- rozhovor rozčíleného zákazníka zřejmě se zaměstancem reklamačního oddělení firmy Peugeot....(trochu taková Kačanová v mužském provedení)...vždyť chtěl jenom telefonní číslo?!?
myslím, že bohužel v právu byli oba dva. zákazník chtěl tel. číslo a nic jiného a operátor mu asi nesměl říct, že mu ho nemůže dát. Takže se jeden bavil o voze a druhý o koze. Já bych ten telefon asi rozmlátila .
Už jsem to slyšela několikrát, ale vždycky si to znovu ráda pustím!!! Mě by teda operátor taky vytočil, když bych chtěla takto konkrétní věc a on by se mě stále ptal na "můj problém"
Já se musím zastat operátora. Operátoři procházejí školením co smí a nesmí klientům říkat, co smí a nesmí dělat. Každý hovor je nahráván. A říct klientovi " Já vás nepřepojím....nebo Já vás nemůžu přepojit..." to se rovná tomu, že mu nepomohl (neporadil) a má z toho průšvih. Je tam přece od toho, aby pomohl (poradil). A přepojit ho na ředitele???? To je to samý...seřve ho ředitel .
Není to lehká práce...nechat na sebe řvát za něco, co vymyslel druhý
jeho povinností je právě takhle se ptát. Nemůže dát telefonní číslo na technického ředitele a už vůbec nemůže říct "nedám, nashledanou". Pracovala jsem jako operátorka několik let (u jiné firmy )