OBJEDNÁVKY Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem . Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ, STORNO
STORNO objednávky je možné do 24h ode dne objednání. V případě zaplacení před stornem objednávky bude platba vrácena zpět. O požadavku storna či navrácení zboží nás prosím informujte na e-mailové adrese: kraj-ka@seznam.cz.
MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU - Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Po jeho doručení (doporučenou zásilkou - na dobírku vracené zboží nepřijímáme) bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží (i s poštovným) na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody a to do 30 dnů. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtením na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB.Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24měsíců ode dne zakoupení.
1.Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno.V případě ,že ano,musí na místě sepsat se zástupcem pošty či přepravní společnosti protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu.Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce.Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
2.V případě ,že zákazník chce zboží reklamovat, musí zboží řádně zabalit a zaslat doporučeně na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace.
3.Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů,pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak.Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
4.Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby včetně poštovného.
5. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit.
Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit.Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT: prohlašujeme, že svěřená osobní data nebudou zneužita a nebudou poskytována třetí osobě.
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.7.2012, 16:00