Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jaromíra B. (Jaromira1976) ID 84312
mimibazar.cz/jaromira1976
Oblast: Milovice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10.10.2007
Naposledy: 22.2.2020 17:47
Aktualizace: 8.11.2019 10:45
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 213
VŠECHNY FOTOGRAFIE 5
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Podmínky prodeje

Prodejce
Ing. Jaromíra Bohdalová, Tyršova 1513, 289 24 Milovice nad Labem
IČ: 73473499
DIČ: nejsem plátce DPH
č. ú. 670100-2210260512/6210 (mBank)
kontakt: Jaromira.Bohdalova@volny.cz
tel. 606 552 239

Obecná ustanovení
Tyto podmínky upravují práva a povinnosti prodejce (viz. výše) a kupujícího při dodávkách zboží z tohoto internetového obchodu na základě objednávky zaslané kupujícím a jsou závazné pro obě strany.
Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na internetových stránkách prodejce (viz. výše), který si vyhrazuje právo tyto všeobecné obchodní podmínky kdykoliv upravit.
Veškeré vztahy mezi prodejcem (viz. výše) a kupujícím, které nejsou těmito obchodními podmínkami upraveny, se řídí platnými právními předpisy, především Obchodním a Občanským zákoníkem.

Objednání zboží, uzavření kupní smlouvy
Kupující má právo vrátit dosud nepoužité zboží, s výjimkou zboží upraveného podle jeho přání do 14 dnů od převzetí zboží. Prodejce (viz. výše) je pak povinen kupujícímu vrátit plnou výši zaplacené finanční částky za zakoupené zboží. Náklady spojené s vrácením zboží zpět prodejci (dopravu) si hradí kupující sám.
Doručením úplné objednávky kupujícího prodejci dochází k návrhu na uzavření kupní smlouvy, k uzavření kupní smlouvy dochází až okamžikem doručení (převzetí) úplné objednávky.
Pokud Vám do 48 hodin neodpovím na vaši e-mailovou objednávku, prosím kontaktujte mne znovu na výše uvedených kontaktech.
Na stránkách nabízím zboží, které je ihned skladem, o jeho množství na skladě a rezervaci pro Vás budete informováni e-mailem.
Ke zboží, kromě věcí ze soukromého prodeje (použité věci bazarového charakteru), bude dodán platební doklad (faktura), který slouží také jako záruční list.

Záruční lhůty
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána. Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

Dodací podmínky
Česká pošta – 80 Kč (platba předem na účet), 120 Kč (dobírka)
Zásilky malých rozměrů do 2 kg a hodnoty 500 Kč posílám jako doporučenou zásilku, poštovné je pak 45 Kč po předchozí platbě na účet. Balné je započítáno v ceně poštovného.
Zboží odesílám do 2 pracovních dnů od připsání platby na účet, nedohodneme-li se jinak.

Reklamace
Budu se snažit řešit s kupujícím všechny reklamace obratem, individuální dohodou k maximální spokojenosti kupujícího v souladu s platným právním řádem.
1. Uplatnění reklamace
1. V případě, že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
2. Reklamace je zajišťována prodejcem (viz. výše), kupující zašle reklamované zboží (pokud možno včetně průvodního dopisu se stručným popisem vady + dokladem o pořízení zboží) na adresu prodejce. Reklamaci je samozřejmě možné uplatňovat i osobně.
3. Po přijetí reklamovaného zboží zašle prodejce e-mailem kupujícímu reklamační protokol jako potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a případně jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje.
2. Rozsah záruky
1. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
2. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
3. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.
3. Řešení reklamace uplatněné kupujícím
1. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodejce je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
2. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.
3. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu zboží, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
4. Vyřízení reklamace
1. Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má kupující právo na výměnu zboží za stejné nové bez vady, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou zboží a odstoupením od smlouvy náleží kupujícímu.
2. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží prodejci
3. Po ukončení reklamačního řízení zašle Reklamační protokol s popisem a potvrzením o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Ochrana osobních údajů spotřebitele
Osobní údaje kupujících nepředávám žádné další osobě.
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.5.2013, 18:55
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu