Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

NIkola H. (planeta) ID 491525
TipTrade s.r.o.
mimibazar.cz/planeta
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.8.2013
Naposledy: 16.8.2015 11:37
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
27805395
DIČ CZ27805395
HODNOCENÍ 6
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítáme Vás v našem internetovém obchodě mimibazar.cz

Věnujte prosím pozornost obchodním podmínkám a reklamačnímu řádu, vyhnete se tak případným nedorozuměním. Naše firma se snaží zákazníkům vycházet maximálně vstříc, a proto budete-li mít jakékoli nejasnosti, dotazy, či připomínky neváhejte nás kontaktovat.


Provozovatel:
TipTrade s.r.o.
28.října 964/ 268
709 00 Ostrava
IČ: 27805395
DIČ: CZ27805395

Provoz mimibazaru a vyřizování objednávek:
paní Nikola Heráková
email: tiptrade@email.cz
tel: +420 733 214 636

PROVOZNÍ DOBA:
Na internetu on-line
Tel. využívejte (Po - Pá 09:00 - 17:00)



Bankovní spojení: 35-9662560227/0100 (Komerční banka)


Objednávka zboží:
-Jedná se o zboží nové
-Objednávka je závazná, storno objednávky je možné provést do 24 hodin od objednání, a to telefonicky či e-mailem.
-Po učinění objednávky Vám budou zaslány podklady k platbě s informací o termínu dodání zboží.
-Při objednávce prosíme uvádějte platnou adresu, na kterou zboží máme zaslat, a telefonní číslo.
-Pokud by se (omylem) stalo, že peníze budou připsány na účet a zboží nebude skladem. V takovémto případě je zákazník vyrozuměn e-mailem nebo telefonem a budou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši na jeho účet.

Ceny:
- Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH a jsou platné v okamžiku objednání.
-Doklad o nákupu přikládáme ke každé zásilce.

Platební podmínky:
-Předem bankovním převodem na účet.
-Platba bankovním převodem z Vašeho účtu ( internet banking, GSM banking ).
-Vkladem hotově přímo na účet u
-Odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR.

Dodací podmínky:
-Zboží je dodáno zákazníkovi prostřednictvím kurýrní služby IN-TIME.
-Na dobírku neposíláme!
-Zboží je obvykle vždy skladem a bude expedováno nejpozději do dvou dnů po připsání platby na účet.
-Pokud zboží na skladě není, vždy budete předem informováni, doba dodání je pak cca 7 dní.
-Za případné nedostatky v poskytovaných službách IN-TIME neneseme zodpovědnost.

Dopravné: Ceny - IN-TIME - expresní doručení prostřednictvím kurýrní služby IN-TIME
Platba předem na účet balíček do 2kg 73,- Kč
Platba předem na účet balíček do 30kg 83,- Kč
Veškeré ceny jsou uvedeny s DPH 21%

Informace o doručování přepravní službou In Time
- řidič Vás telefonicky kontaktuje před doručením zásilky.
- doručení se automaticky opakuje následující 2 pracovní dny
- běžná dodací lhůta do 18:00 následující pracovní den

PŘEVZETÍ ZÁSILKY:
Reklamace mechanického poškození:
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem „protokol o poškození“ nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné neprodleně nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci (In Time) na: dispecer@intime.cz , nebo reklamace@intime.cz (číslo reklamované zásilky = číslo balíku) nebo na lince 246 092 912 nebo 914. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce

Nákup bez rizika – 14 denní záruka vrácení peněz:
-V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Po tomto termínu již není možné platně od smlouvy odstoupit dle zákona č. 367/2000.

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze rovněž nové zboží,které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito či opotřebováno. V tom případě prodejce vyúčtuje hodnotu opotřebení kupujícímu, ten bude muset tuto částku prodávajícímu uhradit. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu celou uhrazenou částku (tedy i poštovné). Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží, nikoliv s jeho dodáním. Poštovné za odeslání - vrácení zboží zpět k prodejci si hradí spotřebitel sám.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena v případě, že již byla zaplacena:
Odešlete email na tiptrade@email.cz s textem:

-Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo daňového dokladu) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet, uveďte prosím číslo účtu, datum a jméno.
- Zboží doručte poštou na adresu provozovny firmy TipTrade s.r.o., U cementárny 26, 703 00 Ostrava.

Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Zboží, které obdržíme na dobírku a neavizované zásilky nepřebíráme.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet a to do 30 dnů po obdržení a kontrole zboží. V případě odstoupení od kupní smlouvy pokud bylo zboží již zasláno se prokazatelné náklady, které vzniknou s tímto odstoupením nevrací.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Záruka vrácení peněz – nákup bez rizika, platí pouze v případě zaslání zboží poštou, nebo zásilkovou službou, nikoli při převzetí zboží osobně.

Reklamační řád:
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů:
-Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
-Prodávající je společnost TipTrade s.r.o. se sídlem 28. Října 964/ 268, Ostrava, IČO 27805395, DIČ CZ27805395.
-Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
-V případě kupujícího, který není koncovým spotřebitelem (firemní zákazníci nakupující na IČ), se odpovědnost za vady řídí obchodním zákoníkem.

Záruční podmínky:
-V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
-V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno jinak, činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
-Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
-Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace - záruka zanikla.
-Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
-Vada vznikla opotřebením zboží, způsobené jeho obvyklým užíváním.
-Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem, zejména nevhodnou údržbou.
-Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
-Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
-Zboží bylo poškozeno živly.
-Výrobek byl poškozen při přepravě, zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.

Postup při reklamaci:
-Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
-Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
-Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne předání reklamovaného zboží.
-Je-li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou na adresu určenou kupujícím.
-Pokud prodávající reklamaci neuzná, oznámí to kupujícímu v přiměřené lhůtě. Spolu s oznámením o neuznání reklamace prodávající kupujícímu navrhne případné jiné řešení vzniklé situace.
-Místem uplatnění reklamace je adresa dodavatele.
-Reklamované zboží prosím zasílejte na adresu: TipTrade s.r.o., U cementárny 26, 703 00 Ostrava

Práva plynoucí ze záruky:
-Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.
-Jde-li o vadu odstranitelnou, má spotřebitel právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
-Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
-Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
-Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
-To neplatí, pokud kupující-spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Ochrana osobních údajů:
Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím. Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím.
Provedením objednávky (elektronicky, písemně, telefonicky, nebo faxem) vyjadřujete souhlas se zpracováním svých osobních údajů v ní uvedených pro obchodní a marketingové účely naší společnosti. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné.
Máte právo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat, máte právo na přístup k údajům, které se Vás týkají, právo požadovat opravu, doplnění, zablokování nebo zlikvidování osobních údajů. Pokud nechcete, aby Vaše osobní data byla registrována v naší databázi, zašlete nám písemně sdělení.
V případě udání e-mailové adresy zákazníkem si provozovatel Internet Obchodu vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.

Přejeme příjemné nakupování
Podmínky byly naposledy upraveny: 8.8.2014, 20:18
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu