Ženy prosím vás,jak je to s bydlením?Ex mě chce vyhodit z RD,je to jeho barák v os.vlastnictví,já se synem jsme jen trvalé přihlášeni,může mě vykoupnout ze dne na den?Nemám kam jít,vážně nemám?Už nevím kde se mám ptát.
| Radka M. (anenat) ID 358304 (18.9.2014, 0:13) | Bohužel Vám neporadím. Odpovědí těch zlých krav si nevšímejte . Nikdo neví , jak může skončit. Držím palce, ať máte se synem brzy DOMOV
ODPOVĚDĚT |
| | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (18.9.2014, 18:52) |
Raduš moc děkuji za podporu
ODPOVĚDĚT |
| | | Radka M. (anenat) ID 358304 (19.9.2014, 10:38) |
Leni, není zač, tady se větší podpory nedočkáte . Jsou tady některé ženy moc zlé ......
ODPOVĚDĚT |
|
| Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (8.9.2014, 20:07) | A ještě něco,na poradně ohledně bydlení mi paní ze sociálky řekla,že bydlení pro matky s dětmi není život!!
ODPOVĚDĚT |
|
| Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (8.9.2014, 19:48) | Kdo nevíí jaké to je žít azyláku ať laskavě pomlčí,je to o nervy s jinými matkami a ten kdo mě nezná od počátku,ať raději pomlčí,chtěla jsem jen radu nic víc....nenavážejte se do mě,když nevíte o mě nic. DĚKUJI PS.:Ano psala jsem už dřív něco,ale na chvíli se to vyřešilo...když jste z chudé rodiny a nemůžete si dovolit lépe placenou práci,jak si mám asi našetřit?Mě nikdo nepomůže i když poprosím,to jen já pomáhám druhým!!!! Každý by si měl zamést před svým prahem,nejsem svatá,ale nezasloužím si,zlé slova. Vemte si mé boty a projděte si mým životem
ODPOVĚDĚT |
| | Michaela L. (Misa30) ID 75790, mimibazar.cz/misa30 (9.9.2014, 21:32) |
Leni,kašlete na to.tak to tady bohužel někdy chodí.Kdo si neprojde něčím podobným,nepochopí.Když nemáte nikoho z rodiny kdo by pomohl,to je taky na prd. .Sama mám dost špatného za sebou,takže vím jak vám asi je.Jen se držte,přeji vám ať je vám brzičko dobře a zase vám svítí každý den.Hlavně zdravíčko
ODPOVĚDĚT |
| | | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (10.9.2014, 17:21) |
Míšo vy jste ...moc děkuji za podporu
ODPOVĚDĚT |
|
| Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (8.9.2014, 10:55) | A proč nejdete do azyláku? Rozešli jste se a bývalý vám evidentně azylák dělat nebude. Máte snad na výběr?
ODPOVĚDĚT |
| | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 12:04) |
Taky to nechápu. Jsou domy pro matky s dětma, azyláky, sociální byty.... už to tady bylo radíno paní několikrát.
ODPOVĚDĚT |
| | | eva p. (evicela) ID 205626 (8.9.2014, 14:45) |
ano taky jsem od paní toho četla víc, paní už v azylu byla a přesto se zase nastěhovala jen na dobré slovo k přítelovi, já tohle taky nechápu, první bych sháněla trvalé bydlení co je moje a ne jít opět někam jen tak, vytlouká se klín klínem a hlavně dítka jsou pak chudáci, chvíli tam a zase jinam, je typ lidí(tedˇto myslím všeobecně) co dělají stále stejné chyby a myslí si že to za ně snad vyřeší někdo jiný, z azyláku šup k někomu jinému a zas jen tak bez nějakých jistot, místo aby usilovně hledala byt, je to asi pohodlnější, já to nechápu a jsem ráda, stačí tady ty story , někdy mě nad tím stojí rozum stát
ODPOVĚDĚT |
| | jarmila š. (jarla) ID 263223 (8.9.2014, 11:51) |
azyláky bývají většinou plné,kamarádka se tam, snaží dostat už rok
ODPOVĚDĚT |
| | | Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (8.9.2014, 13:53) |
Paní psala, že tam nechce.
ODPOVĚDĚT |
| | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 12:12) |
Jaruš, být v situaci kdy mi hoří koudel u zádele, tak jdu klidně do azyláku na druhý straně republiky. Vezmu práci s ubytováním, nastrkám žádosti o byty, klidně vybydlené byty s opravou na vlastní náklady, kam to půjde. Jenže lidi mají plný huby bídy ale chtěli by byty v centru, moderní a zdarma. (netvrdím že je to tazatelka) Tady ve vsi byly byty 2+1 + balkon, veranda, zahrádka - i se zálohama na vodný/stočný cca 2500,- Lidi neměli zájem, protože přece nepůjdou na vesnici. No tak ať bydlí ve městě - pod mostem. Jedna paní chtěla sepsat žádost o sociální byt - když mi diktovala podmínky, musela jsem se smát - byt alespoň 2+1, v přízemí a nebo s výtahem, jen v určitém městě a nééé v ulici xxx protože tam bydlet nechce. Už vidím úředníky jak nad takovou žádostí zajásají.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (8.9.2014, 13:55) |
...a s vanou (žádnej sprcháč), připojení na internet a slušně vybavená kuchyň
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 14:38) |
O takové samozřejmosti netřeba diskutovat
ODPOVĚDĚT |
|
Sandra F. (Carcullca) ID 342099 (8.9.2014, 9:01) | MYSLIM ŽE V TETO SITUACI NEJSTE SAMA.JE NAS VIC.bohužel jsem si to uvědomila až když bylo pozdě.já jsem přistěhovalec,v cizím kraji a to ani ta střecha nad hlavou není moje..a to sem se vzdala všeho kvůli ničemu.
ODPOVĚDĚT |
|
| Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 6:44) | Lenko, Vy tohle řešíte pořád. Pamatuji si Vaše příspěvky v poradně.
ODPOVĚDĚT |
|
| Jana P. (sindyy) ID 80594 (8.9.2014, 6:04) | OSPOD je orgán sociálně právní ochrany dětí a spadá pod městský úřad. Jeho parketa jsou nezletilé nezaopatřené děti, kdy zastupuje jejich zájem! Ale pokud jste již v azyláku byla, tak jste s ním musela přijít do styku.
ODPOVĚDĚT |
|
| Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (7.9.2014, 21:50) | Děkuji všem za rady
ODPOVĚDĚT |
|
| eva p. (evicela) ID 205626 (7.9.2014, 21:14) | tak jestli nejste jeho manželka a i synek není jeho, bydlíte v jeho domě na dobré slovo , to že tam máte trvalé bydliště nic neznamená, je to pouze evidenční údaj , nic víc, bohužel ano, může vás kdykoliv vykázat, je to pouze jeho dům, nic nenaděláte, i kdyby jste volala policii bude to nanic, on je do domu nepustí a vám bohužel nepomůžou, to je ta bolest jít jen tak k někomu bydlet, nic posichrované na pas blint, bohužel to tak končí
ODPOVĚDĚT |
|
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (7.9.2014, 20:03) | Tak jestli manželé opravdu nejste, tak podle místa trvaléhy bydliště na orgán sociálně právní ochrany dětí při Měú. Ta v rámci ochrany dětí může bydliště najít ale počítejte s tím, že než se najde něco lepšího, může to být i azylák.Až se situace třeba stabilizuje, můžete hledat podnájem a vyřídit si nějaké příspěvky na bydlení apod. Chce se mi napsat, co to máte doma za blba ale podrobnosti o vašem soužití nevíme, tak se raději neptám. Hodně štěstí.
ODPOVĚDĚT |
| | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (7.9.2014, 20:20) |
Míšo díky,právě,že jsem jednou v azyláku byla a už podruhé nechci a na sociálce jsem žádala o příspěky,ale tam mi řekla,že jsme společně posuzováni i když spolu nejsme
ODPOVĚDĚT |
| | | Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (8.9.2014, 9:09) |
No samozřejmě, protože bydlíte, jste hlášeni v jednom bytě.
ODPOVĚDĚT |
| | | Janette N. (Nudlička) ID 152399 (7.9.2014, 21:00) |
Leni, máte rodinu,rodiče sourozence příbuzné určitě vám pomůžou.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (7.9.2014, 21:31) |
Právě,že jsem na tom ještě hůř,mamča bydlí s bratrem v garsonce a mamka nemá práci,s otcem se nestýkám od svých 18 a má dluhy a bydlí s druhým bratrem v garsonce,taky má dluhy a příbuzné?o těch ani nemluvě,protože jsou to chamtivci a nepomůžou a ani nechtějí
ODPOVĚDĚT |
|
| Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (7.9.2014, 19:38) | Může, odhlásí Vás na úřadě z trvalého bydliště a pak na Vás zavolá policajty a Vy budete muset odejít - majitel Vás tam nechce. Přeji hodně sil!
ODPOVĚDĚT |
| | Hanka J. (hajama) ID 175502, mimibazar.cz/hajama (7.9.2014, 20:06) |
Tak s tím odhlášením trvalého pobytu to není tak jednoduché, pokud nepůjdou společně odhlásit na úřad, tak to určitě nejde tak rychle.
ODPOVĚDĚT |
| | | Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (7.9.2014, 20:41) |
Neříkám, že je to z hodiny na hodinu, jistě, že to trvá třeba měsíc, ale pokud majitel bytu nechce v bytě mít někoho nahlášeného, úřad musí vyhovět, a odhlásit ho, pokud majitel nechce mít svou ex v bytě, má na to právo!!!!! Je to jeho byt!!!!!!
ODPOVĚDĚT |
| | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (7.9.2014, 20:15) |
Samotné odhlášení trvalého pobytu není možné. Člověk sám si může změnit trvalé bydliště pouze tak, že se přihlásí k trvalému pobytu jinde. Pak je možné zrušení trvalého bydliště osobě, která už nemá oprávnění byt nebo dům užívat (to je případ tazatelky) a to iniciuje majitel a dělá se to ve správním řízení. Je to poměrně jednoduché, ale má to dvě zákonné podmínky - jednou je, že užívací právo zaniklo a druhou, že osoba už v bytě nebo domě nebydlí. Takže není možné zrušit bydlliště a pak vystěhovat, ale nejdříve se musí osoba vystěhovat a teprve poté požádat o zrušení trvalého pobytu - ten se pak změní na adresu úřadu.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 6:39) |
Není to pravda. Pokud osoba nemá k bytu žádný právní vztah (a tím není trvalý pobyt) může majitel domu/bytu požádat o zrušení TB a město/obec rozhodne v řízení. Mimochodem - vyhodit z baráku partnera je velice jednoduché. Sbalí věci, vyšoupne za dveře a vymění zámek. Hotovo, tečka. Je to bohužel mnohem rychlejší než vystěhovat neplatícího nájemníka
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (8.9.2014, 11:18) |
Já to asi blbě napsala, myslela jsem to tak, že sama osoba nemůže jen tak přijít na ohlašovnu a odhlásit si trvalý pobyt - to byla reakce na paní, která psala, že se půjdou společně odhlásit na úřad. Nebo resp. je možné úplně ukončit trvalý pobyt na území ČR, ale to by byla konkrétně v případě tazatelky už totální katastrofa. Krom úplného ukončení pobytu je možné dělat jen změny - tedy buď se nahlásit jinam, nebo majitel nemovitosti nechá ve správním řízení pobyt zrušit a pak bude osoba automaticky hlášená na úřadě.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 12:03) |
Jasně takhle to je. U tazatelky je problém spíš v tom, že tohle už řeší dlouho a evidentně nic nevyřešila. Přitom už jí tady lidi psali co dělat. Někde tu píše, že nechce do azyláku - no než být někde kde mi hrozí, že skončím na ulici, tak už dávno klepu na dveře azyláku, fary, nějaké nadace atd. Protože jestli jí expřítel sbalí a vyhodí před barák, bude pozdě něco řešit.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (8.9.2014, 7:01) |
Tak já nevím, co není pravda z toho, co jsem napsala - napsala jsem v podstatě úplně to samé, co vy. A jinak ano, partnerství nezakládá nárok vůbec na nic.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2014, 10:39) |
Jituš psala jste že samotné odhlášení z bytu není možné. Je. Vím to z vlastní zkušenosti. Požádala jsem o zrušení trvalého pobytu příbuzných v bytě a normálně jim na úřadě pobyt zrušili a přehlásili je právě na obecní úřad.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (7.9.2014, 20:56) |
Nemát pravdu, teď jsem to řešila s Ministerstvem vnitra, kdy jsem měla v koupením bytě nahlášené va cizince a požádala jsem stát, že si jako majitelka bytu nepřeji mít v bytě nahlášené lidi, které nechci. Šlo to do srávního řízení a protože jako majitel bytu jsem jim nedala souhlas s pobytem v mém bytě, pak je musí odhlásit. NIKDO NEMŮŽE NUTIT MAJITELE BYTU MÍT V BYTĚ NAHLÁŠENÉ LIDI, KTERÉ TAM ON UŽ NECHCE!
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (7.9.2014, 21:06) |
Nevím, co jste řešila s ministerstvem vnitra, ale pokud vím, tak úřady se stále ještě řídí zákonem, kde jsou podmínky jasně dané. Zákon o evidenci obyvatel, §12 Zrušení údaje o místu trvalého pobytu (1) Ohlašovna rozhodne o zrušení údaje o místu trvalého pobytu, c) zaniklo-li užívací právo občana k objektu nebo vymezené části objektu, jehož adresa je v evidenci obyvatel uvedena jako místo trvalého pobytu občana a neužívá-li občan tento objekt nebo jeho vymezenou část.
ODPOVĚDĚT |
|
| Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (7.9.2014, 19:34) | Pokud byste byli manželé, tak by vás vyhodit nemohl. Pokud manželé nejste, tak jste v podstatě jen dva cizí lidé a vy bydlíte v jeho domě pouze na základě jeho souhlasu. Jakmile svůj souhlas zruší, musíte dům opustit. Trvalým bydlištěm vám žádný nárok nevzniká.
ODPOVĚDĚT |
| | Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (8.9.2014, 9:14) |
Ale pokud tam hlášená je, pak ano! Dokud majitel svůj původní souhlas nezruší, majitel jí do bytu musí pustit!
ODPOVĚDĚT |
|
| | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (7.9.2014, 19:24) |
nejsme manželé,to jsem zapomněla napsat
ODPOVĚDĚT |
| | | | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (7.9.2014, 19:30) |
není
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (7.9.2014, 19:49) |
Zkuste se podívat na stránky města - tady jsou různé dokumenty ke stažení a je tam i o pronájmu obecního bytu, takže ty byty určitě mají. Zkuste si tam co nejdřív zajít a poptejte se tam. http://www.frydekmistek.cz/cz/obcan/zivotni-situace/
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (7.9.2014, 19:36) |
Tak to je docela blbý. Jestli fakt nemáte kam jít, tak bych si hned zítra došla na OSPOD v místě bydliště. Třeba by mohli poradit. Nebo nejsou u vás takové ty startovací byty?
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Lenka D. (bafinka30) ID 383650 (7.9.2014, 19:41) |
co to je OSPOD?nejsou tady takové byty bohužel
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|