Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (1.8.2013, 9:49) | Poslední dobou se mi rozmnožili nespolehlivý nakupující. přijde objednávka, na kterou reaguji, se zákaznicí normálně komunikuji, vše se zdá v pořádku, nechá si zaslat podklady k platbě a já čekám na připsání peněz na účet, když po několika dnech nic nepřijde kontaktuji nakupující , s tím že peníze nepřišly, co se stalo, , nereaguje, pak jí napíšu znova a ona mi napíše že objednávku zrušila, ale zrušení objednávky mi nepřijde. stalo se mi to teď od začátku prázdnin, tímto způsobem už asi 5x, jak to řešíte vy? Udělujete každému negativné hodnocení, nebo to hodíte za hlavu? Už mě to přestává, bavit, kdyby mi přišel e- meil že se objednávka ruší tak nic neřeknu , ale ono mi nic nepříjde a všichni mi tvrdí že mi to posílaly, jinak mi e- mail normálně funguje.
ODPOVĚDĚT |
| | Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (1.8.2013, 10:14) |
Marti, já zrovna řeším stejnou věc, paní chtěla ode mně autosedačku, a že na to spěchá potřebuje ji mít v pondělí na dovču pro syna, předevčírem v noci mi psala jestli by mi mohla přeposlat potvrzení z banky a já bych ji autosedačku hned poslala, aby ji měla včas, ale, že by ji vzala za 1200,- (cena autosedačky 1100 + 100,- poštovné),tak jsem hned ráno zjišťovala za kolik a jak co nejrychleji ji poslat, poštovné i s balným jsem ji napsala 160,-, tak jestli s tím souhlasí, což je jen o 60,- než si představovala, já když něco nakupuji, taky respektuji cenu zboží a dopravy....pak jsme se s manželem dopoledne magořili, aby jsme sedačku co nejlíp zabalili a co myslíte, od té doby se mi nikdo neozval, kdyby aspoň, že si to rozmyslela, ale ani to ne, taky mě to vytočilo
ODPOVĚDĚT |
| | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (1.8.2013, 10:26) |
přesně kdyby to aspoň napsaly, ale jim je to jedno, že mi čekáme jestli si to vezmou nebo to máme vrátit do prodeje. Já mám fákt vztek
ODPOVĚDĚT |
| | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2013, 10:11) |
A že se dycinky ztratí právě to zrušení - to je náhodička Střílejte negativy, ušetříte tím čas dalším prodávajícím. Kdyby dotyčná, která takhle "spolehlivě" ruší objednávky měla od předchozích za to samé negativy, nemusela jste Vy čekat na odpověď (která stejně nedošla) a věděla by jste co čekat. Za mě negativ. A do podmínek napsat, že požadujete zrušení objednávek pouze přes MMB nikoli jen mailem. Předejde se tak záhadným ztrátám mailů
ODPOVĚDĚT |
| | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (1.8.2013, 14:46) |
Už to mám v podmínkách.
ODPOVĚDĚT |
| | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (1.8.2013, 10:24) |
Ano máte pravdu náhodička. jenže já se právě nechci ohánět negativy, ale ohužel jen proto, abych taky nějaký neslízla, jsem poctivá obchodnice a ochotná se načemkoli rozumném domluvit, ale nevím, s některými ... se člověk prostě nedomluví. Já si negativ od nikoho nezasloužím, nikdy jsem nepodvedla nikoho a bojím se že když ho dám tak se mi vrátí a paní mi udělá veřejnej cirkus. A ono se to špatně pak dokazuje kdo má pravdu. A všichni víme že ze sta objednávek je třeba jen 50 hodnocení, a já jich mám jen 23 , všechny kladné. ale týhle ho dám, i jsem jí napsala, bud ať pošle peníze nebo jí ho dám, a ona že ať jí ho dám že jí to je jedno, a to tu prosím nemá ani jedno hodnocení a má účet dva měsíce, tak hnedka první bude mít negativní, a výmluvy typu já objednávku rušila, protože jsem zrovna dostala oblečené od známé to je fakt už trapné, paní objednávala oblečení na zimu za 400 kč to je náhoda že
ODPOVĚDĚT |
| | | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2013, 11:46) |
Tak když se bojíte dát negativ jenom proto aby Vám ho protistrana nedala taky - pak Vám není pomoci. Přece pokud dostanu negativ neoprávněně, můžu kontaktovat admin a ten mi negativ smaže. Když je někdo nevychovanec co neumí dát vědět, že si obchod rozmyslel, pak má negativ zaslouženě a hotovo. To je stejné jako když lidi napíší negativ, protože jsou nespokojený se zbožím, s jednáním prodejce, atd. a když dostanou zpět peníze, tak negativ smažou. Nakopala bych takovým prd.l Protože když pak kouknu do hodnocení a vidím samé kladné, jak mám kurňa vědět, že prodávající je mrcha?
ODPOVĚDĚT |
| | | | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (1.8.2013, 11:53) |
JÁ JSEM JÍ HO NAPSALA A ANI MI NEDOŠLO ŽE MOHU POŽÁDAT ADMINA O SMAZÁNÍ . bYLA JSEM Z TOHO ROZHOZENÁ, MÁM ZA POSLEDNÍ DOBU VÍC TÍMTO ZPŮSOBEM ZRUŠENÝCH OBJEDNÁVEK NEŽ ODESLANÝCH BALÍKŮ. DÍKY ZA PŘIPOMENUTÍ. NA TOHLE JSEM NEPOMYSLELA. NĚKTEŘÍ LIDÉ JSOU FAKT DOST DRZÍ. dÍKY.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2013, 11:57) |
Dejte si opravdu do podmínek, že zrušení objednávky požadujete přes MMB. Pokud někdo zruší mailem, který nedojde, bude následovat negativ.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (1.8.2013, 10:24) |
jí známá zrovinka přinesla zimní bundy. Asi mám špatné známé mě nikdo nic nenosí.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (1.8.2013, 10:32) |
Přesně, já taky nechci dávat negativ, pak Vám ho naoplátku napíše taky a to jen za to, že je člověk dobrák a snaží se vyjít vstříc ...já dala autosedačku znova do prodeje, jen kdybych věděla, že to tak dopadne, neblbnem s manžel s balením a počkám si až se někdo ozve a osobně si ji vyzvedne, tak mi tady straší obr krabice
ODPOVĚDĚT |
|