Poraďte jak postupovat v reklamaci
v listopadu jsem reklamovala myčku, kterou servis do 30 dnů neopravil, měli zaslat výměnný poukaz ale nikdo se mi za celý měsíc neozval, urgovala jsem a stále nic..
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 2 komentáře
Petra B. (tonky) ID 48111, mimibazar.cz/tonky (29.1.2015, 18:01)
Napište jim, že to předáváte ČOI a udělejte to. Mají na to na stránkách i formulář. Uvidíte, že to začnou řešit.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (29.1.2015, 14:06)
kontaktujte jiný servis, když tenhle je neseriózní (F)

ODPOVĚDĚT
Hana H. (HaninaR) ID 293468, mimibazar.cz/haninar (29.1.2015, 14:12)
ještě jsem zapomněla napsat, že jsme si mezitím koupili jinou myčku, protože jsme byli ujištěna, že nám vrátí ten kupon, dá se říci, že jsem reklamovala poprvé a vůbec by mě nenapadlo, že se něco takového může stát :( :(

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (29.1.2015, 14:40)
hm, tak to je fakt pech, měli jste raději počkat než vám ten kupon dali, zřejmě jste narazila na seriozního prodejce, jedná se o kamennou prodejnu či eshop?
já vše nakupuji na www.levneelektro.cz, dokonce jsem tam ve 2 leté záruční době vyreklamovala myčku, přijeli si pro ní, do 3 dnů jsem měla peníze na účtě za myčku i za dopravu, co jsem tenkrát platila při koupi, takže máte doma nefunkční myčku již od listopadu a ještě jste to nějak s nimi neurgovala? Musíte být holt rázná, otravovat, otravovat, volat, napsat písemnou stížnost, poslat doporučeně, něco dělejte (F)

ODPOVĚDĚT
Hana H. (HaninaR) ID 293468, mimibazar.cz/haninar (29.1.2015, 14:44)
no neseriozní prodejce asi není je to eva.cz a měli jsme vždy jen ty nejlepší zkušenosti, ale prostě ten servis na který mě odkázali je katastrofa.. :( do 30 dnů neopravili myčku tak jsem teda řekla, že chci vrátit peníze, byli do toho ještě vánoce tak jsem čekala a když jsem urgovala že mi stále nepřišel ten kupon tak prý to popožene ale už zase čekám pomalu týden.. a v evě mi řekli, že prostě bez toho kuponu nemůžou nic dělat :(

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (29.1.2015, 15:48)
měla jste kontaktovat jiný servis, když ten zmíněný je evidentně nespolehlivý, určitě bych na vašem místě nečekala, myslím, že jste čekala dost a začala jednat a to byla myčka nová a hned jste jí reklamovala nebo jak dlouho jste jí měla? *-)

ODPOVĚDĚT
Hana H. (HaninaR) ID 293468, mimibazar.cz/haninar (29.1.2015, 17:31)
10 měsíců tolik let jsem si přála myčku a když jsem si jí pořidila tak s ní mám jen problém :-@

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
mila m. (ukuk) ID 207372 (29.1.2015, 15:36)
ale s informací o problému k České obchodní inspekci by si věděli rady určitě ,řekněte,že se obrátíte tam ,uvidíte to zrychlení (F)

ODPOVĚDĚT
Hana H. (HaninaR) ID 293468, mimibazar.cz/haninar (29.1.2015, 17:32)
asi nic jiného nezbyde.. děkuji za radu (Y)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno