Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Naďa M. (almarashop) ID 329145
Almara Shop
mimibazar.cz/almarashop
Oblast: Praha - východ
Telefon: 281646961
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.10.2010
Naposledy: 8.11.2011 18:55
Aktualizace: 25.9.2011 20:35
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 0
VŠECHNY FOTOGRAFIE 10
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
1. Základní údaje o prodávajícím.
Provozovatel eshopu: Ing. Pavel Machek.
Slepá 67, 250 92 Šestajovice.
Soukromá firma podnikající na základě živnostenského oprávnění.
Provozuje internetový obchod Almara Shop a Koberečky CZ.
IČ 87559757. Není plátcem DPH.
Zapsán v živnostenském rejstříku MěÚ Brandýs nad Labem č.j. 5966/2011-110.
Kontakt: tel. 281 961 646. Email nám můžete poslat prostřednictvím kontaktního formuláře.

2. Co nabízíme?
Nabízíme bytové doplňky k zútulnění vašeho domova dekorativní předměty a dárky pro vaše blízké. V katalogu najdete vonné svíčky Village Candle a Yankee Candle vyráběné z čistě přírodních materiálů, vánoční a velikonoční ozdoby a doplňky, dekorace do dětského pokoje, do koupelny, do kuchyně a na jídelní stůl nebo do zahrady, stylové bytové doplňky a dekorace ve francouzském stylu nebo s lodnickými a mořskými motivy, sošky andělů a medvídků, hodiny a notýsky v retro a vintage stylu, nábytkové úchytky, jakož i ručně tkané koberce ze slovenské Oravy.

3. Jak nakupovat?
Z on-line katalogu Almara Shopu www.almara-shop.cz si vyberete zboží Z našich stránek odešlete rovněž objednávku a vybrané zboží doručíme na udanou adresu.

4. Dodací podmínky.
Zboží, které máme na skladě, standardně expedujeme do 24 hodin:
- od obdržení objednávky při platbě dobírkou,
- od připsání platby na náš účet (platba předem bankovním převodem).

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Zásilka obsahuje daňový doklad.
Výše poštovného závisí na hmotnosti zásilky, způsobu platby a způsobu dodání.
Poštovné je ZDARMA při objednání zboží za celkem více než 2500,- Kč.

K expedici objednávky si můžete vybrat ze tří možností:

Česká pošta
1. Dodání zásilky Českou poštou trvá cca 2-4 dny. Tato služba je určena k běžnému dodání balíků v rámci ČR. Zásilka bude doručena pracovníkem pošty na adresu dodání. V případě, že Vás pracovník České pošty nezastihne na adrese dodání, uloží zásilku na nejbližší poště, kde si ji můžete během následujících 7 dní vyzvednout. Pokud tak neučiníte, vrátí se zásilka zpět k nám.

S dodací poštou je možno si telefonicky domluvit náhradní termín doručení. Užitečné informace týkající se služeb pro příjemce zásilek České pošty najdete na webu www.cpost.cz (Služby pro příjemce a adresáty).
Po předání zásilky poště vám emailem zašleme kód, který můžete využít ke sledování průběhu dodání zásilky na webu České pošty http://www.cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php.

EMS
2. Dodávku lze urychlit výběrem expresní služby EMS České pošty. EMS v České republice garantuje dodání následující den po dni podání, v pracovní den a ve velkých městech i v sobotu. Zásilka bude doručena pracovníkem pošty přímo na zadanou adresu. Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne na místě doručení, zůstane zásilka uložena na vaší dodací poště.

PPL
3. Přepravní služba PPL doručí zásilku v České republice během následujícího dne po podání, standardně od 8 do 18 hod. Ve vybraných lokalitách je možné večerní doručení až do 21 hod.

Zákazníkům ze Slovenské republiky jsou zásilky dodávány pouze prostřednictvím PPL. Zásilka je dodána do dvou pracovních dnů od podání.

Než k vám přijede PPL, bude vám řidič telefonovat, aby oznámil, že veze zásilku. Jestliže vás nezastihne na adrese dodání, pokusí se o další doručení následující den.
Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
Podrobné informace o službách přepravní společnosti PPL najdete na www.ppl.cz. Po předání zásilky přepravní společnosti PPL vám emailem zašleme kód, který můžete využít ke sledování cesty zásilky pomocí systému Tracing and Tracking na internetu a mobilním telefonu.

5. Způsoby platby.
Za nákup v našem obchodě Almara Shop.cz můžete zaplatit trojím způsobem.

dobírka
1. DOBÍRKA. Objednané zboží vám zašleme Českou poštou nebo přepravní společností PPL jako dobírku. Potvrzenou cenu zaplatíte přepravci až při převzetí zásilky.
Na poště zaplatíte za zboží hotově nebo platební kartou Poštovní spořitelny.
Při převzetí dobírkové zásilky PPL můžete zaplatit kromě hotovosti platební kartou přímo u řidiče. PPL akceptuje všechny běžné platební karty.

převod
2. PLATBA PŘEDEM BANKOVNÍM PŘEVODEM. Potvrzenou cenu zaplatíte předem převodem na bankovní účet. Po připsání platby zboží neprodleně expedujeme.

Zákazníci ze Slovenska mohou k platbě předem využít náš účet v EUR vedený u Slovenské spořitelny. Cena zboží a dopravy je převedena na EUR dle oficiálního kurzu ČNB.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Platbu převodem proveďte až po výzvě k úhradě, kterou obdržíte mailem spolu s potvrzením objednávky.

Po připsání vaší platby na náš účet ve výši uvedené ve výzvě k úhradě pak okamžitě expedujeme zboží. Splatnost výzvy k úhradě je 7 kalendářních dní. Pokud od výzvy k úhradě peníze v této lhůtě nedorazí, považujeme objednávku za stornovanou a rezervované zboží se vrací zpět do normálního prodeje.

PaySec
3. PaySec. Paysec je česká internetová peněženka provozovaná ČSOB. Přes PaySec zaplatíte snadno a rychle. Vaši platbu obdržíme okamžitě a objednané zboží můžeme také okamžitě expedovat. Platby PaySec jsou bezpečné, nezadáváte při nich žádné údaje potřebné k provedení platby a obchod nedostává žádné citlivé údaje o vás jako o plátci.
Jak zaplatíte pomocí PaySec? Zřiďte si bezplatně konto PaySec během 2 minut na www.paysec.cz. Nabijte si na něj prostředky z účtu nebo platební kartou. Jakmile si u nás vyberete zboží nebo služby a dokončíte objednávku, zvolte PaySec jako způsob platby. Přesměrujeme Vás na zabezpečené stránky PaySec, kde zadáte Vaše přihlašovací údaje do vašeho konta a nákup potvrdíte. Platba je okamžitě převedena na náš účet a my se zároveň dozvíme, že je zaplaceno. Vaši objednávku vyřídíme obratem.
Platební bránu PaySec můžete využít i pokud máte účet u ČSOB nebo Poštovní spořitelny. Nemusíte tedy nemusí vlastnit konto PaySec a přesto můžete stejně rychle zaplatit z běžného účtu u ČSOB nebo Poštovní spořitelny. I v tom případě obdržíme platbu během několika vteřin a zboží můžeme ihned expedovat.
www.paysec.cz.

Dočasně vyprodáno?
Máte-li zájem o zboží, které není momentálně na skladě, napište nám nebo zavolejte - domluvíme se na nejbližším možném termínu dodání.
Jakmile je zboží dodáno do našeho skladu, obdržíte email s informací o jeho dostupnosti a s výzvou k potvrzení objednávky, způsobu platby a dodání. Po vašem potvrzení se objednávka stává závaznou a zboží neprodleně expedujeme podle vašich instrukcí.
Zboží pro vás rezervujeme po dobu dalších 7 dnů od odeslání výzvy k potvrzení rezervace, pokud poté od vás neobdržíme potvrzení objednávky, považujeme rezervaci za stronovanou a zboží bude zařazeno do běžného prodeje.

Nedoručené zásilky
Každá objednávka odeslaná z www.almara-shop.cz je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce právo požadovat po kupujícím částku na pokrytí nákladů na odeslání zásilky a smluvní pokuty ve výši 500,- Kč.

Odesláním objednávky kupující vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením nákladů za odeslání zboží a smluvní pokutou.

Pokud se zásilka vrátí jako nedoručená bez našeho zavinění (dopravce - Česká pošta nebo PPL - adresáta nenašel, kupující zásilku nepřevzal, ap.), odešleme kupujícímu zprávu e-mailem s žádostí o informaci, jak dále s jeho objednávkou naložit. Odpověď na tuto výzvu očekáváme v termínu do 7 dnů od odeslání zprávy. Jestliže nás kupující požádá o opětovné odeslání zásilky, doúčtujeme k celkové ceně zásilky druhé poštovné a balné ve stejné výši jako při prvním odeslání. Opětovné odeslání nedoručené zásilky je možné pouze na základě úhrady předem bankovním převodem.

Pokud kupující na naši výzvu v navrženém termínu neodpoví, objednávku stornujeme. Kupujícího na storno objednávky upozorníme a zašleme mu fakturu s 10-denní splatností s vyčíslením vzniklých nákladů a smluvní pokuty ve výši 500 Kč. Další nákup kupujícího na Almara Shop bude poté možný pouze po zaplacení zboží předem bankovním převodem.

6. Záruční podmínky a reklamace
Na zboží se vztahuje dvouletá záruční doba. Záruku lze uplatnit na vady zboží způsobené chybou při výrobě a na vady materiálu. Na vady způsobené zejména běžným opotřebením, nevhodným ošetřováním, nevhodným použitím, neopatrným zacházením apod. se záruka nevztahuje.

7. Záruka vrácení peněz.
Jsme přesvědčeni, že dodané zboží uspokojí vaše očekávání. Zároveň jsme si vědomi, že si je nemůžete předem prohlédnout ve skutečnosti a tak může dojít k tomu, že si objednáte něco jiného, než jste si představovali. Abyste toto riziko nepodstupovali, dodržujeme záruku vrácení peněz:
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000, má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud bezprostředně po obdržení zásilky zjistíte, že vám zboží nevyhovuje, můžete nám jej bez udání důvodu do čtrnácti dnů od obdržení vrátit a peníze vám budou v plné výši obratem zaslány zpět (bankovním převodem nebo poštovní složenkou).
Podmínky pro vrácení peněz:
- Zboží musí být naprosto nepoškozeno, čisté, dobře zabalené a schopné dalšího prodeje.
- K vracenému zboží musí být přiložena kopie dokladu o zaplacení.
- Vracíme pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné.
- Zboží zašlete zpět do čtrnácti dnů od obdržení.
- Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky na dobírku nebudou přijaty.

8. Jednoduchá reklamace.
Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, neprodleně nás informujte, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Dostanete-li nedopatřením vadné nebo jiné než objednané zboží, máte právo na jeho výměnu. Zjištěné vady nám prosím oznamte co nejdříve e-mailem pomocí kontaktního formuláře, případně telefonicky. Do zprávy uveďte jaké zboží reklamujete, důvod reklamace, číslo objednávky a číslo účtu pro případ vrácení peněz.
Vadné nebo jiné než objednané zboží nám co nejdříve pošlete zpět poštou jako běžný balík (na dobírku nebude přijato) na naši adresu. Zboží vracejte pokud možno v původním, nepoškozeném obalu, respektive v takovém obalu, který jej zabezpečí před poškozením během přepravy.
V případě zjištění vady vám zboží vyměníme nebo vám vrátíme peníze ve výši ceny zboží.

9. Poštovné při vrácení zboží.
Pokud jste obdrželi jiné než objednané zboží a vracíte jej k výměně, uhradíme vám poštovné, které jste zaplatili při odeslání, složenkou nebo bankovním převodem.
V případě, že se rozhodnete zboží vrátit k uplatnění reklamace, uhradíme vám poštovné, které jste zaplatili při odeslání, složenkou nebo bankovním převodem, po uznání reklamace.
Nehradíme poštovné, které jste zaplatili v případě, že se rozhodnete zboží vrátit bez výměny.
Po dohodě s kupujícím můžeme kompenzovat náklady na poštovné připsáním bonusu v odpovídajíci výši, který je možno využít v podobě slevy při dalším nákupu v Almara Shopu.

10. Ochrana osobních údajů
Veškerá osobní data a kontaktní údaje (jméno a příjmení, dodací adresa, e-mailová adresa a telefon) uvedené při registraci nebo objednávání zboží jsou určeny pouze pro účely internetového obchodu Almara Shop, který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující objednáním zboží na www.almara-shop.cz souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi Almara Shopu. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků nepředáváme žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Provozovatel Almara Shopu je zaregistrován u Úřadu pro ochranu osobních údajú jako zpracovatel osobních údajů pod číslem 40514. Viz www.uoou.cz.

11. Informace pro zákazníky ze Slovenska
V internetovém obchodě Almara Shop mohou nakupovat také zákazníci ze Slovenska. Platba pro zaslání zboží na Slovensko je možná dobírkou nebo převodem na náš bankovní účet vedený v EUR u Slovenské spořitelny. Při platbě v eurech je cena zboží a poštovné přepočítáno dle oficiálního kurzu uveřejněného ČNB. Po připsání platby je zboží odesláno zákazníkovi.

Zboží, které je zasíláno na Slovensko, je expedováno prostřednictvím PPL a je dodáno do dvou pracovních dnů od odeslání.

Cena dopravy činí 7 EUR přo platbě převodem nebo 10 EUR při platbě dobírkou. Tato částka se připočítává k ceně zboží.


Pokud potřebujete další informace k nákupu na Almara Shop, kontaktujte nás.
Poslední změna: 5.8.2011.
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.9.2011, 13:10
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu