pomoc-antikoncepce-dilema...
po porodu již 4 antiko která mi nesedí,začnu krvácet a to pořád den co den.kvůli migrénám mi byla doporučena depo-provera.ještě mi nabídl dr. další a to tablety foxinette neo...co mám dělat.bojím se depo-provery prý odvápnění kostí...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 38 komentářů
Eliška K. (Betinkaa) ID 231629 (25.4.2015, 12:10)
Foxinette neo beru cca rok předtím mi antiko neseděla a ted úplně super nemůžu si jí vynachválit

ODPOVĚDĚT
Pavla N. (pavlusak) ID 45323, mimibazar.cz/pavlusak (24.4.2015, 12:28)
Já nevím, ale opravdu je kondom tak strašná věc ? :-)
Absolutně bez jakéhokoliv zásahu do organismu ani hormony ani tělíska...
Už druhý měsíc neberu HA kvůli zdravotním problémům, používáme kondom a za mě teda v pohodě (Y)...samozřejmě pokud nemáte alergii na latex...ale i to se dá řešit bezlatexovými kondomy (L)

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (24.4.2015, 16:24)
Souhlasim!
Podle me je nepouzivani kondomu jen predsudek a soulozicim osobam je spis trapne ho aplikovat v tom nejlepsim ,-)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 17:43)
To je ale jen váš povrchní a rychlý úsudek. Já bych byla opatrná při vynášení takových soudů o druhých lidech. To že si to myslíte, neznamená, že to tak opravdu je.

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (24.4.2015, 19:18)
Prosim vas, prectete si muj komentar a pak svou odpoved. Myslim, ze "povrchni a rychly usudek" je spis Vase odpoved...

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 21:30)
Dole došlo vlákno.

No jo, odhadla jste to.
Přeji hezký víkend (F)

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (24.4.2015, 21:35)
Dekuji. I Vy mejte pekny vikend!

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 20:32)
Tak jo OK........a nečetrtěte se tolik....to zas prosím vás já.

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (24.4.2015, 20:37)
Ja jsem naprosto v klidu, naopak z vasi reakce jsem mela pocit, ze vas dneska nekdo poradne nastval...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
eva p. (evicela) ID 205626 (24.4.2015, 15:57)
přesně, teď nemám na mysli děvčata co zde píší, myslím všeobecně ať se na mě někdo nevrhne, ale, chránit se před početím je věc obou partnerů a nejen ženy, pokud má ženská takové problémy tak nechápu proč až tak ustupuje pro mužské pohodlíčko, fakt ne, celé mužské ego by mě mohlo být ukradené, já běžnou antiko nemůžu takže je řada na tobě, jak píšete kondom, podvázání chámovodů chlapovi vůbec neublíží, odpovědný chlap který si své ženy váží klidně podstoupí nechápu proč by neměl, on bude jen bez sebemenšího omezení souložit a vy budete mít zdravotní problémy, tak to ani náhodou,no jak píšu každého věc, je to jejich zdraví ne moje (hello)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 17:33)
ale já s vámi tak nějak souhlasím. Ono je to ale těžké. Ideálně to tak má být ...."každý chvilku tahá pilku"....ale bohužel nežijeme v ideálním světě. Realita je krapet odlišná. Hezky se taková věc napíše nebo řekne, ale hůře se pak uvádí v praxi. Ano vím, že mužský je v tomto sobec, ale co s tím? Mám po 23 letech vztahu kvůli tomu od něj odejít??? .... nebo přestat souložit??? .....vždyť v obou případech bych trestala sama sebe.
Já jsem v určitých věcech také sobec, také některé věci neudělám ať se děje co se děje. Beru to tak, že v něčem ustoupím já a v něčem zas ustoupí on.Tím, že nechce podstoupit podvázání ho nečiní nezodpovědným a nemilujícím člověkem, který si chce jen užívat. Kondom on vůbec neodmítá, zato já při něm nemám pocit, že jsem dostatečně chráněná. Nyní ho tedy používáme a není to pro mě ono. Stále tam ten strašák selhání kondomu v mé hlavě je.

ODPOVĚDĚT
Jana M. (Any M.) ID 509338, mimibazar.cz/anym (24.4.2015, 10:23)
Dobrý den, já už asi 8 let beru depo-proveru (s přestávkou na početí mimča), já neměla moc na výběr, kvůli nějaké imuno chybě jsem měla 2 roky v kuse gyn infekce, a od doby co my zastavily měsíčky a podstoupila jsem imuno léčbu tak musím zaklepat skoro dobrý - už mě trápí jen po užívání antibiotik. Vím že jí doktroři nebo aspoň ten můj předepisují jen v případech kdy už je nenapadá jiná alternativa nebo kdy si myslí, že to je pro pacientku v její situaci vhodné řešení - co vím, tak jsou lidé co na ní reagují jinak - kolegyně z práce která ji taktéž užívá tak měsíčky má zhruba jednou za dva měsíce asi týden slabě špiní, někdo špiní pořád takže ji pak nemůže užívat a hledá se jiné řešení...

ODPOVĚDĚT
Amanda P. (amandapalm) ID 424205 (24.4.2015, 10:10)
Jsou i další metody a to dokonce spolehlivější než hormonální antikoncepce.

Pokud vám nesedí prášky s nízkou koncentrací hormonů, tak injekce s obří dávkou to vážně nezlepší.

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_birth_control_methods

ODPOVĚDĚT
Zuzana B. (nzuza) ID 106353, mimibazar.cz/nzuza (24.4.2015, 8:48)
Po druhém porodu jsem taky měla problém s antiko, včetně nízkodávkového Nuvaringu ( ten mi způsoboval 2.-3. den výpadky vidění), tak jsem se nakonec vrátila k Mireně ( původně jsem jí nechtěla, protože jsme plánovali do 3 let další mimčo). Mám již postupně od roku 98, a pro mě je to ideální, jednou jsem teda musela na upravení v narkoze, protože mi sjela ( ale pořád byla v děloze), ale v pohodě, pro mě je to optimální řešení. Také jsem uvažovala o tělísku bez hormonů, ale to jsem po diskuzi s dr. zavrhla. Můžu mít jen ženské hormony, mužské mi dělají v těle kolotoč a abych nenabrala tak jen v malé dávce jako je Mirena ( jiná antiko jen s ženskými hormony za 3 měsíce 10 kilo nahoře)

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (23.4.2015, 21:44)
A proč se stále ještě trápíte? Zdraví máte jen jedno a je zbytečné se ničit.

ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (hagrid) ID 30949, mimibazar.cz/hagrid (23.4.2015, 21:37)
Také trpím na migrény a beru Daisenette a jsem spokojená. Nemám tolik migrénu a vůbec menstruaci (F)

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (23.4.2015, 21:28)
Depo provera je fakt strašný svinstvo. To raději nic!
Proč nechcete tělísko?

ODPOVĚDĚT
natália l. (rebuska) ID 291191, mimibazar.cz/rebuska (23.4.2015, 21:32)
panická hrůza-vypadne,protrhne-krvácení,poranění....nene (zip)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (23.4.2015, 22:19)
Po svých zkušenostech s tělísky vás plně chápu. Měla jsem jiné potíže než zmiňujete, ale už bych si také nikdy žádné nedala.
Radu na váš dotaz nemám, ale zprostředkovaně od kamarádky vím, že depo-proveru měla a záhy měnila za něco jiného.
Jsou to starosti co? :-| +o(

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (zadovicek) ID 480111 (23.4.2015, 21:17)
Já šla do tělíska,také jsem nemohla nakonec žádnou antikoncepci kvůli hormonům,které se splašily po prvním porodu.Teď už mám třetí tělísko, bez problémů (chodí se na kontroly) a mám klid...Lidi tím straší,ale přijde mi to stejné jako v noze šroub,v puse umělé zuby apod.Určitě bych ho nezavrhovala.

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (upraveno 23.4.2015, 22:30)
No vidíte já si po letech bezproblémového braní hormonálních pilulí nechala dát hormonální tělísko- Mirenu a byla jsem jedna z těch kdo měla nějaké potíže .....časté špinění v průběhu cyklu + normální menstruace. Poté jsem si řekla, že chci být právě bez jakýchkoliv hormonů a tak jsem si dala nehormonální tělísko se zlatem Medusu a děs běs. Po necelém roce potíží šlo ven. Současný stav je totálně rozhozená menstruace. Buď celý měsíc krvácím nebo špiním a nebo dlouho dlouho nic.
Takže já nebudu strašit, ale napíši jen jedno, ne každé ženě tělísko sedne (a to jakékoliv).Paní se nedivím, když ho nechce. Až se "srovnám" tak se pokorně k nějaké té pilulce. která sedne mému věku 43let pokorně vrátím, protože s nimi jsem žádné potíže nikdy neměla. A nebo zůstanem u kondomu, ale s ním mám pokaždé pocit, že sám o sobě není spolehlivý. Takže si to ani já ani mužský tak neu

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (23.4.2015, 21:19)
Moni, takže máte to nehormonální? Děkuji (F)

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (zadovicek) ID 480111 (24.4.2015, 9:13)
Ano mám nehormonální právě proto že hormony žádné nemůžu.Je logické,že každému nesedne,ale proč to aspoň nezkusit.Je několik druhů(já měla Multiload).Dr.mi ho ukázala(není to žádná obluda) a vysvětlila.Vůbec jsem o něm nevěděla.Jde se na kontrolu po zavedení po 1.menstruaci a pak vždy po roce.Byla jsem i když jsem náhodou nedostala menstruaci,ale nebylo to tělískem. Straší ženský co někde něco slyšely a zkušenosti žádný...

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 11:02)
A nenapadlo vás, že ty "starší ženský" o tom něco vědí a říkají to na základě vlastních zkušeností. Chápu, že když vám tělísko sedlo, tak o něm budete básnit a preferovat ho, ale poslední větou znevažujete ty ostatní které to " štěstí " neměly a to mi neskutečně vadí. Já jsem paní psala, jaké mám nemilé zkušenosti s tělísky já a věřte, že jsem to psala na základě vlastních zkušeností. A ano, paní chápu, proč tělísko nechce. Pokud k němu má takovou nedůvěru, tak není co řešit. Já již jiný typ tělíska zkoušet nehodlám, protože jsem měla jak hormonální, tak i to vámi preferované nehormonální a dokonce jsem si ho vybrala na základě toho, že mělo být " lepší, účnější? " díky tomu, že bylo se zlatem a ne s mědí tak jak ho máte vy. No a vidíte stejně mi nesedlo.

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (zadovicek) ID 480111 (24.4.2015, 20:38)
Proboha ženská vzpamatujte se,čtěte si laskavě pořádně všechny příspěvky,mě je uplně jedno jak jste to měla s tělískem vy,já líčila své zkušenosti a bylo to určeno paní,která se mě na to ptala !!!

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 21:43)
No vždyť, já líčila zas ty své. A reagovala jsem na váš komentář, protože jsem to uznala za vhodné po vaši narážce na starší ročníky žen, které radí aniž by měly vlastní zkušenost. Je na tom něco nepochopitelného? Nebo ono se to nesmí. Já myslela, že ano, za předpokladu, že je to psané ve vší slušnosti.
Takže si vezměte k srdci svá slova, co mi píšete na začátku svého komentáře.
Ty vykřičníky na konci, kterými nešetříte .....ty já psát nebudu. Sama si domyslete proč.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Monika Z. (zadovicek) ID 480111 (24.4.2015, 9:14)
Ještě doplním,že je mi rovněž 43 let...

ODPOVĚDĚT
natália l. (rebuska) ID 291191, mimibazar.cz/rebuska (23.4.2015, 21:33)
jenže kloub nevypadne-zub vidíte...tělísko si může udělat co chce.navíc tisíce žen při něm otěhotní a to já nechcííííí.........

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (23.4.2015, 22:23)
Tisíce? Tak možná z 10mil, to je potom pravděpodobnost velmi malá. Ale jistě je, to přiznávám. Víte, žádná antiko není 100%. Dokonce ani sterilizace, ač je nejspolehlivější. Pokud dobře čtu dotaz, tak chcete antiko na migrenu nebo hlavně kvůli neothotnění?

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (23.4.2015, 21:37)
Naty, to jste asi chtěla napsat paní Monice nademnou. Ale to je jedno.. Já také žádné hormony nechci, tak zatím žádnou antiko nemám ,-)

ODPOVĚDĚT
Jana C. (NanuCH) ID 465264, mimibazar.cz/nanuch (23.4.2015, 21:15)
Ja sem porodu hledala neco jineho nez prasky a ptala jsem se lekarky i na proveru, ale rekla mi jen, ze to urcite ne. Svagrove nedelala dobre, take ji prestala brat.

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (23.4.2015, 21:01)
Já bych do Depo-Provery nešla už ani za milion!!!! Mám endometriózu, tak mi ji dr.nasadil jako léčbu a hrůza.. Sice jsem neměla MS, ale přibrala jsem 11kg, návaly, pocení, náladovost a 0 chuť na sex, po necelém roku, jsem si zažádala o vysazení a MS jsem nedostala dalších několik měsíců.. A to jsme chtěli druhé dítě.. Teď mám 2 roky po druhém porodu a nic neberu a jsem max.šťastná! Už žádné hormony!!!! A ty migrény mohou být naopak z hormon.antikoncepce! Měla to tak i kamarádka.. K té Depo-Proveře, jsem si vzpomněla, jak jsem hledala info na netu a psali tam, že je v některých zemích zakázaná, že tak max.testováni na zvířatech.. prostě hnus!

ODPOVĚDĚT
Daniela K. (Deniela) ID 207799, mimibazar.cz/deniela (23.4.2015, 21:07)
Také mám endometriozu. 4 stupeň.Jsem po 2 zákrocích,roční léčbě a jediné co mě udržuje je právě Depo-provera.Ale já už děti nechci-už mám (L) Ještě píchají sayánu-je trochu šetrnější než depa.Na mě byla bohužel ale slabá (F)

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (23.4.2015, 21:14)
Danielko, mě teda vůbec neseděla, byla to hrůza, byla jsem jak vyměněná (N) Děti máme 2 a také už nechceme, jaký stupeň mám, nevím, ale také 2 operace, teď mám zatím klid a nic neberu, tak nevím.. Ale mám dost nepravidelnou MS. A mohu se zeptat, jaké jste měla problémy?

ODPOVĚDĚT
Daniela K. (Deniela) ID 207799, mimibazar.cz/deniela (23.4.2015, 21:26)
Začalo to šílenými bolestmi při menzes . To jsem měla leta.A když jsem ty bolesti měla i mimo menzes a lezla jsem po 4 začali si mě doktoři přehazovat jak horkej brambor a dlouho trvalo,než přišli na to co to je. Měla jsem edometr.cysty na vaječnících,srůsty vaječníků,srůsty střev...Při prvním zákroku mi odstranily špatně ty cysty a do půl roka jsem jela zase. Vzali mi jeden vejcovod,odstranili co mohli,nějaké srůsty a zkusily mi na rok nasadit visanne.Ten jsem naštěstí snášela velice dobře.S tím,že se za rok uvidí.A pokud nepomůže vezmou mi celý spodek.Naštěstí to pomohlo a zatím jsem bez problémů a na depo proveře.Nesmím menstruovat-tím se vlastně ta endo roznáší a bují... Také jsem něco přibrala-ale mám klid a hlavně žádné bolesti.Dříve jsem snědla měsíčně cca 100 brufenů 8-|

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (24.4.2015, 7:38)
Skoro jako by jste psala o me, i endom 3.- 4.st . Az na to, ze mi po prvni operaci srustu a strev a vseho mozneho nasadili GNRH analoga, coz bylo super, tak vychechtana jsem nikdy nebyla. Ale do roka se operace opakovala, pak mi nasadili Visanne, do mesice jsem pribrala 14 kg a migreny, rozhodilo mi to SZ....... ale endometrioza dodnes, tj 2 roky po lecbe, v pohode. Zatim..... ale porad si me predavali jak horkej brambor, porad od vysetreni k vysetreni a jedno prijembejsi nez druhy, protoze mam navic BZL dietu a vsichni "vedeli" ze ty bolesti bricha jsou od toho, zejo...

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (23.4.2015, 21:41)
Dany, tak já to nemám v takové míře jako Vy. Mě to začalo cystou na vaj., ještě v 6ti nedělí u prvního dítěte, šla jsem na operaci, také nějaké srůsty u konečníku a pak měla necelý rok tu Proveru. Další cysta za 2 roky po té první, to už bolesti při MS, potom i mimo MS, znovu operace, také chtěli vzít vaječník, ale nakonec nechali, potom druhé dítě a teď nic neberu, nechci, ale zase mám MS a to se právě bojím, že narůstá ta zánět.sliznice, nejraději bych to tam dole měla všechno pryč a měla klid :-@

ODPOVĚDĚT
Daniela K. (Deniela) ID 207799, mimibazar.cz/deniela (23.4.2015, 22:10)
Mě je 39.Takže kdyby na to přišlo-tak at si to vezmou-bude klid.Prý jsem ještě mladá-chtěli zachovat vaječníky kvůli hormonům.Menstruovat se bojím a nebudu - nechci a mudr. mi to ani nedoporučuje.Ale endometriozu léčí i těhotenství-to mi také doporučovali :-) tak třeba vám pomohlo,že jste pak ještě otěhotněla. Já už děti nechci a ve 40 už bych do toho ani nešla.Tak si nechám raději pícht tu depoproveru. Pro mé problémy je zkrátka ideální.Být zdravá-asi bych ji neužívala-to je jasné (L)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
eva p. (evicela) ID 205626 (23.4.2015, 20:52)
tak to je snad jasný signál aby jste žádnou antiko nebrala(hormonální) proč se dobrovolně ničit nechápu, snad existuje vícero antiko-nehormonální tělísko a nebo mechanická antiko, je toho hodně jen se začít pídit, ono je nejpohodlnější polknout tabletku, ale co to dělá se zdravím a k čemu to přispívá raději nepsat (N)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (23.4.2015, 22:54)
Evo, ne každý ty pilule polyká z pohodlnosti. Já už nějaký ten rok mám a nemyslím, že bych se neměla ráda.Právě naopak a z toho důvodu jsem hormony už nechtěla, ale zjistila jsem, že moje tělo tělíska špatně snáší a že různé spermicidní čípky, krémy a pěny také pro mě nejsou vhodná. A z výběru toho co zbývá z čistě "technického" hlediska přichází do úvahy pouze kondom. A u toho mám pokaždé pocit, že to je ochrana nedostatečná, tím pádem to negativně ovlivňuje (pusa). Oba si to pak neužijeme, tak jak bychom mohli.Takže napsat, že ten kdo volí hormonální antiko.piluli je pohodlný a dobrovolně se ničí, je neuvážené. Že vy hormony neberete neznamená, že každý to tak může a má mít. Pro mě je z toho východisko jediné - vhodně zvolená (k mému věku) horm. pilule.

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (24.4.2015, 8:57)
Evi, nic ve zlém, já mám v okolí dost těch případů že ženy berou HA a i když mají problémy, moc o následcích neuvažují bohužel,znám dvě 31+38 let s embolií, nevím máte jistě problém, ale co tak partner pouvažovat s podvázáním chámovodů( dá se zase zprovoznit)nebo u vás podvázání vejcovodů, je to každého věc já vím, ale proč by si stále žena , jen ona, měla huntovat zdraví neberu (F)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (24.4.2015, 10:32)
A tak víte jak to smužským egem je +o(...... navíc toho mého dotlačit k nějakému lékaři je nadlidský výkon, natož aby podstoupil toto. Lékařem to bylo také navrženo jako varianta, ale tudy cesta prostě nepovede. Já po pravdě na mou sterilizaci nemám finance. S dr. jsem o tom diskutovala, zdali by to pro mě bylo řeśení, ale odradila mě ta cena. Je pro mě příliš vysoká. U nás to je podle informací cca 23 000,- . Můžete namítnout, že by to byly peníze vynaložené na mé zdraví, ale když není kde vzít, tak ..... +o(

ODPOVĚDĚT
natália l. (rebuska) ID 291191, mimibazar.cz/rebuska (23.4.2015, 20:58)
kdybych HA nechtěla tak bych se neptala...já ji chci a musím brát.děti mít nechci...tělísko nepřipadá v úvahu,kondomy kroužky a podobné kraviny také ne 8o| +o(

ODPOVĚDĚT
Romana F. (čoklet) ID 229624, mimibazar.cz/coklet (24.4.2015, 8:33)
a co sterilizace? já ji mám už 10let a je mi 35 a jsem moc spokojená

ODPOVĚDĚT