jak toto řešit?potřebuji radu
Mám problém, jak řešit situaci : paní si u mně obědnala zboží, tak mi poslala peníze a já jí poslala balík, té se zdál nevyhovující, tak jsem ji vrátila peníze i s poštovným nazpět s tím že mi přišlo naprosto samozdřejmé víc koment....
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 20 komentářů
Pavla M. (pavlinka smajlinka) ID 247934, mimibazar.cz/pavlinkasmajlinka (22.12.2011, 21:29)
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 15:08)
paní se evidentně nechce dohodnout, kam mám napsat adminům prosím? kde to najdu? cena ohrádky byla 350 kč + 110 kč poštovné, to jsem ji nabídla odpustit, ale prý neee, já hlupačka jí poslala 460 kč na účet ach joo (6)

ODPOVĚDĚT
Petra D. (Petulkova) ID 309599 (22.12.2011, 16:15)
Ad admini - klikněte na úvodní straně nahoře na oranžovou záložku "kontaktujte nás" (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 16:52)
Děkuji

ODPOVĚDĚT
Petra M. (Pepina99) ID 257900, mimibazar.cz/pepina99 (22.12.2011, 12:20)
Poslední dobou tady dost přibívá podobných zkušeností s maminkama na MMB, nedá se fakt nikomu věřit......pokud jste se domluvili, že ona zboží vrátí a vy jí peníze, tak jste měla čekat až vám (G) od ní přijde a zkontrolovat obsah, jestli je vše tak jak jste poslala vy jí.......každopádně přeji hodně štěstí aby se v ní hnulo svědomí a vrátila vám buď zboží nebo peníze (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (kacule79) ID 62001, mimibazar.cz/kacule79 (22.12.2011, 12:19)
To už fakt není možné. Není snad jediný den, kdy by se tu neřešil nějaký podvod se zbožím, buď poškozeným, nebo vůbec nedodaným (N). Já bohu dík nemám zatím žádnou negativní zkušenost, ale mám pocit, že to tady spěje trošku do haj@líku :-(

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (22.12.2011, 12:06)
Nenechte se! Mně teď paní od adminů moc pomohla a tím jí patří mé velké díky! Takže jděte do toho (Y)
Ať Vám tedy peníze vrátí, když nemáte nic. Její problém, že to vyhodila. Vy jste jednala naprosto regulérně! Držím pěstičky |:o)
Teda co si ty lidi teď dovolí, to už opravdu nezná mezí....

ODPOVĚDĚT
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (22.12.2011, 10:30)
máte bohužel zkušenost pro příště, jak to nedělat :-( asi jste paní zasponzorovala vánoce (N) dejte jí negativ a napište adminům

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (22.12.2011, 10:24)
I v eshopech se nejdřív vrací zboží a prodejce po zkontrolování obsahu balíku vrací peníze ....... nikdy tohle přeci nejde obráceně.

ODPOVĚDĚT
Jana M. (janina86) ID 193221, mimibazar.cz/janina86 (22.12.2011, 11:10)
jak kde....kupovala jsem klukovi botky zde - nové! bohužel mu po cca 14 dnech jedna popraskala. Prodejci stačily pouze fotky, snad 10, ze všech stran a vracela hned peníze. 3x jsem se raději ptala, kam mám poslat botky a přišlo mi, že je posílat nemám. Je fakt, že už je v nabídce nemá, tak nejspíš byly kazové. Musím podotknout, že jsem naznačila i výměnu. Je to sice jiná situace, ale někteří to tak prostě mají naopak.....
Ja bych taky nejdřív trvala na "vyřízení reklamace" - kontrole zbořží....

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (22.12.2011, 11:21)
tohle je velmi nestandartní postup a žádný eshop to takhle nedělá.......to jste narazila na vyjímku

ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Pami) ID 145730 (22.12.2011, 10:07)
Paní má ted´ věxi zadarmo, že je vyhodila se mi nezdá :-S
Dejte se její I.D. at´ si na ní všichni dají pozor, tohle se nedělá (N)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (madpo11) ID 169031 (22.12.2011, 10:03)
co to bylo, že to paní jen tak lupla do koše? Vy jste udělala chybu, paní udělala chybu. Nevím jak z toho ven, jedině, že vám paní vrátí půlku z té částky, co jste jí poslala a budete každá tratná něco. Nevím, je to blbá situace. Vy neposílejte peníze, pokud nemáte balík zpět a paní snad muselo být jasné, že to budete chtít vrátit, že neshrábne peníze zpět a zboží vyhodí. Druhá věc je fakt, jestli zboží opravdu vyhodila, ale to už nezjistíte ...... *-)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 14:34)
byla to dětská ohrádka a prý je naprosto nepoužitelná, že se strašně kýve, tento tip ohrádk ty čtvercové jsou takové viklavé všechny i ty nové, paní mi psala že si už koupily novou a jiný tip, tak asi taky viděla že se kýve i nová, ale za pravdu mi nedá... jinak byla zpravována jedna noha je tam přišroubovaná, ale to jsem ji psala ale bez odezvy...opravdu nám fungovala dobře a malá v ní vyrostla a to mi ted říká, že už ví proč jsem ji dala pryč ale nedokáže pochopit, že se nám už do bytu se dvěma dětmi nevejde, že prý kdyby věděla že mám miminko, tak by jí to došlo no a hned napoprvé na mně hned vyjela že chce vrátit peníze no tak já že jo...no achich ouvej jsem hloupá že lidem věřím kdyby mii to aspon vrátila chtěla bych vidět v jakém stavu je, no jedno další ponaučení no a to ještě má paní problém s tím mi poslat peníze na adresu .... nemám totiž učet...tak jsem jí navrhla at si odečte poštu za

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (22.12.2011, 9:53)
Lenko, byla chyba vracet peníze bez toho abyste měla zpět své zboží.
Pokud máte alespoň v mailech že má paní vrátit věci zpět a vy že zašlete peníze, obraťte se na adminy. Pokud nemáte žádnou dohodu (byť jedinou větu) je to asi ztracené.

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 9:57)
vše mám uložené, ale paní se obhajuje, že jsem jí nenapsala, že to chci vrátit, ale jak jsem již psala přišlo mi to samozdřejmé

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (22.12.2011, 11:11)
Napsat že požadujete buď zpět svou věc nebo platbu. Že nejste sponzor abyste jí dala dáreček k Ježíšku a ještě poslala kapesné. A pokud jedno nebo druhé nevrátí, že budete kontaktovat adminy.

ODPOVĚDĚT
Nataša M. (rovo) ID 129113 (22.12.2011, 9:47)
Jestli to chápu dobře,tak vy jste jí zaslala zpět peníze ještě dřív než vám ona vrátila zboží?Jestli ano,tak jste měla asi počkat až vám dojde zboží.ASpoň já bych to takhle udělala. *-)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 9:52)
Anoo přesně tak, také mi poslala peníze napřed, když jej kupovala..tak mi to přišlo fér no ale opravdu mně nanapadlo, že vyhodí mojí věc a vlastně si ponechá zboží i peníze...nechápu to *-) rozum mi to nepobírá, prý jsem ji nenapsala, že to chci vrátit noo....

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 9:41)
balík mi poslat zpět, ale paní zboží vyhodila a nelíbí se jí mi peníze zaslat zboží bylo prý naprosto nepoužitelné z jejích slov, ale my jej používaly bez problémů, prosím jak toto řešit? je mi to líto, ale takhle se to přeci nedělá, zboží naproti penězům je snad samozdřejmé ne, dělá se to tu snad jinak?!

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (KUZNKA) ID 62838 (22.12.2011, 9:50)
Samozřejmě peníze za zboží, pokud nepošle, řeště přes adminy. To by mohl říct každý, že zboží se mu nelíbí, a pak si jej nechat zadarmo 8-| 8-| 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 14:48)
ještě jsem paní navhla aby si nechala poštovné co zaplatila tak snad....

ODPOVĚDĚT
Pavla M. (pavlinka smajlinka) ID 247934, mimibazar.cz/pavlinkasmajlinka (22.12.2011, 9:49)
určitě by paní balík vrátit měla buď tedy vyřešit s ní pokud se s ním bude dát situace nějak vyřešit a pokud ne takkontaktovat adminy a možná že bych je kontaktovala hnedoni pomomohouomlouvám se ale nejde mi pořád mezerník ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 15:10)
díky, kde najdu ty adminy? prosím?

ODPOVĚDĚT
Pavla M. (pavlinka smajlinka) ID 247934, mimibazar.cz/pavlinkasmajlinka (22.12.2011, 21:30)
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
(L)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (Babu13) ID 73351, mimibazar.cz/babu13 (22.12.2011, 9:47)
Běžná praxe je nejdříve poslat balík zpět a pak vracet peníze. Teď už bohužel asi nic nenaděláte :-( Jen negativní hodnocení *-)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 9:55)
Paní právě psala, že má samé dobré hodnocení..no tak jsem asi hloupá já....mám sto chutí to tu zabalit na tohle nejsem zvědavá. tohle se mi stalo tedy poprvé a doufám, že taky naposled.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (Babu13) ID 73351, mimibazar.cz/babu13 (22.12.2011, 10:00)
Chápu vás. Mně se to ještě nestalo, ale co tu na MMB čtu, tak už nemám chuť nic prodávat ani nakupovat. No hold paní k těm kladným dostane jedno negativní. Je tu i hodně podvodnic, co řeknou, že to vyhodily a nechají si jak peníze, tak zboží (N)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Léňa FK) ID 328664, mimibazar.cz/lenafk (22.12.2011, 10:03)
:-S no lidé jsou různí :-S a že není normální toto, kdyby mi to aspon vrátila fakt mně nenapadlo, že to vyhodí 8o|

ODPOVĚDĚT