Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (6.8.2016, 12:44) | Kupovali jsme a spokojenost
ODPOVĚDĚT |
| | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 12:50) |
My zaplatili 1300,- Pepovi,ten nám poslal voucher na ubytování s tím,že si máme zami zarezervovat pokoj v hotelu. To mažel přes jejich oficiální stránky udělal a při příjetdu do hotelu nám voucher neuznali (prý jsme měli zavolat) a platili jsme dalších 2700,- ,jako bez vouchru. Kde se stala chyba???
ODPOVĚDĚT |
| | | jana b. (bemini) ID 75995 (7.8.2016, 13:47) |
Vždy je na voucheru či v podmínkách akce psáno,že se musí voucher uplatnit...vy jste voucher neuplatnila,ale vy jste si zarezervovala za plnou cenu,chyba je na vaší straně,že jste neinformovala o voucheru.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (7.8.2016, 19:39) |
Nikdo nás neinformoval,že je máme informovat ....bylo psáno : zarezervujte si co nejdříve pokoj ....což jsme udělali ....příště budeme číst mezi řádky
ODPOVĚDĚT |
| | | | | jana b. (bemini) ID 75995 (upraveno 7.8.2016, 20:18) |
podívejte se na voucher...x let jsme tam prodávali a též máme několik portálů a musí to tam být uvedeno,ale ono je to i logické,že musíte oznámit,že máte voucher oni při rezervací neví,že jdete přes slevový portál
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (7.8.2016, 20:30) |
Ať koukám,jak koukám ....nic tam není. No,logické,jak píšu ,jeli jsme takto poprvé a zřejmě asi naposledy . Nechápu moc,jak moc to ovlivní situaci,když to oznámím (když už) den dopředu a nebo při ubytování. Když si jdu koupit do obchodu s nějakým slevovým kuponem nějakou věc,také tam nevolám ,že zítra přijdu nakoupit ,ale rovnou přijdu a předložím ho. ....ale to je už jedno. Zdá se mi to všechno na hlavu postavené. Děkuji za Vaše reakce
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 14:07) |
Petro , tak potom tedy napište na Pepu , že jste dle podmínek zakoupili termín , i dle podmínek zarezervovali dopředu termín - píšou na stránkách zarezervujte , že telefonicky o tom tam nic není... a napište že chcete uplatnit reklamaci , že vám voucher odmítli uznat atd.. Možná v hotelu jste měli být průbojnější a nenechat se odbýt , pokud jste rezervaci potvrdili přes jejich rezervační stránky , plus měli voucher v ruce při příjezdu , pak vás měli takto ubytovat. Já jsem tey potíž neměla zatím
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 14:43) |
Naďo ,děkuji za všechny rady. No,průbojnější, nemám na to povahu ,Manžel by se možná tak rychle nevzdal,ale já ho krotila ,nemám na to žaludek. jestli bude nějaké příště ,budeme moudřejší .
ODPOVĚDĚT |
| | | Iveta P. (Privetka) ID 49382, mimibazar.cz/privetka (6.8.2016, 13:20) |
A nebyl problém třeba s termínem? Voucher je třeba platný např. na období srpen - září a nebyli jste třeba mimo tyto měsíce? Nebo tam bývá, že platí jen na všední dny - a vy jste se trefili do víkendu? Jinak nevím. Je třeba si pořádně přečíst ty podmínky uplatnění voucheru.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:23) |
dám přečíst manželovi . termín byl dodržený . On je takový akurátní , všechno vždy vystuduje....no,někde se stala chyba
ODPOVĚDĚT |
| | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 13:12) |
zkuste sepsat portálu Pepa zkušenost a jak přesně jste postupovali , plus reklamaci. Já enž odkliknu voucher , volám a projíždím si daný hotel , podívám se na ofiko ceny , plus se ptám předem na daný termín zda je volno.Pak teprve odklikávám a kupuju voucher.Posléze ještě telefonicky kontaktujeme recepci že jedeme..Při příjezdu na recepci dáváme jen vytisknutý voucher s údaji..nikdy nebyl problém..
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:21) |
dám přečíst manželovi .Už na jejich linku volal ,má vše napsat v mailu.Ale ptám se i takhle.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 13:47) |
v těchto termínechj nelze využít - * Voucher nelze využít v termínu od 22. do 24. 7. a od 28. do 31. 7. 2016. netrefili jste se do tohoto termínu třeba?
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:57) |
Ne ,byli jsme tam tento týden ze čtvrtka na pátek. Včera jsem se vrátili
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 13:27) |
vložte tady ještě tu stránku , na Pepovi to ještě jde najít myslím , a mrkneme na to..
ODPOVĚDĚT |
| | Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (6.8.2016, 13:05) |
Je nutné přesně dodržet podmínky uplatnění voucheru. To si nastavuje každý hotel sám. Pokud mají jako podmínku telef. rezervaci, tak to chápu. Jinak vždy už u rezervace poskytovatelé chtějí uvést číslo voucheru, pak není problém, že by ho později neuznali. Kupovali jsme na různých portálech už více než deset pobytových voucherů a nikdy nebyl jediný problém. Bohužel i na slevových portálech se najdou špatné nabídky od nepoctivců. Vždy si na každý hotel nebo penzion hledáme recenze. Ve vašem případě jste měli problém s hotelem zkusit reklamovat u slevového portálu. Pokud jste vše v podmínkách dodrželi, měli by vám reklamaci uznat a vrátit platbu.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:27) |
A kde se dozvíme podmínky uplatnění ze strany hotelu? na jejich stránkách ? My jsme takhle cestovali prvně a zdá se,že na dlouhou dobu naposedy Na recepci byli protivní,nechtěli nic řešit. kdybychom alespoň doplatili jen ten rozdíl,ale platili jsme celou částku za pokoj. Někde se teď válí naše peníze
ODPOVĚDĚT |
|