kusy se do kamen moc nevlezou, kamna mají malý spalovací prostor.Jak je plotýnka na vaření tak je položena na takové litinové desce a ta moc netěsní se zbytkem kamen, takže se to muselo kamnařským tmelem utěsnit jinak šel do pokoje dým.Popelník je malý a co třetí den se musí vynášet.Prostor ve kterém je popelník strčen je ledabile přivařen k otopné části a pod rošt jde tím pádem vzduch navíc, který nejde regulovat, opět se tmelilo kamnářskám tmelem.Plech na kterém jsou položeny šamotové cihly a rošt je docela tenký a nevydží žár z topeniště, prohne se a následně praskne rošt a napůl prasknou i šamotové cihly.Když se nechají kamna trochu víc rozhořet, tak se prohne plech na který doléhají dvířka kamen a pak mezi dvířky a kamny je škvíra, našt
ODPOVĚDĚT |
| | | | Eva F. (kapulet) ID 56368, mimibazar.cz/kapulet (16.2.2012, 7:33) |
ahoj, no to zírám , po těch ohlasech tady, za jak dlouho co je máte vám to udělaly? to nešly reklamovat?
ODPOVĚDĚT |
| | | | Monika H. (toledak) ID 107927 (16.2.2012, 20:01) |
No problémy byly v podstatě od začátku.No kamna nejsou mobilní telefon, který se prostě někam odnese.Při váze těch kamen je nějaké posílání a reklamování dost ošemetná věc, navíc náklady s tím spojené by vyšly pěkně draho, tak bylo levnější nějaké ty nedostatky přehlédnout a zbytek opravit jak to jen šlo.Jen to neustálé přikládání se asi vyřešit nedá.Ale stejně zvažujeme prodání domu i s kamny, tak to už pak budeme mít pokoj.
ODPOVĚDĚT |