štěnátko bernský salašnický pes
maminky máme doma 7mi týdenního bernáčka.ale zdá se mi že nám nějak moc nejí.dávám mu mlíko s piškoty nebo rohlíkem,lepší granulky bud v mléku nebo vývaru a taky na kousky uvařené maso.vajíčko,tvaroh..ale všehojen trošku sní a je to.jinak je pořád
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 16 komentářů
Lucie F. (inglulie) ID 237299 (27.12.2013, 14:54)
proboha mléko s piškoty a rohlíkem? To poradil kdo? proč si pořizujete zvíře, když se o něj neumíte postarat?

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (27.12.2013, 18:36)
Tak se přiznejte všichni chovatelé zvířat, kdo dává pejskům piškoty...zasloužíte zastřelit... :-D...Lucko, proč by paní nemohla dát piškoty? Určitě psovi nedává pytel denně...mléko budiž i když ani v tom nejsou veterináři zajedno...ale piškoty...doufám, že ani vy nedáváte svému dítěti piškoty, pro vaše děťátko totiž taky vůbec nejsou zdravé... (H)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 19:23)
děkuji :-) přišlo mi to tak že co člověk nemá tak si raději nemá ani pořizovat takže ani děti,protože na dítě se můžete v knihách nabiflovat všechno,ale realita je stejně vždycky jiná a že se člověk na něco zeptá není přece nic hrozného.raději mě zajímá názor lidí než co je kde několikrát psáno a navíc pokaždé něco jiného. :-$

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (27.12.2013, 19:58)
Nenechte se otrávit...pár piškot žádného psa ještě nezabilo, na cvičáku jich má každý plnou kapsu. Sice obsahují alespoň ty běžné více cukru ale pokud má pes dostatek pohybu, tak žádná újma opravdu nehrozí. S pejskem je to jako s lidmi, taky si dopřejem sem tam nějakou dobrůtku a pokud psi dosávají piškoty opravdu jen občas za odměnu nebo jen proto, že mu prostě chcete udělat radost, nic se neděje. Jen si dávejte pozor na čokoládu, aby ji někde doma neukradl a nesnědl, z té by měl opravdu problém. (F)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 20:57)
ano to jsem taky už slyšela že je pro ně nebezpečná.všechno mám mimo kuchyn a tam se nedostane :) musí se hlídat jako malé mimčo :) divoch jeden

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 16:35)
tak k vaší odpovědi nemám slov.vypadá to že jste paní dokonalá :-S. navíc piškoty a mléko jsem dávala jen první den když byl doma.ted je mu 7týdnů.ptala jsem se jen na názory,ale věděla jsem že se zase někdo kdo do toho bude rýpat najde |-)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (inglulie) ID 237299 (27.12.2013, 21:55)
Tak za a. o piškotech s mlékem píšete Vy, ne já. Netuším jak dlouho ho tím krmíte nebo nekrmíte. Za b. proti piškotům nemám nic, jen jejich výživná hodnota je poněkud nulová a krmit štěně mlékem s rohlíkem, to nechápu koho může vůbec napadnout.

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 23:22)
psala jsem mimo jiné.psů jsme měli už několik,ale ted máme tuto rasu bernáčka tak mě zajímali postřehy od chovatelů kteří je mají..třeba že se dává občas tvaroh na klouby a podobně..mléko s piškoty jsem dala párkrát a ne celý den.střídali jsme s granulkami a dalšími..paní jim dávala od které jsme ho měli-piškoty a mléko,tak proto..
pochopím názor když někdo napíše že by se mléko nemělo dát,ale názor tipu-proč si pořizuju zvíře když se o něj neuím postarat?? to opravdu nemám slov..když vám to vadí tak raději nepište.

ODPOVĚDĚT
Petra Z. (petrazelenka) ID 447515 (27.12.2013, 10:10)
Pravidelně jsme jí vážili aby přibírala max 1 kg týdně, jak se píše v chytrých knihách. Jinak vše dělám na doporučení bráchy veta, u něhož doufám, že ví co dělá a neříkal by nám nějaké bludy. Jinak říkal že mléko a pečivo ne, stejně tak brambory ne, vejce max 1 týdně. Ale to se píše i v těch knihách co mám o ZR :-) , Jinak hovínka taky prohlížim, bohužel naše princezna je čunča a sežere venku kde co, takže je to jak kdy, ale většinou tuhé a hezké. ,-) Taky má na to vliv stres a přehnané emoce, vždy po cvičáku je to fůj fuj ,-) No, snažte se řídit rozumem, pozor na obezitu a jinak si zužívejte malého broučka každý den, protože to strašně letí a za chvilku z toho bude telátko :-)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 11:25)
děkuju..budem vážit :) brambory by neměl žádný pes,prý je pejsci nestráví..hovínka má ted krásné a už jí lépe než před 2ma dny..asi to bylo tím stresem z nového prostředí :) jinak užíváme si pořádně..zaměstnává celou rodinu a když u něj nikdonení tak knourá a vyžaduje pozornost.je s ním sranda ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (27.12.2013, 12:25)
Vidíte a právě mnozí veterináři vařené brambory občas doporučují, běžně i po operacích. Nesmí se ale často a ve velkém množství, zkrátka na zpestření, stejně tak se psům doporučují ořechy, mandle zase na zpestření stravy. Víte, se stravou psa je to stejné jako se stravou člověka. V případě psa chceme být velmi přísní a dbáme na to aby jedli superzdravě ale u sebe už tak přísní nejsme, taky většinou nejíme podle všech doporučení lékařů. (F)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 12:30)
máte pravdu.každý říká něco jiného a taky si myslím že pro zpestření se občas může dát cokoli :)..co člověk to názor

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (27.12.2013, 12:37)
No právě, my už měli za ta léta psů řadu a ať jsem se vyptávala veterinářů, chovatelů na tu pro psa ideální stravu, nikdy se neshodli. Ty brambory radil přímo nám když byl pes po operaci, rozmačkané vařené brambory, prý mají hojiný účinek za zažívací trakt...zpočátku jsem ze všech těch rad byla trochu jelen ale pak jsem to hodila za hlavu, takových dvacet let zpět žádné superkvalitní granule nebyly, krmilo se běžnou stravou, vybíraly se ty potraviny, které jsou pro zvířecí zažívání příznivé a pejsci byli zdraví, chodili na výstavy...tak ať vám ten váš krásný pes dělá jen radost... (hello)

ODPOVĚDĚT
Martina Z. (frmax) ID 218041, mimibazar.cz/frmax (27.12.2013, 9:54)
Náš berňáček má půl roku. Mléko a piškoty se nedávají. U nás to bylo úplně stejné. Taky se mu nechtělo moc papat. Konzervu ano, ale granule ne. Jestli mu budete chtít dávat granule, neměla by se dávat ze začátku konzerva, protože je bude odmítat. Nám vete radil, vydržet, hlady neumře, pak si je vezme. Když jsme míchali konzervu, granule během dne, trpěl na průjem. Občas dáme syrové maso, konzervy nedáváme vůbec. Jinak kvalitní granulky a je to pěkný statný kluk. Přivezli jsme si ho stejně jako Vy a vážil 6 kg. Později budete jídlo před ním schovávat :-) Třeba mu nechutnají granulky co pro něj máte.

ODPOVĚDĚT
Petra Z. (petrazelenka) ID 447515 (27.12.2013, 9:52)
škoda, že to byl chovatel jen pro penízky, jinak by Vám poradil lépe, ale nechci moc hodnotit, aby se do mě někdo neobul, kažý má na to svůj názor, každý si pak nese důsledky svého jednání, takže já napíšu jen mé zušenosti, od srpna máme štěně zlatého retrievra. Přivezly jsme si jí v necelých 9 týdnech, chtěli jsme aby byla co nejdéle u maminky se sourozencema, vůbec se jí nestýskalo, byla hned veselá. Papkala do 12 týdnu 5x denně, byla zvyklá od miminka na rozmočené granulky Proformance, kupuji stále ty, zatím jí chutnají, teď v 6 měsících dostává 3x denně, ráno večer granule, jen suché, polité vodou a k obídku má jen symbolicky buď tvaroh, vajíčko, kuřecí srdíčka, těstoviny, rýži, maso, zeleninku, prostě co zrovna je tak namixuju a papká pěkně. Potom v dopělosti bude dostávat 2x denně, jednou nám nikdo u tohodle plemene nedoporučil, protože jsou to jedlíci a lepší jim dávku rozdělit na dvě. Každý

ODPOVĚDĚT
Martina Z. (frmax) ID 218041, mimibazar.cz/frmax (27.12.2013, 9:57)
Souhlasím. Velkým plemenům se mají dávky dělit i v dospělosti. Miminkům se dává 4x denně, do 6 měsíců 3x, od 6 měsíců 2x. Našemu půl ročnímu dáváme zatím 3x denně a vyhovuje mu to.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (27.12.2013, 10:00)
Taky jsme to tak dělali. (F)

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (brouk1975) ID 297884 (27.12.2013, 8:51)
Jak brzy? 7 týdnů je tak akorát. Bohužel někdo dává už na 6 týdnech, tady to brzy je..Nicméně, mléko nedávejte.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (26.12.2013, 20:38)
Mě kdysi když jsme si pořídili prvního psa vet řekl, že všechna mláďata savců mají trávení na mléko uzpůsobené, pokud ho od malinka pijí, jakmile fena přestane kojit, pak trávicí ústrojí tuto schopnost postupně ztrácí, pokud ale podávte nadále, enzymy se stále tvoří, tedy mléko nezavrhnul. Dávali jsme všem pejskům mléko normálně, kravské i kozí a nikdy žádný problém neměli, měli ho moc rádi, průjem ani zvracení nikdy, tak nevím, je to asi kus od kusu ale granule bych do mléka nenamáčela. Proti stravě jako takové já osobně nic nemám, jen bych omezila piškoty apod. Podle mých zkušeností i na této stravě psi dobře prospívají, ti naši jsou toho důkazem. Řekla bych, že trochu teskní, resp. ještě se úplně neaklimatizoval, bude líp. Je krásný. (hello)

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (27.12.2013, 11:35)
(Y) (Y) (Y) (L) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (26.12.2013, 20:37)
Náš boxer jako mimino baštil krupici (Y) (Y) (Y) (&) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Petra M. (Berušánci) ID 164875, mimibazar.cz/berusanci (26.12.2013, 20:28)
MLÍKO NÉÉÉÉÉÉÉ

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (26.12.2013, 20:15)
Máme štěně NO. Brali jsme ho v 6 a půl týdnu. Nejdřív jsem se zeptala, čím bylo krmeno a koupila stejné granule. Problém s krmením pak nebyl.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (26.12.2013, 20:08)
Nedávejte mléko! Je naprosto nevhodné a psům způsobuje střevní potíže. Ani přeslazené piškoty nejsou vhodné ani rohlíky. Proboha, kdo vám takovou zrůdnost poradil? Dávejte mu štěněcí granule, ale máčejte do vody ne do mléka!!!!!! Nebo kvalitní konzervu se psími těstovinami. Náš veterinář nedoporučil ani tvaroh a jiné mléčné výrobky, protože po nich pes příliš rychle roste a kosti nemají dost času na zesílení. Ale občas ho dát i s vajíčkem můžete.

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 22:01)
paní od které jsme štěně braly.ptali jsme se co jim dávala aby člověk věděl..granule mu nějak nechutnají.namáčela jsem do vývaru.myslím že je to lepší než jen do vody,ale tak jako tak nechce..spíš mu chutnají celé nenamočené,tak budu zkoušet alespoň takto.dnes večer jsem zkusila jseště konzervu a mohl se po ní utlouct,tak jsem ráda že se konečně najedl :)

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (26.12.2013, 22:08)
Pokud mu chutnají nenamočené, tak mu je dávejte, my jsme vůbec nenamáčeli, dostává od začátku samotné (Y)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 22:09)
(Y) budeme zkoušet

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (26.12.2013, 20:06)
ani mlíko ,rohlík a ani piškoty mu prosím nedávejte.Proč jste si ho brali tak brzy? *-)A čím ho krmil chovatel? *-)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 21:57)
štěňata se dají brát od toho 6tého týdne,kdy má udělaná očkování a odčervení.na to budeme i ted ještě chodit.paní jim namáčela rohlík a piškoty do mléka a přidávala právě už i granue,tak jsem vše vyzkoušela a jen si zobnula bylo

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (26.12.2013, 19:56)
My máme už trochu větší psí miminko - 6 měsíců, ale nemůže mlíko. Má po něm průjem. To že je dobře živený poznáte podle stolice, že je pevná a často jak má být. Naše měla průjem po granulích, museli jsme vyměnit. Jinak dáváme i syrové maso, zeleninu. My si jí brali od její původní rodiny až po 3 měsících, takže jsme taky žádné stýskání nezažili, ale je to normální (F) Jinak na klouby jsme koupili nějaké vitamíny, dáváme jeden denně, máme labradorku a ty taky v dospělosti trpí na klouby.

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 22:03)
stolici má vpořádku,kontroluji :)na klouby taky musím pořídit

ODPOVĚDĚT
Martina H. (luckyman) ID 24930, mimibazar.cz/luckyman (27.12.2013, 10:31)
Dobrý den, máme 7 měsíčního zlatého retrívra a na klouby pro větší plemena nám byl doporučen CHassoton - je to čistě přírodní přípravek, dávkuje se dle váhy podle návodu, ze začátku půl čajové lžičky denně zamíchat do žrádla, pak se dávka zvyšuje http://www.rajkrmiv.cz/veterinarni-pripravky-pece-o-klouby/chassoton-4plv-400g Od 6 měsíců máme opět na doporučení tento přípravek http://www.rajkrmiv.cz/veterinarni-pripravky-pece-o-klouby/caniviton-forte-30-plv-1000g

ODPOVĚDĚT
MAtoušková K. (katka 61180) ID 191922 (26.12.2013, 19:37)
mi ted máme doma štěnátko taky.v pondělí nám paní doktorka říkala že mu máme dávat tvaroh,vývar,vajíčko,těstoviny míchat s masíčkem klidně i z konzervy.to mu chutná nejvíc.sní toho ale taky málo a říkala že si sám řekne kolik.tak nemějte strach.je mu asi opravdu jenom smutno.

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (26.12.2013, 20:01)
Také dáváme těstoviny s masem z konzervy, na doporučení veterinářů i původní chovatelky. (Y)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 22:12)
já taky dnes zkusila a paráda.málem snědl i taliř :)

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (26.12.2013, 22:34)
Také poznáme, že chutná. Během chvíle postrkuje kastrol po podlaze jak se snaží vyblízat zbytečky. Určitě budete s berňáčkem spokojení, jsou to ti nejmilejší pejsci na světě. Hlavně pozor, naše je celý rok venku, ale má několik míst, která má uzpůsobená spaní venku (na podlaze dřevěná deska nebo polystyren v igelitu a přes to koberec). Neměli by prochladnout, jinak mají bolesti kloubů a kostí.

ODPOVĚDĚT
Jana O. (jenny) ID 11463, mimibazar.cz/janao (26.12.2013, 23:11)
Jani, proč máte ten polystyren v igelitu? Naše labradorka má taky poystyren v boudě a na tom koberec..máte to kvůli tomu, aby to neokousala?Polystyren má i po bocích boudy a naštěstí ho nechává tak....

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (27.12.2013, 0:31)
No ta naše je právě hrozná šťoura, jakmile se nudila, tak ďoubala kuličky z polystyrenu. ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 23:08)
děkuju za cenné rady.my ho ted máme doma,ale je pravda že venku to miluje už ted.domů se mu nechce,je mu teplo tak má tady spaní na chladnějším místě..až bude větší tak bude už venku.ale kdyby mohl tak je tam ale pořád.jo začíná s ním být sranda..nevím jak váš,ale boty a bačkory jsou v oblibě .to samí hra na schovávanou

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (27.12.2013, 0:30)
Pamatuju si, že první, co rozcupovala, byly nevinné slepice. :-@ Nejraději má prázdné PET lahve, jak křupou po betoně ,-) . Ale to má ráno hodně psů. Ona s ní pořád běhá v papule a láká ke hře. I na schovávanou jsme si hráli ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Karla K. (veselanka) ID 232456, mimibazar.cz/veselanka (26.12.2013, 19:15)
Mléko - špatně (psi nemají enzym na trávení laktózy),piškoty obsahují cukr, taky bych štěněti nedávala, dáváme dospělému psovi jen za odměnu, max. 3-4 denně. Pokud máte kvalitní granule, jak píšete, tak mu stačí. Ale suché! - žádné namáčení! Ten tvaroh jen občas. (&)

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (26.12.2013, 19:27)
Tvaroh doporučují veterináři bernským salašnickým psům, protože trpí ve stáří na bolesti kostí a kloubů.

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 9:13)
je slepice.my máme taky slepice a ještě kachny a husy.chodím s ním každý den za zvířaty aby si zvyknul,zatím moc velký zájem nemá,jen se mu líbí kočky.ještě se zeptám netrpí na nějaké nemoci?já jen čatla a slyšela žeprávě na ty klouby,ale prý jsou i náchylní na nemoci.děkuju

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (27.12.2013, 10:58)
Pred 14 dny nam umrel retrivr na lymfom a dle veta je tato nemoc rozsirena prave u retrivru, boxeru a bernaku. Tak na to pozor. Jinak mame zrovna 7 tydenni stendo retrivra a krmime jen stenecima granulkama (zatim od chovatelky) namocenyma ve vode. Jinak ma tak 8 psich piskotu denne, za odmenu. Na stedroveceri dostal do granulek varene masicko, dnes mi pil z hrnku zeneny caj (neslazeny) kdyz jsem se nedivala ,-) ale jinak nic, nechci mu zaplacat brisko, je jeste malicky, rohliky, mliko apod bych mu nedavala, na tvaroh atd. pozor, pak moc rostou a kosti nestihaji a ve stari pes trpi. Poptejte se veta, ale zatim bastu moc nezpestrujte, na to je cas Staci granulky. A basti 5x denne.

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (27.12.2013, 10:37)
Ta nase mela po narozeni kylu, proto ji nikdo nechtel. Pritom slo jen o operaci, kdyz uz byla u nas. Ten mesic, co se narodila, jsme prisli o prvniho pejska, takze jsme dalsi shaneli az za dva mesice. Pak mela bohuzel mimodelozni brezost, prestoze mela priznaky brezosti, stenatko ani na ultrazvuju videt nebylo. Pak to bylo o minuty, mame to k veterinari asi 15 minut, malem jsme o ni prisli... Takze nikdy stenatka mit nebude, hodne ji to psychicky poznamenalo, ma materske sklony k nasi kocce. Z okoli vim, ze bernackum byva osudne prekuleni zaludku, nebo i infarkt. Pribuzni meli take bernacku, ta mela ke konci obrovske bolesti kosti a kloubu.
A pokud bude mit zrzave chlupy, pak je to mrkvi ve strave, skodlive to neni, ale vydesi to :)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (27.12.2013, 11:21)
my měli předtím jiné plemeno,tak ted vše zjištuji.s tím žaludkem jsem taky slyšela a dokonce se to i našemu soudedovi stalo osudným a dvouletá fenka mu kvůli tomu umřela..hlavně prý po jídle se nemají překulovat..je to docela těžké hlídat,protože ten náš dáblík to ted chce dělat skoro pořád,ale je doma tak se dá uhlídat.musím doufat že bude vše vpořádku.děkuju :-)

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (27.12.2013, 11:28)
Proto krmime pouze vecer, aby uz jen lehla a spinkala. Aby nedelala opicky a nebyl maler. Hezky den a at vam dela samou radost.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (26.12.2013, 19:12)
My máme skoro osmiletou, dostává jídlo jednou denně, večer v 8 hodin. Během dnes dostane maximálně dvakrát rohlík, chleba nebo nějaký pamlsek. Zajděte k veterináři, možná něco snědl mimo vaše vědomí. Z naší zkušenosti se mi zdá, že třikrát denně je zbytečně často.

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 19:18)
jéé já se omlouvám je 7mi týdenní :)..máme ho doma 3tí den,je možné že to z odloučení od ostatních štěnátek se kterými byl do té doby?děkuji

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (26.12.2013, 19:29)
Aha tak jestli ho máte takto krátce, pak se mu asi opravdu stýská. Hodně se ho snažte zabavit, aby se mu nestýskalo. My tu naši přivezli v červnu, byla u původní rodiny dva měsíce a pořád blbla, takže jsme nepocítili nějakou nechuť k jídlu.

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 19:38)
To máte pravdu..hrajeme si s ním stále pokud nespí,je pravda že už je to o 100% lepší.první dny se pořád klepal strachy,ale ted už ne a je samá hra :)i my s manželem blbnene jak malý děti ,-)

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (26.12.2013, 20:02)
Určitě teď máte doma hodně veselo, ta naše je pěkné třeštiprdlo, krásně jsme se spolu všichni vyblbli. (Y)

ODPOVĚDĚT
Tomáš M. (Tomáš+Lucka) ID 195516, mimibazar.cz/tomaslucka (26.12.2013, 18:58)
hraví,lítá .najíst mu dávám 3xdenně ,pravidelně..má ted 7,5 kg nemáte někdo zkušenost?moc děkuju za každou zkušenost a radu :-$

ODPOVĚDĚT