| Štěpánka M. (Oša) ID 17416, mimibazar.cz/osa (2.9.2016, 13:03) |
Nevím jaké jsou limity, ale u nás to tak bylo loni a sešlo se tak v jedné třídě se třemi ročníky 25 dětí celkem. Nevím jak ostatní děti, ale syn v ní byl jako čtvrťák a problém s tím neměl. Společné měli vlastně jen méně důležité předměty - výtvarku, hudebku apod., na předměty s výkladem byli rozdělení, takže jich bylo méně nebo byl ročník úplně sám. Např. když měl syn matematiku nebo češtinu, měly ostatní ročníky jiné předměty s jinými učiteli a nebyly s nimi ve třídě, takže jich bylo ve třídě jen 6 dětí a učitelka se jim tak věnovala mnohem víc než kdyby byli v klasické třídě (ostatní měli tělocvik, angličtinu...).
ODPOVĚDĚT |
| | Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (2.9.2016, 13:17) |
dcerka je ve treti tride (celkem 8 deti) ma lexickou dyskalkulii a dysortografii, bez domaci pripravy ani ranu dnes jsem si vytiskla rozvrh a vsechny predmety CJ, AJ, M az na Vlastivedu - treti trida ma cteni a Prirodovedu - treti trida Prvouka maji spolecne... s pristupem pani ucitelky, ktera si jede svym templem ... co stihnou deti to stihnou ... to nemame sanci dat
ODPOVĚDĚT |
| | | Štěpánka M. (Oša) ID 17416, mimibazar.cz/osa (2.9.2016, 13:43) |
To mě mrzí. Já byla první rok co byli takhle společně dost vystrašená, že to nemůžou zvládat a šla jsem hned za ředitelkou aby mi to více vysvětlila. Dlouze jsme si o tom povídaly, vysvětlila mi jak má vymyšlenou organizaci, aby i v hodinách, kdy je má společně zvládli učivo probrat. Ještě proběhly nějaké malé úpravy rozvrhu a nakonec to bylo úplně v pohodě a látku měli probranou v předstihu a pak i dost času na opakování. Pokud Vám ten systém nebude vyhovovat, tak bude bohužel asi jediným řešením přestoupit na nějakou vhodnější školu. Jeden klučina od nás nakonec dojíždí až do Berouna, spojené třídy mu nevyhovovaly, s učením se trápil a v Berouně je z něj najednou jedničkář.
ODPOVĚDĚT |