![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/120103/19/a264312-1325613773.jpg) | Blanka M. (BlankaM.) ID 264312 (25.12.2014, 11:04) |
Ještě jsem zkusili zavolat na operátora a ptali se jak dlouho máme sim kartu řekli že je potřeba ji vyměnit za novou (stará - unava materiálu Měli jste někdo taky takový problém? ![*-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/25.gif)
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/190524/10/a37256-1558688021.jpg) | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (25.12.2014, 16:35) |
Můj první telefon byl nějaký Alcatel xxxx v roce 1999, od té doby mám jednu a tu samou simku a žádný problém s ní nemám Se Samsung galaxy jsem měla problém před cca 2 roky, když jsem ho dostala k ježíšku, byl koupený normálně na internetovým obchodě Mironet. Po půl roce jsem dala aktualizaci sofwaru a ejhle, mohla jsem jen na net a telefonovat a posílat SMS nešlo. Po několika hodinách hledání na netu jsme našli, pokud je telefon opatřen oranžovým čtverečkem je pro síť Orange a u nás je to tedy šedý prodej. Takže reklamace, měsíc bez telefonu a od té doby tedy šlape. Celou dobu mně to vůbec nenapadlo, myslela jsem, že to k telefonu patří ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
ODPOVĚDĚT |