slovensko
Prosím radu a tip kde se vám nejvíc líbilo na Slovensku, popř. tip na ubytování... máme 2 děti- 9+4 roků.Moc děkuji za rady...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 7 komentářů
Alexandra P. (sisa32) ID 170356 (10.8.2014, 20:47)
www.alpinka.sk
Byli jsme letos, pro děti jak udělaný a spousta výletů v okolí.

ILONA H. (ilonka72) ID 186165 (10.8.2014, 16:27)
ted´ jsme se vrátili ze Štůrova...super a pojedeme zase-teplá voda ikdyž prší-děti nevylezli z bazenu a výlet do Budapešti do zoo-bomba !!! ubytování EL PASO....mají ted´ hodně akce..... |:o)

Zuzana S. (SZuzana) ID 136140 (10.8.2014, 17:12)
Taky pojedeme příští sobotu do Štůrova.Byli jsme tam už před devíti lety a teď jedeme zase i do stejného apartmanu.Můžu se zeptat na tu Zoo v Budapešti?

ILONA H. (ilonka72) ID 186165 (10.8.2014, 17:46)
cestovka tam nabízí výlet do Budapešti-odpoledne až do večera.....ale jsou tam pružní-takže se nás sešlo pár rodin co byl zájem o zoo...ta je suprová !!! cena jako u nás....platí se ve forintech - dospělí 2800 forintů a když jde skupinka /10 lidí/...cena 2000 forintů....dítě 1800 forintů a při skupině je taky sleva....peníze se dají vyměnit až při cestě do Budapešti u mostu ve Štůrově.
Pán s cestovky zařídí cokoliv....ještě je super i Tropicarium.........ale oboje je tak na 3h....tak si člověk musí vybrat-večer nás povozili ještě po večerní budapešti...nádhera.....za autobus chtěl 8 euro na osobu....stálo to za to.......
příští rok jedeme zas a zajedeme na ty ryby+budapešt |:o) |:o)

Maria V. (Archeoložka) ID 324621 (10.8.2014, 14:22)
Doporučila bych návrh pani Miroslavi před Liptovskym Hrádkom jsou ukazatele na ubytování do tater kousek a tam se platí parkovné vše drahé ale byli jsme se kouknout pak jsme jeli spodem na Bratislavu koukli do každého města není problém ubytování ............. jsem slovenka (hello) (hello) (hello)
toto ted zde doporučila pani

Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (10.8.2014, 14:18)
Každý rok jezdíme na Zemplínskou Šíravu, je to strašná dálka, ale děti jsou strašně nadšené. Nově jsou tam otevřeny i termály, my jsme tam sice nebyli, ale chválili je, jsou tam prý i venkovní bazény. 4x denně vyplouvá na okružní plavbu loď po Šíravě. Ubytování neporadím, my bydlíme vždy u rodiny, ale je tam strašně moc penzionů, hotelů i soukromých chat k pronájmu, u vody se pronajímají takové ty maringotky nebo se tam dá stanovat. Ale oplatí se tam jet jen v sezoně, mimo ní je tam mrtvo. Jinak cestou tam se oplatí zastavit na Spišském hradě, nebo v Levoči.

Radka T. (Radulína 1) ID 260780 (10.8.2014, 13:43)
Za nás Vysoké Tatry- Tatranská Lomnice, hotel Urán (Y). Maximální spokojenost, jezdíme každým rokem (Y)

Miroslava R. (mirka233) ID 252815 (10.8.2014, 12:57)
*-)Liptov - Lipt.Mara,Bešeňová,Tatralandia,skanzeny Vlkolinec a Pribylina,Lipt.Mikuláš a pochopitelně salaš Krajinka pod Rožumberokom... (hello) (hello)

Michaela S. (MyskaSv) ID 50588 (10.8.2014, 16:39)
Pridacvam se stejným názorem, včera jsme se vrátili z Liptova, bydleli jsme v Proiseku ve Ville Svorad, pekne ubytování, na jednu stranu Besenova na druhou Tatralandie, oboje tak 8 km a doporucuji salas Krajinka (Y) (Y)

Lenka M. (LenkaMateju) ID 40762 (10.8.2014, 12:11)
Za nas je suler kombinace Sturovo Ostrihom, stridali jsme bazeny a k tomu jeste ruzne vylety a opravdu fajn. Pak se detem take libilo v Tatralandii a k tomu vylety lanovkou do hor, Demenovska ledova jeskyne...