Martina J. (mattysek22) ID 198875, mimibazar.cz/vlasy-shop (29.11.2013, 22:04) |
Multipad nemáme, ale máme velmi špatnou zkušenost s Alzou (konkrétně s reklamací u Alzy)
ODPOVĚDĚT |
| | Petra Č. (chada) ID 21310, mimibazar.cz/chadulka (29.11.2013, 22:12) |
tak já si na alzu stěžovat nemůžu
ODPOVĚDĚT |
| | Martina J. (mattysek22) ID 198875, mimibazar.cz/vlasy-shop (29.11.2013, 22:21) |
Zkuste pohledat na netu "reklamace u Alzy". Bohužel jsme si to vyhledali až jsme měli problém a nestačili jsme se divit
ODPOVĚDĚT |
| | | | Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (30.11.2013, 9:51) |
Na Heurece je diskuze http://obchody.heureka.cz/alza-cz/diskuse/...já vždy než objednám nějaké zboží, tak čtu i recenze obchodů a raději připlatím nějakou stovku a nakoupím v obchodě, kde není tolik rozhořčených zákazníků Ale k tabletu, nemáme tento, ale od léta mají děti každý svůj Prestigio MultiPad PMP 5570C Duo (už se neprodává) a zatím spokojenost, jen jsem musela zformátovat baterku Jo a my léta nakupujeme elektroniku a PC v tomto obchodě http://www.exasoft.cz/prestigio-multipad-pmp5780_d76381.html a nikdy jsme neměli žádný problém, i jedna reklamace, kterou jsme měli byla vyřízena do 14 dnů a když jsme měli problém se stolním PC, který od nich máme už asi 6 let a odešla nám grafická karta, tak si nechtěli vzít nic ani za práci a ať už jsme potřebovali s čímkoliv poradit, vždy byli velmi ochotni, takže my už ani jinde nenakupujeme.
ODPOVĚDĚT |