Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lucie Z. (Lucián1) ID 10058
mimibazar.cz/zahorova
Oblast: Jesenice u Prahy
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3.2.2006
Naposledy: 25.6.2020 16:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 841
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky i tatínkové, babičky, tety, sestry, švagrové, snachy a jejich drahé polovičky! Děkuji za nakouknutí do mého e-shopu! Přečtěte si, prosím, následující obchodní podmínky.

OBCHODNÍ PODMÍNKY – NÁKUPNÍ ŘÁD

Objednávku je možné učinit kdykoliv během 24ti hodin, 7 dní v týdnu. Odpověď – potvrzení objednávky obdrží objednatel během následujících 24hodin, nejpozději do 3.dne od odeslání objednávky, pokud není v albu (e-shopu) uvedeno jinak (dovolená, nemoc apod.).

ZBOŽÍ
nekomerční prodej, zboží po vlastních dětech, pokud není uvedeno jinak.

OBJEDNÁVKY – REZERVACE
Objednané zboží je rezervováno 7 kalendářních dnů. Během 24ti hodin, nejpozději však do 3. dne od obdržení Vaší objednávky Vám bude zasláno potvrzení objednávky a výzva k úhradě celkové částky vč. poštovného. Prosím o pečlivé překontrolování potvrzení objednávky. Pokud objednatel do 7 kalendářních dnů neuhradí částku o kterou byl požádán, je rezervace automaticky zrušena a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji. Prodloužení data rezervace resp. data splatnosti po vzájemné písemné domluvě je možné.

STORNO OBJEDNÁVKY
Zrušení objednávky ze strany objednatele je možné pouze písmeně a taktéž zrušení objednávky ze strany provozovatele e-shopu je možné pouze písemně. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena na účet provozovatele, je tento povinen neprodleně celou částku vrátit zpět na účet objednatele.

PLATEBNÍ PODMÍNKY
Úhrada částky za objednané zboží je možná těmito způsoby:
- předem na bankovní účet vedený u bank - č.ú.2201882002/6210
- prostřednictvím platební brány PAYSEC – č. konta 1388057
- složenkou na účet nebo adresu
Při platebním styku vždy uvádějte variabilní symbol (VS), který obdržíte při potvrzení objednávky. Pokud VS nebude uveden, nebo bude uveden chybně, vyřízení Vaší objednávky může být opožděno. Platba je splatná 7 kalendářních dnů od obdržení potvrzení objednávky. Pokud objednatel do 7 kalendářních dnů neuhradí částku o kterou byl požádán, je rezervace automaticky zrušena a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji.

DODACÍ PODMÍNKY
Zboží je odesláno do 3-4 pracovních dnů od obdržení platby, pokud není uvedeno jinak (dovolená, nemoc apod.).
O odeslaných balíčkách informuji buď formou osobního mailu objednateli nebo ve svém albu (e-shopu) VZKAZEM o odeslaných balíčkách.

Zboží na dobírku nezasílám.

POŠTOVNÉ A BALNÉ
K ceně zboží je připočítáváno poštovné a balné v následující výši:
- doporučená zásilka do 500g o max. rozměrech 50x35x5cm – 40Kč
- doporučená zásilka do 1Kg o max. rozměrech 50x35x5cm – 45Kč
- cenný balík do 2kg – 60Kč
Protože Česká Pošta změnila max. možné rozměry pro doporučenou zásilku (50x35x5cm), bude poštovné za 3 a více ks zboží, resp. 2 a více ks u větších velikostí účtováno vždy za cenu cenného balíku (60Kč).
V případě ztráty zásilky bude po vyřízení reklamace Českou Poštou (30ti denní lhůta) vrácena provozovatelem celá částka vč. poštovného na účet objednatele.
Na písemnou žádost objednatele jsem ochotna zaslat zboží jen obyčejnou poštou, bez potvrzení. V takovém případě však nemohu za případné ztráty nést zodpovědnost, uhrazenou platbu v případě ztráty obyčejné zásilky proto nevracím.

REKLAMACE – VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Objednatel má právo dle zákona na ochranu spotřebitele k odstoupení od kupní smlouvy, resp. vrácení zboží bez udání důvodu a to do 14ti dnů od převzetí zásilky. V takovém případě objednatel písemně informuje prodejce o tom, že zboží chce vrátit. Uhrazená částka je pak do 3pracovních dnů po obdržení zboží na adresu prodejce vrácena na účet objednatele, ponížená o částku za balné a poštovné. Vrácené zboží musí být ve stavu, v jakém je obdržel objednatel, tj. pokud se jedná o nové zboží, musí být nepoužito a s visačkou. Pokud byl přiložen paragon, musí tento být spolu se zbožím vrácen.
Vrácení zboží z důvodu reklamace, např. přehlédnutí vady, její neuvedení v popisu zboží, či celkové nefunkčnosti, bude na účet objednatele do 3 pracovních dnů od obdržení zboží na adresu prodejce vrácena celková uhrazená částka a to i vč. poštovného. Se souhlasem objednatele je možné poskytnout na reklamované zboží slevu.



Veškeré dotazy všem ráda zodpovím!

Děkuji za pozornost a též za Vaši přízeň!
LUCIÁŠ+VOJTA+MATES
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.1.2012, 9:23
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu