Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Pavla N. (MIMI A MAMI) ID 64510
PVD Oslavany s.r.o.,
mimibazar.cz/MIMIAMAMI
Oblast: Oslavany
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25.6.2007
Naposledy: 24.10.2023 10:11
Aktualizace: 19.3.2019 11:04
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
28297563
DIČ CZ28297563
HODNOCENÍ 260
VŠECHNY FOTOGRAFIE 16
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 3
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

ČÁST1)
Firma PVD Oslavany s.r.o. , název provozovny: MIMI A MAMI
IČO: 28297563
DIČ: CZ28297563
se sídlem : Zámecká 7 , Oslavany 66412
odpovědná vedoucí: Pavla Němcová, tel: 605 788 581

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)



................................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.







ČÁST 2)

Firma: PVD Oslavany s.r.o., název provozovny : MIMI A MAMI
IČO: 28297563
DIČ: CZ28297563
se sídlem : Zámecká 7 , Oslavany 66412
odpovědná vedoucí: Pavla Němcová, tel: 605 788 581

Možnost osobního odběru OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ na naší prodejně MIMI A MAMI v Oslavanech ,
Zámecká ulice č.7.:
Po-Pá 8:30-17:00 , polední přestávka 12:00-13:30hod,


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje tyto Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Firma - PVD Oslavany s.r.o. - byla zapsaná do obchodního rejstříku Krajským soudem v Brně dne 23.7.2008 a rozhodnutí nabylo právní moci dne 18.8.2008 .
Dne 5.9.2008 bylo vydáno Finančním úřadem v Ivančicích OSVĚDČENÍ o registraci a od 9.9.2008 je naše firma plátcem daně z přidané hodnoty.
IČO: 28297563 , DIČ: CZ28297563
Provozovna se jmenuje MIMI A MAMI , se sídlem v Oslavanech na ulici Zámecká 467/7, odpovědná vedoucí je Pavla Němcová , tel: 605 788 581, E-mail: mimi.a.mami@seznam.cz

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí vzkazu, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách ,prospektech a reklamních poutačích jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy (jsou-li dodány výrobcem) a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3a) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, ZASLÁNÍ ZBOŽÍ

Objednávka je přijata do 24 hodin, max do 48 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme vzkazem nebo e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. Pokud nebudete ani po48 hodinách kontaktována, prosím ozvěte se znovu , občas se nějaká zprávička zatoulá...

V případě nemoci nebo čerpání řádné dovolené bude na našich stránkách v sekci vzkazy tato skutečnost uvedena s uvedením přesného data - od kdy - do kdy bude bazárek mimo provoz.
Objednávky v tuto dobu samozřejmě přijímáme, ovšem budou vyřízeny chronologicky dle pořadí ihned po nástupu do zaměstnání.
Zboží standartně zasíláme do 48 hodin od přijetí platby.

3b) PLATBA ZA ZBOŽÍ PŘEDEM:

číslo účtu: 2829756300 / 5500 - vždy vám při přijetí objednávky napíšu, jaký máte použít VS - to uvádějte dle informačního e-mailu


4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky na tel: 605 788 581, či e-mailem na Chvajda@centrum.cz a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.



5) ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM

V případech, kdy si objednáte zboží, které v současné době není skladem, zboží neprodleně objednáme u dodavatele. Ve většině případů je zboží na skladě, ovšem nevylučujeme, že v některých případech může být momentálně pro velký zájem vyprodáno. V takových případech je tato skutečnost uvedena při přijetí objednávky.

U zboží označeného VÝPRODEJ , nebo v albech s označením VÝPRODEJ se jedná o končící prodej tohoto artiklu a nelze jej doobjednávat.



6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

POŠTOVNÉ - vždy uvedeno u každého zboží , zákazník je vždy při přijetí objednávky informován o výši celkového poštovného ( v případě, že objedná více zboží)
BALNÉ- NEÚČTUJEME , pokud je to nezbytné, je zákazník informovám při přijetí objednávky o jeho výši


7) DODACÍ LHŮTA , DOPRAVA

Dodací lhůta je od 3-5 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, tato informace je uvedena přímo u zboží. Zboží je možné i přesto, že není skladem objednat, po přijetí objednávky zboží neprodleně objednáme u dodavatele.
Standadně máme pro Vás toto zboží nachystané do 7 dnů.
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty


8) ČÁSTEČNÁ EXPEDICE

V případech, kdy si objednáte zboží, které v současné době není skladem, zboží neprodleně objednáme u dodavatele.
Pokud nám dodavatel oznámí neočekávané komplikace spojené s dodáním zboží, neprodleně Vás informujeme. Dále pak máte možnost zboží, které nebude včas k odeslání stornovat, nebo je možné objednávku odeslat částečně, pokud zvolíte částečné odeslání objednávky je nutné počítat
s doplatekem poštovného za dodatečně odeslané zboží.

9) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

10) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
K popisu zboží dávám vždy všechny míry, tak si je prosím kontrolujte!

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Samozřejmě Vás budeme průběžně informovat o stavu reklamace.

Reklamační řád je k nahlédnutí v sekci VZKAZY


10) VRÁCENÍ ZBOŽÍ , ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží (na adresu provozovatele) přijato. Zboží by mělo být vráceno nepoškozené, kompletní a s dokladem o koupi. Pokud vrácené zboží bude vykazovat známky použití, bude opotřebováno či nebude kompletní (původní obal, visačky...), budeme vůči kupujícímu uplatňovat nárok na náhradu chybějící hodnoty zboží v penězích.
Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží a to bezodkladně, nejpozději však do zákonných 14 dnů ode dne přijetí vráceného zboží. Náklady na odeslání zboží zpět k prodejci hradí kupující.
O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte na emailu CHVAJDA@centrum.cz


11) OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Dodavatel se zavazuje k tomu, že všechna poskytnutá osobní data zákazníkem dodavateli dodavatel použije jen a pouze pro vnitřní potřebu zpracování a odeslání zakázky a v žádném případě tyto údaje neposkytne třetí starně.


U všech fotografií se snažím napsat detailní popis, ale pokud byste měli další dotazy, neváhejte mne kontaktovat. V případě přeměření nebo dotazu Vám držím zboží jeden den - pokud se do té doby neozvete, vracím věc k prodeji.

Pokud si vyberete více kousků samozřejmě platíte jedno poštovné, dle uvedené tabulky ve vzkazech!!!


Pavla Němcová , MIMI A MAMI
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.4.2016, 17:22
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu