Tyto obchodní podmínky platí pro nákup na mimibazar.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího ( provozovatel) a kupujícího ( zákazník).
Objednávka
1. Objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem. 2. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím. 3. Veškeré poskytnuté osobní údaje jsou důvěrné. 4. Prodávající má právo odmítnout objednávku v případě, že zákazník opakovaně neodebere zboží. 5. Kupující má právo svou objednávku stornovat e-mailem na adresu provozovatele do 1 hodiny po jejím odeslání. Po této lhůtě je objednávka považována za závazně přijatou. 6. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změní cena dodavatele. Prodávající je povinen v takovém případě neprodleně kontaktovat kupujícího , o nastalé situaci ho neprodleně informovat případně nabídnout jiné zboží.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. hotově - pokud si zboží sami vyzvednete v našem skladu 2. převodem - ihned po připsání částky na účet balíček odesílám
Poštovné stanoveno dle tarifů ČP.
Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Prodávající vždy při potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny objednaného zboží. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší, než je uvedena v objednávce, může kupující dodávku odmítnout.
Důležité upozornění : v případě poškození zásilky reklamujte do 3 pracovních dnů u přepravní společnosti.
REKLAMACE 1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v ČR. 2. Kupující může reklamaci podat jednou z následujících možností :
a) na naši e-mailovou adresu b) poštou na adresu provozovatele c) osobně
Kupující je povinen uvést :
- číslo objednávky - co nejvystižnější popis závad - doložit doklad o vlastnictví ( faktura a dodací list) - výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v původním stavu a neporušeném obalu
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovní dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se nedohodne s kupujícím jinak.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Nárok na uplatnění reklamace zaniká :
- poškozením zboží při přepravě ( tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí) - používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedených v dokumentaci - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci