Děti sedláků odolávají nejlépe alergiím.
Co tomu říkáte? Výzkumníci tvrdí, že v prostředí selského dvora jsou bakterie, které zabraňují vzniku astmatu. Proto doporučují pobyt malých dětí v blízkosti zvířat.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 20 komentářů
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (16.1.2012, 18:03)
To je pravda. Moje máma říkávala, že každé děcko by mělo sníst kilo hlíny a bylo by zdravé. Vyrostla jsem na vesnici se zvířectvem a nemám žádné alergie ani chřipku a antibiotika jsem nikdy neměla. Horší jsou ty dědičné nemoci a znám i dítě, co alergie na jídlo zdědilo po matce. Hlavně nepoužívat Savo a nepřehánět to s úklidem a vybírat si potraviny.

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (16.1.2012, 21:16)
O tom Savu jsem slyšela dokonce i od odborníků na plíseň v domě, co ale bazény a lidi, kteří Savem čistí vodu ve studních? To ale určitě platí i o chloru...

ODPOVĚDĚT
Hana E. (Heben) ID 31852 (15.1.2012, 8:36)
ať žije "zdravá špína"! ,-)Dcera je např. dle testůalergická na kočku a psa,v životě žádnou reakci neměla(a to ubabičky má jezevčíka i v posteli) ,-)

ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (Milínek) ID 26817, mimibazar.cz/milinek (14.1.2012, 23:05)
vyrůstala jsem se slepicemi ,-), kachnami, psem, králíkama atd. a nic ... pak v 25-ti najednou alergie a astma (N) takže babo raď ,-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Lukretzia) ID 144934 (14.1.2012, 21:09)
já si myslím, že za alergiemi stojí hlavně kvalita jídla... (N) chemie, plasty, Ečka... :-( bordel

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 275326 (14.1.2012, 13:51)
Já taky myslím, že je to kus od kusu. Já vyrůstala na vesnici, měli jsme vždycky psa, babička slepice a králíky, a nejsem alergická na nic ani žádné zdravotní potíže. Moje kamarádka vyrůstala na statku, byla bledá, hubená a alergická snad úplně na všechno. Takže záleží, jak kdo, no *-)

ODPOVĚDĚT
Hanka S. (Nikitini) ID 60232 (14.1.2012, 13:49)
Jde o to, že je dítě zvyklé a ty alergeny na něj tak nepůsobí. Vždycky si alergik zvykne na "svoje" prostředí, které když je narušeno, tak to rozhodí organizmus. Znám to u sebe. Např. - máme doma psa a nic, jakmile pohladím jiného, na návštěvě apod., mám vyrážku, hůř se mi dýchá.

ODPOVĚDĚT
lucie p. (luccek) ID 164345 (14.1.2012, 12:06)
Tak já teda nevím jak s alergiemi *-), ale z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že na nemoci to asi vliv má, máme menší statek s koníkama a sem tam nějaké to telátko a prasátko, samozdřejmě psa, kočku a slepice a i když tam nebydlíme jezdíme tam denně ( a to i vícekrát za den) a v létě jsme tam pořád, moje 9letá dcerka krom dvou virózek ještě nebyla pořádně nemocná a dodnes nebrala žádné antibiotika ani jiné léky a 2 letý syn je na tom stejně :-), je ale pravda, že nejsem jedna s z těch matek co šílí když má dítě umazané ručičky :-$ ba naopak, když tam děti jsou jsou zamazané od hlavy až k patě ,-) a možná proto to tam tak milují a chtějí tam být pořád (smich)

ODPOVĚDĚT
Dagmar Kubrichtová (dagmarice) ID 328868 (14.1.2012, 11:45)
jedna z teorií vzniku alergií je, že žijeme v příliš sterilním prostředí a náš imunitní systém se nudí a tak si hledá zábavu a začne reagovat i na přirozené látky v našem okolí. nicméně, když si vzpomenu na mé dětství, tak jsem měla jednoho alergického spolužáka - cca před pětatřiceti lety. dnes je alergik každý pátý. jediný rozdíl, který shledávám je, že před čtyřiceti lety nejezdilo tolik aut jako dnes, mléko neprodávali v krabicích a když zůstalo na lince, tak za chvilku zkyslo. jogurty neměly takovou trvanlivost jako dnes atd.... jinak můj praděda žil na vsi, měli stateček - krávu, prase, drůbež, jezdili na pole a měl hodně silné astma.

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (14.1.2012, 12:57)
My jako děti jsme se koupali v místním rybníku na vsi, kde před námi byly husy a kačeny. Alergii měl jen jede a ten byl z města a jezdil jen na prázdniny.
Jenže nepouštěla se tam žádná chemie z myček a praček a s polí nestékala voda obohacená o chemická hnojiva.

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (14.1.2012, 10:26)
Vracet se příliš zpátky, taky není dobré.Dětí bylo víc,a přežily jen ti nejsilnější jedinci. To, že by byli všichni, co se pohybovali u zvířat bez alergií tedy není taky pravda. Já souhlasím s názorem, že pravda je někde uprostřed. Není dobré naprosto sterilní prostředí, ale olizovat mimino zvířeti, bych taky nenechala.
Hodně dělájí genetické předpokladny. V posledních výzkumech píší, že alergii ovlivňuje i strava.

ODPOVĚDĚT
Michaela S. (Morroc) ID 410318 (14.1.2012, 10:41)
S tou stravou máte pravdu - od té doby, co jsem vyházela z jídelníčku bílou mouku, bílý cukr, glutaman, všemožnou chemii... mi není nic. Prášky na to nejím, astma se neozvalo dobré dva roky.
Když se u syna projevila alergie na zvířata, dostal králíka. Chvíli prskal, po měsíci po alergii nebyla ani památka, i testy byly negativní. Psů ho olízalo nespočet, pár koček okousalo, potkany si chodí mazlit přímo do klece (99% zvířecích nemocí stejně nejsou přenosné na člověka, jsou to úplně jiné kmeny).
V potoce se ráchá v žabinci, běhá po trávě, okusuje spadané ovoce... za 4 roky byl nemocný dvakrát.
Neteř má všechno umyté, vyvařené, v parku běhá jenom po cestičkách, na hřiště dostává antibakteriální ubrousky. Výsledek? Je nemocná cca 5x do roka.
Podle mě je lepší, když se dítě vyválí, omlátí...

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (14.1.2012, 10:49)
Souhlasím Michaelo, zrovna nyní dělám bramborové knedlíky a použiji celozrnou mouku.Strava bez chemie je základ.

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 10:30)
Souhlasím. Ano, hlavně nepřirozená strava od fialových krav a bezchlupých slepic.

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 10:23)
Díky ženský. Já si taky myslím, že mají pravdu + máte pravdu všichni kdo píšete, že i tak máte alergie. Protože sama jsem děcka táhla ne přímo ke kravám, ale pryč od chemie, a to i od té selské. A přirozeně, ne zas do dalších extrémů jako eko či bio chemie. Jsou už puberťáci a jestli měly za svůj život 1-2 nemocičky, tak to je moc. Na rozdíl od nás neměly umělá mlíka a mají celé mandle i apendix - chrániče ,-)
Ale je fakt, že ta 1 nemocička byla u obou salmonela a na hranici života, ale to jen proto, že rodina se mi snažila dokázat, jak to dělám špatně a za mými zády narvali děti nějakými kupovanými chlebíčky a oříšky v čokoládě (6)

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (14.1.2012, 10:44)
Slyšela jsem jak si jedna babička stěžovala, že nesmí vnoučatům dát párek a ani sladkosti, kdyby tak učinila,už by jí snacha děti nepůjčila. Všichni kolem snachu odsoudili. Já jí obdivuji, že dokáže tvrdě stát za svým názorem a udělat tak pro děti víc než my ostatní slaboši.

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (14.1.2012, 10:50)
ale je otazkou zda jsou deti zdrave atd.... znam taky plno takovych pripadu a dite je ne 5 krat za rok, ale v kuse nemocne...ale hlavne ze nesmi nic co neni "zdrave"

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 11:38)
2 nemoci za 13 let není zdravý dítě?

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (14.1.2012, 11:48)
ja to nemyslela na Vas, ale vseobecn,.ze nektere deti nesmi nic jist ale pritom jsou porad nemocne.

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 12:17)
Tak to úplně souhlasím, to sou ty, co mají radši TV, nebo kariéru atp., místo lidi a svý dítě. Sterilní i v duši.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (14.1.2012, 10:53)
S genama nic nenaděláte. Tady se narodila holčina a,když jí rostly zoubky, tak už byly černé a ještě ani cukroví neochutnala.

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 11:41)
To máme taky, děcka sice nemají žádné zmeškané hodiny ve škole, ale kluk má obrovský problém s obezitou od narození, jen genově po tatínkovi, co ani zdravou stravou, pohybem, sportem aj. nedokážeme eliminovat.

ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (tyrkysový kamínek) ID 182593, mimibazar.cz/tyrkysovykaminek (14.1.2012, 13:01)
O tom píší také v té knize PH zázrak. Jestli chcete, něco mohu naskenovat a poslat Vám na meila.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Michaela S. (Morroc) ID 410318 (14.1.2012, 12:33)
Byli jste na endokrinologii? U dietologa?
Já mám přesně ten opačný problém, na 165cm mám 40kg 8o| Je to štítnou žlázou a to se bez léků nenapraví... :/ Pokud vyvážená strava, sport, aj... nezabírají, jen geny za určitě to nemůžou.
Popožeňte doktory...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (14.1.2012, 10:23)
Já bych řekla, že jsou spíš odolnější na různé nemoci ,ale alergici jsou všude.

ODPOVĚDĚT
Andrea V. (ajuse1) ID 359721 (14.1.2012, 10:08)
já si taky myslím že to není pravda, od malička bydlím na vesnici u louky (ted poslední rok teda už ne u louky ale na vesnici stále) a před 3,4 roky se mi objevila alergie na pyli, ne moc velká, ale objevila se

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 10:25)
jestli to není tím, že to právě už není louka (flower)

ODPOVĚDĚT
Andrea V. (ajuse1) ID 359721 (14.1.2012, 10:27)
jak není louka?

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 10:34)
no, že Vám přírodu zaměnili za chemii, v jídle, lécích i v okolí. Vždyť píšete, že to už louka není, tak z toho předpokládám, že tam je buď nový dům, nebo nějaký jiný technický pokrok, ne?

ODPOVĚDĚT
Andrea V. (ajuse1) ID 359721 (14.1.2012, 11:21)
nn jen sem se přestěhovala, u nás chemii na tu louku nedávaj

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 11:32)
jakto, když ji pouštěj do atmosféry? A co kyselý déšť a komunisti se také chovali k té louce přirozeně?

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
veronika s. (nufins) ID 231658 (14.1.2012, 10:03)
Pravda bude někde uprostřed ,-) (flower)

ODPOVĚDĚT
Jitka A. (jitkaad) ID 134108 (14.1.2012, 9:47)
Tak u nás to teda neplatí, dcerka se narodila v prostředí mezi hospodářskými zvířaty, plus pes a kočka, byla s něma ve styku denně a je alergik

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.1.2012, 9:02)
S tím nemůžu souhlasit. Celé dětství jsem žila s krávami, prasaty, slepicemi, psy a očkami a jsem alergik jako hrom :-S

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (14.1.2012, 9:32)
jsem taky tezky alergik a cely zivot bydlim na vesnici se zviraty atd. Ale stejne si myslim, ze prehnana hygiena atd ma na zdravi velky vliv. Druha vec je, ze se u pestovani strika a hnoji kde jakym svinstvem. Napr. vyrobkum z polska se musim zdaleka vyhybat. [A]

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 10:27)
Přesně to si myslím taky. Včera jsem si přečetla, že už i jeden z posledních českých výrobků Lučina se vyrábí v Polsku. Dost zajímavý článek o naší výrobě.

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (14.1.2012, 10:47)
a jeste kdyz bude mit uvedene oznaceni pro cesky vyrobek 8-| Nedavno jsem si koupila sedaci pytel - z Polska...vypln maji byt kulicky...ehm...takove cerne svinstvo co tam je a smrdi jak hrom.... tak ze budu muset provest vymenu kulicek, jelikoz i po par mesicich se to natolik slehlo ze je toho asi jen polovina.... takze fakt pozor na polske veci ve vsem...jsou sice levni, ale....... ale pssssst pred moji segrou a svagrem je polak ,-) a co je polske je nejlepsi (H)

No proste dejme si mozna *-) ceske PIVO a budme zdravi (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.1.2012, 12:12)
No a ještě navíc jste z Třince ,-)to nebude samo sebou ,-)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.1.2012, 12:11)
,-)Jak je možné, že máte MÉHO švagra? *-) :^) ,-)

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (14.1.2012, 12:42)
No kdo vi jak to vlastne je (drink)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (14.1.2012, 11:33)
tak jo, jdu na české pivo vyráběné v U.S.A. (H) (H) (H)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (14.1.2012, 8:35)
to je přece už delší dobu známé..
Náš dětský doktor tvrdí: po příchodu z porodnice nechat dítě olízat zvířaty, nic dezezinfikovat,neizolovat další děti ani lidi..
Dnešní přílišná čistota má prý podíl na obrovském rozvoji veškerých alergií...

ODPOVĚDĚT
Michaela S. (Morroc) ID 410318 (14.1.2012, 8:32)
Stačí když se člověk podívá jak maminy dneska vyšilují, když jim dítě někde v parku šlápne do lejna. U nás to byla klasika, vyškrábat klacíkem z podrážky a konec. Co jsme se napadali do kuřinců, nadýchali všemožných chlupů, sebrané jablko ze země jen otřeli o triko... nějaké mytí rukou před každým jídlem..? Nehrozilo. Žloutenky a všeho podobného bylo stejně, ne-li víc a stejně se nám v 99% nic nestalo.
Dneska má dítě alergii a zvíře jde z domu. Když to řekli jako malé mně, přinesla mi mamina domů dvě koťata a zvykej si... no, zvykla jsem si a alergie je v tahu.

Přehnaná hygiena je špatně, z čeho si pak imunitní systém vytvoří obranu, když s ničím nepřijde do styku..?

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (akin77) ID 54841 (14.1.2012, 16:48)
Tak já si dovolím nesouhlasit - alergie jen tak z ničeho nic nezmizí, a "léčit" alergii tímto způsobem mi připadá zvláštní *-). Jsem sama alergik i na zvířata a vím o čem mluvím :-|.

ODPOVĚDĚT
Karla B. (domuska) ID 85521, mimibazar.cz/domuska (14.1.2012, 10:10)
Naprosto souhlasím.. (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Ilona Š. (fejla) ID 66728, mimibazar.cz/fejla (14.1.2012, 8:14)
souhlasím.Mám to vypozorované na sobě.Vyrostla jjsem na statku-nikdy jsem žádné problémy neměla a pak,když jsem se vdala a bydlím na okraji města-jsem samá alergie..................nejraději bych se vrátila zpět (F)

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (14.1.2012, 8:11)
Nevim jestli zabrani vzniku astmatu, ale urcite prijdou do kontaktu s bakteriemi a kde jakym jinym bordele, ze telo si zvykne a neni tak nachylne na alergie a podobne. Urcite si na selskych dvorech kdysi a urcite i ted (a nejen tam) nemyji pred kazdym jidlem ruce atd. Kdyz clovek z "mesta" chce na vesnici omyt tresne, ktere zrovna natrhal, taky se na neho divame jak by z ni spadl :-D

ODPOVĚDĚT
Eva S. (Evásek.cz) ID 74048, mimibazar.cz/evasek22 (14.1.2012, 4:42)
,-) fakt jsem si myslela, že jste z Prahy, když jsem tohle četla .....

ODPOVĚDĚT
Monika M. (Fotonka) ID 342779, mimibazar.cz/Fotonka (upraveno 22.1.2013, 20:02)
Já? Néé, i když zrovna pražáci, teda ti rodilí to přece právě vědí, proto mají všichni chalupy a celý týden na nic jiného nemyslí, proto je v pátek nejvíc bouraček na silnicích. Nejhůř jsou na tom přece i podle statistik jakékoliv příměstské vesnice, nejen pražské, které nejsou ani vesnicí ani městem, kde je všechno zničený, hlavně tradice a selský rozum.

ODPOVĚDĚT