Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Katka H. (KataHn) ID 53263
mimibazar.cz/katahn
Oblast: Beroun
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16.4.2007
Naposledy: 11.9.2018 22:01
Aktualizace: 28.5.2018 11:50
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
71291008
HODNOCENÍ 553
VŠECHNY FOTOGRAFIE 212
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky a nakupující,
Děkuji za Vámi projevený zájem o nákup v mém albíčku MIMKO
Kontaktní údaje:
Kateřina Hnízdilová
IČO: 71291008,
Trubská 72, Beroun,
mail: katahn@seznam.cz.
telefon: 605915668 (prosím pouze od 8.00 - do 19.00)

Záruka a doručení:
Veškeré NOVÉ zboží má 2 roky záruku a je Vám zasláno vč. paragonu.
Dodání zboží 5-10 dnů na Vaši adresu po platbě předem na účet. Zasílám přepravní firmou GLS. GLS General Logistics Systems - je evropská společnost, která poskytuje spolehlivé, kvalitní, pružné přepravné služby. Výkon GLS v oblasti tuzemské přepravy balíků je na vysoké úrovni, stejně jako technologie manipulace s balíky, dosažitelnost informací o balících a také další ukazatele přepravy spojují kvalitu a spolehlivost, které se pružně přizpůsobují k požadavkům místního trhu. GLS Czech Republic se koncentruje na 24 hodinovou (doručení následující pracovní den) přepravu.
Ceník:
Balík do 1kg - 75,-
Balík do 3kg - 90,-
Balík do 5kg - 95,-
Balík do 15kg - 100,-
O deslání balíku, klientovi přijde informační mail s číslem balíku, aby se mohl kdykoli přes internet podívat, kde se balík nachází. Pro přepravce je nutno mít klienta telefoní číslo, aby se sním mohl dopravce druhý den domluvit na předání.
Po domluvě zasílám na dobírku + 30,- k poštovnému . Veškeré NOVÉ zboží je přímo od výrobce. Pokud nelze zboží doručit z jakéhokoli důvodu (vyprodáno, aj.) ihned informuji přes vzkazy na MMB nebo mailem uvedeným v objednávce. Poštovné je uvedeno u každé věci zvlášť, balné je v ceně.

Podklady k platbě:
Po rezervaci Vás budu nejpozději do 24 hodin kontaktovat a zašlu podklady k platbě na bankovní účet. Prosím o uhrazení nejpozději do 7-mi dnů. Veškeré případné dotazy Vám ráda zodpovím na mailu katahn@seznam.cz nebo telefonicky.

Věci po mých dětech:
U věcí po našich dětech, je platba pouze předem na účet. Čtěte prosím pečlivě stav a popis věci, pokud Vám chybí některé informace - napište si o ně.Ráda vše zodpovím a přeměřím.Po připsání platby na účet, odesílám doporučeně balíček. Na poštu jezdím jednou týdně, vzhledem k tomu že mám nyní doma dvě mrňata. Prodávám věci nové i nošené,tomu odpvídá stav dané věci.Snažím se věci pravdivě popisovat.

Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.

Pokud si věc rezervujete,držím určitou dobu než proběhne platba.

Pokud se zájemce neozve,propouštím dalšímu zájemci.Když si vyberete více věcí,platíte samozřejmě jen jedno poštovno dle tarifů pošty.

REKLAMACE:

Při řešení reklamace kupujícího se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy.

Záruka se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno v internetovém obchodě a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době 24 měsíců. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje kupující převzetím zboží od dopravce.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží

Pokud kupující zjistí poškození dodaného zboží doporučujeme ihned prokazatelným způsobem kontaktovat prodávajícího k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího řeší § 616 o.z. V případě kupujícího se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží považuje za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Podmínky záruky

Délka záruky se poskytuje v délce 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží počíná běžet nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží.

Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech:
- vypršením záruční lhůty
- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem

Postup při uplatnění a vyřizování reklamace - kupující

Kupující má právo ve smyslu § 625 o.z. uplatnit reklamaci výrobků přímo u prodávajícího, kdy v těchto případech se postupuje takto: Kupující zašle na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu firmy. Se zbožím doporučuje prodávající předložit fakturační list.
V případě, že při posouzení reklamované vady zjistí prodávající, že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
V případě oprávněné reklamace má kupující nárok dle § 598 o.z. na vyřízení reklamace nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění. V závislosti na oboustranné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím může být tato lhůta delší. Po vyřízení reklamace dostane kupující jedno vyhotovení reklamačního protokolu, ve kterém bude uvedeno jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou zboží, obsahuje protokol nově vydanou fakturu vyměněného zboží. Další případné reklamace vyměněného zboží bude kupující uplatňovat na základě tohoto reklamačního protokolu.

Vady odstranitelné
Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Výměna věci

Reklamace vad zboží, které je v den uplatnění reklamace skladem se provádí výměnou zboží. Pokud zboží není skladem v den uplatnění reklamace, může se kupující s prodávajícím dohodnout na konkrétním termínu dodání náhradního zboží. Prodávající po dodání náhradního zboží do skladu zašle kupujícímu nové zboží na náklady prodávajícího. Po dohodě se spotřebitelem je možná (za předpokladu, že reklamované zboží určitého výrobce se již nevyrábí nebo je dlouhodobě nedostupné) i výměna za zboží jiného výrobce než reklamované zboží, které má identické nebo lepší parametry než reklamované zboží a plní stejnou funkci se stejnými či lepšími parametry.

V případě, že není možné vadu bezplatně odstranit nebo zboží vyměnit, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Vady neodstranitelné
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání užívání zboží a kupující nepožaduje jeho výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Podstatné porušení smlouvy
Pokud má zboží vady neodstranitelné nebo větší množství vad, které brání jeho řádnému užívání, jedná se porušení smlouvy podstatným způsobem.
V takovém případě může kupující:
a. požadovat výměnu zboží
b. požadovat odstranění vad opravou zboží, jestliže jsou vady opravitelné
c. požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny
d. odstoupit od smlouvy

Nepodstatné porušení smlouvy
Vady zboží odstranitelné, právní vady zboží, větší množství vad, které nebrání řádnému užívání zboží, opakující se vady nebo další vady jsou považovány za nepodstatné porušení smlouvy.

O tom, zda bude vada odstraněna opravou zboží nebo jeho výměnou rozhoduje prodejce. Zboží musí být vráceno s veškerým příslušenstvím.

Reklamace zboží poškozeného přepravou

Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží od přepravce, které je zjevně poškozeno, nebo je zjevně poškozen značným způsobem přepravní obal, který vyvolává důvodnou domněnku, že zboží uvnitř je poškozeno (platí i pro případy, kdy je na kartonu vidět, že byl vystaven působení počasí nebo vody).

Pokud bude kupující chtít přesto zboží převzít, protože ne vždy musí mít poškození obalu zboží vliv na jeho obsah, je pracovník pošty povinen s kupujícím sepsat protokol o poškození zásilky. Na jeho základě potom, v případě poškození obsahu balíku pošta vyřídí reklamaci.

Objednávku je možné do 24 hodim zrušit telefonicky nebo písemně mailem nebo vzkazem přes MMB.
Možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění u takového zboží, kde to umožňuje zákon .


Vaše objednávky a veškeré maily a dotazy se snažím vždy vyřídit co nejrychleji. Nejlépe týž den.

Zboží nevyměňuji.


Děkuji a budu se těšit Katka
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.11.2010, 22:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu