Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Anna Bebenek (Gonia) ID 308224
Hegen Česko s.r.o.
mimibazar.cz/gonia
Oblast: Karviná
Telefon: +420734249159
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 17.6.2010
Naposledy: 6.11.2013 10:40
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29389593
DIČ CZ29389593
HODNOCENÍ 34
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
MILÍ UŽIVATELÉ,VÍTÁME VÁS NA NAŠICH STRÁNKÁCH
údaje o naší firmě:
HEGEN ČESKO s r.o
IČO:29389593
DIČ:CZ29389593
sídlo firmy:
Hegen Česko s r.o.
Stavbařů 2201/36
Karviná-Mizerov
73401

odpovědný vedoucí:
Soňa Slavíková
Okružní 933
Orlová-Lutyně
73514
tel:734249159
email:sport@hegen.cz

PODMÍNKY PRODEJE:
DOPRAVA A PLATBA:
Zaslání zboží:
Zakoupené zboží Vám může být zasláno na dobírku nebo po platbě na účet.
Číslo bankovního konta:
Československá obchodní banka,a.s.
247886202/0300
Zboží je zasíláno prostřednictvím kurýrní služby PPL.
POŠTOVNÉ A BALNÉ:
Je uvedeno u každé aukce.U formy zaslání zboží na dobírku je nutno připočítat doběrečné ve výši 40Kč.
Podrobné informace týkající se bankovního převodu budou uvedeny v informačním e-mailu od prodejce potvrzujícím koupi zboží. V případě, že se rozhodnete pro zaslání zboží na dobírku, informujte nás neprodleně e-mailem o této skutečnosti.
Doba doručení je od 2 do 5 pracovních dnů od připsání Vaší platby nebo od doručení Vaší objednávky na dobírku.
Hop-Sport.cz je výhradním zástupcem fitness přístrojů značky Hop-Sport.
Vaší objednávku je možné do 24hodin stornovat a to buď telefonicky nebo emailem,proto nás prosím o této skutečnosti neprodleně informujte.
Na veškeré zakoupené zboží Vám vystavíme fakturu nebo daňový doklad,záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců.
Náklady na dopravu jsou vždy uvedeny u každé aukce a je nutno je připočítat k ceně zboží.V případě koupě několika produktů z naší nabídky, je nutno vždy připočítat k ceně zboží nejvyšší částku, kterou je nutno uhradit za dopravu.
TAKTO U NÁS ZAPLATÍTE POUZE JEDEN POPLATEK ZA POŠTOVNÉ.
Pokud zboží nebude např. skladem nebo ho nebude možné z jakéhokoliv důvodu odeslat, oznamujeme zákazníkovi tuto skutečnost telefonicky nebo emailem - proto vždy uvádějte prosím i Váš telefonní kontakt,ten je nutný i pro přepravní společnost PPL.
PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Na vrácení zboží ve lhůtě do 14 dní od doručení zboží bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové
zboží,které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito,
opotřebováno či dokonce poničeno. Pak si prodejce
může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.Zákazník musí odeslat zásilku na vlastní náklady do 14 kalendářních dnů od obdržení zboží.Vrácené zboží zašlete spolu s originálním dokladem o zaplacení nebo fakturou na adresu sídla firmy.Zákazníkovi bude vrácena celá částka zakoupeného zboží bez poštovného a balného. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na bankovní účet, proto nám nezapomeňte sdělit číslo účtu, na který chcete finanční prostředky poukázat.Informujte nás e-mailem o Vašem rozhodnutí zboží vrátit.
REKLAMACE:
Na právo z odpovědnosti za vady (reklamaci) se vztahuje zákon č. 40/1964 Sb, Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Lhůta pro uplatnění reklamace je taktéž stanovena tímto zákonem nebo zárukou producenta. Informujte nás písemně e-mailem o reklamaci zakoupeného zboží. Kupující zasílá reklamované zboží na vlastní náklady.Reklamované zboží zašlete spolu s dokladem o zaplacení nebo fakturou na adresu sídla firmy.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.Tato lhůta začíná běžet následující den po dni,kdy zboží dorazilo na adresu našeho servisu.

REKLAMACE NA KURÝRNÍ SLUŽBU:
Při obdržení zásilky prosím zkonrtrolujte obal,pokud by byl poškozen napište poznámku převzato s výhradou. Zjistíte-li poškození výrobku až po jeho rozbalení kontaktujte prosím co nejdříve našeho zástupce emailem nebo telefonicky, ten bude řešit reklamaci s PPL a zašle k Vám kurýra pro sepsání zápisu o škodě. Učinte tak ale nejpozději do 2dnů, na později nahlášené reklamace nebude brán zřetel. Pokud zjistíte, že se jedná o jiné než Vámi zakoupené zboží kontaktujte také neprodleně našeho zástupce,který bude ihned reklamaci řešit.

TĚŠÍME SE NA PŘÍJEMNÉ OBCHŮDKY S VÁMI!!!
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.5.2012, 10:15
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu