Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

VTÍPKY - Marketingový Anglicko-český výkladový slovník

VŠECHNY VTÍPKY
O ŽENÁCH
O MUŽÍCH
O ALKOHOLU
O SEXU
O DĚTECH
O ŠKOLE
O POLICAJTECH
O DOKTORECH
BÁSNIČKY
HÁDANKY
ČERNÝ HUMOR
O ZVÍŘATECH
O SPORTU
OSTATNÍ
HRY
VIDEA
O MUŽÍCH
Marketingový Anglicko-český výkladový slovník
Tým
Sada dynamických floutků, kteří neustále přemýšlejí, jak svou práci dynamicky přesunout na jiné týmmembry.

Veb
idnes.cz, lidovky.cz a blesk.cz, místa, kam si chodíme na 2-3 hodinky denně
odpočinout od vorku. Veb bystří naše smysly tím, že nás nutí bleskově
překlikávat okna, jakmile se objeví šéf.

Vork
celodenní surfování po vebu, nárazově přerušované mítinky, vytvářením prezošek, postáváním v kuchyňce. Kdo má dobrý vork, není lúzr.

Atraktivní pekyč
balíček výhod k platu. Zamilovaný výraz lidí z HR, kteří se jeho nadužíváním
v náborových inzerátech snaží zastřít skutečnost, že nedostanete zrovna moc
keš. V praxi má pekyč nejčastěji podobu stravenek Gastrotur.

Benefit
výhoda. Prakticky všechno, co si firma na zákazníky vymyslí, dovede marketing podat jako benefit. Setkal jsem se např. s "benefitem zasílání čtvrtletních výpisů za pouhých 30 Kč" (dřív byly zdarma).

Dedlajn
okamžik, kdy začínáme na projektu OPRAVDU pracovat.

Egzekutiv asistent
sekretářka, holka pro jednoho

Ejč ár (HR)lidské zdroje
Jediné oddělení, které bere práci snad ještě ležérněji než marketing. Přesto
Vám v ejčár nikdy nezvednou telefon ani neodpoví hned na E-mail - oblítat
všechny kadeřnice a solárka totiž stojí hodně času.

Em bí ej (MBA)
ceněná listina s razítkem prestižní americké univerzity, kterou získáme např. Víkendovým dojížděním do Čelákovic nebo do Legerovy ulice v Praze. Listina propůjčuje svému nositeli nadpřirozené schopnosti, zejména
bezprecedentní kluzkost a umění pronikat zezadu do trávicích traktů nejvyššího managementu.

Hedhantr
lovec lebek; člověk, který žije z úspěchu jiných. Záludnější a lépe placená obdoba kanibalů z tichomořských ostrovů, kam ostatně úspěšní hedhantři často létají na dovolenou.

Kerír menežment
jistota, že pokud z firmy neodejdete, budete až do šedesáti dřepět na stejné
židli a plat se vám bude zvyšovat o 0,25 procenta ročně..
Keš prachy. Jediná, a tedy i nejušlechtilejší pohnutka k práci. Keš se o víkendech směňuje ve vybraných podnicích za elegantní svetříky a
elektronické hračky, čímž vzniká už kolem 25. dne v měsíci silná motivace
zůstat u firmy a pracovat dál.

Konzultant
člověk, který v kariéře dospěl do bodu, kdy už má tolik známých, že nemusí
pracovat a stačí mu jen plkat v podnicích svých přátel. Největší přínos
konzultantů spočívá v tom, že lidé ve firmě se proti společnému nepříteli
spojí, a v podniku tak opět zavládne lepší atmosféra.

Kosty
náklady. Katování kostů je první rozhodnutí, ke kterému ve své genialitě
dospěje každý nový sííou. V dalších letech se kosty zase nenápadně šplhají nahoru, ale o tom se nemluví, dokud nepřijde jiný sííou, který je bude katovat.

Kůl
univerzální pozitivní výraz. Kůl člověk se pozná podle toho, že má kůl
džíny,¨pořádá kůl akce a vůbec vede kůl život.Nad 30 let je nemožné být kůl.

Marketing
skupina halasících lidiček, kteří jsou ambiciózní, ale nechtělo se jim
studovat obtížnou školu.

Midl menežment
střední menažerie. Lidé, kteří mají tak vysoké splátky na hypotéku, že pro
svou kariéru musí udělat cokoli - bez ohledu na páteř a centrální Nervovou
soustavu.

Ofis menežr
sekretářka, holka pro všechno

Pablik rílejšns (PR)
parta usměvavých lhářů, kteří tráví dopoledne čtením novin a odpoledne
proplácením paragonů za včerejší mecheche s novináři.

Píej (PA)
sekretářka, holka pro jednoho

Sejls
prodejní oddělení. Někdy nazývané marketing bez diplomu.
Sejls je útočištěm lidí, kteří o produktu nevědí lautr nic, ale spoléhají na
to, že to nějak okecají.

Sííou (CEO)
generální ředitel.
Člověk, který je buď naprosto geniální, nebo měl v životě pekelnou kliku.
Vzhledem k neschopnosti většiny sííou pochopit ovládání faxu neřkuli
komplexnějších systémů, bývá druhá možnost pravděpodobnější.

Relevantní
dobrý. Nabídka naší firmy je vždy relevantní. Kůl slovo do prezošek.

SAP
ultimativní test kvality vaší firmy. Podnik, který přežil zavádění SAPu,
přežije už naprosto všechno.

Spam
nevyžádaná pošta, nejčastěji od lidí, kteří si myslí, že na velikosti záleží. Nejvýznamnější položka firemní korespondence vůbec. Pokud naše společnost sama rozesílá spam, neříká se mu spam, ale e-mailový ňůslejtr.

Technolodži/ajtý
oddělení IS/IT. Spolu s financemi jediné oddělení, jehož členové opravdu
studovali. Odhaduje se, že až čtyři pětiny seznamovacích inzerátů a dvě
třetiny diskusí na netu tvoří členové IS/IT, což vysvětluje i chronicky nízkou produktivitu tohoto oddělení.

Badžet
Rozpočet. Musí to být ta nejmenší věc na světě, protože ať už přijdete
S jakýmkoli nápadem, do badžetu se nikdy nic nevejde.

Bektuskúl
Zpět do školy. Velký marketingový svátek, skoro tak milovaný jako krismes.
Během bektuskúlu se dá prodat i ten nejhorší džank. Stačí jen pokreslit
příšerami z Pokémonu.

Byzy
Vytížený. Člověk v ofisu si neustále stěžuje, že je totálně byzy. Na druhou
stranu kdyby nebyl byzy, tak by z něj byl lúzr, což je ještě horší. Vzniká
tak začarovaný kruh, který ukončí až milosrdný infarkt kolem roku 2050.

Čenl
Prodejní kanál. Název vznikl z toho, že v čenlu se vždycky utopí spousta
peněz
na konference a další zbytečnosti, ale výsledky nějak nikdy nejsou vidět.

Dajrekt mejl
potištěný papír, který se vkládá do obálky s komerční nabídkou, aby byla těžší a lépe letěla do koše.

Džank
Produkt příšerné kvality, který dovážíme z jihovýchodní Asie a který ani při
nejlepší vůli nemůžeme označit za prémiový.

Imič
Nejdůležitější majetek každého člověka v ofisu. Imič je třeba pěstovat tím, že chodíme v cool botách, hodně mluvíme o sobotním golfu v Mariánkách, a když voláme mamince, jestli už nám vyprala prádlo, jdeme raději na chodbu.

Krismes
Hlavní roční období v marketingu. Začíná v září, ideálně hned po velkém svátku bektuskúl. Během krismesu se lončuje spousta ofrů a promo stíhá promo. Jsme tak byzy, že kolikrát nestíháme ani pořádný lanč.

Konzjúmři
Banda lúzrů, kterým chceme vnutit naše ofry.

Lanč
Cool oběd na nějakém in místě. Když není čas na lanč, objedná se něco z
picošky nebo aspoň čískejk.

Lončovat
Spustit nějaký proudžekt, promo nebo produkt. Třeba když starou známou sušenku napatláme z jedné strany marmoškou, můžeme říct, že jsme právě lončli nový produkt Happy Active Kid With Fruits. Měsíc po lonči se Napíše prezoška, která dokáže, že lonč byl úspěch.

Lúzr
Člověk, který není jako my a naši kamarádi.
Častým znakem je, že ještě nejedl v Hergetově cihelně, byl málo v Thajsku a
vůbec tak nějak zaostává.

Mítink
Porada. Kus vorku bez surfování, často spojený s posloucháním cizích prezošek,a především kreslením kytiček, autíček a obličejíků do poznámkového bloku.

Odkomunikovat
Říct.

Ofis
Opak houmu. Klimatizované místo, kde se uskutečňuje vork.

Ofr
Cokoli, na co se dá narazit cenovka.

Ofsajt
Výjezdní zasedání. Pro nás mladé a úspěšné je ofsajt tím, čím byl pro pionýry Artěk. Přes den se ručkuje přes potok (neboj, tým tě podrží!), Večer je ideologie a družba s tou kočkou z reklamního.

Prémiový produkt
Výrobek, který je tak nesmyslně předražený, že si to uvědomuje i sama naše
firma.

Prezoška
Budovatelské nadšení a smělá sci-fi převedená do podoby slajdů. V mnoha
Firmách jediný způsob, jak něco odkomunikovat šéfům.

Promo, promoušn
Připevnění nápisu "Sleva" na náš ofr. Dříve se často jednalo o skutečné akční nabídky, časem se však ukázalo, že to není potřeba. Letní promo Může plynule přejít do krismesového proma, aniž by se třeba jen změnila cenovka.

Proudžekt
Chaotický sled prezošek a mítinků, který může skončit lončem nějakého proma.

Rep
Pěšák marketingu, ve staročeštině prodavač. Zatímco rep by skoro vždycky
zvládl práci svých šéfů, jeho šéfové by nasazení v terénu nepřežili.

Síárem, CRM
Sofistikovaný systém boje se zákazníky, aby neměli sílu volat na drahé
infolinky.

Soljúšn
Řešení. Cool slovo pro ofr, zejména v IT průmyslu. Prodávat zboží nebo nabízet služby už není in, teď je třeba poskytnout komplexní soljúšn. Třeba minerálka je komplexní soljúšn žízně a tak podobně.

Stretýdži
Několik vznosných slajdů s mohutnou vizí na léta dopředu.
Stretýdži obvykle vydrží šest měsíců, pak velký vizionář nenápadně změní
názor, ale na to se nevyplácí upozorňovat. Stretýdži má pro firmu ten
přínos, že její vytváření zabaví šéfy, kteří by jinak mohli natropit větší
škody.
Vložil(a) Daniela M. (kulisanda) ID 17722 | zobrazit další vtípky
<< JAK VYKRÁST AUTO BĚHEM PÁR SEKUND!!!!!! | Marketingový Anglicko-český výkladový slovník | EVEN PUMPKINS CAN OVERDO IT. >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
VTÍPKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu