Koupila jsem si dnes v Tescu kávu s minimální dobou spotřeby do 24.9.2012.To se může?
| markéta n. (markuš) ID 240 (7.2.2013, 20:37) | já koupila na vánoce 3 měsíce prošlou ramu/normálně v regále s ostatními/ , no to mě nenapadlo u ramy koukat na dobu použití,tak šla do popelnice , mám to do tesca 20 km takže by vracení bylo škoda benzínu,ale už se koukám na datumy u všeho
ODPOVĚDĚT |
|
| Pája S. (Elsa24) ID 102449, mimibazar.cz/kukla16 (6.2.2013, 13:34) | Prošlé zboží, přesněji zboží s prošlou dobou minimální trvanlivosti (ne expirované) je možné prodávat podle §11 odst. 1 písmena d) zákona č. 110/1997 /pokud jej nenovelizovali/ Prodej potravin s prošlou dobou minimální trvanlivosti je možné prodávat za podmínek, že potraviny jsou zdravotně nezávadné, jsou oddělené od ostatních potravin a označené, že se jedná o potraviny s prošlou dobou min. trv..
ODPOVĚDĚT |
|
Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (6.2.2013, 13:23) | Ne to se nemůže al eto se bohužel dělá , vrátit. pokud máte účtenku. A jak píše tady Jita R. je fakt žetoho má prodavačka dost, ale taky je fakt, že se to prostě nekomu prodat musí že jo? oni to všichni nečtou, a tak si to někdo koupí a vypaje a je mu divně- v horším případě zle, ale vůbec ho třeba nenapadne, že to má z prošlého kafe. Nebo z něčeho jiného prošlého. já se přiznám že to čtu jen na něčem. třeba když kupuji maso balené. Ale kafe, čaj atd. to teda taky nečtu, ale když to vidím tak radši začnu.
ODPOVĚDĚT |
| | Jita R. (koblizecek) ID 56433 (7.2.2013, 14:00) |
Martino schvalne se to nedela,protoze zadna s prodavacek co ma tento usek na starosti si to nelajzne.Protoze ji by hrozil vyhazov.Pokud se stane,ze se na kramu najde prosla vec automaticky se odepise tj.ze se vyhodi a nikdo to neresi. Ja pracuji u peciva a kazdy vecer kontroluju a vyrazuju veci s koncicim datumem.Po me jde na ranni kolegine a jeste to kontroluje po me a obracene.Mame strach,aby jsme na svem useku nemeli nic prosleho.
ODPOVĚDĚT |
| | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (7.2.2013, 15:01) |
Jitko já se do vás nijak nenavážím, a ani nemyslím, že konkrétně vy prodavačky by jste udělali něco schválně, spíš mám pocit že to je tak už z vedení. A sama na vlastní kůžu jsem to jako prodavačka v Penny zažila, když jsem našla plato jogurtů které byli dva dny po . a šla jsem se tehdy jako nováček zeptat co s nimi a onami řekla namíchejte je s jedním platem čerstvícch a dejte je dopředu a nahoru, ať se prodají co nejdřív , a když jsem dělala v jiném obchodě. (něco jako současný coop(nemůžu si vzpomenout na název) tak tam jsem převážně vybalovala zboží a byla u uzeniny a lahůdek, .. ze zelenýho salámu se odkrojili 3 kolečka a byl zase krásně růžovej, starej salát se smíchal s novým přidalo se trochu majolky, tatarky a sodovky a salátek jedna radost, když se neprodaji chlebíčky tak se druhý den ráno z nich sundal salám vajíčko se otočilo na druhou stranu, znovu se ozdobilo a bylo...
ODPOVĚDĚT |
| | | | Jita R. (koblizecek) ID 56433 (7.2.2013, 15:36) |
Martino tak to valim oci ,protoze ja pracuji v albertu a tam se nic takoveho nedela.Najit zakaznik prosli jogurt a jeste,kdyz si pujde stezovat vedouci tak je pruser jako hrom.Treba neprodlouzeni smlouvy nebo vytykaci dopis.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (7.2.2013, 15:46) |
Jitko ono už je to přes 10 let, to mi bylo 20 cca, takže teď už je vše jinak, jen jsem psala jak to znám já, jsem už 5 let doma na MD tak nevím dnes jsou všude přísnější normy tak už je to snad jinak. No ale dřív to tak bylo. Já jsem dříve šla z práce do práce, tohle se mi hnusilo tak jsem pár krámků prošla, a všude stejné, taky jsem byla v kauflandu, ale jen než se otevřel,když vyšla najevo pracovní doba tak jsem skončila kvůi spojení, ale tam byli zase jiné nesmysli, tam zase po nás (pokladních) chtěli, aby když přijde zákazník ke kase s nákupem jsem otevřeli všechny krabičky(od zubní pasty, mýdla, atd. nebo třeba plato s vejci, to na 10 ks, jestli tam lidi mezi to nestrkaj kindervajce, pokud byl v košíku leták, tak hoprolistovat jestli tam nešoupli časopis atd. no obsluha jednoho zákazníka na 20 minut, tak jsem taky byla ráda že jsem tam nakonec nedělala. A ty prodavačky, to fakt do dnes kontrolujou, ale jen ty co tenk
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Jita R. (koblizecek) ID 56433 (7.2.2013, 17:55) |
Jo mozne to je.Ja jsem v obchode 6 let a nic takoveho se tam nedelo.U te pokladny musime take prohlizet krabicky.Fakt na palici.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | Jita R. (koblizecek) ID 56433 (7.2.2013, 15:38) |
A to v tom penny je divne.Protoze kdyz si u nas zakaznik bude stezovat na nekvalitu.Tak sem poslou zemedelskou kontrolu.A tu rozhodne nikdo v obchode nechce.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (7.2.2013, 15:54) |
psala jsem už víše že tohle bylo před asi 10 roky. Taky jsem tam dostala tenkrát salmonelozu z jejich bramborového salátu. Super, a nemohla jsem si stěžovat nikde, protože jsem tam prodávala a sama jsem si koupila zboží které bylo prošlé, moje chyba, a ještě mě tenkrát vyhodili,
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (7.2.2013, 15:07) |
nebo jsem taky dělala v jedné prodejně s kuřaty.. taky chuťovka, když se neprodalo maso, vzalo se do zadu, propláchlo se pod vodou, nasolilo, se a prodávalo jako delikatesa- křehčené maso, super na steaky. Když zasmrádly kuřata, tak se naporcovayi potřely marinádou a ugrilovaly, a byly super kuřata porce za 30 kč. A nebo se z nich dělali různé marinované plátky, či maso už naložené na čínu- rychlý a lahodný oběd alá a máte to bez práce, a lidi to kupovali jako diví, a když sem jednou na jednu známou zakroutila nenápadně hlavou ať to nekupuje, že už se to tam válelo tejden, a každej den se z toho dělala jiná chuťovka, tak jsem byla předvolána na kobereček, že pokud se to vyhodí, tak to budu platit, ze svého. Taky mi jednou slečna přišla vrátit krůtí stehno a já ze sebe před šéfovou dělala debila že jako slečno tomu masu nic není, to se vám asi jen zdá, šéfová se usmívala jak má čupr prodavačku
ODPOVĚDĚT |
| | | | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (7.2.2013, 15:19) |
tak slečna odešla s nepořízenou, ale samozřejmě už se tam nikdy nevrátila, ale světe div se ten obchod funguje pořád a to už je to více jak 6 let, asi teda 7 a půl let co jsem tam dělala. To bylo moje poslední kdy jsem dělala jako prodavačka, a strašně doufám, že už se k této práci nikdy nebudu muset vrátit, protože prodávat vědomě lidem zkažené věci a dělat z nich blbce jako že si to vymýšlej, to už teda nikdy nechci.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Veronika S. (verusuvi) ID 395497, mimibazar.cz/verusuvi (7.2.2013, 20:45) |
Já dělala v Lidlu, na data máme i interní kontrolory, to je v pohodě, sem tam něco uteče, nebo to pokazí brigádník, žádný naschvál, ale pro přístup k zaměstnancům se taktéž neplánuji vrátit- nejen do Lidlu, ale do potravin obecně a v první řadě do supermarketů
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
| Jita R. (koblizecek) ID 56433 (6.2.2013, 12:04) | Prosle zbozi se nesmi prodavat v obchodnich retezcich vubec.Ten den kdy ta vec prochazi se to slevni. To,ze jste koupila proslou kavu se stat muze.Ja vim,ze to nastve,ale nikdo neni neomylnej.A pri ukolech ktere prodavacka ma se to lehce prehledne.Nove zbozi se vzdy dava dozadu.Prijde brigadnik a co by se s tim ortavoval a zbozi nacpe dopredu tim zatlaci starsi vyrobek dozadu a tim vznikne,ze je na svete pruser a najdete proslou kavu pul roku. Pracuji v supermarketu tak vim,ze se to muze stat.Prodavacka nema na starosti jen doplnovani zbozi,ale treba i pokladnu.
ODPOVĚDĚT |
|
| jarmila š. (jarla) ID 263223 (6.2.2013, 11:29) | pokud nebylo označeno,že je prošlé,tak ne,já dělala bugr v tescu dneska,prodavačka která prodávala u pultu maso,pak přešla obsloužit mě k salámům a chystala se mi to nabrat těma rukama od masa,tak jsem jí slušně požádala ať si laskavě sundá tu rukavici,umyje si ruce a teprve potom mě obslouží,no evidentně jsem jí velmi naštvala,vztekle servala rukavici,zahodila,umyla ruce a nasraně se mě zeptala: ...tak co jako chcete?čímž zase nasrala na oplátku mě,tak jsem jí v klidu řekla co chci,obsloužila mě,já šla i k informacím,páč jsem si chtěla nechat zavolat vedoucího,toho jsem potkala po cestě,nasraně jsem mu sdělila,popsala jsem mu situaci-jednalo se mi hlavně o tu hygienu u uzenin a ten se omluvil a hned jí tam šel nadat,co na to říct
ODPOVĚDĚT |
|
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (6.2.2013, 10:08) | To se může, pokud jste to koupila v nějakém odděleném a jasně označeném úseku pro slevněné zboží. Pokud ne, běžte vrátit.
ODPOVĚDĚT |
|
| Veronika S. (verusuvi) ID 395497, mimibazar.cz/verusuvi (6.2.2013, 8:56) | Holky, choďte do Lidlu! Tam se vám to nestane.. a když ano, někdo si to tam pěkně slízne, mezi hlavní "Lidlácké" priority patří čerstvé zboží.
ODPOVĚDĚT |
|
Andrea P. (harryy) ID 190587 (6.2.2013, 8:49) | NO,tak opravdu v těch velkých potravinovch řetězcích je to k vzteku.Já pracuji v mlých potravinách a zákazníci nás kontrolují až je to opravdu nepříjemné,každé zboží ohlížejí a kontrolují záruky,ale nikdy jsem si nevšimla,že by to dělali např.v kauflandu.A ceny?ty kontrolují jako ostříží,ale že občas nakoupí jinde a mají tam jiné ceny než na účtence to jim příjde ok.Přece tam nepůjdou.To mě fakt štve.
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra S. (pedimi) ID 7815, mimibazar.cz/pedimi (6.2.2013, 8:28) | Může být prodáváno po Minimální době,ale odděleně a označen .Bohužel pochybení prodejny,ale všem dámám které by šly "dělat bugr"- Ani nevíte jak ty chudáci ženský zůstávaj ve svym volným čase-zadarmo,aby stihly vše co se jim na hřbet naloží ,a přes to se prostě přehlídne.Nemělo by se to stát,ale v dnešní době kdy 1 dělá za 3 a firma šetří na každý ruce se to bohužel odráží na službách zákazníkům.ALe dokud si tohle neuvědomí firma ty zaměstnanci za to nemůžou
ODPOVĚDĚT |
| Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (6.2.2013, 13:34) |
Petro určitě máte pravdu , a věřím vám, ale nadruhou stranu se zase musím zastat paní, že teda jako zásady hygieny y jsme snad měli mít v sobě, natož pak když dělám s potravinami - a tím hůř pokud to zákazník vidí... houžel nikdo z nás nevydí, co se děje v zadu v těch přípravnách masa a uzenin, to radši ani nevědět. člověk by umřel hlady kdyby to viděl... já teda nikdy cirkus v obchodě neudělala, to ani omylem, prodavačky chápu ale zase nadruhou stranu, ze syrového masa se přenáší mnoho špatných bakterií, o tom vím své jelikož má mladší dcera dostala v červenci kampilobaktera a ještě v říjnu kvůli tomu trpěla. Takže tohle vidět v obchodě, zachovám se určitě stejně. Ono když vám onemocní dítě třeba kvůli takové zásadní chybě prodavačky tak si rozmyslíte jestli držet pusu nebo se ozvat.
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra S. (pedimi) ID 7815, mimibazar.cz/pedimi (6.2.2013, 15:43) |
Ale já vubec nereagovala na vlákno s nevýměnou rukavic u pultu uzenin.S tim naprosto souhlasím a sama za tyhle pochybení rozdávám podřízeným "vytýkací dopisy" protože sama jako zákazník bych se ohradila Ale co je problem jsou ty záruky na trvanlivých potravinách,kde jak někdo už napsal nešvar brigádníků strkat nové zboží před staré je běžný a v tom množství položek opravdu těžko hlídatelný,a chyba se stane hned a věřte že nechat odpovědná osoba schválně prošlé zboží v regálu s tím "že on si to někdo koupí,a nevšimne si" tak letí ihned.Smutné je to že ty věci zpozadí firmy zákazníky nezajímají a chtějí 100% servis za svoje peníze,což je pochopitelné.Smutné je to že si to neuvědomuje Firma a nepřijme odpovídající množství zaměstnanců pro kontrolu záruk a nechají to na jedné osůbce,která dostane vytýkací dopis jakmile to kafe někdo přijde vrátit,a ona chudinka těch 30 ulič
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra S. (pedimi) ID 7815, mimibazar.cz/pedimi (6.2.2013, 15:45) |
uliček v marketu kde jsou paštiky po stovkách druhů prostě nestihne ve své prac době prolézt kus po kuse...Je jasné že tohle zákazníka vubec nemusí zajímat a nemělo by se to stávat.
ODPOVĚDĚT |
| | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (6.2.2013, 14:17) |
jéžíš ty chyby vydět parodn psala jsem rychle je tady nějakej smajlík stydím se ???
ODPOVĚDĚT |
| | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (6.2.2013, 10:26) |
Petra má pravdu, mají opravdu naloženo až příliš. Zaměstnavatelé bohužel těžce využívají situace na trhu práce a většina lidí pracovat i za tuhle cenu musí. Hrdostí a vykřikováním, vztekáním nikdo složenky nezaplatí a jídlo dětem nekoupí.
ODPOVĚDĚT |
| | Veronika S. (verusuvi) ID 395497, mimibazar.cz/verusuvi (6.2.2013, 8:59) |
Kdo nechává zaměstnance přesčas zadarmo??? Bych zaměstnavatele hnala
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra S. (pedimi) ID 7815, mimibazar.cz/pedimi (6.2.2013, 11:21) |
chcete práci??zůstane zadarmo přesčas aby jste stihla vše.a ještě ráda .Bohužel,to je dnešní doba
ODPOVĚDĚT |
| | | Pavla M. (Pami) ID 145730 (6.2.2013, 9:46) |
Tak byste dlouho nepracovala.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Veronika S. (verusuvi) ID 395497, mimibazar.cz/verusuvi (6.2.2013, 21:36) |
Takovou práci bych nedělala Myslím si, že dokud budou k mání zaměstnanci s tímto přístupem- tedy "proč bych neotročil", tak si budou zaměstnavatelé stále dovolovat více a nikdy tomu nebude konec.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Pavla M. (Pami) ID 145730 (7.2.2013, 7:14) |
Tak jste asi Veroniko v pozici kdy si to můžete dovolit tvrdit. Máte dobrou práci, nebo manžel hodně vydělá Je ale spousta žen /asi i mužů/ kteří takovou práci vzít musí a musí si nechat líbit mnohé, aby uživili rodinu.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Veronika S. (verusuvi) ID 395497, mimibazar.cz/verusuvi (7.2.2013, 20:49) |
Myslím si, že je to o subjektivním přístupu a o tom, na kolik si člověk sám sebe cení Milionáři bohužel nejsme, ale snažíme se hospodařit s tím co máme tak, abychom nikdy nemuseli jít pod svou (lidskou) hodnotu
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
| LUCIE Š. (Lucinenda) ID 4711 (5.2.2013, 23:31) | Já jsem takhle zanevřela na Kaufland,prošlé dětské přesnídávky pak ty sušenky z Polska,které jsme snědli
ODPOVĚDĚT |
|
| Iveta U. (rikejmi) ID 320645 (5.2.2013, 23:29) | a co třeba tam zítra zajít a kouknout jestli jsou prošlé i další?? fakt se může stát že to byla jen špatná nepozornost toho kdo to kontroloval-nikdo nejsme neomylní i když by se to stát nemělo. A pro rýpavé zkuste si vzít firemní tričko a začněte kontrolovat záruky..po 6 krabicích už Vám datumy skáčou a do toho Vás zákazník o něco žádá tam odskočíte to podáte a pak už je chyba na světě Moni pokud nebude reklamovat stačí je upozornit ať si dají pozor. a půl roku prošlé kávě nic nebude já našla ve špajzu rok prošlou a nic i krásně voní
ODPOVĚDĚT |
| | Pavla M. (Pami) ID 145730 (6.2.2013, 7:51) |
Přeně tak, hlavně to je minimální trvanlivost. Té kávě nic není ale nesmí se prodávat.
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (5.2.2013, 23:03) | Pokud to nebylo ve slevách, tak vám vrátí peníze. My jsme v Tescu reklamovali smradlavé kuře, plesnivé kaštany.... vždy bez problému, ale už tam nakupuju většinou jen oblečení.
ODPOVĚDĚT |
|
Lenka Š. (matthi) ID 119057 (5.2.2013, 22:50) | běžte jim to omlátit o hlavu, to víte že se to nemůže pokud to nemají někde bokem jako zboží s prošlou záruč.dobou...
ODPOVĚDĚT |
| | Pavla M. (Pami) ID 145730 (6.2.2013, 7:52) |
A komu to má omlátit o hlavu? První prodavačce nebo si zavolat vedoucího? Já bych to hnala výš omlátila bych to o hlavu řediteli.
ODPOVĚDĚT |
| | Martina F. (martinafe) ID 390481, mimibazar.cz/martinafe (6.2.2013, 14:15) |
já bych to hnala výš.. to mě fááákt pobavilo
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra k. (petulisek) ID 125836 (5.2.2013, 22:36) | pokud nebyla označena jako prošlá,pak je nárok na teklamaci. Starou kávou se neotráv8te, ale... může být žluklá, plesnivá - což okem nevisíte... já bych vrátila.
ODPOVĚDĚT |
|
| Monika U. (monicka82) ID 407119 (5.2.2013, 22:27) | To,že je káva prošlá jsem zjistila až doma.Vím,že se z toho neotrávím,ale naštvalo mě to.Vůbec tam nebylo nějaké upozornění,nebo sleva.Je to prošlé skoro půl roku. A jak dlouho po projítí se to může prodávat????
ODPOVĚDĚT |
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (5.2.2013, 22:45) |
co vím, tak se smí prodávat zboží jen takové, kterému teprve bude procházet záruční doba, dělá to např. interspar, ten produkt zlevní, den před koncem procházející lhůty, jinak úplně prošlé zboží by se prodávat nemělo, bych jela jim to tam vrátit a udělala bugr
ODPOVĚDĚT |
| | Ladislava K. (Ladusch) ID 46553 (5.2.2013, 22:39) |
Asi tak, jak dlouho se může prodávat, to je na zvážení vedoucího prodejny. Ale jak už bylo psané, můsí být zboží řádně označeno. Ale zase na druhou stranu, všichni jsme lidé, fakt to mohli přehlédnout. Takže pokud nemáte prodejnu moc od ruky, šla bych prostě jen kafe vrátit. Od září to už je dost dlouhá doba, to by se mi za plnou cenu fakt pít nechtělo
ODPOVĚDĚT |
| | | Monika U. (monicka82) ID 407119 (5.2.2013, 22:53) |
Kafe jsem už bohužel rozbalila,nebylo moc drahé,ale jde mi o princip.Přehlédnout se samozřejmě může každý,ale nevím proč,u Tesca mám pochybnosti,že šlo o přehlédnutí... Tentokrát to tak nechám,je to poučení,že se příště mám pořádně dívat.... Děkuju
ODPOVĚDĚT |
|
| Ladislava K. (Ladusch) ID 46553 (5.2.2013, 22:27) | Ještě k tomu označení. Pokud jsem pochopila správně (až teď ), že jste kávu kupovala normálně z regálu, nebyla viditelně označená jako prošlá, tak určitě vrátit. Toto je na velkou pokutu pro prodejnu...
ODPOVĚDĚT |
|
| Jana Z. (Janelle) ID 322929 (5.2.2013, 22:23) | Ať už je na obalu uvedena minimální trvanlivost nebo spotřebujte do, v obou případech musí být takovéhle zboží viditelně označené! Pokud nebylo, určo bych ho vrátila nebo se dožadovala slevy!
ODPOVĚDĚT |
|
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (5.2.2013, 22:14) | a co myslíte? Může?
ODPOVĚDĚT |
|
| Ladislava K. (Ladusch) ID 46553 (5.2.2013, 22:12) | Jsou 2 termíny: doba minimální trvanlivosti - to se může označené "prošlé" prodávat spotřebujte do - takto označený výrobek po prošlém datu prodáván být nesmí
ODPOVĚDĚT |
|
| Jana Jiříková (dolínek) ID 21603, mimibazar.cz/dolinek (5.2.2013, 22:09) | ano muže jen to musí být dáno bokem od nomální a uvedeno sleva prošlá záruka
ODPOVĚDĚT |
|