řešení reklamace-pokračování!co by jste dělali???
po vypršení 30denní lhůty a mlčení eshopu jsem na radu zaslala na sídlo firmy dopis-předžalobní výzvu,mezitím mi dorazil po dalších 3dnech balík s neuznanou reklamací.co dělat?lhůtu protáhli o další týden,eschop nekomunikuje,boty nenositelné.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Dominika T. (domisacekdomi) ID 358130 (10.11.2014, 20:13)
Nemám zkušenost, ale slyšela jsem o této stránce v televizi: http://www.vasestiznosti.cz/ ... možná by bylo dobré se na ně zkusit obrátit a poradili by vám :)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103512 (9.11.2014, 20:41)
poradila bych se zde:
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/

ODPOVĚDĚT
natália l. (rebuska) ID 291191, mimibazar.cz/rebuska (9.11.2014, 20:21)
vrátit jim to na firmu a nadále trvat na odstoupení od smlouvy?? :^)

ODPOVĚDĚT