Výplata
Holky,taky dostáváte část výplaty na pásce a část v obálce??? :-(
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 19 komentářů
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (6.4.2013, 13:37)
Je to bohužel v dnešní době tvrdá realita a běžná praxe, můj chlap to má taky tak, sice mu to chodí na účet, ale na pásce má základ a ostatní diety. Sice je to hnus, ale při dnešním složitém shánění práce jsme rádi, že nějakou stálou má a že poctivě a pečlivě platí. +o(

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 419270 (6.4.2013, 12:59)
Ne *-)

ODPOVĚDĚT
Michaela H. (Amynka31) ID 123299, mimibazar.cz/amynka31 (6.4.2013, 9:00)
já dostávám legálně na pásce celou částku.Ale můj bývalý manžel dostával takto ,když měl potom autonehodu a dostal marodní byla to almužna vypočítaná z částky na pásce to samé potom s invalidním důchodem. :´(

ODPOVĚDĚT
Martina S. (nerti) ID 181406, mimibazar.cz/nerti (5.4.2013, 23:19)
taky jsem tak dostávala několik let........ :-(

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Lenicka6) ID 93706, mimibazar.cz/lenicka6 (5.4.2013, 21:58)
:-one

ODPOVĚDĚT
Jana P. (JanaPas) ID 433039 (5.4.2013, 21:43)
Tohle je skandál. Ono ani tak nejde o důchod - bůhví co bude za X let. Ale takoví lidé nemají nárok na půjčku, o hypotéce ani nemluvě. Protože jak dokázat bankce, že můj příjem není 8 tis. čistého, ale že mám ještě v obálce dalších 8 tis.
Tato doba je opravdu zlá.

ODPOVĚDĚT
Hana P. (Kobliha21) ID 376852 (5.4.2013, 21:31)
chlap to tak míval, zaplaťpánbůh, že je už v jiný práci. To bylo věčně, že to dostanou příště, nebo pokaždý dostali zaplaceno jinak, při nemoci a dovolených dostal h...o, no hrozný. Bohužel to slyším dost často, že to tak je.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (5.4.2013, 21:20)
bohužel tak to dneska je, když odmítnete, je za Vámi dalších x lidí, kteří to vezmou, je špatná doba a né každý si může vybírat např. u nás na severu sehnat práci je katastrofa (N)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Visalaje) ID 283999, mimibazar.cz/visalaje (5.4.2013, 22:16)
To je fakt-není jak pražákům (6) (6) (6)

ODPOVĚDĚT
Lenka R. (lenkac) ID 464, mimibazar.cz/lenkac (6.4.2013, 8:59)
tak se přestěhujte... :-$

ODPOVĚDĚT
Jitka V. (JíVla) ID 304702, mimibazar.cz/jivla (6.4.2013, 16:56)
No tak Leni, to by nešlo. Stěhovat se z Ovy do Phy, to je potřeba plno věcí zařídit, promyslet, nachystat, změnit, vyplýtvat plno energie na plno věcí .... Prostě je jednodušší nic nedělat , sedět doma a prostě nadávat! (H)

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (6.4.2013, 12:34)
a nevíte, jak se může přestěhovat člověk ze severu někam do prahy, když jentaktak vychází s penězi? ono to není jednoduché.

ODPOVĚDĚT
Jitka V. (JíVla) ID 304702, mimibazar.cz/jivla (6.4.2013, 18:08)
Vládi já taky nekritizuji Váš přístup (L) Napsala jsem:Nezlobte se, ale taky jsem alergická na řeči typu: není jak pražákům, což paní před Vámi pronesla....Netvrdím, že je to jednoduché, sama to mám za sebou, ale tvrdím, že každá situace má řešení a pokud si paní myslí, že je to v Pze tak super, přestěhovat se do ní může a např. byt na Moravě pronajat.

ODPOVĚDĚT
Jitka V. (JíVla) ID 304702, mimibazar.cz/jivla (6.4.2013, 16:49)
Do nájmu přece, nikdo netvrdí, že si má dotyčná kupovat rovnou byt za 3 mega :-) Nezlobte se, ale taky jsem alergická na řeči typu: není jak pražákům, což paní před Vámi pronesla. Nadávat umí každý!

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (6.4.2013, 17:46)
já přece žádné řeči o tom, že pražáci se mají líp, nevedu. ale chápu, že je těžké se někam stěhovat bez peněz. byt v nějaké špatné oblasti dneska těžko prodáte a spousta dalších věcí.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Silvie Č. (tobis15) ID 285417, mimibazar.cz/tobis15 (6.4.2013, 9:02)
(Y) (Y) (clamp) (Y) (radost)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (5.4.2013, 21:17)
Běžná praxe,hlavně v restauracích-pracovala jsem v několika a všude to tak je,prostě je to takový vstupní závazek,jinak můžete hledat jinde a to už je tak těžký že by jste nepracovaly vůbec :-S.Díky tomu jsem na začátku těhu měla nemocenskou mizernou a to nemluvím o důchodu,ale ten stejně žádný nebude,takže radši prachy na ruku než nic :-|

ODPOVĚDĚT
Alice Z. (Alicce4) ID 145201, mimibazar.cz/alicce4 (5.4.2013, 21:06)
Já né,ale u mě v rodině bohužel to má spoustu lidí.Lepší něco,než nic a na ÚP.Ale nesouhlasím .

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katuv) ID 343987 (5.4.2013, 20:59)
Ať žije schwarz systém, že :-@
Není to lehlé si najít zaměstnání, já vím...ale...kdyby zaměstnanci takové nabídky všude odmítali, nemohli by to pak zaměstnavatelé dělat. Je to holt otázka na co přistoupíte. Ale znovu řílám, že chápu, že raději takto než nemít práci.

ODPOVĚDĚT
Jana P. (JanaPas) ID 433039 (5.4.2013, 21:26)
Tohle není Švarc systém. Tohle je šedá ekonomika.
Švarc systém je označení pro způsob ekonomické činnosti, při které osoby vykonávající pro zaměstnavatele běžné činnosti nejsou jeho zaměstnanci, ale formálně vystupují jako samostatní podnikatelé, tzv. Ičaři. Tedy ti, co mají vlastní ŽL.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (5.4.2013, 21:05)
Taky chápu, že je to špína a že je lepší být vypácen takhle než vůbec, bohužel většina lidí si nemůže dovolit ani takové nabídky odmítat, protože je o práci bída a složenky ani jídlo se za hrdost nezaplatí. Znovu říkám bohužel. Zaměstnavatelé těžce zneužívají situace na trhu práce a šetří si náklady.

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Visalaje) ID 283999, mimibazar.cz/visalaje (5.4.2013, 21:01)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (6.4.2013, 6:50)
není ten potlesk trochu přehnaný, Zkuste se na to podívat očima zaměstnavatele on to taky nemá lehké. Já mám účetní firmu a zaměstnance bych po pracovní stránce brela,ale nemám na to ho platit když mi víc jsk polovina lidí dluží. buď budu mít na výplatu zaměstnance a pro sebe nic nebo naopak. Ono dneska někoho zaměstnávat není žádná stranda Tím se ale obálkové metody nezastávám, jen říkám nesoudít jednostraně. (F)

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (5.4.2013, 20:58)
ne, a doufám že mě to nikdy nepotká. Peníze v obálce se vám nezapočítávají do důchodu. Pokud můžete změňte zaměstnavatele. Ta dnešní doba je strašná. :-(

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (5.4.2013, 21:18)
stejně na důchody mít stát nebude :-D :-D :-D :-S

ODPOVĚDĚT
petra m. (petra95) ID 64316, mimibazar.cz/petra95 (5.4.2013, 20:58)
vše mám na pásce :-$

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (5.4.2013, 20:57)
Klidně bych to brala, furt lepší takhle než vůbec. Já dala výpověď, dodnes mi dluží 4 platy... :-@

ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (5.4.2013, 21:17)
To by jste si brzo rozmyslela znama to tak dostavala 8 let zbytek obalkovou formou a stal se ji uraz ma 33 let priznali ji pl.inv.duchod a reknu vam smesny duchod bere jen protoze vydelavala malo. Protoze se ji z vyplatni pasky meril duchod ne z toho co dostavala do kapsy obalkou.Kdyby ji to majitel vyplacel tak jak ma mela by o 2800kc vic.A to je dost na kdyz vam chybi skoro tritisice. (N) :-( 8o| :-@ (6) :´(

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (5.4.2013, 21:25)
Jasně, v tomto případě máte pravdu, na druhou stranu ale... Já měla minimální mzdu, dluží mi tedy 4x plat + odpočet na dítě a mám houby, podpora nula nula nic a za chvíli i to skončí a budu mít prd, práce není a navíc mám ZO, takže tuplem těžko sháním, možná bych oželela 2800 kdybych měla aspoň něco, ale já nebudu mít vůbec nic. Takže buď lízat rosu hlady nebo .... Jasně, vím, že i podpora se vypočítává z platu a ne z peněz na ruku, ale fakt teď zrovna si říkám, že kdyby šéf dělal to, co ostatní, nemusela jsem dva poslední roky dostávat každou třetí výplatu a nemusel mi teď nic dlužit....mohla jsem mít práci a on asistentkou. Teď je tam sám a dluží i za nájem.

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (5.4.2013, 21:19)
To jo,ale když řeknete že to tak nechcete,můžete si jít hledat jinou práci a pokud ji neseženete jste na tom ještě hůř :-$

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (5.4.2013, 20:52)
Ano, to je bohužel tím, že část peněz vám vyplácejí na černo. (F)

ODPOVĚDĚT
Petra K. (Oeren) ID 193759 (5.4.2013, 20:52)
od takového zaměstnavatele pokud možno rychle pryč....
Petra

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (5.4.2013, 20:55)
ale dneska to tak dělají všichni..bohužel. ti malí živnostníci určitě. neznám jediného, který by to tak nedělal

ODPOVĚDĚT
Petra K. (Oeren) ID 193759 (5.4.2013, 21:05)
no všichni určitě ne....

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (5.4.2013, 21:29)
neznám u nás nikoho, kdo by dával všechny peníze na pásce

ODPOVĚDĚT
Petra V. (tegina) ID 155688, mimibazar.cz/tegina (6.4.2013, 8:38)
Musím se podívat odkud jste...sestra podnikatelka by si to v životě nedovolila, má neustále nějakou kontrolu, ta by asi na to nepřišla....ale stačí jedno napráskání a zaměstnavatelé by se divili

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (6.4.2013, 11:43)
to se klidně podívejte. neschvaluju to, štve mi to, ale vím, že když se nějaký zaměstnanec vzbouří proti tomuto, tak na jeho místo čeká dalších x lidí, kteří to zkousnou a budou rádi za práci. a alespoń u nás si to podnikatelé řeknou a dotyčný zaměstnanec si neškrtne ani nikde jinde.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Martina B. (MaLuRa) ID 127511, mimibazar.cz/malura (5.4.2013, 20:50)
tak to naštěstí ne :^)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Visalaje) ID 283999, mimibazar.cz/visalaje (5.4.2013, 20:54)
Akorát Vás okradou při výpočtu důchodů. Bude se Vám započítavat pouze přiznaná výplatní částka (6) (6) (6)

ODPOVĚDĚT
Petra K. (Oeren) ID 193759 (5.4.2013, 20:56)
no nejen na důchodu! i na PN, PPM, při přesčasech, nedejbůh muset na UP tak i podpora bude nižší.....
Petra

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Visalaje) ID 283999, mimibazar.cz/visalaje (5.4.2013, 20:45)
Takhle to teď dělají -hajzlíci *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (5.4.2013, 21:20)
Ne teď,takhle už se to dělá minimálně deset let 8-|

ODPOVĚDĚT
denisa n. (rebelka8282) ID 446748 (5.4.2013, 20:51)
Jo jo,to jsou ti soukromníci... 8o| :-@ (6) +o(

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (inglulie) ID 237299 (5.4.2013, 22:45)
nebyt "tech soukromniku". nema pulka lidi co jist.

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (6.4.2013, 11:44)
bohužel je to tak

ODPOVĚDĚT
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (5.4.2013, 20:42)
*-) aha, to na mě dělá dojem, že část je legálně (páska) a část na černo (obálka) vydělané peníze.
Já mám všechno pěkně na pásce a peníze zaslané na účet.

ODPOVĚDĚT