Dívčí sněhule Baťa - máte někdo?
Holky, nemáte je také někdo? Manžel koupil dcerkám sněhule u Bati, mladší má tyto, v listopadu v nich zkoušela chodit doma a nyní v pondělí je vzala poprvé do školy, už cestou po 200 metrech fňukala, že jí bolí zevní kotníky...více v komentáři...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Jaroslava H. (Ajnys) ID 29632 (8.1.2016, 19:53)
Určitě reklamujte. pokud by reklamaci neuznali, nechala bych si udělat znalecký posudek. Nedávno jsem absolvovala schůzku se znalkyní kvůli neuznané reklamaci v CCC. V mém případě však nešlo o vadu, která by bránila nošení obuvi, takže paní řekla, že do toho nepůjde, že by mi to neuznali a neproplatili znalecký posudek, což jsem respektovala, tak jsem to vzdala. Ale kolegyně měla podobný problém jako vy, taky u Bati. Byly to pantofle, nenositelné. Reklamaci neuznali a kolegyně to dotahla až do konce, nechala si udělat posudek a vše jí nakonec museli proplatit. Paní si brala za znalecký posudek do 1000,-.

ODPOVĚDĚT
Dana V. (dája a kája) ID 67117, mimibazar.cz/dajaakaja (8.1.2016, 20:31)
Jarko, moc děkuji za komentář (F)
Do Bati jsme dnes zajeli, paní prodavačka byla překvapivě moc vstřícná a sama nám říkala, že to je síla, jak je to ostré a že se vůbec nediví, že reklamujeme, prý jsou ty opatky tam nepevné, jakoby odtržené, ale že nikoliv naší vadou, protože toto bychom udělat nemohli, to říkala sama...prý kdybychom je poškodili, tak by byly ohnuté nebo zlomené, ale toto prý není a navíc sama i říkala, že je vidět, že v nich nikam moc dojít nemohla, protože jsem ji i zapomnněla odlepit bílou cenovku z podrážky a ta i přes cestu do školy tam stále byla a celkem čistá ,-)
Zkusili jsme tam sáhnout do jiného páru stejných sněhulek a to bylo nesrovnatelné...tudíž jen doufám v soudnost reklamačního pracovníka, jinak určitě zaplatíme znalce (F)

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (xstol04) ID 420709, mimibazar.cz/xstol04 (8.1.2016, 9:15)
Já bych to zkusila reklamovat, dle mě na to máte nárok, boty jsou nenositelné.... Ale moje zkušenosti s reklamací u Bati jsou velice špatné, :-( každopádně zkuste to!

ODPOVĚDĚT
Dana V. (dája a kája) ID 67117, mimibazar.cz/dajaakaja (8.1.2016, 14:16)
Luci, právě, právě, reklamace zde je o nervy, no každopádně dnes zkusíme a vím, že tam už nepůjdu ani pro tkaničky do bot...Baťa by se musel v hrobě obracet toto vidět, kvalita už tam se už rovná vietnamcům a reklamace též (6)

ODPOVĚDĚT
Jana S. (českolipačka) ID 559236 (8.1.2016, 8:32)
rozhodně reklamujte, to je výrobní vada a v každém obchodě Baťa vám ji ihned uznají a vrátí peníze

ODPOVĚDĚT
Dana V. (dája a kája) ID 67117, mimibazar.cz/dajaakaja (8.1.2016, 14:14)
Jani, děkuji moc za komentář, každopádně to zkusím, dnes odpo tam jedeme, tak vyzkoušíme, ale u Bati nevím, nevím, fest se zhoršil a já už byla naštvaná, když se tam manžel rozhodl koupit dcerkám sněhule, ale mávla jsem nad tím rukou, že třeba budou dobré, ale ty od starší dcerky jsme měnili hned, protože, když je doma oblékla a já koukla, tak každý špička byla viditelně jinak šitá, jedna "látka" byla střižena a kůží obroubena do kulata a druhá fest do špičky, no a teď tyto a docela mě to mrzí, oblečené vypadají krásně a dcerce moc sluší, ale je to nenositelné. Já měla v minulosti problém s opakovanou reklamací kozaček, prostě k Baťovi už nepůjdu ani pro tkaničky do bot. (6)

ODPOVĚDĚT
Dana V. (dája a kája) ID 67117, mimibazar.cz/dajaakaja (7.1.2016, 21:10)
...koukla jsem ji v šatně na nožky a na jedné jen trošku odřená kůže, ale druhá totál do krve, strašně jí to pálí a mokvá, kotník oteklý a kolem té sedřené kůže ze široka červený.
Sáhla jsem do bot a zjistila jsem, že to zpevnění paty má tak strašně tvrdé a téměř nekryté hrany a ještě blbě nízké, že se jí to prostě muselo zařezávat do kotníku...měl jste někdo stejný problém přímo s těmito botami?
Když v nich chvilku byla doma, tak dobré, ale to spíš posedávala a max. přešla z pokojíku do obýváku, takže žádné velké chození...

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (veverka11) ID 116540 (15.3.2017, 14:31)
Dobrý den paní Dano,
mohu se prosím zeptat, jak jste s reklamací u Bati dopadla? Řeším tam také podobný problém, reklamaci mi zamítli a přístup celkově hrozný.....jen se ptám, jak skončila Vaše zkušenost....děkuji. (hello)

ODPOVĚDĚT