Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Zuzana Š. (letuška68) ID 122007
mimibazar.cz/letuska68
Oblast: Praha
Telefon: 605063259
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25.3.2008
Naposledy: 31.8.2021 13:04
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 7
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Zuzana Šupinová
Čimelická 963/13
14200 Praha


tel. 605063259 - na telefonu jsem kdykoli od 9 - 21 hodin. Ráda zodpovím jakékoli dotazy.


Nejsem plátce DPH.

Platbu preferuji bankovním převodem. č.ú. 155870828/0600 Samozřejmě je možný osobní odběr v Praze. Po dohodě možný dovoz po Praze ZDARMA. Na dobírku nezasílám.

Zboží zasílám Českou poštou doporučeně max. následující pracovní den po připsání platby. Automaticky posílám číslo balíčku. Pokud by toto nebylo možné z jakéhokoli důvodu, samozřejmě informuji zákazníka mailem. Poštovné je vždy uvedeno u prodávané věci automaticky je k tomu připočítáno i balné.

Mohu zaslat balíček i obyčejně, ale neberu žádnou odpovědnost za nedoručení balíčku. Je to na vlastní žádost zákazníka.

Storno objednávky zákazníkem – do 24 hodin od odeslání objednávky telefonicky či emailem. Rezervaci držím týden, pokud nepřijde platba ani zpráva od zákazníka automaticky objednávku ruším. Na požádání ale mohu prodloužit. Naopak neregistrovaným zájemcům rezervuji věci pouze 24 hodin. Poptávku zboží neberu jako rezervaci a ihned nabízím dalším zájemcům.

Pokud se stane, že objednané zboží nebudu moci dodat, ihned informuji zákazníka a snažím se nabídnout, pokud je možno, jinou podobnou věc. Po dohodě se zákazníkem stronujeme objednávku. Zboží skladem je vždy označeno i počtem kusů. Pokud zboží není skladem je doba objednání většinou do 2-5 dnů.

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo
vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze rovněž nové
zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito
či opotřebováno. V tom případě prodejce vyúčtuje hodnotu opotřebení kupujícímu, ten bude muset tuto částku prodávajícímu uhradit.
Prodávající je povinen vrátit kupujícímu CELOU uhrazenou částku (tedy i poštovné).
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží, nikoliv s jeho dodáním.
Poštovné za odeslání - vrácení zboží zpět k prodejci si hradí spotřebitel sám.
Možnost vrácení zboží do 14 dnů se vztahuje jak na nové zboží, tak i na zboží prodávané jako použité - bazarové.

U potravinářského zboží činí záruční lhůta osm dní, u krmiv tři týdny a u prodeje zvířat šest týdnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Podmínkou vzniku záruky nebo uplatnění příslušných práv není předložení záručního listu! Zákazníkovi stačí jakýkoliv jiný doklad o koupi, ideálně tedy účtenka s vyznačením data a místa prodeje. Nicméně pokud si to kupující výslovně přeje, musí mu obchodník při prodeji poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). K reklamaci NENÍ NUTNO zasílat zboží v původním obalu, spotřebitel však musí zajistit jiný vhodný obal k přepravě zboží. Nemělo by však chybět příslušenství (např. dálkový ovladač k televizi).
Podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (obvykle se tedy jedná o poštovné). Právo na úhradu nutných nákladů zahrnuje veškeré náklady kupujícího nutné k uplatnění reklamace, tedy obvykle zejména výdaje na cestovné, ale i další nutné náklady, které kupujícímu v souvislosti s reklamací vznikly (například telefonní a poštovní poplatky, náklady přepravy reklamované věci atd.). Pokud jde o cestovní výlohy, nárok se vztahuje pouze na nutné náklady, za něž se považuje běžné jízdné veřejnou dopravou, nikoli náklady na taxislužbu. Náhrada nákladů spojených s reklamací není žádným způsobem závislá na hodnotě zboží. Proto může dokonce převyšovat cenu zboží.
! Zákon neváže úhradu nákladů prodávajícího na reklamaci na úspěšnost této reklamace.

Použité oblečení je vždy po mých dětech a většinou kupováno nové. Na toto zboží či hračky neposkytuji žádný doklad.

Pokud se chcete zeptat na cokoli ohledně nabízených věcí, a já to budu vědět, ráda zodpovím, přeměřím, přefotím, dofotím... a pošlu na mail.


Děkuji a přeji příjemné nakupování. Zuzana Šupinová
Podmínky byly naposledy upraveny: 22.4.2013, 13:21
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu