jak dostat zpět peníze nebo zboží na aukru
koupila jsem si knížku, zaplatila a už ji asi neuvidím, tak třeba mi aspon aukro vráti peníze. máte zkušenosti jak na to? postup. prodejce již měsíc na mé maily nereaguje a je denně aktivní
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Ivana B. (doriena) ID 44308, mimibazar.cz/0 (8.2.2013, 21:48)
aukro maximálně vyzve prodejce, aby věc urovnal, pokud to ale prodejce neudělá, v lepším případě mu bloknou účet, ale to je asi tak všechno. Od aukra peníze neuvidíte, bohužel..... (N)

ODPOVĚDĚT
Hana M. (Hají) ID 25204 (8.2.2013, 18:21)
Už jsem také zažila, nejlépe řešit přes aukro, jak radí ostatní.
Já jsem nejdříve zadala "nový spor", tam vše popíšete, odešle se to prodávajícímu a ten musí reagovat a vše vyřešit. U mě se nic neděle, kontaktovala jsem jako Vy prodávajícího vícekrát. Potom jsem napsala na "Aukro centrum sporů", ty několikrát upozorňovali prodávajícího a ten nátlak nevydržel a částku mi vrátil zpět na účet (bylo nás více poškozených a blokli mu i účet). Více můžete najít i v nápovědě Aukra: http://aukro.cz/help_item.php?tid=50&item=432&zoom=N .
Už mi někdo i říkal, že i vyloženě Aukro mu vrátilo peníze a vymáhalo na prodejci... *-)

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Ewcca) ID 200153 (8.2.2013, 17:23)
Dobrý den, hlavně všechno řešte přes aukro, za tři trestné body pozastaví účet.

ODPOVĚDĚT
Marie T. (Maja T) ID 63264, mimibazar.cz/majat (8.2.2013, 15:55)
Měli jsme podobný problém,zboží nám tedy přišlo ale s dost závažnou vadou která nebyla uvedena.Požadovali jsme vrácení peněz,ale s tím prodejce nesouhlasil,tak jsme okamžitě jednali s Aukrem a jednali podle jejich pokynů.Oni mu zablokovali účet a po nějakou dobu jsme mu museli dát šanci to vyřešit.To se ovšem nestalo,tak jsme dostali pokyn podat trestní oznámení.Pokud by jsme tak učinili aukro by nám proplatilo nějaká procenta z ceny zboží a oni to pak po něm vymáhali.Nebylo by to moc,ale aspoň něco...v našem případě se jednalo o pár tisíc...Trestní oznámení jsme nakonec podávat nemuseli protože prodejce najdnou reagoval když jsme mu napsali že podáváme trestní oznámení.Znamenalo to ale měsíc a půl řešení a dopisování si s aukrem a prodejcem.....ale vyplatilo se!Hodně štěstí i vám (hello)

ODPOVĚDĚT
Irena P. (I.r.e.n.a) ID 40382, mimibazar.cz/irenapetrovicova (8.2.2013, 15:31)
na Aukru jsem kopila voňavku-doma jsem zjistila že je to fejk(asi 700kč).Prodejkyně nereagovala ani když jsem jí vyhrožovala Aukrem.
Tak jsem to začala přes Aukro řešit,a ejhle-blokli jí účet a hned se mnou komunikovala!Poslala peníze,já jí ten hnus smradlavý a pak musela Aukro kontaktovat že chce obnovit účet a až po tom co jsem jim to potvrdila jí ho obnovili

ODPOVĚDĚT
Martina Z. (frmax) ID 218041, mimibazar.cz/frmax (8.2.2013, 14:56)
Předloni jsem zaplatila dceři k Vánocům sedací pytel na Aukru a dodnes nemám ani pytel a ani peníze. Jen mi Aukro napsalo, že mám podat trestní oznámení. Jinak na Aukru i nakupuji a i prodávám a vcelku v pohodě. Napálila jsem se celkem 3x a nikdy jsem zboží nebo peníze neviděla. Jenže to samé je i tady.

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (venezia) ID 224056 (8.2.2013, 14:10)
Určitě kontaktovat aukro, oni to vyřeší, jsou na to bohužel již zvyklý, ale jednejte rychle.

ODPOVĚDĚT
Romana V. (omina) ID 13137, mimibazar.cz/omina (8.2.2013, 14:08)
Kontaktujte AUKRO, oni upozorní prodejce, zablokují mu přístup.

ODPOVĚDĚT
Petra M. (petoos) ID 75364, mimibazar.cz/petoos (8.2.2013, 14:29)
Nezablokují. Mají z prodejce peníze. Zkuste si přečíst fórum. Už jsem měla několikrát problém, nikdy nic nevyřešili. Max. pošlou prodejci mail o tom, a´t vše urovná, ale tím to končí. +o(

ODPOVĚDĚT
Romana V. (omina) ID 13137, mimibazar.cz/omina (8.2.2013, 14:37)
Tak mně pomohli hodně, blokli prodejce a až do odeslání zboží a mnou potvrzení měl zablokované prodeje. *-)

ODPOVĚDĚT
Petra M. (petoos) ID 75364, mimibazar.cz/petoos (8.2.2013, 16:02)
To jste měla štěstí a nejspíš to byl malý prodejce, ze kterého neměli provize. Já jsem přišla i na zdvojený účet, kdy si prodejce uměle navyšoval cenu, prokázala jsem to. Napsali mi, a´t nakupuji u jiného prodejce, když se mi to nelíbí. +o( Paní, která mi poslala vadné zboží se mi taky akorát tak vysmála. Na záporné hodnocení reagovala stejným. +o(

ODPOVĚDĚT
Jitka C. (ebulka) ID 135967 (8.2.2013, 14:02)
Dobrý den, bohužel Vám neporadím, ale jsem zvědavá, jestli Vám někdo poradí. Zrovna řeším stejný problém - na aukru jsem vyhrála aukci, peníze poslala a zboží nikde :-(

ODPOVĚDĚT