Jdu na radu. Máte doma pejska co kousl dítě?
Máme labradorku/6/ co nám dnes kousla syna kamarádky. Udělala to již po druhé. Minulý rok se ohnala - stiskla chlapečka když k nám od sousedů lezl přes branku. Měla na zahradě štěňátka.Dnes je bez štěňat.Chlapeček ji chtěl hodit její balonek.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 62 komentářů
Markéta P. (máma.) ID 11215, mimibazar.cz/mama (11.5.2013, 18:56)
Mám děti i psa, chování psa je naprosto v pořádku v první situaci si chránil své a v podstatě i vaše území, nikdo nemá co lézt přes plot a v druhé situaci je to sporné, pokud mu cizí dítě bere jeho hračku tak jen upozornil, že hračka je jeho a že si to nepřeje, přesně jak popisují jiné mamči, kdyby chtěl opravdu kousnout vypadalo by zranění úplně jinak.
Dávejte větší pozor na své návštěvy a upozorňujte děti, že zvíře je živý tvor s vlastním mozkem, takže nebude vždy dělat to co zrovna chceme , aby dělal.
Agresí, bytím atp. se situace ještě zhorší a vyvolají u psa jen agresivní odezvu, nebo patologickou bázlivost.
A věřit mu nikdy nemůžete na 100% pořád je to "jen zvíře".
Nedělejte z toho haló a užívejte si jaro a domácího mazlíčka jistě by za Vás a vaši rodinu položila život. (pes) (&) (hello)

ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (10.5.2013, 11:19)
Máme také pejska, ne labradora (francouzského buldočka), ale také mu vadí prudké pohyby u dětí - sice děti miluje, ale když běhají, křičí a skáčou tak se mu to nelíbí. Kdyby Váš pejsek chtěl ublížit tak by kousnul určitě pořádně, protože psíci mají silný stisk - chtěl jenom zastrašit. *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Martina P. (Lhotap) ID 106984, mimibazar.cz/lhotap (9.5.2013, 17:58)
Moc děkuju za každý názor a radu. On to manžel to utracení řekl spíš ve vzteku (6). Já ji zavírám pokaždé když vím že někdo má přijít. Asi si Bony chránila svoji hračku. Jsem ráda že se nestalo nic horšího a jsme ponaučeni a doufám že i manžel. je vycvyčená, poslouchá a za nic na světě by jsme ji nedali.Jen mě zajímalo jestli je to možné že si takhle brání svoje věci i rodinu.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (kalisar) ID 171542 (9.5.2013, 20:21)
Martino, samozřejmě, že si každý brání a chrání to svoje. Na jednu stranu víte, že kdyby chtěl někdo Vašim dětem ublížit tak nemá šanci.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (kalisar) ID 171542 (9.5.2013, 17:49)
Pes se zachoval tak jak má od přírody dáno, s tím nic nikdo neudělá, je to prostě instinkt. Ony i děti by měly dostávat výchovu co a jak si ke psům dovolit a jak se chovat v jejich blízkosti nebo když ho potkají. Sama jsem zažila spoustu dětí, které se s výkřikem jééééé pejsek vrhly ( skoro doslova ) mému rotvajlerovi kolem krku. Měl košík a byl i na vodítku, takže pod mou kontrolou ( a to i má služební výcvik ), ale maminky postávaly okolo, povídaly si na děti nedávaly pozor. Na moje upozornění co všechno se mohlo stát, být na mém místě někdo jiný s jiným psem jsem se dozvěděla co jsem za zvířecí druh, že můj pes je vrah dětí a jak si vůbec mohu dovolit takového zabijáka vodit ven. Podotýkám, že se to stalo v lese.Takže stejně záleží na Vás jak se rozhodnete, ale přemýšlejte jak z pozice psa tak z pozice napadeného, bez emocí a v klidu ať máte jistotu, že jste rozhodla správně.

ODPOVĚDĚT
Anetta R. (Anettar) ID 422778 (9.5.2013, 12:10)
Všichni hájíte fenku. Zkuste se na to podívat očima maminky toho dítěte nebo vlastníka fenečky. Já jsem milovník zvířat a sama mám doma malou zoo ,-) Ale kdyby můj pes někomu ublížil, okamžitě bych mu přestala věřit a bála se o své děti. Nevolila bych utracení zviřete, ale nabídla bych ho s upozorněním, že pes si dokáže hájit své věci.Je hodně kinologů, kteří by o pejska jistě měli zájem i přes to, co udělal. A nemyslím si, že pán, který svého psa potrestal, za to že kousl, udělal chybu. To ho měl pochválit? Ta fenečka musí vědět, že tohle dělat nesmí. Ať už jí někdo bere hračku nebo ne.... navíc mi přijde, že fenečce začíná vadit čím dál víc... měla štěňata-chápu, hraní s míčkem-už chápu míň, co jí bude vadit příště?
Tak to vidím já. Takže Martinko, je vidět, že i když je fenečka miláček, manžel se o děti bojí-nevyčítala bych mu to, jen bych se s ním zkusila domluvit na dar

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (9.5.2013, 17:43)
Jenže fena nekousla, bylo to jen stisknutí bez krve jako upozornění, skutečně to byla chyba lidí, a to jak chovatelky, která seděla 3m od nich, tak matky děcka, která neměla své dítě pod kontrolou. Já jsem jak chovatelská, tak matka, byť je syn dnes dospělý, tak v dětství jsem ho nenechala s cizím psem, vždy jsem stála mezi děckem a psem já, pokud jsem chtěla pít na návštěvě kafe, musel kluk sedět u mě. Já osobně jsem pro potrestání fenky, ale ne bitím, to zvyšuje bojácnost a agresivitu a fena se pak muže ze strachu ohnat po někom s holí apod.... Ten strach tatínka o děti vidím jako snahu o napravení chyby, když fenu vypustil, něco jako svědomí a pokus o nápravu, ale podle mě nepovedenou nápravu. I pes se musí vychovávat, pokud to teď rodina vzdá a pořídí si jiného psa...bude ho dávat pryč pokaždé? Každý pse si hájí svoje...

ODPOVĚDĚT
Anetta R. (Anettar) ID 422778 (9.5.2013, 12:11)
darování/prodeji fenečky. Ale samozřejmě záleží, jak fenečce věříte.

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (9.5.2013, 17:27)
Cizi dite bez pozvani narusilo jeho prostor. At sousedoviv harantik neleze pres plot a bude klid

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (9.5.2013, 12:58)
Mám malé děti i psy, ale nikdy bych nenechala absolutně bez dozoru svoje dítě s cizím psem. Vím, co ty moje kráčmery dokážou udělat a to, že si to ti naši blbečkové psí nechají všechno líbit je jiná věc. Normální snad je, aby si pes svoje bránil. Jemu nevysvětlíte, že teď je to ještě hra, ale teď už zase musí hlídat.
A i ti moji psi se umí ohnat, když už hra našich holčiček přesáhne hranici únosnosti a nikdy jsem za to psa nezmlátila. Naopak vysvětluju holkám, že pes není plyšák, že ho to třeba bolí, co mu dělají.
Nehledě na to, že tahle fenečka ani opravdicky nekousla - jen stiskla tak, že tam měl vidět zuby. Kdyby mu chtěla opravdu ublížit, dopadl by úplně jinak.

ODPOVĚDĚT
Petra Z. (petrazelenka) ID 447515 (9.5.2013, 12:46)
Myslim, že všichni máme děti a někdo i psa, takže si to dokážeme snadno představit a proto nenecháváme děti se psam blbnout, zvlášť pokud jsou malé, cizí a hloupoučké. A proto víme, že pejsek je v právu, musel by být slaboduchý. Poprvé mu vadil člověk, který mu lezl přes plot, panebože na to přece pes je aby zasáhl. A teď - hra s míčkem a kupou dětí ? Opravdu ví rodiče co se přesně stalo ? Děti řeknou co se jim hodí... neudělali pejskovi při hře něco? . Myslim, že by to musel být úplný gaučák a hlupáček, aby mu nevadilo, že mu cizí člověk sahá na jeho míček. Tak proto se tady každý vyjadřuje, nechat psa žít !

ODPOVĚDĚT
Anetta R. (Anettar) ID 422778 (9.5.2013, 13:03)
já ale přece neříkám, aby ho utratili! Taky bych ho neutratila!!! Ale nevěřila bych mu... a neřekla bych, že psa si lidé pořizují, aby zasáhl, když někdo leze přes plot. Alespoň já tedy ne. Psa jsem si pořídila, že ho mám ráda! Taky pokud jste pozorně četla, co jsem psala, tak jsem psala, že fenečka měla štěňata a že to chápu! Ale když si někdo hraje s míčkem? Cožpak vy, jestli máte pejska, tak mu míček neházíte, nehrajete si s ním? To má ten pejsek hračku a nikdo mu na ni nesmí sáhnout? Je jasné, že pes to jinak říct neumí, že mu něco vadí. Já jen říkám, že by prostě zradil moji důvěru v něj a nenechala bych ho ani se svojim dítětem.

ODPOVĚDĚT
Petra Z. (petrazelenka) ID 447515 (9.5.2013, 13:30)
Ano, jen jste se podivila, že se všichni zastávají psa, tak jsem Vám to objasnila z mého pohledu. Máte psa ráda, ale pes je obranář, také mám své ráda, ale jsou to hlídači, aniž bych je k tomu vedla :-), prostě to tak je od přírody. Samozřejmě, že my jako jeho smečka mu děláme cokoliv, koukáme na zuby, šaháme do jídla, bereme hračky z pusy, všechno, ale nikoho cizího by v životě nenechal, to vím jistě. Stejně jako by nenechal nikoho vlézt přes plot, jeden kamarád to zkusil a jak si to rychle rozmyslel ,-) Takže si myslím, že je potřeba odlišovat chování k cizím a ke své rodině.

ODPOVĚDĚT
Daniela M. (Mispulka2276) ID 327844, mimibazar.cz/mispulka2276 (9.5.2013, 11:16)
Promiňte, ale to si snad děláte pr@el, že chcete dát pejska utratit?! :-o (N) Ještě jste ani nevyužili jiných možností a již takto uvažujete, to mi přijde jako slaboduché, to se na mě nezlobte. Píši to tak, jak to cítím. Když pak třeba něco udělá Vaše dítě, Vám se to nebude líbit, tak ho taky "zprovodíte" ze světa? Asi ne, že? Budete hledat možnosti, jak pomoci. Tak pomocte tomu Vašaemu pejskovi tím, že buď mu najdete jiný domov, když ho nechcete a nepřijímá ho Váš manžel (raději ho seřeže, než aby ho "vychoval" ) nebo ho přihlaste na výcvik atd. nebo prostě hledejte možnost co nejlepší, která by vyhovovala všem. Nejvíc mě dokáže dostat, když někdo rozhoduje o životě někoho, kdo se nemůže sám bránit! Jasně, je to zvíře, řeknete si, ale má také své právo na život, má srdce,city a určitě Vás něchtěla zradit, tak jako to chcete udělat Vy! A u dětí bych psa hlídala! Mám fenu 16 let!

ODPOVĚDĚT
Dada H. (quadka) ID 318533, mimibazar.cz/quadka (9.5.2013, 9:54)
mne je toto tema take velice neprijemne, take jsem zazila utok. proste jsem prosla kolem jak kazdy vzdy tvrdi hodne feny a skoncila mi zakousnuta v ruce. od te doby kdyz vidim velkeho psa tak klidne jdu 10 km zachazku. ja nevim proc dnes stilizuji psy do vsechapajicich inteligentnich nenaladovych idealu. Proste pes nema pobihat volne kolem deti a je to jen zvire. Ja uz z toho mam i nervy, bydlime take na ulici pejskaru a nikdo nema psa na voditku a s nahubkem a co chvile na malou nejaky vyjede, kdyz jdeme kolem takze uz ji nosim v naruci kdyz vidim psa. S prominutim je to jen zvire a kdyz mu neco nesedi tak bohuzel ma celkem silnou celist a kdyz fene neco nesedi nebude vam vysvetlovat ustne ze nema naladu a jde do utoku. Jestli ma vycvik vite jen vy, ale asi by mne ani ve snu nenapadlo nechat pobihat psa s cizimi detmi pohromade. 6leta fena uz ma svoje naladicky. Zodpovednost je na vasi strane ne na strane psa.

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (9.5.2013, 11:31)
... to že malou zvednete je asi to nejhorší co můžete udělat, pes pak má pocit, že mu ukazuje sílu, lepší je schovat jí za vás ... to jen ze zkušenosti ... neberte to zle. mimoto náš pes také běhá na volno, ale nikdy nám nevyjel po nikom, pokud se k němu zrovna neřítí, že si ho pohladí ...

ODPOVĚDĚT
Dada H. (quadka) ID 318533, mimibazar.cz/quadka (9.5.2013, 12:32)
po tom co mne pokousal tak ja zvedam hodne dopredu. ono kdyz jede male dite na odrazedle, tak malo ktery pes si toho nevsima. ja nevim, bud tu mame same posuky :-))))) ale bohuzel tak to je. Ja jsem z myslivecke rodiny, loveckeho psa ma kazdy, ale bohuzel vychovu maji uplne jinou. vycvik, voditko apod.. Nejake pobihani mezi detmi nepripada v uvahu. Je to spis zhyralost dnesni doby ze si tim lidi nahrazuji mazlicka a chovaji se k nim jako k rozumnym tvorum. Porad je to zvire zvykle v pripade ohrozeni ci uleknuti utocit a clovek neni pes aby vedel proc se pes zrovna ohradi.

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (9.5.2013, 14:22)
chapu taky jsem měla reflex zvedat, ale bylo mi vysvětleno, že nee a opravdu to pomáhá, byŤ někdy je problém, že když je pes blízko má malá potřebu ho jít pohladit :( jinak myslím, že pes bez vodítka mezi děti nepatří /nemám ráda psy pobíhající po dětských hřištích a kolem) na druhou stranu naše psisko poslouchá, je z útulku a bojí se lidí víc než lidi jí :) ale záleží na okolnostech ... před odrážedly se jde schovat k nám resp. za nás ...

ODPOVĚDĚT
Zuzana T. (tripi) ID 91204 (9.5.2013, 9:45)
nečetla jsem předchozí příspěvky.My máme hafána,pokud k nám jdou cizí děti,je bud zavřený v kotci,nebo když už ho pustím,má pokaždé náhubek.Jemu to nevadí a já mám jistotu. (L)

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (9.5.2013, 9:35)
Máme velkého psa, je opravdu hodný, na lidi a zvlášť děti se nikdy ani křivě nepodívá, natož aby jim ublížil a nechá si vše líbit, ale nikdy bych ho nenechala samotného s dětmi, dokonce ani s naší dcerou. U vás je to chyba vašeho manžela, neměl vaši fenu pouštět a měl by jí vychovat a ne ji nechat za svou blbost utratit.

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (9.5.2013, 9:08)
Chápu že má pes hlídat to svoje, ale to aby jen tak bezdůvodně napadl dítě není dobré. Sama nevím jak bych to řešila. Kamarádův jezevčík mi v zimě napadl syna. Opravdu bezdůvodně, syn si ho nevšímal, pes seděl asi 1,5 metru od něj pod stolem a najednou se vymrštil a kousnul ho do obličeje. Dlouho jsem to nemohla pochopit, kluk se teď bojí psů, když k nim jedeme tak je k sobě nepouštím a bojím se pořád. Pes není zvyklí na děti, má doma jen dva dospěláky a asi žárlil, trávili jsme u nich pár dní kolem Silvestra a na psa toho bylo asi moc :-( Ale já ho od té doby nemůžu ani vidět, hned se mi to vrací, kluk málem přišel o oko a nechybělo moc a ukousnul by mu i ret. Hrozný zážitek. Doma máme na zahradě labradorku a ta je zlatá, můj taťka říká, že jednou by vyjela po dítěti, tak jde z baráku. Je to fakt složité a těžké rozhodnutí.

ODPOVĚDĚT
Petra Z. (petrazelenka) ID 447515 (9.5.2013, 9:30)
Ale ona nekousla, jen stiskla, takže to nebylo nejspíš nic agresivního, jen asi klučík na návštěvě nevěděl jak se k psovi má chovat, rozhodně by mu neměl brát míček, Vám by nevadilo když by Vám cizí člověk vzal kabelku nebo cokoliv jiného? asi ano, a pes nemá nic jiného než čelist jak to dát najevo. Myslím, že pokud někdo chce psa bez mozku, citů, regování na podněty, tak si má spíš koupit robota nebo plyšáka. My máme dva psi a nikdy nebyl problém, protože víme jak se k nim chovat a co očekávát. Pejska bych neutrácela, nic neudělal, dejte radši rychle inzerát, třeba si ji někdo vezme, než manžel něco provede, myslím, že je spíš nebezpečnější on, když nic neví o psech a pustí velkého psa k cizímu dítěti. :-o

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (9.5.2013, 18:06)
Nejsem zakladatelka dotazu, pes není můj ,-) My psa máme také, děti jsem s ním nikdy o samotě nenechala a hlídám je....A o to víc mě překvapila reakce jezevčíka kterého si malý nevšímal, nezlobil ho, netrápil, nic a on ho přesto pokousal a to ve chvíli kdy to nikdo nečekal, nikdo mu nic nedělal. V místnosti jsme byli 4 dospělí a nikdo z nás tomu nedokázal ani předejít ani zabránit, protože to nikdo nečekal.

ODPOVĚDĚT
Daniela M. (Mispulka2276) ID 327844, mimibazar.cz/mispulka2276 (9.5.2013, 11:25)
Souhlasím s Vámi!.... (Y)

ODPOVĚDĚT
Věra F. (pupečník) ID 54068, mimibazar.cz/pupecnik (9.5.2013, 9:03)
teda s prominutím Váš manžel by potřeboval nařezat a to pořádně, jednak pes to bere jako hru a musíte ho naučit nějaké povely i při hře, třeba nesmíš, pusť...jestli nezvlátáte výcvik, darujte ho někomu, ale určitě netrácet! :^)

ODPOVĚDĚT
lenka k. (mon-cheeris) ID 159881 (9.5.2013, 7:47)
Martinko na jednu stranu pes vám hlídá domeček a vše co k tomu patří teda i balonek proto fenka takto reaguje (&)trestání není na místě vem te si příště pujde k vám zloděj a fena si řekne se@u na něj zas dostanu neee a máte to.jestli chcete radu fenu pochválit a když dojde návštěva psa zavřít do kotce je to i pro váš klid a jak návštěva odejde tak psa pustit nebojte je to lepší rěšení než si udělat zle mezi kamarádkami (L)já mám pudla a když někdo dojde řeknu moment zavřu pudla do ložnice s namíčkem ,-)jinak by návštěva nevzala do ruky ani hrnek s kávou ,-) (C)je fakt že k nám nechce jit ani kominík ,-),když je pudl v okně ,-) (L) (L)tak pejskovi pusinku a manželovi přečíst mmb ,-)nebo mu to rozumně vysvětlit :-) (L) (&) (hello)

ODPOVĚDĚT
Renata Š. (renjul) ID 338769 (9.5.2013, 7:21)
My máme vlčáka a napodzim napadl mou ,v té době, 2,5letou dcerku. Jen tak ji prostě kousnul do čela. Nebylo to nic vážného, ale i tak jel manžel se psem na veterinu a tam ho chtěli hned uspat, ale manžel nechtěl, že ho dáme na převýchovu, takže může ještě někomu hlídat objekt. Je dost agresivní a do domu také nepustí. Párkrát si také kousnul.Psa zatím ještě máme... nemám k němu vůbec žádnou důvěru a velký strach kvůli dětem.Chceme štěňátko,aby vyrůstalo s námi a bylo zvyklé odmalička na nás.

ODPOVĚDĚT
LUCIE J. (ASTAL) ID 103311 (8.5.2013, 23:32)
No myslím si že pes dostal úplně zbytečně chránil své území a utratit pejska ,za co ? s prominutím za vaši hloupost to snad nemyslíte vážně !!!! Měli jsme také vlčáka tenkrát chodily na odečty elektroměrů . My jsme jim ten papírek nalepily na schránku na brance aby nešli dovnitř kvůli psovi , měli jsme tam ceduli jako blázen POZOR PES !!!!!! Ale pán šel stejně i tak dovnitř to mu pes jěště nic neudělal ,jakmile však sáhnul na kliku u domu vturánu ho kousnul. My nebyli doma všichni jsme byli v práci ale pes ho ven nepustil a tak si sedl na studni a musel čekat až přijedem domu. Pak nám povídal jakmile vstal a chtěl jít pryč tak ho pes nikam nepustil a vrčel . A proč ? hlídal svoje území .

ODPOVĚDĚT
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (8.5.2013, 23:25)
Za co ji proboha seřezal??? Za to, že ji sám pustil ve chvíli, kdy to nebylo vhodné??? Za to by měl dostat on, ne pejsek. Když ji chce nechat utratit, znamená to, že jí už nedůvěřuje a odmítá ji, takže bych ji na vašem místě hledala nový domov, měla by žít někde, kde je všema přijímána a milována (&)

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (9.5.2013, 7:39)
Naprosto souhlasím! Je mi pejska moc líto - to snad nemůžete myslet vážně, že byste ji nechali utratit!!! :´( Máte vůbec srdce? Vždyť je to člen vaší rodiny (nebo by měl být). Dejte pejska jiným lidem, určitě se najde rodina, která ho bude mít ráda!

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (8.5.2013, 23:28)
(Y)

ODPOVĚDĚT
Mgr. Marcela K. (Marcelinda) ID 12638 (9.5.2013, 9:30)
souhlasím!!!!!

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (jujatko) ID 31191, mimibazar.cz/jujatko (8.5.2013, 23:04)
Máme labradora a je to člen rodiny. Malé děti příliš nemusí - dělají příliš rychlé pohyby, sahají na něj zezadu atd. Pokud si dá soused ruce na náš plot, tak po něm pes startuje a ruce by mu utrhl. Pošťačku prý už taky rafnul. NIKDY by mě nenapadlo snad jen uvažovat o tom, že bych ho dala pryč (o utracení ani nemluvím). Sousedům jsme prostě řekli, že pokud jejich malej vleze k nám na pozemek, když u toho nebudeme my, tak za psa neručíme. Když k nám jde někdo na návštěvu, tak si ho musí hafan nejdříve očuchat (v tu chvíli nesmí dotyčný dělat prudké pohyby) a pak už je kamarád. Je to prostě pes, který hájí své uzemí a svoji smečku. A tak to má být!!!

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (8.5.2013, 22:59)
popravdě není se co divit pes je šelma nikoliv plyšák !!! Nezlobte se na mne, ale nechat psa a dítě osamotě, prostě děti jen pod dozorem (nikoliv 3M), to je spíš na to seřezat Vás. Kdykoliv k nám kdokoliv přijde tak psisko seznamuje i když jsou u nás po desáté, děti ví, že k ní nesmí ze zadu, a že je vždy nutné k ní jít tak aby je viděla. Jej jednou jsme měli problém, když jí omylem sestra (2 roky) šlápla na ocas, pes se lek dítě se leklo a by z toho škrábanec. Nikdy jí nikdo nic nebere pokud jí to nedá to můžu jen já a přítel) .... možná by to ctělo cvičák .... ale utratit ??? To je asi jako když se mi nelíbí svetr tak ho vyhodím .... pes není věc!

ODPOVĚDĚT
Mgr. Marcela K. (Marcelinda) ID 12638 (8.5.2013, 22:46)
čtu nyní,... utratit??????... no dosti nepřiměřené,.. jak se bavit rychle psa pokud je nevyhovující?? já toto nechápu, jsou další varianty, jak udělat opatření,.. ale nechápu, pokud pejska mate jako člena rodiny a udělá to , co v takové situaci by se dalo předpokládat,...hned se ho zbavit..? nezlobte se, .. je to můj názor, ....to raděj utratit manžela :))) (child12)

ODPOVĚDĚT
Mgr. Marcela K. (Marcelinda) ID 12638 (8.5.2013, 22:43)
stane se, byla to její reakce,.. a pochopitelná, pokud přijdou děcka,.. asi bych ji zavřela do kotce,... neriskovala bych další útok... hlavně žádné tresty.. :(((( ....

ODPOVĚDĚT
Eva Š. (Evika) ID 5777, mimibazar.cz/evika (8.5.2013, 22:31)
Marti, hlídat, hlídat, cizí děti poučit ať si s ní radši nehrají, asi si to fenka vyložila jinak. A nikdy nenechat bez dozoru. Manžela poučit, nechápu jeho jednání no...myslím, že chudák byla vyděšená když ji zbil za co nemohla....měl někdy jiného psa?

ODPOVĚDĚT
Celkem: 29 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>