Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Veronika L. (nikkita) ID 105033
mimibazar.cz/nikkita
Oblast: Velké Meziříčí
Ověřená adresa
Telefon: 605112927
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15.1.2008
Naposledy: 18.5.2024 16:41
Aktualizace: 16.12.2023 16:48
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
68733151
HODNOCENÍ 612
VŠECHNY FOTOGRAFIE 25
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 3
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Martin Lunda
Heřmanov 78
59458
Česká republika
IČ 68733151




Část II
Milí návštěvnícimého obchůdku.

U nás na stránkách najdete zboží z těchto partnerských e-shopů:
- outlet puma
- české cukrovinky.cz
- sweetmix.cz
- eshop-sperku
- zdravé potraviny a doplňky
- život v pohádce
- fajné věci od nás
- povlečeme vše.cz
- Dr. popov
- móda od Luci
- Global 3000

Vámi objednané zboží objednávám až po vaší závazné objednávce. Doručení je rychlé a vy tak máte možnost využít nákup z více e-obchodů z jednoho místa (tady u nás) a pouze za jedno poštovné.

REZERVACE:
vzhledem k tomu, že zboží je vždy objednáno až po závazné rezervaci. je tedy pro vás zboží rezervováno po celou dobu až po samotné odeslání.


OBJEDNÁVKY:
Celý proces objednávky však není delší než 14. kalendářních dní. Pokud by tak mělo být, je zákazník vždy včas informován a dotazován, zda souhlasí.

DOTAZY:
Pokud máte pouze dotazy ,snažím se ihned odpovědět. Vše záleží vždy na domluvě, jsem ráda, pokud napíšete řádek o tom, že si věc nevezmete než dělat tzv. mrtvého brouka.

STORNO objednávky: je možné do 24 hodin emailem


POŠTOVNÉ a BALNÉ:

Balné- není účtováno
Poštovné- ZÁSILKOVNA jednotné poštovné, POŠTOVNÉ 79, - KČ
Na všechny balíky do 5 Kg

Nad 5 Kg 139 Kč

ZBOŽÍ ZASÍLÁM
průběžně, o odeslání vždy informuji

Osobní odběr je možný: na uvedené adrese po domluvě, případně se zkuste dotázat, hodně cestuji po moravě a je pravděpodobné, že bych mohla dovést .
Namátkově se jedná o (Brno - celé, Vyškov, Prostějov, Olomouc, Rousínov, Slavkov u Brna, Boskovice, Blansko, Telnice, Sokolnice, Kobylnice, Ostrovačice, Domašov, Velká Bíteš.....)

REKLAMACE: Reklamace zboží dle zákona o ochraně spotřebitele

DOSTUPNOST ZBOŽÍ:
veškeré inzerované zboží je na objednání a po domluvě a odsouhlasení připraveno k expedici.


STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:
objednávku je možné stornovat do 24 hodin od objednání

VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU DO 14 DNU:
V souladu se zákonem č. 367/2000 , prodávající umožní nakupujícímu během 14 dnů od obdržení zásilky s novým zbožím toto zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží bude zákazníkem odesláno pouze doporučeně a nikdy ne formou dobírky a to na adresu sídla prodejce. VŽDY MNE PROSÍM INFORMUJTE,ŽE BUDE ZBOŽÍ ODESÍLÁNO.
V případě vrácení zboží, které BYLO POUŽÍVÁNO, je ušpiněné, nebo poškozené, si provozovatel vyhrazuje právo vrátit částku poměrně sníženou o vzniklé opotřebení.
Kupujícímu bude do 10 dnů vrácena celá částka za zboží (případně snížena o vzniklé opotřebení) + poštovné. Částka bude vrácena zpět .

UPLATNÍ-LI SPOTŘEBITEL PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY,(TJ.VRACÍLI ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODŮ) MÁ
DODAVATEL Podle § 53 odst. 10 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů platí-
právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží
- (tím se rozumí náklady za rozbalení zboží,
doprava na poštu )MHD ,nebo autem) z časových důvodů vozím balíky na jinou poštu tak tyto zásilky musím vyzvedávat na jiné poště kde jsem hlášená ,jelikož dopoledne nejsem k zastižení
- kontrolu zboží, zda je v pořádku - čisté, nepoškozené,
-kompletní, za zavedení zboží zpět do systému,
- naskladnění,
-vystavení opravného dokladu, vrácení peněz zákazníkovi, vrácení zboží zpět do prodeje,
-,ÚČETNÍ POLOŽKY ). Částka je paušálně stanovena na 65-80.-kč-
Tato částka bude zahrnuta do opravného dokladu, který bude vystaven kupujícímu. Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady. )poštovné zpět)

O VRÁCENÍ MNE VŽDY INFORMUJTE EMAILEM,

PLATBY:
- pouze na účet
nebo složenkou na účet či adresu.

-NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM.


Nezapomeňte prosím na VS, který Vám udám, nutné pro identifikaci platby.
(pokud uvedete chybný variabilní symbol může dojít ke zpoždění odeslání vašeho balíčku)
Doklad o zaplacení zasílám na vyžádání. PROSÍM UVÁDĚJTE ADRESU


ZÁRUKA:

Na nové zboží 24 měsíců.

Na použité zboží neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím.
Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.


VYJÍMKA: OSOBNÍ ,NEKOMERČNÍ PRODEJ
Vyjímku tvoří zboží prodávané mnou, kdy zde také nakupuji a některá věc mi také nesedí tak ji zde prodávám , nebo po mé rodině , vždy je v popisu uvedeno OSOBNÍ NEKOMERČNÍ PRODEJ )na toto zboží se nevztathují podmínky prodeje a zboží neberu zpět z důvodů ,že Vám nesedí nebo ,že vracíte bez udání důvodů atd.-

UPOZORNĚNÍ:
O cenách nesmlouvám. Prosím nejsme na tržišti, nesmlouvám, neměním. Ceny jsou dány a jsou pevné. Né na vyžádání !!!!!

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Jsem nucena shromažďovat osobní údaje jako je jméno a adresa nakupujících.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky, v žádném případě nejsou tyto údaje žádným dalším způsobem využívány a zpracovávány či předávány dalším osobám

Provozovatel internetového obchodu:
Martin Lunda (nejsme plátci DPH)
Heřmanov 78
59458
Česká republika
IČ 68733151

živnostenské oprávnění:
- obchod provozovaný mimo řádné provozovny
- zprostředkování obchodu a služeb velkoobchod a maloobchod
Dovolujeme si Vás touto cestou informovat o novele zákona o ochraně spotřebitele,

zejména pak o povinnostech obchodníků, které z ní vyplývají.


Dne 28.12.2015 byla ve Sbírce zákonů vyhlášena novela zákona o ochraně spotřebitele, která mj. zavádí možnost alternativního řešení sporů vzniklých ze vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů znamená, že spotřebitel bude oprávněn se se svými nároky vůči podnikateli namísto obecného soudu obrátit na nestranný orgán, kterým je především Česká obchodní inspekce (ve zvláštních případech pak i jiné úřady, např. Český telekomunikační úřad, ERÚ apod.). ČOI nebude oprávněna vydávat žádné pravomocné rozhodnutí - měla by působit v roli mediátora, který strany povede k vyřešení sporu dohodou, k čemuž je stanovena lhůta v délce 90 dní od podání žádosti spotřebitele. V případě, že se strany v dané lhůtě nedohodnou, řízení končí a spotřebitel může spor řešit dále žalobou před obecnými soudy (může tak učinit kdykoli do uzavření dohody s podnikatelem).


Povinnosti obchodníků:


Informační povinnost – jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem informovat o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (pro e-shopy v tuto chvíli ČOI). Informace musí zahrnovat mimo jiné internetovou adresu subjektu (www.coi.cz). Tyto informace musí být také součástí obchodních podmínek. Obchodní podmínky musí obchodník upravit do 3 měsíců od nabytí účinnosti ustanovení – tedy od 1. 2. 2016!


V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytnout spotřebiteli tyto informace také v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.


V případě zahájení mimosoudního řešení spotřebitelské sporu je obchodník povinen se vyjádřit ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení vyrozumění o zahájení.


° za nesplnění informační povinnosti zákon stanoví sankci až do výše 1 milionu Kč;


° informační povinnost je účinná od 1.2.2016; pokud podnikatel používá obchodní podmínky, je na jejich úpravu za účelem implementace požadovaných informací dána lhůta 3 měsíců od účinnosti zákona, tedy do 1.5.2016;


° podnikatel má povinnost podrobit se mimosoudnímu řešení sporu před ČOI v případě, že spotřebitel žádost o takové řešení sporu k ČOI podá;


° v průběhu mimosoudního řízení má podnikatel povinnost spolupráce s ČOI a součinnosti potřebné k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu; nelze vyloučit, že ČOI takto získané informace následně použije rovněž při výkonu své kontrolní činnosti.

Podrobnější informace o novele i o důvodech, proč byla přijata, naleznete v článku uveřejněném na portálu www.pravoit.cz zde http://www.pravoit.cz/article/nove-povinnosti-podnikatelu-dle-novely-zakona-o-ochrane-spotrebitele.






Kontakt: nikkita@email.cz
telefonická podpora prodeje není poskytována
Děkuji všem zákazníkům ,kteří si u mne v obchůdku vyberou,a budou spokojené. Přeji Vám příjemný nákup



PROSÍM POZORNĚ ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE, ABY PŘI REKLAMACÍCH aj. ZÁLEŽITOSTECH NEDOCHÁZELO K NEDOROZUMNĚNÍ
POKUD MÁTE JAKÝ KOLIV DOTAZ PTEJTE SE ,RÁDA,VÁM ZODPOVÍM ,POKUD PO PŘEČTENÍ NESOUHLASÍTE PROSÍM NENAKUPUJTE ,DĚKUJI ZA PŘEČTENÍ VERONIKA
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.11.2023, 21:12
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu