- rozhovor rozčíleného zákazníka zřejmě se zamě...">
Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

VTÍPKY - Šílený zákazník firmy Peugeot

VŠECHNY VTÍPKY
O ŽENÁCH
O MUŽÍCH
O ALKOHOLU
O SEXU
O DĚTECH
O ŠKOLE
O POLICAJTECH
O DOKTORECH
BÁSNIČKY
HÁDANKY
ČERNÝ HUMOR
O ZVÍŘATECH
O SPORTU
OSTATNÍ
HRY
VIDEA
VIDEA
Šílený zákazník firmy Peugeot
Má se na co těšit "človíček nešťastný"......

- rozhovor rozčíleného zákazníka zřejmě se zaměstancem reklamačního oddělení firmy Peugeot....(trochu taková Kačanová v mužském provedení)...vždyť chtěl jenom telefonní číslo?!?
Vložil(a) Jana J. (Ahonzie) ID 9322 | zobrazit další vtípky
<< Najdi si toho svýho... | Šílený zákazník firmy Peugeot | TO JE JASNÝ -)))) >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
VTÍPKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Radka S. (Amiska) ID 7377, mimibazar.cz/amiska (17.1.2008, 18:49)
:-D lidi jsou fakt inteligenti. Tenhle je taky dobrej http://www.youtube.com/watch?v=qrkA_N2TR0c&feature=related :-D
ODPOVĚDĚT
Pavlína T. (krystufek) ID 25228, mimibazar.cz/krystufek (17.1.2008, 18:29)
myslím, že bohužel v právu byli oba dva. zákazník chtěl tel. číslo a nic jiného a operátor mu asi nesměl říct, že mu ho nemůže dát. Takže se jeden bavil o voze a druhý o koze. Já bych ten telefon asi rozmlátila ;-) :-D.
ODPOVĚDĚT
Vanda T. (panda_va) ID 36208, mimibazar.cz/pandava (17.1.2008, 18:18)
Už jsem to slyšela několikrát, ale vždycky si to znovu ráda pustím!!! :-D :-D :-D
Mě by teda operátor taky vytočil, když bych chtěla takto konkrétní věc a on by se mě stále ptal na "můj problém" 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Gábina K. (Adika) ID 10676, mimibazar.cz/adika (17.1.2008, 18:17)
Já se musím zastat operátora. Operátoři procházejí školením co smí a nesmí klientům říkat, co smí a nesmí dělat. Každý hovor je nahráván. A říct klientovi " Já vás nepřepojím....nebo Já vás nemůžu přepojit..." to se rovná tomu, že mu nepomohl (neporadil) a má z toho průšvih. Je tam přece od toho, aby pomohl (poradil). A přepojit ho na ředitele???? To je to samý...seřve ho ředitel :-@.

Není to lehká práce...nechat na sebe řvát za něco, co vymyslel druhý +o(
ODPOVĚDĚT
Alena M. (alik7) ID 46866, mimibazar.cz/alik7 (17.1.2008, 16:31)
Myslím,že se zastanu toho zákazníka :-$ten operátor by mě taky šval 8o|když nedokáže stručně odpovědět na jednoduchou otázku :-)
ODPOVĚDĚT
Irena S. (IrushS) ID 29264 (17.1.2008, 18:12)
nemůže stručeně odpovědět, na jednoduchou otázku, nebyl by to dobře odvedený hovor dle ope. předpisů (H)
ODPOVĚDĚT
Ivona N. (blondgalka) ID 1238 (17.1.2008, 16:49)
To máte pravdu,bohužel operátor je takto "vycvičen"....
ODPOVĚDĚT
Andrea Š. (AnniB) ID 37858, mimibazar.cz/annib (17.1.2008, 16:06)
Tak to je fakt bomba (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
By mě zajímalo jak to dopadlo (hadka) (facky) (facky)
ODPOVĚDĚT
Petra S. (pralinka66) ID 42138, mimibazar.cz/pralinka66 (17.1.2008, 15:06)
To je bomba!!! :-D :-D :-D :-D :-D Ale upřímně, ten operátor je zřejmě IQ tykve. Ten by dostal snad každého. 8-| 8-| :-D
ODPOVĚDĚT
Irena S. (IrushS) ID 29264 (17.1.2008, 18:11)
jeho povinností je právě takhle se ptát. Nemůže dát telefonní číslo na technického ředitele a už vůbec nemůže říct "nedám, nashledanou". Pracovala jsem jako operátorka několik let (u jiné firmy ;-) )
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu