Noční krmení
Holky, mám syna - 5 měsíců, v noci se budí co dvě hodiny, je na UM, takže vidím, že vypije sotva 50 ml a usne. Čaj nebo dudlík nestačí, prostě ho musím vytáhnout, dát mléko, po 50 u toho usne jak dřevo a spí. Ale takhle je to třeba 3 - 4x za noc ....
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 29 komentářů
Martina V. (kutnohoraci) ID 526281, mimibazar.cz/kutnohoraci (18.5.2015, 22:50)
Dobrý den, zkuste dát na lahvičku dudlík s více otvory. U mého syna to fungovalo. Když mu mléko teklo pomalu, tak se sáním brzy unavil a usnul nenajedený, když mléko teklo rychleji vymlaskl více a spal celou noc. Přeji pevné nervy a budu moc ráda, když bude moje rada prospěšná.

ODPOVĚDĚT
Daniela B. (Dallien) ID 65006, mimibazar.cz/danielabasna (18.5.2015, 21:30)
Jestli Vas to uklidni, ja takhle vstavam uz tri a pul roku. Nekdy poradne usnu az po treti rano, v sest vstavame.
Duvodem jsou potravinove alergie a ekzem.
Ale zpatky k Vasemu problemu. Napada me, jestli to nemohou byt zuby. Zacinaji se klubat mnohem driv, nez se prorezavaji. Deti jsou pak v noci neklidne. Mozna by pomohlo potirat na noc dasne Calgelem.
Nebo proste jen chce citit, ze jste u nej. Co si tak na vikend naplanovat, ze mu nedate UM, ale jen ho pohladite. UM date max. jednou za noc. Nebudete ho vubec vytahovat z postylky. Casem si zvykne a zklidni se.
Jinak souhlasim, co dite, to original.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (18.5.2015, 20:13)
Myslím, že o péči o společné dítě by se měli podělit oba rodiče :-).

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103512 (18.5.2015, 23:17)
jasně... v noci bude kojit tatínek.... (zip)

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (19.5.2015, 21:15)
Ale paní nekojí ...... :-D :-D

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103512 (19.5.2015, 21:22)
já vím, že ne... ale co byste poradila kojícím matkám? Takže to vaše "Myslím, že o péči o společné dítě by se měli podělit oba rodiče" v tu ránu nějak neplatí, či co? +o(

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (20.5.2015, 19:12)
Otec kojit nemůže , to ví snad i každé malé dítě :-D. Právě když už nekojí, tak by ji mohl zastoupit otec. Možná, že pomaleji chápete,tak nechci ztrácet čas .......

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103512 (upraveno 20.5.2015, 22:27)
možná neumíte číst... na moji otázku jste neodpověděla. A taky s vámi nehodlám již ztrácet čas.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (18.5.2015, 20:43)
a já si zase myslím,že by se měli později podělit o výchovu.Ale o péči o mimino,malinké,se mohou asi těžko dělit,když je žena kvůli tomu na mateřské a chlap je "živitel" a chodí dál normálně do práce.Já jsem to samo že zažila také a nikdy by mě nenapadlo,aby on vstával k malé v noci a ráno šel ještě normálně "do rachoty".Co Vám na tom přijde divné??

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (18.5.2015, 21:14)
Matka je "v rachotě" celý den i noc !!!!!! UM snad umí udělat každý otec ! (child4)

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (18.5.2015, 21:45)
ale to je zbytečné se tady o tom přít,vždyť původní dotaz nebyl o tom,zda má otec v noci krmit,aby si matka odpočala.Mně holka neprospala celou noc do osmi měsíců,chodila jsem jak mátoha,ale kdykoli přes den,když jsem přece byla s ní doma,tak jsem si i s ní odpočala.To jako ten táta to v rachotě zalomí,protože v noci přece krmil????Nepleťte si,prosím,ty role,které přeci normálně mají v době "miminkovské" rozdělené.Táta dělá a máma se stará o děti.A může být jakákoli "jiná"doba,než dřív,rovnost pohlaví ,ale v tomto to fakt nefunguje.Jedině,že by byl nezaměstnaný.Jinak to funguje,když děti povyrostou a OBA chodí do práce.Fakt nechápu,co je na tom k nepochopení.....

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (18.5.2015, 20:29)
to máte sice pravdu, pokud tatímek chodí do práce měl by se vyspat a pomáhat až přijde z práce.. Kdyby paní kojila, tak by jí tatínek moc v noci nepomohl ,-) . Děti se bohužel v noci budí. Naštěstí je to všechno je dočasné, čím bude starší tím to bude lepší ..

ODPOVĚDĚT
pavla zelenková (londra) ID 182997 (18.5.2015, 18:28)
mám 3 děti a bohužel vždy na UV, ale jedli podle návodu, přece nepláče hlady, když pije tak málo....chce jen uklidnit, že jste u něj.........syn jedl v osm, v jednu a šest- to co bylo na krabici napsané.............(počet porcí za den a množství)

ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276, mimibazar.cz/hadeva (18.5.2015, 17:30)
Naše dvojčata se taky takto budily, sice jsem kojila,ale je to nastejno.Bohužel se budily taky po dvou hodinách,někdy po třech,ale každá jindy, spala jsem max. 1,5hodiny, někdy 2 hodiny v kuse.Trochu se to zlepšilo při příkrmech od 6. měsíce, vydržely déle spát,nebo aspoň jedna a když se výjimečně někdy v 9 měsících sladily a spaly stejně 4 hodiny, měla jsem snad na týden vyspáno. ,-) U nás se to vylepšilo až někdy po roce. To už se nebudily na pití,ale že jim vypadl dudlík, nebo že byly prostě zvyklé-nevím. Nejvíce se to vylepšilo, když obě holky začaly běhat a více se utahaly přes den. Takže jedině vydržet a doufat, že Vám zaberou třeba ty příkrmy. (H)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (18.5.2015, 17:18)
Oba kluky jsme měli od narození na UM. Do 2 měsíců se krmili skoro každé 2 hodiny a do půlnoci krmil manžel, já spala a potom od půlnoci já a manžel spal. Bylo zbytečné, aby jsme byli vzhůru oba :-) Naštěstí od 2. měsíce spali opravdu celou noc. Cca od 19.hod do 4:30 hod. Večer se nafutrovali mlékem a spali. Párkrát dostali kaši a to se v noci vzbudili, měli hlad, tak s kaší jsme rychle přestali :-) Neznáme buzení na čaj, na pití, ani v létě.
Držím vám pěsti, ať se to brzo srovná a jste v pohodě (F) (F) (child4)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (18.5.2015, 14:26)
Všem díky za příspěvek, aspoň v tom nejsem sama. To mě uklidňuje. :-$ Akorát se bojím, kdy začnu dělat chyby, pracuji z domova a nemohu si dovolit výpadky, občas už mi hrabe... Ale co, aspoň není nuda, že... (zip)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (18.5.2015, 13:54)
Pokud v pořádku přibírá, neřešila bych to, mě se dcera budí na mléko dodnes a to jí jsou 3,5 roku - tedy jen jednou za noc, ale budí. Neudělám nic!

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (xstol04) ID 420709, mimibazar.cz/xstol04 (18.5.2015, 13:37)
Můj (child5) byl teda v 5ti měs ještě plně na mléku - též umělém, tj. bez příkrmů, od 6.pak kaše na noc, vstával okolo 4ráno na mléko, jinak spal. Ted má 8měs a přestal se mi budit a spí až do 6-7h ráno... zkuste mu dát normální kaši noc, ta ho zasytí... jinak holt vydržet, každé dítko je jiné, holčička mi spala celou noc už od 6měs... Ono se to zlomí... držím palce!

ODPOVĚDĚT
Iveta L. (johnynka) ID 58604 (18.5.2015, 13:34)
měla jsem to tak u dcery do 2,5let...v noci si prostě musela dát tu svojí 30-50ml a spala dál. Je to měsíc co jsem jí prostě mlíko už nedala, nejsem otrok...a spí celou noc

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (18.5.2015, 13:32)
Každé dítě je jiné, některé vydrží bez jídla, některé ne. V 5 měsících má ještě nárok na noční buzení. Sama vidíte, že dudlík, čaj ani kaše nestačí. tak ještě nějakou dobu vydržte, spěte s ním přes den

ODPOVĚDĚT
Lucie K. (goldenka) ID 367158 (18.5.2015, 13:27)
Neporadím, ale naše dvě děti to takto měli do roka. No a i po roce to spaní stálo a stojí za nic. Pořád něco-žízeň, čurat, kašel, rýma, bolest břicha,zlý sen,......asi se nevyspím celou noc už nikdy. 8-|
Takže radu nemám, ale soucítím. :-)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (18.5.2015, 13:22)
já už padám na držku.... 8-| Večer mu do mléka přidávám kaši na zasycení, to vydrží i 4 hodiny, přes den baští cca po těch třech hodinách - ráno mléko, pak nějaký příkrm, přesnídávka a večer to mléko s kaší, ale ta noc je šílená.... Navíc ze spaní občas "povídá", tak jakoby mručí, tak k němu vždycky jdu, aby nevzbudil manžela, a koukám, prcek spí a jen hudrá.. U prvního tohle neznám, ten spal od 3 měsíců celou noc a tenhle si to vybírá asi i za něj.... Jinak je to pohodové usměvavé miminko, skoro nepláče, to už má fakt nějaký problém, když je ho slyšet. (L) Máte nějaký figl, který vám pomohl "motivovat" miminko k celonočnímu (nebo alespoň delšímu) spánku? Víc jak dvě hodiny v kuse nespím a už prostě nemůžu....

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (18.5.2015, 16:38)
Je mi Vas líto, zažila jsem totéž do synovych tři měsíců, on mel co hodinka hlad, pak boleni, pak hlad, pak boleni... Jen VYDRZTE! Jiná rada není. A....mala utecha: az mu bude 20 let, jako tomu mému, az půjde na diskotéku, az budete bdít celou noc, dokud neuslysite klice v zámku, az budete jasat nad SMS, ze na svou ubohou matku nezapomněl, pak si na TOHLE vzpomenete, jak to bylo báječné, když byl ještě maličký ,-)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (18.5.2015, 13:55)
Nevzbudil manžela? :-o :-o :-o :-o

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (18.5.2015, 14:31)
co je na tom k valení očima???Nedovedu si dost dobře představit,že by to byl býval to noční buzení manžel se mnou absolvoval,ráno vstal ,ještě k tomu jel do práce autem,tudíž řídil a pracoval celý den a zpět znovu autem...To bychom za chvíli byli vdovou a sirotkem dohromady.

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (18.5.2015, 14:46)
Děkuji, Ivano, sdílíte přesně mé myšlenky. (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (18.5.2015, 14:23)
Karolíno, manžel vstává každé ráno v půl páté, tak se snažím brát ohledy. Nevím, co je na tom divného.... Vy furt rejpete, u každého příspěvku si něco najdete. Nešlo by raději nereagovat? Mě teda přijde normální brát ohledy na druhého spícího člověka....

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (18.5.2015, 14:43)
A Vy nemáte dokonce 24 hodinovou směnu a to každý den? Kdo bere ohledy na Vás? Já nerýpu, naopak, snažím se Vás bránit, Vy přece máte právo taky na to se vyspat. Dítě je stejně Vaše jako jeho.

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (18.5.2015, 14:47)
To sice máte pravdu, manžel mi přes den pomáhá, ale když vstává v půl páté, jede 30 km do práce hnusnou cestou, nemůžu po něm chtít, aby v noci krmil, ne? Od péče o děti se nedistancuje, jen mi přijde ujeté - když ráno vstává, aby v noci chodil k malýmu. Pokud to tak praktikujete vy, chudák váš chlap.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (18.5.2015, 17:47)
Já nikde nepsala, že můj manžel v noci vstával, a já spala vesele dál, podsouváte mi, co jsem nenapsala. Já se jen podivila nad tím, že máte strach, aby ho náhodou nevzbudil jeho plačící potomek, nikdo o krmení jako takovém nemluvil. To mi přijde opravdu mimo. Můj manžel také jezdí do práce, málokdo bydlí vedle své práce. Jezdil například každý den 4 měsíce trasu Praha - Tábor a zpět a to 5x týdně. Dvakrát 30km autem je cca 40minut denně (mimo město), to je super, takhle dojíždět do práce bych taky chtěla.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Blanka F. (blanchez) ID 123187, mimibazar.cz/blanchez (18.5.2015, 13:54)
Leni radu nemám,jen vás chci uklidnit že jste na tom ještě dobře.Malému je teď 6 měsíců a cca 14dní co se rozhodl jíst příkrmy..Ale od třetího měsíce,jsem kojila co hodinu a půl... :-) ve dne v noci... :-)To se teprve nevyspíte,když kojíte,než usnete a u něj se počítalo 1,5 hodiny od počátku kojení,ne od konce,nebo spaní :-D A celé tři měsíce to vydržel... :-( příkrmy odmítal,plakal u všech... dělal že se dusí,zvrací... :-) takže má jediná rada: vydržet (L)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava D. (Járinkaa2) ID 329911, mimibazar.cz/jarinkaa2 (18.5.2015, 13:47)
u první dcery jsem to měla stejné,ale kojila jsem,každou 1,5-2h se budila a musela pít a to tak,že 10min z každého prsa,pak řádně odkrknout,protože jí to jinak tlačilo a tak dokola,já vždy totálně probraná,nic nezabíralo,prostě se budila,vydržela jsem do 18měsíců,kdy pila už jen v noci a ze dne na den jí odstavila
na prstech jedné ruky bych dokázala spočítat kolikrát spala celou noc za tu dobu,byla jsem také vyřízená

druhá dcera večer usnula a vzbudila se mezi 3-4h napila a spala dál

nevím tedy jak poradit,ale přeji ať se to brzy upraví (F)

ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (18.5.2015, 13:43)
buďte ráda za dvě hodiny,do dvou let se budil na mlíko co hodinu-hodinu a půl,vyřvat nepomohlo ,,jo od roku potřeboval flašky dvě (smich),jak je vyžáhnul,spal stejně jen 1.5h..každé je jiné...já byla jak mátoha..spala sním přes den,jinak bych padla za vlast,kamarádky holka zase spala snima a co hodinu žáhla flašku čaje,takže nespala skoro vůbec (smich),oba jsou dneska zdraví a oslavili a oslaví 18 (F)..to dáte pak už budete vzpomínat

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103512 (18.5.2015, 13:35)
radu nemám.... moje obě děti se v noci budily na kojení každou hodinu a půl max. dvě hodiny. Obě měly reflux - tedy nakojit, nechat vykrkat nejméméně 15 minut ve vzpřímené poloze (následně zlikvidovat, co vyhodily), a teprve vrátit do postýlky. Po roce věku každého z nich jsem vypadala jako zombie. Nakonec z toho prostě vyrostly.

ODPOVĚDĚT