Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Michal M. (superbaby) ID 14592
mimibazar.cz/superbaby
Oblast: Plzeň
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25.4.2006
Naposledy: 26.4.2013 15:32
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
26391481
DIČ CZ26391481
HODNOCENÍ 319
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Zboží zasíláme na dobírku- žádné platby předem nepožadujeme - přepravní službou PPL , která Vám dodá Vámi objednané zboží až k Vám domů. Zákazník se tedy nemusí o nic starat. Prosím vždy u objednávky o tel číslo pro přepravce, který se s Vámi spojí telefonem a upřesní údaj o předání. Cena této služby (dopravné, dobírkové) je 190,- Kč za každý balík.

Nákupní řád
Práva a povinnosti prodejce
Prodejce má povinnost vyřídit a odeslat objednávku, na adresu uvedenou v objednávce, do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky v případě , že zboží je skladem, když zboží skladem není v době až zboží skladem bude. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
Storno objednávky ze strany prodávajícího

Bez udání důvodu - zboží bylo vyprodáno, zboží se již nevyrábí nebo se výrazně změnila cena prodávajícího. V těchto případech bude prodávající kontaktovat kupujícího telefonicky nebo emailem a nabídne podobné zboží ve stejné cenové relaci a kvalitě, případně stornuje provedenou objednávku. V případě, že na zboží byla kupujícím poskytnuta záloha nebo celá částka kupní ceny, bude mu celá zaplacená částka po telefonické dohodě v co nejkratším termínu převedena na jeho účet nebo zaslána poštovní poukázkou na adresu. (Celá částka bude kupujícímu převedena/poslána nejpozději do 7 dnů).

Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.V případě zaslání na složenku bude zaslaná částka ponížena o náklady na poslání na složenku.
Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným dalším osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.
Práva a povinnosti nakupujícího
Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.
Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží s výjimkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal.
Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky zaplacené za toto zboží.
Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů (CD, MC, CD-ROM) nesmí být porušen igelitový přebal.

Vrácení zboží
V případě nákupu zboží přes zásilkovou službu má kupující právo podle §53 odstavce 6 zákona č.367/2000 Sb. odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V tomto případě, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, včetně záručního listu, prodejního dokladu, a veškerého příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě. V případě nesplnění výše uvedených podmínek, nebude akceptováno odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady kupujícího. Prodávající má právo účtovat kupujícímu případné vzniklé náklady.
V případě vrácení zboží nás předem kontaktujte
Nezasílejte zboží na dobírku, nebude převzato.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v odst. 7 §53 zák. 367/200 Sb., např. při dodávce zboží upraveného na přání zákazníka.
V případě, že kupující uplatní právo na vrácení zboží a odstoupení od smlouvy, prodávající po obdržení tohoto zboží vrátí zákazníkovi zaplacenou částku. Částka bude kupujícímu zaslána na jeho bankovní účet maximálně do 30-ti dnů (toto se netýká vrácení zboží, prokazatelně poškozeného přepravou). V případě zaslání na složenku bude zaslaná částka ponížena o náklady na poslání na složenku.

Reklamační řád
Při řešení reklamace kupujícího se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy.
Záruka se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno v internetovém obchodě a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje kupující převzetím zboží od dopravce.
Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží
Pokud kupující zjistí poškození dodaného zboží doporučujeme ihned prokazatelným způsobem kontaktovat prodávajícího k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího řeší § 616 o.z. V případě kupujícího se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží považuje za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Podmínky záruky
Délka záruky se poskytuje v délce 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží počíná běžet nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží.

Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech:
- vypršením záruční lhůty
- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem

Postup při uplatnění a vyřizování reklamace - kupující
Kupující má právo ve smyslu § 625 o.z. uplatnit reklamaci výrobků přímo u prodávajícího, kdy v těchto případech se postupuje takto: Kupující zašle na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu firmy. Se zbožím doporučuje prodávající předložit fakturační list.
V případě, že při posouzení reklamované vady zjistí prodávající, že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
V případě oprávněné reklamace má kupující nárok dle § 598 o.z. na vyřízení reklamace nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění. V závislosti na oboustranné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím může být tato lhůta delší. Po vyřízení reklamace dostane kupující jedno vyhotovení reklamačního protokolu, ve kterém bude uvedeno jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou zboží, obsahuje protokol nově vydanou fakturu vyměněného zboží. Další případné reklamace vyměněného zboží bude kupující uplatňovat na základě tohoto reklamačního protokolu.

Vady odstranitelné
Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Výměna věci
Reklamace vad zboží, které je v den uplatnění reklamace skladem se provádí výměnou zboží. Pokud zboží není skladem v den uplatnění reklamace, může se kupující s prodávajícím dohodnout na konkrétním termínu dodání náhradního zboží. Prodávající po dodání náhradního zboží do skladu zašle kupujícímu nové zboží na náklady prodávajícího. Po dohodě se spotřebitelem je možná (za předpokladu, že reklamované zboží určitého výrobce se již nevyrábí nebo je dlouhodobě nedostupné) i výměna za zboží jiného výrobce než reklamované zboží, které má identické nebo lepší parametry než reklamované zboží a plní stejnou funkci se stejnými či lepšími parametry.

V případě, že není možné vadu bezplatně odstranit nebo zboží vyměnit, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Vady neodstranitelné
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání užívání zboží a kupující nepožaduje jeho výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Podstatné porušení smlouvy
Pokud má zboží vady neodstranitelné nebo větší množství vad, které brání jeho řádnému užívání, jedná se porušení smlouvy podstatným způsobem.
V takovém případě může kupující:
a. požadovat výměnu zboží
b. požadovat odstranění vad opravou zboží, jestliže jsou vady opravitelné
c. požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny
d. odstoupit od smlouvy

Nepodstatné porušení smlouvy
Vady zboží odstranitelné, právní vady zboží, větší množství vad, které nebrání řádn
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu